Zdjęcie autora
Handel / Marketing

Jak zostać Mistrzem Sprzedaży?


Mama: Maciusiu, kim chciałbyś zostać w przyszłości? Strażakiem, policjantem, lekarzem…? Maciuś: Nie mamo, ja chce zostać Mistrzem… Mistrzem Sprzedaży! Zakupy towarzyszą nam od najmłodszych lat. Każdy z nas nawet nieświadomie uczestniczył w nich jako dziecko. Handel na rynku towarów i usług cały czas się rozwija. Handlowcy poszerzają swoje umiejętności sprzedażowe, natomiast konsumenci są coraz bardziej świadomi trików marketingowych, jakie stosują na nich sprzedawcy. Wyobraźmy sobie taką sytuację: dzwoni do Ciebie nieznany numer… Obawiasz się, że to kolejny telemarketer chce z Tobą porozmawiać o wspaniałej ofercie przeczytanej na jednym oddechu ze swojej jednostronicowej notatki? Odbierasz i słysząc głos telemarketera, natychmiast chcesz odłożyć słuchawkę odpowiadając: „Nie, dziękuję, nie jestem zainteresowany”. Ile razy mieliście taką sytuację? Dlaczego nadal pomimo kilkuletnich odtrąceń telemarketerzy rozmawiają z nami wciąż według tego samego schematu?

Wnioski nasuwają się same!

Obserwując handlowców przy pracy, zauważyłam różnego rodzaju trudności, z którymi spotykają się na co dzień. Te najważniejsze to: – strach przed dzwonieniem do klientów, – niechęć klienta już na początku rozmowy, – nieumiejętność naprowadzenia klienta, by powiedział, czego tak naprawdę potrzebuje i przede wszystkim bardzo istotny element: problem ze skutecznym domykaniem sprzedaży! Arkadiusz Bednarski – ceniony praktyk sprzedaży, jeden z najbardziej znanych polskich trenerów z zakresu zarządzania sieciami sprzedaży twierdzi, iż należy zmienić podejście do sprzedaży. Przeświadczenie, że firmy dążą jedynie do tego, by sprzedawać, nie jest już aktualne. Jaka jest zatem złota zasada „Profesora Sprzedaży”? Odpowiedź na to pytanie znajdziecie w naszym filmiku 🙂 O wszelkich wyzwaniach, z którymi borykacie się na co dzień, z chęcią porozmawiamy na szkoleniach otwartych z naszym specjalistą. Zapisz się na warsztat z ekspertem w dziedzinie sprzedaży! Zaczynamy jesienną ramówkę szkoleń.