English for the hotel industry

 In Business English
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=4450

Szkolenie English for the hotel industry

– warsztaty językowe dla specjalistów branży hotelarskiej  

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu językowym, poświęconym doskonaleniu znajomość języka angielskiego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień przydatnych na różnych stanowiskach pracy w hotelarstwie.

Szkolenie English for the Hotel Industry przeznaczone jest dla osób, które w swoim życiu zawodowym spotykają osoby, z którymi mogą porozumieć się po angielsku. Szkolenie obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne, przydatne w różnych sytuacjach w branży hotelarskiej.


uczestnicy szkolenia English for the Hotel Industry wybrali również:

Szkolenie english for meetings – sprawdź
 

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauki języków obcych, maksymalnie angażujących uczestników.

Wymagana podstawowa znajomość języka angielskiego. Trening prowadzony w małych grupach. Długość szkolenia – 16 godzin dydaktycznych.

The training is for hotel employees at the elementary and lower-intermediate levels who need English for their work. The training focuses on everyday communicative situations so that hotel employees can understand and respond to the needs and requests of hotel guests during their stay.

English for the Hotel Industry meets the needs of the following personnel: receptionist, porter, bar person, chambermaid/room attendant, housekeeper, concierge, management trainee, waiter/waitress.

The focus throughout is on the language which hotel workers need to understand and use in their work.

PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Introductions

  • names, spellings, jobs, countries, nationalities,
  • questions and answers,
  • spelling.

2. The check-in

  • confirmation letter,
  • dealing with changes in bookings;
  • checking in,
  • check-in dialogue,
  • room booking by email.

3. The hotel bedroom

  • describing differences in hotel bedrooms,
  • bedroom objects in standard and luxury rooms,
  • designing a hotel bedroom.

4. Bathroom and porter

  • designing a hotel bathroom,
  • range of bathroom objects,
  • porter taking guests to their room,
  • describing luggage colour, size and shape,
  • polite offers and questions,
  • dialogue between porter and guests.

5. Services in the hotel

  • giving openings and closing times of hotel services,
  • discussion about most important services,
  • vocabulary of hotel services,
  • questions and answers about services in the hotel.

6. Location of facilities

  • explaining where services are,
  • giving directions in and near the hotel,
  • understanding requests for directions.

7. Room services

  • taking, checking and correcting room service orders,
  • explaining availability and non-availability of services,
  • checking food orders,
  • apologising and goving reasons,
  • dealing with room services in the hotel.

8. Problems and solutions

  • understanding guests’ problems during their stay,
  • offering solutions,
  • dealing with problems and solutions in the hotel,
  • writing instructions.

9. Taking bar orders

  • taking bar orders,
  • dealing with different types of payment,
  • conversations in the hotel bar,
  • offering choices of drinks,
  • welcoming guests.

10. In the restaurant

  • taking orders,
  • recommending and explaining dishes,
  • recommending specific wines,
  • describing desserts,
  • taking orders,
  • suggesting dishes,
  • describing items on the menu,
  • dealing with the bill.

11. Places to visit

  • making suggestions about places to visit,
  • describing tourist sights,
  • understanding requests for places to visit.

12. Enquiries

  • exchange of information on room rates, and conference facilities,
  • choosing essential items for conferences,
  • room types,
  • conference equipment,
  • writing letters about room rates and conference facilities,
  • answering enquiries.

13. Using the phone

  • dealing with phone bookings and problems,
  • apologising, and offering alternatives,
  • dealing with phone messages,
  • responding to phone bookings,
  • taking different types of phone messages.

14. The check-out

  • presenting the hotel bill,
  • methods of payment,
  • explaining specific items,
  • tipping,
  • saying goodbye.
WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Grzegorz Opolka

Znalezione obrazy dla zapytania GRZEGORZ OPOLKAlektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.

Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.

Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.

Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.

Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.

Opinie Klientów wcześniejszych edycji:

Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.

Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.

Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!

Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA

Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.

Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.

WYBRANI KLIENCI:

  • Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Oddział w Mielcu
  • ALUPROF S.A.
  • APATOR METRIX S.A.
  • ARCELORMITTAL Refractories Sp. z o.o.
  • AUTOLIV POLAND Sp. z o.o.
  • Bell Sp. z o.o.
  • BOLSIUS POLSKA Produkcja Sp. z o.o.
  • BOMBARDIER TRANSPORTATION Polska Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o. Oddział w Krośnie
  • Chemar Armatura Sp. z o.o.
  • DELPHI Poland S.A.
  • DR WEIGERT POLSKA SP Z O O
  • ELECTROLUX POLAND Sp. z o.o.
  • Europejskie Centrum Obsługi Finansowej TRW (European Shared Services Center)
  • Fabryka Okuć Meblowych STALMOT Sp. z o.o.
  • Fabryka Opakowań Kosmetycznych POLLENA SA
  • Fabryka Taśm Transporterowych WOLBROM SA
  • FAURECIA Automotive Polska Sp. z o.o.
  • Faurecia Gorzów Sp. z o.o.
  • FERMINTRADE spółka z o.o.
  • FERROXCUBE Polska Sp. z o.o.
  • Firestone Industrial Product Poland Sp. z o.o.
  • FORMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
  • FRONIUS POLSKA
  • FUCHS OIL CORPORATION Sp. z o.o.
  • FUJIFILM Europe GmbH (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, Serwis Aparatów Cyfrowych
  • GDF SUEZ Bioenergia Sp. z o.o.
  • Gomar Pińczów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
  • Grupa Pracuj Solutions sp. z o.o.
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.
  • HOCHLAND Polska Sp. z o.o.
  • Holding – ZREMB Gorzów S.A. oddział METPOL – BARLINEK
  • HOLDING-ZREMB Gorzów S.A. oddział MEPROZET-DREZDENKO
  • HOLDING-ZREMB-Gorzów SA
  • HONDA MOTOR EUROPE LOGISTICS NV (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
  • HUF POLSKA Sp. z o.o.
  • ICN POLFA Rzeszów SA
  • INDUSTRIAL DIVISION Sp. z o.o.
  • ING Bank Śląski SA
  • Invest Park Sp. z o.o.
  • Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Kozieł
  • Kinnarps Polska Sp. z o. o.
  • KIRCHHOFF Polska Sp. z o.o.
  • KLX Aerospace Solutions Sp. z o.o. (dawna B/E Aerospace Consumables Management Sp. z o.o)
  • LENTEX SPÓŁKA AKCYJNA
  • Lubuski Klaster Metalowy
  • Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
  • Mlekpol Sp. z o.o.
  • MTI FURNINOVA POLSKA Spółka z o.o.
  • Nestlé Waters Polska S.A.
  • Nexteer AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o.
  • NGK Ceramics Polska Sp. z o.o.
  • Nosag Polska Sp. z o.o.
  • OASIS EAST Sp. z o.o.
  • Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Przemysłu Rafineryjnego S.A.
  • PAS Polska Sp. z.o.o.
  • PC Soft Systemy Teleinformatyczne
  • PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S. A.
  • Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA
  • Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Odolanowie
  • RICOH Polska Sp. z o.o.
  • Sine Sp. z o.o.
  • SPIE Polska Sp. z o.o.
  • STEPAN POLSKA SP. z o.o.
  • TROPICAL Tadeusz Ogrodnik
  • Uniwersytet Jagielloński
  • Utex-Terra Sp. z o.o.
  • Vetoquinol Biowet Sp. z o.o.
  • VIESSMANN Technika Grzewcza Sp. z o.o.
  • Welcome Airport Services Sp. z o.o.
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
  • Zakład Mechaniczny MESTIL Sp. z o.o.
  • ZAKŁAD METALOWY „WB” P.H.U. W.Bożek, M.Bożek SP.J.
  • Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A.
  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie
METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Podczas szkolenia uczestnicy będą mieć możliwość doskonalenia wszystkich sprawności językowych – mówienia, pisania i rozumienia tekstu usłyszanego i przeczytanego.

Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.

Metody wyszczególnione:

  • Mini wykłady
  • Case studies (analiza przypadków)
  • Analiza wystąpień publicznych
  • Symulacje
  • Dyskusje moderowane
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach
  • Praca w grupach
  • Gry komunikacyjne
  • Próbne wystąpienia i ćwiczenie przykładowych prezentacji 
ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

  • Pracowników Recepcji
  • Pracowników odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z Klientami
  • Pracowników Działów
  • oraz wszystkich, którzy pragną doskonalić swoją znajomość języka angielskiego w celu wykorzystania jej w pracy zawodowej.
ORGANIZACJA

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
95%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
94%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel STOK****SKI&SPA
6782532wieden2-kinowowellness2

Hotel STOK****SKI&SPA

ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA

TERMIN:
MIEJSCE:
HOTEL:

CENA: ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

    ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
  • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

    Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.