Handel / Marketing
Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia
23-24.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
23-24.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
23-24.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
24.11.2017 rok
Łódź
Hotel Tobaco***

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
7-8.12.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

CERTYFIKOWANY NEGOCJATOR

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł
8.12.2017 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
22-23.02.2018 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

CERTYFIKOWANY NEGOCJATOR

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł
15-16.03.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
15-16.03.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

DOKUMENTACJA W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM – BŁĘDY W WYPEŁNIANIU DOKUMENTÓW, KOREKTY, KONSEKWENCJE POMYŁEK

- jak unikać błędów w dokumentach celnych skutkujących nieprawidłowymi rozliczeniami należności celno - podatkowych oraz poważnymi konsekwencjami finansowymi dla podmiotów gospodarczych?
22.03.2018 roku
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
23.03.2018 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

UMOWY W OBROCIE GOSPODARCZYM

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
19-20.04.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
19-20.04.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

- metody redukcji kosztów eksploatacji i efektywne wykorzystanie aut służbowych w firmie
17-18.05.2018 rok
Zakopane
Hotel Crocus****Wellness&SPA

UNDERSTANDING AND EMBRACING CULTURAL DIFFERENCES IN BUSINESS ENVIRONMENT

- różnice kulturowe w biznesie - specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych zespołach lub delegowanych do pracy za granicę i wykorzystujących język angielski jako codzienne narzędzie pracy
25.05.2018 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

INCOTERMS 2010® – NAJNOWSZE WERSJE OFICJALNYCH REGUŁ MIĘDZYNARODOWEJ IZBY HANDLOWEJ DO INTERPRETACJI TERMINÓW HANDLOWYCH

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?
14-15.06.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

TRANSPORT I SPEDYCJA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA

- minimalizacja ryzyka popełnienia błędu przy zawieraniu umów spedycji, odpowiedzialność spedytora, dochodzenie roszczeń z tytułu umowy przewozu towarów - Konwencja CMR i Prawo przewozowe
15.06.2018 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

UMOWY W OBROCIE GOSPODARCZYM

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
21-22.06.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

CERTYFIKOWANY NEGOCJATOR

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł
21-22.06.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
11-12.10.2018 rok
Zakopane
Hotel TATRA***Wellness&Spa

KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA

- dobre praktyki oraz najczęściej popełniane błędy w komunikacji pisemnej z klientami - poligon umiejętności

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE Z ELEMENTAMI PERSWAZJI I WYWIERANIA WPŁYWU

- warsztaty opracowane i prowadzone przez charyzmatycznego Trenera Tomasza Sidewicza - Eksperta w zakresie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu

SPEAKING FOR IMPACT

- jak mówić by zrobić wrażenie? - warsztaty prowadzone w języku angielskim

WORKING ACROSS CULTURES

- specjalistyczne warsztaty językowe dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi

SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA

- najskuteczniejsze narzędzia w pracy handlowca

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W BRANŻY AUTOMOTIVE

- jak rozpatrywać reklamacje w branży samochodowej zgodnie z nowymi przepisami? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad nowelizacją

CONTROLLING SPRZEDAŻY

- w jaki sposób skutecznie prowadzić proces prognozowania, planowania i oceny działań, aby zwiększyć efektywność sprzedaży?

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

- 10 skutecznych zasad budowania relacji z klientem Nowatorskie warsztaty dla działów sprzedaży, obsługi klienta prowadzone przez Olgę Borgieł

PRICING – SKUTECZNE STRATEGIE CENOWE W SPRZEDAŻY

- praktyczne warsztaty wiedzy dla Specjalistów Działów Marketingu i Sprzedaży

PERSWAZYJNA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

- czyli jak wywierać wpływ na kogoś kogo się nie widzi?

PROFESJONALNA OBSŁUGA REKLAMACJI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI

- warsztaty praktyczne

PODNOSZENIE EFEKTYWNOŚCI HANDLOWCÓW Z UŻYCIEM METODOLOGII INSIGHTS®DISCOVERY™

- jak dobrać współpracowników i stworzyć zgrany zespół?

SPRZEDAJ ZANIM ZACZNIESZ NEGOCJOWAĆ!

- warsztaty dla sprzedawców nastawionych na zwiększenie skuteczności w realizacji targetów sprzedażowych

UMOWA AGENCYJNA I DYSTRYBUCYJNA W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM

- zawieranie umów i analiza klauzul kontraktowych

WPŁYW, MANIPULACJE I TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY I NEGOCJACJACH

- zwycięskie taktyki najlepszych sprzedawców i kupców

OBSŁUGA LOGISTYCZNA REKLAMACJI I ZWROTÓW W MAGAZYNIE

- jak nie stracić na zwrotach? - Obniżenie kosztów zwrotów i reklamacji

NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI I FIRMAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU

- trening dla doświadczonych negocjatorów poszukujących nowych, niekonwencjonalnych i skutecznych metod negocjowania z twardym partnerem, monopolistą

UMOWY HANDLOWE W OBROCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM

- skuteczne sposoby zabezpieczania wykonania umowy

ZASADY PROWADZENIA INWENTARYZACJI

- jak ograniczyć wydatki na dystrybucję i sprzedaż?

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI

- jak ograniczyć wydatki na dystrybucję i sprzedaż?

MISTRZ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

TRUDNE NEGOCJACJE ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI – GRA NERWÓW W KONFLIKCIE INTERESÓW

- warsztaty opracowane i prowadzone przez zawodowego negocjatora Tomasza Sidewicza

Szkolenia z zakresu handlu i marketingu


Jeśli chcesz należeć do grupy najlepszych sprzedawców w swojej branży, Twoje umiejętności i kompetencje muszą osiągnąć najwyższy poziom we wszystkich obszarach: pozyskiwania klientów, nawiązywania relacji, prowadzenia skutecznych rozmów i negocjacji z potencjalnymi klientami, radzenia sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych, stosowania efektywnych technik sprzedaży oraz narzędzi NLP, wywierania wpływu, stosowania zasad perswazji i manipulacji. Doskonalimy kompetencje w zakresie aktywnej sprzedaży i obsługi klienta przez telefon. Nasi Eksperci zapoznają Handlowców z prawem reklamacyjnym, zawieraniem i zabezpieczaniem umów w obrocie gospodarczym, wskażą, gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami?

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.