Prawo Celne
Obrót Międzynarodowy
Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia
5.10.2017 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE I NEGOCJACJACH MIĘDZYNARODOWYCH

- jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej, unikać nieporozumień wynikających z różnic kulturowych, zwiększyć efektywność współpracy z partnerami zagranicznymi?
6.10.2017 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
12-13.10.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
12-13.10.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA

- dobre praktyki oraz najczęściej popełniane błędy w komunikacji pisemnej z klientami - poligon umiejętności
12-13.10.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

TRANSPORT I SPEDYCJA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA

- minimalizacja ryzyka popełnienia błędu przy zawieraniu umów spedycji, odpowiedzialność spedytora, dochodzenie roszczeń z tytułu umowy przewozu towarów - Konwencja CMR i Prawo przewozowe
19.10.2017 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
20.10.2017 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

UMOWY W OBROCIE GOSPODARCZYM

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
20.10.2017 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

MISTRZ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?
26.10.2017 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

INCOTERMS 2010® – NAJNOWSZE WERSJE OFICJALNYCH REGUŁ MIĘDZYNARODOWEJ IZBY HANDLOWEJ DO INTERPRETACJI TERMINÓW HANDLOWYCH

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?
17.11.2017 rok
Kraków
Best Western Premier Kraków Hotel****

MISTRZ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?
23-24.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
24.11.2017 rok
Łódź
Hotel Tobaco***

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
24.11.2017 rok
Łódź
Hotel Tobaco***

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE I NEGOCJACJACH MIĘDZYNARODOWYCH

- jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej, unikać nieporozumień wynikających z różnic kulturowych, zwiększyć efektywność współpracy z partnerami zagranicznymi?
7-8.12.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

INTERNATIONAL NEGOTIATIONS

- specialized language workshops for professionals conducting negotiations in English. How to conduct effective negotiations in English. Specjalistyczne warsztaty językowe dla osób prowadzących negocjacje w języku angielskim
8.12.2017 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.

UMOWA AGENCYJNA I DYSTRYBUCYJNA W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM

- zawieranie umów i analiza klauzul kontraktowych

JAPOŃSKA I CHIŃSKA KULTURA BIZNESU

- jak pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach i negocjacjach biznesowych z Japończykami i Chińczykami?

Szkolenia z zakresu prawa celnego i obrotu międzynarodowego


Prawo celne i obrót międzynarodowy to skomplikowana dziedzina wymagająca śledzenia zmian w prawie i znajomości rozwiązań praktycznych. Podczas warsztatów prowadzonych przez naszych Ekspertów poznają Państwo zasady skutecznego handlu zagranicznego oraz obowiązujące przepisy prawa z dziedziny obrotu towarowego, przewozu drogowego towarów niebezpiecznych i dochodzenia roszczeń reklamacyjnych w transporcie. Zapraszamy do udziału w naszych otwartych szkoleniach i warsztatach zamkniętych.

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.