Zakupy / Logistyka
Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia
23-24.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
16-17.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

NARZĘDZIA OCENY I KWALIFIKACJI DOSTAWCÓW Z UWZGLĘDNIENIEM AUDYTU

- jak wyeliminować ryzyko wyboru niewłaściwego dostawcy?
16-17.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

KUPIEC DOSKONAŁY

- najważniejsze kompetencje kupca. Diagnoza i rozwój. Siła negocjatora. Psychologia Kupca. Warsztaty coachingowe dla negocjatorów działów zakupów i inwestycji przygotowane i prowadzone przez Olgę Borgieł
23-24.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
23-24.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
23-24.11.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

INWENTARYZACJA ŚRODKÓW TRWAŁYCH I ZAPASÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE

- symulacja spisu z natury ? warsztaty umiejętności
24.11.2017 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

BHP W TRANSPORCIE WEWNĄTRZZAKŁADOWYM ORAZ PRZY SKŁADOWANIU I MAGAZYNOWANIU

- podsumowanie wyników kontroli PIP w 2017 roku w zakresie bezpieczeństwa w transporcie i składowaniu, eliminacja stwierdzonych nieprawidłowości, poprawa bezpieczeństwa pracy, planowane zmiany - nowe uprawnienia, nowe obowiązki przy wykonywania prac szczególnie niebezpiecznych z użyciem wózków jezdniowych oraz nowe obowiązki zlecających pracę z użyciem wózków jezdniowych
24.11.2017 rok
Łódź
Hotel Tobaco***

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
7-8.12.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

CERTYFIKOWANY NEGOCJATOR

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł
7-8.12.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

STRATEGIC SOURCING

- Zaawansowany trening budowania strategii zakupowej i optymalizacji procesów zakupowych w przedsiębiorstwie
8.12.2017 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
14-15.12.2017 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

PLANOWANIE I HARMONOGRAMOWANIE PRODUKCJI

- doskonalenie i poprawa efektywności procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie
22-23.02.2018 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

CERTYFIKOWANY NEGOCJATOR

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł
22-23.02.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

METODY REDUKCJI KOSZTÓW ZAKUPÓW CZĘŚCI ZAMIENNYCH I MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH

- efektywna gospodarka materiałowo-narzędziowa
8-9.03.2018 rok
Szczyrk
Hotel Elbrus*** Wellness&SPA

LEAN W MAGAZYNIE I LOGISTYCE

- optymalizacja kosztów magazynowania i utrzymania zapasów, usprawnienie przepływu towarów na przykładzie skutecznych wdrożeń
15-16.03.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
15-16.03.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

DOKUMENTACJA W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM – BŁĘDY W WYPEŁNIANIU DOKUMENTÓW, KOREKTY, KONSEKWENCJE POMYŁEK

- jak unikać błędów w dokumentach celnych skutkujących nieprawidłowymi rozliczeniami należności celno - podatkowych oraz poważnymi konsekwencjami finansowymi dla podmiotów gospodarczych?
22.03.2018 roku
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ – ZMIANY Z 2017 ROKU

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
23.03.2018 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

UMOWY W OBROCIE GOSPODARCZYM

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
12-13.04.2018 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

MISTRZOWSKIE NEGOCJACJE KUPIECKIE

- jak skutecznie radzić sobie z atakami cenowymi dostawców i zredukować koszty zakupu?
18-20.04.2018 rok
Ustroń
Hotel Belweder***** Conference & Spa

CERTYFIKOWANY KUPIEC

- ekskluzywne warsztaty rozwijające skuteczność kupiecką
19-20.04.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

PLANOWANIE I HARMONOGRAMOWANIE PRODUKCJI

- doskonalenie i poprawa efektywności procesów produkcyjnych w przedsiębiorstwie
19-20.04.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
19-20.04.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

- metody redukcji kosztów eksploatacji i efektywne wykorzystanie aut służbowych w firmie
19-20.04.2018 rok
Ustroń
Hotel Belweder***** Conference & Spa

CONTROLLING INWESTYCYJNY – PLANOWANIE I ANALIZA OPŁACALNOŚCI PROCESU INWESTYCYJNEGO

- skuteczne narzędzia zarządzania ryzykiem w inwestycjach
17-18.05.2018 rok
Zakopane
Hotel Crocus****Wellness&SPA

UNDERSTANDING AND EMBRACING CULTURAL DIFFERENCES IN BUSINESS ENVIRONMENT

- różnice kulturowe w biznesie - specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych zespołach lub delegowanych do pracy za granicę i wykorzystujących język angielski jako codzienne narzędzie pracy
17-18.05.2018 rok
Zakopane
Hotel Crocus****Wellness&SPA

KUPIEC DOSKONAŁY

- najważniejsze kompetencje kupca. Diagnoza i rozwój. Siła negocjatora. Psychologia Kupca. Warsztaty coachingowe dla negocjatorów działów zakupów i inwestycji przygotowane i prowadzone przez Olgę Borgieł
25.05.2018 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

INCOTERMS 2010® – NAJNOWSZE WERSJE OFICJALNYCH REGUŁ MIĘDZYNARODOWEJ IZBY HANDLOWEJ DO INTERPRETACJI TERMINÓW HANDLOWYCH

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?
25.05.2018 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

CONTROLLING LOGISTYCZNY

- metody redukcji kosztów logistyki i zaopatrzenia
14-15.06.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

TRANSPORT I SPEDYCJA KRAJOWA I MIĘDZYNARODOWA

- minimalizacja ryzyka popełnienia błędu przy zawieraniu umów spedycji, odpowiedzialność spedytora, dochodzenie roszczeń z tytułu umowy przewozu towarów - Konwencja CMR i Prawo przewozowe
15.06.2018 rok
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

UMOWY W OBROCIE GOSPODARCZYM

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
21-22.06.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

CERTYFIKOWANY NEGOCJATOR

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł
21-22.06.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
21-22.06.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

STRATEGIC SOURCING

- Zaawansowany trening budowania strategii zakupowej i optymalizacji procesów zakupowych w przedsiębiorstwie

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE Z ELEMENTAMI PERSWAZJI I WYWIERANIA WPŁYWU

- warsztaty opracowane i prowadzone przez charyzmatycznego Trenera Tomasza Sidewicza - Eksperta w zakresie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu

SPEAKING FOR IMPACT

- jak mówić by zrobić wrażenie? - warsztaty prowadzone w języku angielskim

WORKING ACROSS CULTURES

- specjalistyczne warsztaty językowe dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi

ENGLISH FOR LOGISTICS

- specjalistyczne warsztaty językowe dla logistyków

ZARZĄDZANIE ŁAŃCUCHEM DOSTAW

- zaawansowany trening budowania strategii zakupowej i optymalizacji procesów zakupowych w firmie

WPŁYW, MANIPULACJE I TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY I NEGOCJACJACH

- zwycięskie taktyki najlepszych sprzedawców i kupców

OBSŁUGA LOGISTYCZNA REKLAMACJI I ZWROTÓW W MAGAZYNIE

- jak nie stracić na zwrotach? - Obniżenie kosztów zwrotów i reklamacji

NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI I FIRMAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU

- trening dla doświadczonych negocjatorów poszukujących nowych, niekonwencjonalnych i skutecznych metod negocjowania z twardym partnerem, monopolistą

EXCEL W LOGISTYCE

- jak liczyć i analizować wskaźniki efektywności i kosztów przy użyciu arkusza Excel?

UMOWY HANDLOWE W OBROCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM

- skuteczne sposoby zabezpieczania wykonania umowy

METODY OCENY I KWALIFIKACJI DOSTAWCÓW – JAK WYBRAĆ NAJLEPSZYCH KONTRAHENTÓW?

- warsztaty dla działów zakupów, zaopatrzenia, inwestycji, produkcji oraz jakości

RACJONALNA GOSPODARKA PALETOWA W PRZEDSIĘBIORSTWIE

- jak skutecznie kontrolować i minimalizować koszty obrotu paletami?

OPTYMALNA GOSPODARKA ZAPASAMI

- jak skutecznie redukować koszty zapasów w przedsiębiorstwie?

ORGANIZACJA GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ I ZARZĄDZANIE ZAPASAMI

- metody redukcji kosztów magazynowania i utrzymania zapasów, usprawnienie przepływu towarów

ZAAWANSOWANE GRY NEGOCJACYJNE

- dwudniowe case studies i najlepsze praktyki negocjacyjne

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI

- zaawansowane techniki budowania asertywnych relacji z klientami, dostawcami, partnerami biznesowymi i współpracownikami

ZASADY PROWADZENIA INWENTARYZACJI

- jak ograniczyć wydatki na dystrybucję i sprzedaż?

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI

- jak ograniczyć wydatki na dystrybucję i sprzedaż?

JAPOŃSKA I CHIŃSKA KULTURA BIZNESU

- jak pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach i negocjacjach biznesowych z Japończykami i Chińczykami?

TRUDNE NEGOCJACJE ZE ZWIĄZKAMI ZAWODOWYMI – GRA NERWÓW W KONFLIKCIE INTERESÓW

- warsztaty opracowane i prowadzone przez zawodowego negocjatora Tomasza Sidewicza

Szkolenia zakupy i logistyka


Oddajemy do Państwa dyspozycji doświadczenie naszych Ekspertów w zakresie skutecznego zarządzania zakupami i logistyką, budowania strategii zakupowych, organizacji gospodarki magazynowej. W swojej bogatej ofercie szkoleń skierowanych do kupców i logistyków znajdą Państwo treningi z zakresu negocjacji o ekstremalnym poziomie trudności. Nasi Specjaliści przedstawiają strategie i techniki stosowane przez zawodowych negocjatorów oraz przybliżają słuchaczom najskuteczniejsze metody perswazji i techniki wywierania wpływu. Prowadzone przez nas szkolenia z redukcji kosztów zakupów i zakupowych strategii negocjacyjnych oraz szkolenia dla certyfikowanych kupców zapewnią optymalne działanie Działu Zakupów. Gwarantujemy, że nasze szkolenia zakupowe i warsztaty z negocjacji będą świetnym uzupełnieniem kompetencji Pracowników Państwa firmy.

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.