Prawo Celne
Szkolenia

Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia
27.09.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
27-28.09.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
11-12.10.2018 rok
Zakopane
Hotel Crocus****Wellness&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
12.10.2018 rok
Poznań
Hotel Moderno****

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
18-19.10.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w spedycji i przewozach krajowych i międzynarodowych

- minimalizacja ryzyka popełnienia błędu przy zawieraniu umów spedycji, odpowiedzialność spedytora, dochodzenie roszczeń z tytułu umowy przewozu towarów - Konwencja CMR i Prawo przewozowe
18-19.10.2018 rok
Ustroń
Hotel Belweder***** Conference & Spa

DOKUMENTACJA W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM – BŁĘDY W WYPEŁNIANIU DOKUMENTÓW, KOREKTY, KONSEKWENCJE POMYŁEK

- jak unikać błędów w dokumentach celnych skutkujących nieprawidłowymi rozliczeniami należności celno - podatkowych oraz poważnymi konsekwencjami finansowymi dla podmiotów gospodarczych?
25.10.2018 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

Umowy handlowe w obrocie gospodarczym

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
25.10.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

INCOTERMS 2010® – NAJNOWSZE WERSJE OFICJALNYCH REGUŁ MIĘDZYNARODOWEJ IZBY HANDLOWEJ DO INTERPRETACJI TERMINÓW HANDLOWYCH

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?
26.10.2018 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
21.11.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

Dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki w reklamacjach

- audyt/przygotowanie własnych procedur reklamacyjnych i dokumentacji reklamacyjnej ? krok po kroku. Autorskie warsztaty prof. Moniki Jagielskiej
22-23.11.2018 rok
WISŁA
Hotel STOK****SKI&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
29.11.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

UMOWY HANDLOWE W OBROCIE GOSPODARCZYM

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
22-23.11.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
7.12.2018 rok
Łódź
Hotel Iness***

INCOTERMS 2010® – NAJNOWSZE WERSJE OFICJALNYCH REGUŁ MIĘDZYNARODOWEJ IZBY HANDLOWEJ DO INTERPRETACJI TERMINÓW HANDLOWYCH

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?
5.12.2018 rok
Łódź
Hotel Iness***

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.

ZASADY WSPÓŁPRACY Z KONTRAHENTAMI CHIŃSKIMI W PRAKTYCE

- bezpieczny import i produkcja, prawne aspekty współpracy, korespondencja biznesowa i negocjacje z Chińczykami - od projektu i kosztorysu przez ofertę, kontrolę produkcji aż po bezpieczną dostawę towaru

RÓŻNICE KULTUROWE W BIZNESIE I NEGOCJACJACH MIĘDZYNARODOWYCH

- jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej, unikać nieporozumień wynikających z różnic kulturowych, zwiększyć efektywność współpracy z partnerami zagranicznymi?

UMOWA AGENCYJNA I DYSTRYBUCYJNA W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM

- zawieranie umów i analiza klauzul kontraktowych

JAPOŃSKA I CHIŃSKA KULTURA BIZNESU

- jak pokonać bariery komunikacyjne i uniknąć nieporozumień w kontaktach i negocjacjach biznesowych z Japończykami i Chińczykami?

MISTRZ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?
22-23.11.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

Mistrzowska obsługa klienta – najwyższe standardy w trudnych sytuacjach

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?

SPRZEDAŻ ZAAWANSOWANA – OBRONA CENY WG PAWŁA FORTUNY

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

SPRZEDAŻ BEZ SPRZEDAWANIA WG PAWŁA FORTUNY

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Szkolenia z prawa celnego i obrotu międzynarodowego


Zapewniamy praktyczne szkolenia z prawa celnego i obrotu międzynarodowego, w tym profesjonalne szkolenia dotyczące importu z Chin. Szkolenia z prawa celnego w formie warsztatów obejmują między innymi zasady skutecznego handlu zagranicznego oraz obowiązujące przepisy prawa z dziedziny obrotu towarowego, przewozu drogowego towarów niebezpiecznych, dochodzenia roszczeń reklamacyjnych w transporcie i spedycji międzynarodowej. Co więcej nasi trenerzy prezentują omawiają i pomagają wypełnić dokumentację wymaganą w obrocie towarowym. Zapraszamy do udziału w naszych otwartych szkoleniach i warsztatach zamkniętych.

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.