Prawo Celne
Obrót Międzynarodowy
Business English
Rozwój
Kompetencji Osobistych
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=2807

INTERNATIONAL NEGOTIATIONS

– specialized language workshops for professionals conducting negotiations in English. How to conduct effective negotiations in English.
Specjalistyczne warsztaty językowe dla osób prowadzących negocjacje w języku angielskim

Negocjuj swobodnie w języku angielskim!

Wejdź na wyższy poziom zaawansowania stosując oryginalne i skuteczne techniki negocjacyjne!

Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu językowym, poświęconym doskonaleniu znajomość języka angielskiego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień przydatnych podczas prowadzenia negocjacji. Zaprezentujemy i przećwiczymy oryginalne techniki negocjacyjne. Przedstawimy wybrane, skuteczne techniki manipulacji i perswazyjne.
Szkolenie obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne, przydatne podczas prowadzenia negocjacji.
Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauki języków obcych, maksymalnie angażujących uczestników.

Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego. Trening prowadzony w małych grupach – 12 godzin dydaktycznych.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Drawing on inspirational advice from leading experts in negotiation, International Negotiations takes participants through the entire negotiation process, from preparing to negotiate to closing the deal. The training gives learners the essential language, skills and techniques needed for successful negotiations and covers topics such as relationship-building, questioning techniques, decoding body language, bargaining and the powers of persuasion. Challenging role-plays further develop key negotiation and language skills, while skill-building games provide valuable insights into all aspects of negotiating, including the importance of understanding cultural differences when negotiating.

 

PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Developing negotiation skills

  • The secrets of great negotiators
  • Negotiating and you – your own needs, experience and challenges as a negotiator

2. Preparing to negotiate

  • Negotiators and sports professionals – similarities in preparation
  • Principal stages and sub-stages of a formal negotiation
  • Greater or lesser importance of the stages in different cultures
  • Adequate negotiation styles for three broad cultural types
  • Negotiations advice for different cultural types
  • Useful expressions for the different stages of a negotiation
  • Requirements for complex negotiations
  • Negotiators’ key roles
  • Pros and cons of team negotiation and one-on-one deals
  • Building a negotiation team for complex negotiation in China

3. Relationship-building

  • Importance of building a good relationship with the other party
  • A single-issue negotiation and a zero-sum game
  • The principle of deep relation
  • High-context and low-context cultures
  • Catching up with old business colleagues and people we know
  • Strategies for building rapport
  • The Seven Rules of Rapport by Daniel Goleman

4. Establishing a procedure

  • Important elements of a good agenda
  • Value of an agenda in different cultures
  • Differences between a negotiation and a debate
  • Making the objectives of a negotiation clear to both sides at the outset
  • Different attitudes to non-negotiable issues
  • Useful expressions in establishing a negotiating procedure
  • The danger of a ‘laundry list’
  • Buying the Eiffel Tower

5. The proposal stage

  • The vital ingredients of a good opening proposal
  • Mistakes at the proposal stage
  • Using direct and more open-ended statements at the proposal stage
  • Understanding body language in a negotiation
  • Developing non-verbal IQ
  • Advantages and disadvantages of speaking first and speaking second
  • The principle of a poker face
  • Opening proposal – four-stage process
  • The proposal stage of two famous deals

6. Questioning techniques

  • Art of asking questions
  • Consequences of closed and open questions
  • Different types of questions and the right order of questions
  • The importance of clarifying critical issues
  • Showing genuine interest in questions
  • Showing signs of disapproval or disagreement
  • Using the dramatic pause in response to a proposal

7. Exploring interests

  • Developing questioning and listening skills
  • Key difference between negotiating positions and interests
  • Hard-sell and soft-sell
  • The danger of questions
  • Generating interest-based options
  • Negotiating the new remuneration package after promotion
  • Strange negotiation in Scotland

8. The bargaining zone

  • Win-win and win-lose approach to negotiation
  • Main variables in a typical sales negotiation
  • Attaching conditions to offers
  • Drawing up a H.I.T. list
  • Getting to ‘Yes’ to soon
  • The Zone of Possible Agreement
  • BATNA – your source of power

9. Handling breakdowns

  • Speaking directly and diplomatically
  • Different options when negotiations break down
  • Expressing disagreement
  • Views on directness in different cultures
  • Using modal verbs, qualifiers, softeners, and adverbial phrases to make statements less direct
  • Using the past continuous, past perfect continuous, passive voice to leave the door open to further negotiation

10. Closing the deal

  • When is a negotiation over
  • The ‘summary language’
  • Summarising the deal
  • Emphasising the benefits the other party is getting
  • Ending on a positive note

11. Powers of persuasion

  • Words with special persuasive power
  • Persuasion – the four basic approaches
  • Using intensifiers to make statements more forceful
  • Adding and stressing the auxiliaries
  • Using negative questions to make suggestions and concerns more persuasive
  • The six Principles of Persuasion by R. Cialdini
  • The most common negotiation tactics used to manipulate, pressure and persuade

 

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Grzegorz Opolka

Znalezione obrazy dla zapytania GRZEGORZ OPOLKAlektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.

Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.

Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.

Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.

Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.

Opinie Klientów wcześniejszych edycji:

Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.

Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.

Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!

Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA

Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.

Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.

WYBRANI KLIENCI:

  • Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Oddział w Mielcu
  • ALUPROF S.A.
  • APATOR METRIX S.A.
  • ARCELORMITTAL Refractories Sp. z o.o.
  • AUTOLIV POLAND Sp. z o.o.
  • Bell Sp. z o.o.
  • BOLSIUS POLSKA Produkcja Sp. z o.o.
  • BOMBARDIER TRANSPORTATION Polska Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o. Oddział w Krośnie
  • Chemar Armatura Sp. z o.o.
  • DELPHI Poland S.A.
  • DR WEIGERT POLSKA SP Z O O
  • ELECTROLUX POLAND Sp. z o.o.
  • Europejskie Centrum Obsługi Finansowej TRW (European Shared Services Center)
  • Fabryka Okuć Meblowych STALMOT Sp. z o.o.
  • Fabryka Opakowań Kosmetycznych POLLENA SA
  • Fabryka Taśm Transporterowych WOLBROM SA
  • FAURECIA Automotive Polska Sp. z o.o.
  • Faurecia Gorzów Sp. z o.o.
  • FERMINTRADE spółka z o.o.
  • FERROXCUBE Polska Sp. z o.o.
  • Firestone Industrial Product Poland Sp. z o.o.
  • FORMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
  • FRONIUS POLSKA
  • FUCHS OIL CORPORATION Sp. z o.o.
  • FUJIFILM Europe GmbH (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, Serwis Aparatów Cyfrowych
  • GDF SUEZ Bioenergia Sp. z o.o.
  • Gomar Pińczów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
  • Grupa Pracuj Solutions sp. z o.o.
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.
  • HOCHLAND Polska Sp. z o.o.
  • Holding – ZREMB Gorzów S.A. oddział METPOL – BARLINEK
  • HOLDING-ZREMB Gorzów S.A. oddział MEPROZET-DREZDENKO
  • HOLDING-ZREMB-Gorzów SA
  • HONDA MOTOR EUROPE LOGISTICS NV (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
  • HUF POLSKA Sp. z o.o.
  • ICN POLFA Rzeszów SA
  • INDUSTRIAL DIVISION Sp. z o.o.
  • ING Bank Śląski SA
  • Invest Park Sp. z o.o.
  • Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Kozieł
  • Kinnarps Polska Sp. z o. o.
  • KIRCHHOFF Polska Sp. z o.o.
  • KLX Aerospace Solutions Sp. z o.o. (dawna B/E Aerospace Consumables Management Sp. z o.o)
  • LENTEX SPÓŁKA AKCYJNA
  • Lubuski Klaster Metalowy
  • Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
  • Mlekpol Sp. z o.o.
  • MTI FURNINOVA POLSKA Spółka z o.o.
  • Nestlé Waters Polska S.A.
  • Nexteer AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o.
  • NGK Ceramics Polska Sp. z o.o.
  • Nosag Polska Sp. z o.o.
  • OASIS EAST Sp. z o.o.
  • Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Przemysłu Rafineryjnego S.A.
  • PAS Polska Sp. z.o.o.
  • PC Soft Systemy Teleinformatyczne
  • PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S. A.
  • Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA
  • Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Odolanowie
  • RICOH Polska Sp. z o.o.
  • Sine Sp. z o.o.
  • SPIE Polska Sp. z o.o.
  • STEPAN POLSKA SP. z o.o.
  • TROPICAL Tadeusz Ogrodnik
  • Uniwersytet Jagielloński
  • Utex-Terra Sp. z o.o.
  • Vetoquinol Biowet Sp. z o.o.
  • VIESSMANN Technika Grzewcza Sp. z o.o.
  • Welcome Airport Services Sp. z o.o.
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
  • Zakład Mechaniczny MESTIL Sp. z o.o.
  • ZAKŁAD METALOWY „WB” P.H.U. W.Bożek, M.Bożek SP.J.
  • Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A.
  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie
METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.

  • Mini wykłady
  • Case studies (analiza przypadków)
  • Symulacje negocjacji
  • Dyskusje moderowane
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach
  • Praca w grupach
  • Quizy
  • Gry komunikacyjne
ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

  • menedżerów zarządzających zespołami wielokulturowymi
  • specjalistów działów eksportu-importu
  • specjalistów działów handlowych
  • specjalistów działu logistyki, zakupów, zaopatrzenia
  • osób prowadzących i uczestniczących w procesach negocjacyjnych z międzynarodowymi klientami lub kooperantami (prezesów, dyrektorów finansowych)
  • pracowników, którzy reprezentują instytucje na spotkaniach o charakterze międzynarodowym
ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

7-8 grudnia 2017r. – Hotel STOK****SKI&SPA
Wisła, ul. Jawornik 52A
www.hotelstok.pl

Hotel Stok****SKI&SPA to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Wiśle, położony w pięknej Dolinie Jawornika. Do dyspozycji Gości otwarte w marcu 2011 roku Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa), basen.

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 18:00 – 22:00.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1490 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1440 zł brutto.
Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1090 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 200 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (2 noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel STOK****
6782532wieden2-kinowowellness2

Hotel STOK****

TERMIN: 7-8.12.2017 rok
MIEJSCE:
HOTEL:
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA
CENA: 1490 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • Kinga Lalko-Smołka
    Kinga Lalko-Smołka Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • Nie boimy się wyzwań. Z pasją i entuzjazmem wspieramy rozwój naszych Klientów.

  •                                                           My również stawiamy na rozwój!

  • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

    Konfucjusz
  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski
  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.