MISTRZOWSKIE PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

 In Rozwój kompetencji osobistych
Rozwój
Kompetencji Osobistych
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=2771

MISTRZOWSKIE PREZENTACJE I WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

– poligon ćwiczeniowy praktycznych umiejętności, związanych z przygotowaniem i realizacją skutecznych prezentacji i przemówień

Prezentacje odgrywają ważną rolę w nowoczesnym biznesie i często decydują o sukcesie projektu, przekonaniu słuchaczy do tematu, sprzedaży produktu, nawiązaniu owocnej współpracy, przekonania do nowej idei współpracowników.

Jednak wiele osób obawia się wszelkiego rodzaju wystąpień publicznych. Nawet menedżerowie z dużym doświadczeniem traktują prezentacje jak zło konieczne i stratę czasu.

A przecież udana prezentacja to klucz do sukcesu – zarówno firmy, jak i prezentera. Przykładem może być Steven Jobs, który zmienił prezentacje w fascynujące przedstawienia, oraz zaraził miliony osób na świecie pragnieniem posiadania produktów firmy Apple. Dobrym przykładem może być również były wiceprezydent Stanów Zjednoczonych Alan Gore, który za prezentację ‘The Inconvenient Truth’ otrzymał Pokojową Nagrodę Nobla.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Zapraszamy do udziału w szkoleniu, którego celem jest nabycie praktycznych umiejętności związanych z przygotowaniem i realizacją prezentacji, skutecznych przemówień. Podczas szkolenia uczestnicy przygotowując własną prezentację i na praktycznych przykładach ćwiczą poznane metody.

PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Schemat dobrego otwarcia

  • Przygotowanie Sali i materiałów dla uczestników.
  • Uniwersalny schemat dobrego rozpoczęcia – zasada ABCD.
  • Metoda Alfreda Hitchcock’a – trzęsienie ziemi na początku, potem napięcie rośnie…
  • Co uczestnicy otrzymają w zamian za poświęcony czas – odpowiedź na pytanie WIIFM?
  • Autorytet prezentera; dlaczego TY mówisz do NAS?
  • Prezentacja jak podróż z punktu A do punktu Z – przygotuj dobrą, dokładną mapę.
  • Odpowiedzi na zadane lub niezadane pytania – jak sprawić, by słuchacze czuli się ‘bezpiecznie’.
  • Idealna długość prezentacji.
  • Zasada 3xP – powiedz, co powiesz; powiedz to; powiedz, co powiedziałeś.

Część główna prezentacji

  • Moja prezentacja – mój plan – wiem, co chcę powiedzieć, podzieliłem prezentację na części i ustaliłem ich kolejność.
  • Zasada (3xP) x N – każda część mojej prezentacji może być odrębną prezentacją.
  • Dwa do przodu, trzy do tyłu – zawsze informuj słuchaczy gdzie byliście, gdzie jesteście i dokąd zmierzacie.

Schemat dobrego zakończenia

  • Poinformuj słuchaczy, że prezentacja zbliża się do końca.
  • Podsumuj całą prezentację i jej poszczególne części.
  • Zwróć uwagę słuchaczy na to, co według Ciebie jest najważniejsze.
  • Zakończ prezentację wezwaniem do działania.
  • Zamknij prezentację zdaniem, które wszyscy zapamiętają.

Pytania i odpowiedzi, walka z tremą i czasem

  • Odpowiedzmy na pytanie ‘dlaczego ludzie zadają pytania’?
  • Jak możemy podzielić i sklasyfikować pytania?
  • Jakie strategie przyjmujemy odnośnie sesji pytań i odpowiedzi?
  • Jak możemy wykorzystać ostatnie pytanie?
  • Radzenie sobie z tremą i upływającym czasem.

Pomoce wizualne

  • Użycie Power Pointa.
  • Jakie pomoce wizualne można użyć oprócz slajdów w Power Poincie?
  • Samobójstwo prezentera – ‘złe’ slajdy ‘mordują’ prezentację?
  • Powrót do przeszłości – interakcja prezentera i arkusza papieru?
  • Jeśli jest możliwość, wykorzystaj prawdziwe przedmioty lub makiety i rekwizyty.
  • Możliwości PowerPointa są nieograniczone, ale czy trzeba wykorzystywać wszystkie?
  • Najważniejszą pomocą wizualną prezentera jest on sam – nie można o tym zapomnieć.

Fakty i dane

  • Slajdument – za dużo słów jak na slajd, za mało jak na dokument.
  • Dane liczbowe – kiedy podawać liczby dokładne, a kiedy przybliżone?
  • Dlaczego czasem dobrze jest prezentować liczby w kontekście?
  • Kiedy można lekko koloryzować dane liczbowe?
  • Zasady 666 i 10-20-30

Komunikacja niewerbalna

  • Najważniejsze ‘narzędzia’ komunikacji niewerbalnej
  • Mowa ciała, którą wszyscy zapamiętają: pingwin, T-rex, tygrys w klatce … tylko, czy o to chodzi?
  • Spójność komunikacji werbalnej i niewerbalnej – wierzę w to, co widzę, a nie w to, co słyszę.

Nawiązanie relacji ze słuchaczami

  • Jesteśmy jedną drużyną, więc używamy pierwszej osoby liczby mnogiej.
  • Różne typy inteligencji – co pokazać „słuchowcom”, co powiedzieć „wzrokowcom”?

Inteligencja wokalna i werbalna prezentera

  • Różnice pomiędzy pauzą a wahaniem.
  • Akcent musi być zawsze we właściwym miejscu.
  • Dlaczego czasami warto się zająknąć?
  • Technika Jamesa Bonda.
  • Pytanie zamiast informacji.
  • Łatwe, przydatne, lecz zapomniane figury retoryczne.
  • Dowcipy, anegdoty, opowieści … zawsze lepsze niż suche fakty.

Podsumowanie

  • Trening prezentacji przed ostatecznym wystąpieniem.
  • Narzędzia weryfikacji skuteczność szkolenia.
WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Grzegorz Opolka

Znalezione obrazy dla zapytania GRZEGORZ OPOLKAlektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.

Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.

Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.

Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.

Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.

Opinie Klientów wcześniejszych edycji:

Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.

Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.

Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!

Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA

Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.

Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.

WYBRANI KLIENCI:

  • Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Oddział w Mielcu
  • ALUPROF S.A.
  • APATOR METRIX S.A.
  • ARCELORMITTAL Refractories Sp. z o.o.
  • AUTOLIV POLAND Sp. z o.o.
  • Bell Sp. z o.o.
  • BOLSIUS POLSKA Produkcja Sp. z o.o.
  • BOMBARDIER TRANSPORTATION Polska Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o. Oddział w Krośnie
  • Chemar Armatura Sp. z o.o.
  • DELPHI Poland S.A.
  • DR WEIGERT POLSKA SP Z O O
  • ELECTROLUX POLAND Sp. z o.o.
  • Europejskie Centrum Obsługi Finansowej TRW (European Shared Services Center)
  • Fabryka Okuć Meblowych STALMOT Sp. z o.o.
  • Fabryka Opakowań Kosmetycznych POLLENA SA
  • Fabryka Taśm Transporterowych WOLBROM SA
  • FAURECIA Automotive Polska Sp. z o.o.
  • Faurecia Gorzów Sp. z o.o.
  • FERMINTRADE spółka z o.o.
  • FERROXCUBE Polska Sp. z o.o.
  • Firestone Industrial Product Poland Sp. z o.o.
  • FORMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
  • FRONIUS POLSKA
  • FUCHS OIL CORPORATION Sp. z o.o.
  • FUJIFILM Europe GmbH (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, Serwis Aparatów Cyfrowych
  • GDF SUEZ Bioenergia Sp. z o.o.
  • Gomar Pińczów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
  • Grupa Pracuj Solutions sp. z o.o.
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.
  • HOCHLAND Polska Sp. z o.o.
  • Holding – ZREMB Gorzów S.A. oddział METPOL – BARLINEK
  • HOLDING-ZREMB Gorzów S.A. oddział MEPROZET-DREZDENKO
  • HOLDING-ZREMB-Gorzów SA
  • HONDA MOTOR EUROPE LOGISTICS NV (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
  • HUF POLSKA Sp. z o.o.
  • ICN POLFA Rzeszów SA
  • INDUSTRIAL DIVISION Sp. z o.o.
  • ING Bank Śląski SA
  • Invest Park Sp. z o.o.
  • Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Kozieł
  • Kinnarps Polska Sp. z o. o.
  • KIRCHHOFF Polska Sp. z o.o.
  • KLX Aerospace Solutions Sp. z o.o. (dawna B/E Aerospace Consumables Management Sp. z o.o)
  • LENTEX SPÓŁKA AKCYJNA
  • Lubuski Klaster Metalowy
  • Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
  • Mlekpol Sp. z o.o.
  • MTI FURNINOVA POLSKA Spółka z o.o.
  • Nestlé Waters Polska S.A.
  • Nexteer AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o.
  • NGK Ceramics Polska Sp. z o.o.
  • Nosag Polska Sp. z o.o.
  • OASIS EAST Sp. z o.o.
  • Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Przemysłu Rafineryjnego S.A.
  • PAS Polska Sp. z.o.o.
  • PC Soft Systemy Teleinformatyczne
  • PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S. A.
  • Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA
  • Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Odolanowie
  • RICOH Polska Sp. z o.o.
  • Sine Sp. z o.o.
  • SPIE Polska Sp. z o.o.
  • STEPAN POLSKA SP. z o.o.
  • TROPICAL Tadeusz Ogrodnik
  • Uniwersytet Jagielloński
  • Utex-Terra Sp. z o.o.
  • Vetoquinol Biowet Sp. z o.o.
  • VIESSMANN Technika Grzewcza Sp. z o.o.
  • Welcome Airport Services Sp. z o.o.
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
  • Zakład Mechaniczny MESTIL Sp. z o.o.
  • ZAKŁAD METALOWY „WB” P.H.U. W.Bożek, M.Bożek SP.J.
  • Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A.
  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie
METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

  • Mini wykłady
  • Case studies  (analiza przypadków)
  • Analiza wystąpień publicznych
  • Dyskusje moderowane
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach
  • Praca w grupach
ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

  • menedżerów przygotowujących prezentacje biznesowe
  • kierowników działów, którzy na co dzień praktykują wystąpienia publiczne i przygotowują sprawozdania z realizacji zadań
  • kupców i handlowców przygotowujących prezentacje produktowe, sprzedażowe
  • menedżerów finansowych, księgowych, od których wymagane jest prezentacja danych finansowych, sprawozdań
  • specjalistów PR, osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku firmy w otoczeniu zewnętrznym
ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

27 października 2017r. – BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****
Katowice, ul. Bytkowska 1a
www.bestwesternkatowice.pl

BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice **** pierwszy w Aglomeracji Śląskiej obiekt, reprezentujący największą na świecie sieć hotelarką BEST WESTERN z nowo otwartym (jesień 2016r.) Centrum Konferencyjnym. Hotel zlokalizowany jest w pobliżu Parku Chorzowskiego i Międzynarodowych Targów Katowickich.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00, a kończą o godzinie 16.30.
Cena szkolenia wynosi 550 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, przerwy kawowe, lunch w restauracji Kuchnia Otwarta, dania serwowane przez kucharzy „prosto z patelni”. Parking hotelowy w cenie szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegów. Podczas rezerwowania miejsca w hotelu prosimy o powołanie się na „Effect” – organizatora szkolenia. Dzięki temu korzystacie Państwo z wynegocjowanych dla naszych Gości stawek hotelowych.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****
suite-roomrestauracjaimg_5685a

BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****

TERMIN: 27.10.2017 rok
MIEJSCE:
HOTEL:
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****
CENA: 550 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • Kinga Lalko-Smołka
    Kinga Lalko-Smołka Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • Nie boimy się wyzwań. Z pasją i entuzjazmem wspieramy rozwój naszych Klientów.

  •                                                           My również stawiamy na rozwój!

  • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

    Konfucjusz
  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski
  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.