Szkolenia Sprzedażowe /
Szkolenia Marketing

Data i miejsce szkoleniaTytuł szkolenia
20-21.09.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

Certyfikowany negocjator

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł
20-21.09.2018 rok
Ustroń
Hotel Belweder***** Conference & Spa

Zarządzanie flotą samochodową

- metody redukcji kosztów eksploatacji i efektywne wykorzystanie aut służbowych w firmie
27.09.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
27-28.09.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
11-12.10.2018 rok
Zakopane
Hotel TATRA***Wellness&Spa

Korespondencja reklamacyjna

- jak pisać odpowiedzi na reklamacje?
11-12.10.2018 rok
Zakopane
Hotel Crocus****Wellness&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
12.10.2018 rok
Poznań
Hotel Moderno****

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
18-19.10.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

Reklamacje i dochodzenie roszczeń w spedycji i przewozach krajowych i międzynarodowych

- minimalizacja ryzyka popełnienia błędu przy zawieraniu umów spedycji, odpowiedzialność spedytora, dochodzenie roszczeń z tytułu umowy przewozu towarów - Konwencja CMR i Prawo przewozowe
18-19.10.2018 rok
Ustroń
Hotel Belweder***** Conference & Spa

DOKUMENTACJA W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM – BŁĘDY W WYPEŁNIANIU DOKUMENTÓW, KOREKTY, KONSEKWENCJE POMYŁEK

- jak unikać błędów w dokumentach celnych skutkujących nieprawidłowymi rozliczeniami należności celno - podatkowych oraz poważnymi konsekwencjami finansowymi dla podmiotów gospodarczych?
25.10.2018 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

Umowy handlowe w obrocie gospodarczym

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
25.10.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

INCOTERMS 2010® – NAJNOWSZE WERSJE OFICJALNYCH REGUŁ MIĘDZYNARODOWEJ IZBY HANDLOWEJ DO INTERPRETACJI TERMINÓW HANDLOWYCH

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?
26.10.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

ZASADY PROWADZENIA INWENTARYZACJI W FIRMIE

- symulacja spisu z natury ? warsztaty umiejętności
26.10.2018 rok
Warszawa
Centrum Konferencyjne Golden Floor (Millenium Plaza)

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W SPRZEDAŻY KRAJOWEJ I ZAGRANICZNEJ

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
15-16.11.2018 rok
WISŁA
Hotel STOK****SKI&SPA

10 ZAAWANSOWANYCH TECHNIK NEGOCJACYJNYCH – POLIGON TWARDYCH NEGOCJACJI Z ZAWODOWYM NEGOCJATOREM

- techniki negocjacyjne, wywieranie wpływu, manipulacje, mikroekspresje, mowa ciała, blef.
21.11.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

Dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki w reklamacjach

- audyt/przygotowanie własnych procedur reklamacyjnych i dokumentacji reklamacyjnej ? krok po kroku. Autorskie warsztaty prof. Moniki Jagielskiej
22-23.11.2018 rok
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA

ZARZĄDZANIE FLOTĄ SAMOCHODOWĄ

- metody redukcji kosztów eksploatacji i efektywne wykorzystanie aut służbowych w firmie
22-23.11.2018 rok
WISŁA
Hotel STOK****SKI&SPA

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

- szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.
29.11.2018 rok
Katowice
Park Inn by Radisson Katowice ****

UMOWY HANDLOWE W OBROCIE GOSPODARCZYM

- jak pisać i gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi? - z uwzględnieniem zmian z września 2016 roku
22-23.11.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

MISTRZOWSKA OBSŁUGA KLIENTA – NAJWYŻSZE STANDARDY W TRUDNYCH SYTUACJACH

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?
7.12.2018 rok
Łódź
Hotel Iness***

INCOTERMS 2010® – NAJNOWSZE WERSJE OFICJALNYCH REGUŁ MIĘDZYNARODOWEJ IZBY HANDLOWEJ DO INTERPRETACJI TERMINÓW HANDLOWYCH

- jak zminimalizować ryzyko w eksporcie/imporcie towarów poprzez zastosowanie właściwych reguł?
5.12.2018 rok
Łódź
Hotel Iness***

Nowe prawo reklamacyjne w sprzedaży krajowej i zagranicznej

- jak rozpatrywać reklamacje po nowelizacji? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad zmianą przepisów.
6-7.12.2018 rok
WISŁA
Hotel STOK****SKI&SPA

CERTYFIKOWANY NEGOCJATOR

- budowanie Siły Negocjatora, tajniki, zaawansowane strategie i pułapki negocjacyjne - nowatorskie warsztaty prowadzone przez Olgę Borgieł

UNDERSTANDING AND EMBRACING CULTURAL DIFFERENCES IN BUSINESS ENVIRONMENT

- różnice kulturowe w biznesie - specjalistyczne warsztaty dla osób pracujących w międzynarodowych zespołach lub delegowanych do pracy za granicę i wykorzystujących język angielski jako codzienne narzędzie pracy

ZASADY WSPÓŁPRACY Z KONTRAHENTAMI CHIŃSKIMI W PRAKTYCE

- bezpieczny import i produkcja, prawne aspekty współpracy, korespondencja biznesowa i negocjacje z Chińczykami - od projektu i kosztorysu przez ofertę, kontrolę produkcji aż po bezpieczną dostawę towaru

ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE Z ELEMENTAMI PERSWAZJI I WYWIERANIA WPŁYWU

- warsztaty opracowane i prowadzone przez charyzmatycznego Trenera Tomasza Sidewicza - Eksperta w zakresie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu

SPEAKING FOR IMPACT

- jak mówić by zrobić wrażenie? - warsztaty prowadzone w języku angielskim

WORKING ACROSS CULTURES

- specjalistyczne warsztaty językowe dla osób pracujących w międzynarodowych, wielokulturowych zespołach, w których do komunikacji wykorzystywany jest język angielski oraz osób współpracujących z partnerami zagranicznymi

SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA

- najskuteczniejsze narzędzia w pracy handlowca

NOWE PRAWO REKLAMACYJNE W BRANŻY AUTOMOTIVE

- jak rozpatrywać reklamacje w branży samochodowej zgodnie z nowymi przepisami? - warsztaty prowadzi Ekspert zaangażowany w prace nad nowelizacją

CONTROLLING SPRZEDAŻY

- w jaki sposób skutecznie prowadzić proces prognozowania, planowania i oceny działań, aby zwiększyć efektywność sprzedaży?

SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

- 10 skutecznych zasad budowania relacji z klientem Nowatorskie warsztaty dla działów sprzedaży, obsługi klienta prowadzone przez Olgę Borgieł

PRICING – SKUTECZNE STRATEGIE CENOWE W SPRZEDAŻY

- praktyczne warsztaty wiedzy dla Specjalistów Działów Marketingu i Sprzedaży

PERSWAZYJNA OBSŁUGA KLIENTA PRZEZ TELEFON

- czyli jak wywierać wpływ na kogoś kogo się nie widzi?

PROFESJONALNA OBSŁUGA REKLAMACJI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI

- warsztaty praktyczne

PODNOSZENIE EFEKTYWNOŚCI HANDLOWCÓW Z UŻYCIEM METODOLOGII INSIGHTS®DISCOVERY™

- jak dobrać współpracowników i stworzyć zgrany zespół?

SPRZEDAJ ZANIM ZACZNIESZ NEGOCJOWAĆ!

- warsztaty dla sprzedawców nastawionych na zwiększenie skuteczności w realizacji targetów sprzedażowych

UMOWA AGENCYJNA I DYSTRYBUCYJNA W OBROCIE MIĘDZYNARODOWYM

- zawieranie umów i analiza klauzul kontraktowych

WPŁYW, MANIPULACJE I TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY I NEGOCJACJACH

- zwycięskie taktyki najlepszych sprzedawców i kupców

OBSŁUGA LOGISTYCZNA REKLAMACJI I ZWROTÓW W MAGAZYNIE

- jak nie stracić na zwrotach? - Obniżenie kosztów zwrotów i reklamacji

NEGOCJACJE Z MONOPOLISTAMI I FIRMAMI O SILNEJ POZYCJI NA RYNKU

- trening dla doświadczonych negocjatorów poszukujących nowych, niekonwencjonalnych i skutecznych metod negocjowania z twardym partnerem, monopolistą

UMOWY HANDLOWE W OBROCIE KRAJOWYM I MIĘDZYNARODOWYM

- skuteczne sposoby zabezpieczania wykonania umowy

OPTYMALIZACJA KOSZTÓW SPRZEDAŻY I DYSTRYBUCJI

- jak ograniczyć wydatki na dystrybucję i sprzedaż?

MISTRZ SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?
22-23.11.2018 rok
Ustroń
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA

Mistrzowska obsługa klienta – najwyższe standardy w trudnych sytuacjach

- jak skutecznie odpierać ataki słowne, reagować na krytykę, obiekcje, skargi, pretensje, nieuzasadnione roszczenia Klientów?

SPRZEDAŻ ZAAWANSOWANA – OBRONA CENY WG PAWŁA FORTUNY

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

SPRZEDAŻ BEZ SPRZEDAWANIA WG PAWŁA FORTUNY

- jak podnieść własną skuteczność i sprzedawać więcej?

Szkolenia sprzedażowe i szkolenia marketing


Chcesz dołączyć do grupy najskuteczniejszych sprzedawców? 
Twoje kompetencje miękkie i umiejętności interpersonalne muszą osiągnąć najwyższy poziom!

Podczas naszych szkoleń dla handlowców uczymy jak pozyskać klienta, jak sprzedawać i negocjować. Dostarczamy wiedzę na temat psychologii sprzedaży, radzenia sobie w trudnych sytuacjach sprzedażowych, stosowania nowoczesnych technik sprzedaży i taktyk negocjacyjnych. Dajemy wskazówki jak zbudować strategie negocjacyjne, korzystać z narzędzi NLP, skutecznie stosować techniki manipulacji. Doskonalimy kompetencje w zakresie aktywnej sprzedaży i obsługi klienta przez telefon. Nasi Eksperci zapoznają Handlowców z procedurami reklamacyjnymi, zawieraniem i zabezpieczaniem umów handlowych w obrocie gospodarczym, wskażą, gdzie szukać pułapek w umowach z kontrahentami?

Dowiedź się, które szkolenia dla handlowców i kursy sprzedaży cieszą się największą popularnością:

  • Certyfikowany negocjator
  • Excel dla kupców i handlowców
  • Umowy handlowe w obrocie gospodarczym
  • Incoterms 2010®
  • 10 zaawansowanych technik negocjacyjnych
  • Dokumentacja, procedury, przydatne klauzule i niedozwolone praktyki w reklamacjach

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.