Sales & CRM Academy

 In Szkolenie zamknięte
SALES & CRM
ACADEMY
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=1113

Sales & CRM Academy

Zainwestuj w cykl warsztatów rozwojowych dla handlowców i obsługi klienta prowadzonych przez uznanych Ekspertów sprzedaży.

Szkolenia w ramach Akademii mają na celu nauczenie handlowców świadomego podejścia do całości procesu sprzedaży, dostarczenie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności z zakresu psychologii sprzedaży i obsługi klienta. Zbudujemy dla Państwa przemyślany cykl 4 warsztatów będących odpowiedzią na rozpoznane potrzeby i zdiagnozowane problemy.

AKADEMIA ADRESOWANA JEST DO:

  • Handlowców, inżynierów sprzedaży
  • Doradców klienta
  • Kierowników i dyrektorów pionów sprzedażowych
  • Sprzedawców bezpośrednich
  • Pracowników obsługi klienta
  • wszystkich, którzy pragną osiągnąć szczyty profesjonalizmu w pracy zawodowej i zwiększyć swoją skuteczność w procesie sprzedaży.

Szkolenia zamknięte Akademii, jak pojedyncze projekty, organizujemy w siedzibie klienta, sali szkoleniowej w jej pobliżu lub w formule wyjazdowej.

Zależnie od Państwa decyzji, wszystkie warsztaty cyklu mogą odbyć się w tym samym miejscu lub w różnych. Interesującym zakończeniem byłoby spotkanie w atrakcyjnej lokalizacji.

Tytuły szkoleń do wyboru w ramach akademii:

KOMUNIKACJA W PROCESIE SPRZEDAŻY CZYLI JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTAMI?
Poznaj siebie, poznaj innych – naucz się rozróżniać typy osobowości swoich klientów.

SPRZEDAJ, UMÓW SPOTKANIE, SŁUCHAJ ABY ZROZUMIEĆ POTRZEBY KLIENTA
Poznaj filary skutecznej rozmowy telefonicznej

JAK DOMYKAĆ TRANSAKCJE? NARZĘDZIA ZAWODOWYCH SPRZEDAWCÓW!

SEKRETY SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ
Metody najlepszych i najskuteczniejszych sprzedawców

PREZENTACJA HANDLOWA KLUCZEM DO SPRZEDAŻY!
Zobacz z ilu i jakich metod korzystają najlepsi!

SPRZEDAWAJ JAK HIPNOTYZER! ZAAWANSOWANE TECHNIKI NLP, PERSWAZJI I MANIPULACJI

PONADPRZECIĘTNA OBSŁUGA KLIENTA – JAK PROFESJONALNIE ZJEDNYWAĆ SOBIE KLIENTÓW?

SPRZEDAŻ RELACYJNA
Po co tak na prawdę budować relacje z klientem? Poznaj jaki wpływ na wyniki sprzedaży ma zrozumienie emocjonalnych potrzeb klientów

SZTUKA EFEKTYWNOŚCI I ZARZĄDZANIA CZASEM W PRACY HANDLOWCA

JAK WYRWAĆ SIĘ Z IMPASU NISKIEJ EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻOWEJ?
Co ma wpływ na faktyczną skuteczność handlowców? Co ich rozprasza a co inspiruje? – zdiagnozuj swój zespół sprzedażowy

CONTROLLING SPRZEDAŻY
W jaki sposób skutecznie prowadzić proces prognozowania, planowania i oceny działań, aby zwiększyć efektywność sprzedaży?

TRUDNE ROZMOWY I NEGOCJACJE REKLAMACYJNE
Rozstrzyganie sporów reklamacyjnych, obsługa roszczeniowych klientów, panowanie nad emocjami w obsłudze klienta – poligon ćwiczeniowy

KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA
Dobre praktyki oraz najczęściej popełniane błędy w komunikacji pisemnej z klientami poligon umiejętności

JAK SKUTECZNIEJ BRONIĆ SIĘ PRZED ATAKAMI CENOWYMI ASERTYWNYCH KLIENTÓW?

PRICING – SKUTECZNE STRATEGIE CENOWE W SPRZEDAŻY

STRATEGIA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI Z SIECIAMI
Poznaj zasady profesjonalnych negocjacji

STRATEGIE PRZEJMOWANIA KLIENTÓW OD KONKURENCJI
Czyli jak przekonać klienta do swojego produktu?

NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYM PARTNEREM
Rozwój umiejętności zachowywania się w środowisku międzynarodowym

JAK NEGOCJOWAĆ Z MONOPOLISTĄ?
Techniki negocjacyjne z firmami o silnej pozycji na rynku

GRY PERSWAZYJNO – NEGOCJACYJNE DLA HANDLOWCÓW

MISTRZOWSKIE PREZENTACJE BIZNESOWE
Jak przygotować i prowadzić efektywną prezentację biznesową?

EXCEL W PRACY HANDLOWCA

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZYCH AKADEMII:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
94%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
95%

Zapytaj o szkolenie

KONSULTANT


  • Marta Drygas
    Marta Drygas Koordynator Działu Szkoleń Zamkniętych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 539 381 024
    e-mail: zamkniete@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.