Handel / Marketing
Zakupy / Logistyka
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=2909

EXCEL DLA KUPCÓW I HANDLOWCÓW – POZIOM ŚREDNIOZAAWANSOWANY

– szybkie i sprawne przygotowywanie prostych i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy Działu Handlowego i Zakupów.

Zapraszamy Państwa do udziału w dwudniowych, intensywnych warsztatach, podczas których zaproszony Ekspert przedstawi przykłady zastosowania arkusza kalkulacyjnego Excel usprawniające pracę handlowców i kupców.

Wymagana jest podstawowa znajomość arkuszy kalkulacyjnych.

Uczestnicy mogą pracować na własnych laptopach – wymagany MS Excel 2010.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • szybkie i sprawne przygotowywania zarówno prostych jak i skomplikowanych kalkulacji
  • bardzo szybka i bezbłędna analiza dużych baz danych np. wielowymiarowa analiza wolumenu sprzedaży i zakupu, analiza zyskowności sprzedaży, analiza należności, analiza efektywności promocji itp.
  • przygotowanie raportów, analiz, kalkulacji i zestawień w jak najkrótszym czasie
PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Excel w biznesie – analiza ekonomiczna procesów w działach handlowych i zakupach. Kalkulacje przy użyciu funkcji arkusza kalkulacyjnego Excel:

  • funkcje matematyczne
  • funkcje logiczne
  • funkcje tekstowe
  • funkcje daty
  • funkcje statystyczne
  • funkcje wyszukiwania
  • tworzenie i wykorzystanie nazw w formułach

Możliwości:

  • obliczanie wielkości obrotu, zysku, marży, narzutu, udziału procentowego
  • wyliczanie kosztu kredytu kupieckiego, kosztu podwyżki cen przez dostawcę
  • obliczanie efektywności i kosztów promocji
  • obliczanie wskaźników rotacji i zalegania, analiza terminów ważności
  • dodawanie do bazy danych dodatkowych elementów przechowywanych w innych tabelach
    i bazach
  • obliczanie optymalnej wielkości zamówienia, częstotliwości składania zamówień
  • grupowanie danych w określonych przedziałach – np. analiza ABC – XYZ

Bardzo szybka analiza danych przy użyciu tabeli przestawnej – zasady budowy i działania tabeli przestawnej:

  • zasady budowania i działania tabel przestawnych
  • formaty danych prezentowanych w tabeli przestawnej (np. sumy, procenty, liczniki)
  • elementy obliczeniowe
  • pola obliczeniowe
  • grupowanie danych w tabeli przestawnej
  • wykresy tabeli przestawnej

Możliwości:

  • przygotowanie planów budżetowych i sprzedażowych na przyszłe okresy na podstawie danych historycznych
  • analiza należności w dowolnych przedziałach przeterminowań
  • analiza wielkości, struktury i dynamiki zapasów Klienta
  • analiza wielkości, struktury i dynamiki sprzedaży, marży, zysku, narzutu w podziale na dostępne kategorie (np. produkty, producentów, dostawców, regiony kraju)
  • analiza sprzedaży utraconej
  • analiza porównawcza promocji – terminy, produkty, dostawcy, zyskowność, wielkość obrotu
  • analiza ABC – XYZ przy zastosowaniu tabeli przestawnej

Jak zbudować tabelę z danymi, aby możliwe było korzystanie w niej z funkcji dostępnych w Excelu oraz analizowanie zgromadzonych w niej danych tabelą przestawną:

  • wymuszenie na użytkowniku tabeli wpisywania danych w formacie daty
  • wymuszenie na użytkowniku tabeli wpisywania danych o konkretnej długości
  • wymuszenie na użytkowniku tabeli wpisywania danych tylko z listy
  • tworzenie i zaszywanie w Excelu list

Możliwości:

  • zakładanie w bazach danych ograniczeń, co do sposobu wpisywania w nich danych
  • tworzenie i modyfikowanie list wykorzystywanych w raportach

Jak ułatwić sobie pracę i ochronić jej efekty:

  • proste makra
  • ukrywanie i ochrona formuł użytych w arkuszu
  • zezwalanie użytkownikom danego raportu na wpisywanie danych w konkretnych komórkach, kolumnach, wierszach (z hasłem i bez hasła)
  • wykresy – prezentacja na wykresie niestandardowych danych, linie trendu, etykiety danych, elementy graficzne

Możliwości:

  • nagrywanie prostych makr do wykonywania powtarzalnych czynności i budowania formuł
  • nadanie użytkownikowi arkusza uprawnień do wprowadzania w nim zmian
  • wykonanie wykresu z niestandardowych danych
WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Trener w zakresie dynamicznej analizy danych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego Excel. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania Excela zdobyła pracując przez trzynaście lat na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w polskich firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT.

Specjalista w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw i wieloletni praktyk z zakresu finansów i rachunkowości.
Posiada certyfikat księgowy ministra finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Dzięki doświadczeniu w obszarze rachunkowości i finansów, przekazuje wiedzę i rozwiązania z zakresu zastosowania Excel’a, które można wykorzystać w codziennej pracy na niemalże  każdym stanowisku.

Nie napisałam żadnej książki. Nie publikuję w żadnym czasopiśmie czy portalu internetowym. Nie tworzę żadnych opracowań naukowych.
Ja po prostu szkolę z Excel’a, ponieważ sprawia mi to niewiarygodną frajdę. Mogę zaryzykować stwierdzenie, że ja nie pracuję, tylko realizuję swoją pasję.

Kiedyś ktoś zapytał mnie, czym się różni Excel dla księgowych od Excel’a dla logistyków czy działów personalnych? Excel niczym, ale możliwości zastosowania są zdecydowanie różne. I o to chodzi w moich szkoleniach, żeby oprócz pokazania, co może zrobić Excel, pokazać też to, co Ty możesz zrobić z Excel’em, do czego można tego użyć w tym konkretnym dziale czy na konkretnym stanowisku.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Szkolenie jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników.

Zajęcia odbywają się na laptopach wyposażonych w MS Excel 2010 (można używać własny sprzęt).

Wszystkie ćwiczenia i materiały wykonane w Excel?u można po zakończeniu zajęć zgrać i zabrać ze sobą.

ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

osób, które pracowały już z arkuszem kalkulacyjnym, ale chcą poznać i efektywniej wykorzystywać jego możliwości w pracy w dziale handlowym i zakupów do przygotowania prognoz, analiz, raportów.

ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

12-13 października 2017r. – Hotel STOK****SKI&SPA
Wisła, ul. Jawornik 52A
www.hotelstok.pl

Hotel Stok****SKI&SPA to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Wiśle, położony w pięknej Dolinie Jawornika. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa), basen.
Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 18:00 – 22:00.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1690 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1640 zł brutto.
Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1290 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 200 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (dwa noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel STOK****
6782532wieden2-kinowowellness2

Hotel STOK****

TERMIN: 12-13.10.2017 rok
MIEJSCE:
HOTEL:
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA
CENA: 1690 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA KRÓL
    AGNIESZKA KRÓL Koordynator Działu Szkoleń Otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 608 577 234
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
  • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

    Forbis Sp. z o.o. Krystyna

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.