Zamówienia
Publiczne
Zakupy / Logistyka
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=3035

KUPIEC DOSKONAŁY

– najważniejsze kompetencje kupca. Diagnoza i rozwój. Siła negocjatora. Psychologia Kupca.
Szkolenie dla negocjatorów działów zakupów i inwestycji przygotowane i prowadzone przez Olgę Borgieł

Od kupców oczekuje się dzisiaj:

  • twardych, merytorycznych kompetencji, takich jak analiza rynku dostawców (m.in. TCO, ABC, analizy wartości, make or buy), stosowanie analiz ekonomicznych, wiedza techniczna, znajomość języków,
  • umiejętności negocjowania, wywierania wpływu, perswazji i zaawansowanej komunikacji,
  • rozwiniętych kompetencji osobistych wspierających osiąganie wysokich rezultatów: elastyczność, łatwość adaptacji, innowacyjność, odporność na stres, czy asertywność.

Prezentowany program treningu stanowi innowacyjne kompendium wiedzy i umiejętność kupieckich pozwalając na osiąganie wysokich rezultatów w pracy zawodowej.

Zajęcia mają charakter coachingowy i koncentrują się na określeniu mocnych stron i wskazaniu obszarów do dalszego rozwoju kupców, specjalistów działów zakupów i inwestycji.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Dzięki szkoleniu dowiedzą się Państwo jak:

  • kształtować własną osobowość, aby odnosić sukces w negocjacjach zakupowych
  • wywierać skutecznie wpływ
  • kierować rozmową
  • opierać się manipulacji i nie poddawać się presji emocji w trudnych sytuacjach

Szkolenie obejmuje wszystkie najistotniejsze obszary zachowań determinujące skuteczność w pracy kupca i dające realną możliwość doskonalenia się w pracy.

Dzięki uczestnictwu w warsztatach uzyskają Państwo wiedzę i umiejętności w realizowaniu strategii doprowadzających do sukcesu – lepszych wyników,  poprawy wydajności i poczucia satysfakcji z życia zawodowego.

Szkolenie prowadzone jest dynamicznymi metodami warsztatowo-treningowo-coachingowymi.

Zajęcia poprowadzi Olga Borgieł doświadczona trener, doskonale poruszająca się w tematyce rozwoju osobistego negocjatorów i menedżerów, coach i doradca osób związanych z biznesem, posiadająca znakomite referencje od uczestników szkoleń i treningów.

PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

I. Mapa Rozwoju Kupca. Autodiagnoza cech i kompetencji. Rozwój silnej osobowości kupca.

  • Test kompetencji negocjacyjnych.
  • Test kompetencji motywacyjnych.
  • 8 najważniejszych kategorii ludzi biznesu: Życie, Sukces, Biznes, Przywództwo, Pieniądze, Sprzedaż, Negocjowanie oraz Zarządzanie Czasem.
  • Strategie osiągania sukcesu. Szwedzki stół – 21 narzędzi doprowadzających do celu.

II. Najważniejsze kompetencje kupca. Diagnoza i rozwój. Siła negocjatora.

  • Umiejętności negocjacyjne 35%.
  • Umiejętności analityczne 15%.
  • Umiejętność budowania relacji 9%.
  • Determinacja w osiąganiu celów 9%.
  • Umiejętności komunikacyjne 9%.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu 8%.
  • Umiejętność pracy w zespole 6%.

Badania własne: skuteczność kupiecka a umiejętności miękkie.

III. Rozwój silnej osobowości kupca.

  • „Big five” kupca – jak rozwijać najważniejsze cechy osobowości.
  • Model Diltsa. Poziomy neurologiczne.
  • Zasady neurolingwistycznego programowania. Techniki NLP w kształtowaniu siebie.
  • Analiza transakcyjna. Kim jestem w relacjach społecznych?

IV. Asertywność – cecha skutecznego kupca.

  • Asertywności można się nauczyć.
  • Asertywny kupiec – podstawowe zasady zachowań asertywnych.
  • Postawa agresywna – uległa – manipulacyjna i asertywna. Autodiagnoza asertywności.
  • Techniki asertywne w trudnych sytuacjach: krytyka, odmowa, agresja, naruszanie granic, łamanie zasad. Jak wyjść z twarzą.

V. Inteligencja emocjonalna w pracy kupca.

  • Siła emocji w relacjach interpersonalnych i wywieraniu wpływu.
  • Zrozumieć emocje. Jak kształtowały się emocje i dlaczego tak trudno je opanowywać?
  • 4 poziomy inteligencji emocjonalnej. Autodiagnoza IE. Test.
  • Techniki kontroli emocji.
  • Emocje jako źródło energii – metody kierowania strumieniem emocji.
  • Jak wykorzystać emocje w budowaniu i kierowaniu relacjami w procesie negocjacji kupieckich.

VI. Komunikacja i perswazja w pracy kupca.

  • Jak komunikować się skutecznie?
  • Uszy von Thuna – czyli jak słuchamy i co słyszymy.
  • Odważna komunikacja w budowaniu wiarygodności kupca.
  • Jak przekonywująco mówić i argumentować?
  • Najważniejsze zasady skutecznej perswazji.
  • Wywieranie wpływu – praktyczne warsztaty. Jak osiągnąć cel w 45 sekund?

VII. Wysokie kompetencje negocjacyjne w praktyce.

  • Zaawansowane symulacje autentycznych negocjacji oparte na narzędziach Development Center pozwalające na przetestowanie własnych umiejętności negocjacyjnych, określenie swoich mocnych stron i obszarów wysokiego potencjału oraz obszarów do doskonalenia zawodowego.
  • Nauka poprzez znakomite, indywidualne doświadczenie, autorefleksję i feedback trenera.

VIII. Jak nie stracić potencjału? Stres i wypalenie zawodowe w pracy kupca.

  • Stres. Uwarunkowania psychofizjologiczne
  • Mój poziom stresu. Skala Holmsa
  • Jak zarządzać stresem w pracy.
  • Przegląd psychodynamicznych metod zarządzania stresem. Warsztaty antystresowe. Kształtowanie równowagi, zdrowia i harmonijnego dystansu emocjonalnego.
WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Olga Borgieł

Doświadczony trener i negocjator. Prowadziła, współprowadziła i konsultowała projekty negocjacyjne o wartości do 160 mln PLN. Obecnie jest doradcą negocjacyjnym w zakresie strategii i wpływu, coachem negocjatorów, prowadzi treningi dla negocjatorów oparte na best practices. Posiada doświadczenie negocjacyjne zarówno ze strony sprzedażowej, jak i zakupowej w branżach takich jak: FMCG, produkcja, finanse, inwestycje.

Należy dzisiaj do czołówki trenerów w Polsce. Psycholog, certyfikowany trener TTT University of Wales, Personal Coaching The Coaching Academy, London, Trener The Training Associates, jednej z największych firm szkoleniowych na świecie.

Łącznie przeprowadziła ponad 400 projektów szkoleniowych z zakresu negocjacji, perswazji, komunikacji i wpływu oraz technik antymanipulacji dla organizacji komercyjnych, rządowych i samorządowych takich jak m.in.: ING Bank Śląski SA, BRE Bank SA, Kredyt Bank SA, PKO BP SA, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE, PGNiG, KGHM, Polkomtel, P4, BWI, Nexteer, Man, Skanska, Mirbud, Volvo, General Motors, Isuzu, Magna Polska, Star Foods Ltd., Danone, Netia, Delphi, Schneider Electric, Air Products Polska, Messer Polska, CJ Internationale, ICF Polfa Rzeszów, Polfa Łódź, Grupa Orlen, Vienna Insurance Group oraz organizacji rządowych i samorządowych: Narodowy Bank Polski, Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ZUS, Urzędy Miast, Urzędy Marszałkowskie.
W swojej bogatej karierze przeszkoliła kilka tysięcy osób: menedżerów, kupców i handlowców na treningach opartych na autentycznych sytuacjach negocjacyjnych oraz aktywnej, treningowej formule kształcącej najwyższe kompetencje negocjacyjne. Prowadzi szkolenia na poziomie Basic, Medium i Advanced.

Praktyczną jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny za przydatność w rozwoju i wzrost kompetencji negocjacyjnych.

Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach.
Prowadzi niezależne projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).
W ramach współpracy realizuje złożone sesje AC / DC na stanowiska menedżerskie, handlowe i wysokospecjalistyczne.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej MMM (maximum wiedzy, maximum umiejętności, maximum znakomitej zabawy). Omawiane zagadnienia poparte są prezentacjami multimedialnymi i ćwiczeniami doskonalącymi wybrane umiejętności.
Metody wyszczególnione:
wykład,
grupy zadaniowe,
symulacje,
odgrywanie ról,
case study,
buzz,
handout,
pokazy audiowizualne,
testy

ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

  • Pracowników Działów Zaopatrzenia
  • Pracowników Działów Zakupów
  • Pracowników Działów Logistyki
  • Pracowników Działów Przetargów
  • Pracowników Działów Importu
  • oraz wszystkich osób, które podczas negocjacji zaskakiwane są taktykami testującymi ich kreatywność, odwagę i pewność siebie.
ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

16-17 listopada 2017r. – Hotel STOK****SKI&SPA
Wisła, ul. Jawornik 52A
www.hotelstok.pl

Hotel Stok****SKI&SPA to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Wiśle, położony w pięknej Dolinie Jawornika. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa), basen.

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 18:00 – 22:00.

Cena szkolenia wynosi 1690 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1640 zł brutto.
Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1190 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 200 zł brutto.

Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, atrakcyjne zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Odnowy Biologicznej, parkingu hotelowego.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
96%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel Logos***
1mlogos-zakopane27logos-zakopane20

Hotel Logos***

TERMIN: 16-17.11.2017 rok
MIEJSCE:
HOTEL:
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA
CENA: 1690 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • Nie boimy się wyzwań. Z pasją i entuzjazmem wspieramy rozwój naszych Klientów.

  •                                                           My również stawiamy na rozwój!

  • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

    Konfucjusz
  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski
  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.