http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=3966

NEGOCJACJE Z DOSTAWCAMI I KOOPERANTAMI

– jak z eksperta ds. technicznych stać się skutecznym negocjatorem?

W oparciu o nasze doświadczenie w zakresie negocjacji, przedstawiamy Państwu propozycję programu szkoleniowego dla pracowników różnych działów firmy, w tym szczególnie Działów Technicznych i Produkcji, którzy prowadzą negocjacje z dostawcami maszyn i urządzeń technicznych oraz różnego rodzaju usług.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które w swojej praktyce zawodowej łączą swoje działania techniczno-specjalistyczne z prowadzeniem negocjacji po stronie kupującego (specjaliści pionów technicznych i produkcyjnych, specjaliści ds. jakości, specjaliści ds. logistyki, kadra menedżerska pionów nie-zakupowych uczestnicząca w negocjacjach zakupowych z pozycji eksperta itp.).

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Głównym celem szkolenia jest dostarczenie specjalistom technicznym Państwa firmy konkretnych narzędzi do prowadzenia skutecznych negocjacji z dostawcami i kooperantami.
W trakcie szkolenia uczestnicy trenują strategie i narzędzia negocjacyjne, w szczególności te, które pozwalają efektywnie kontrolować proces negocjacyjny oraz umiejętnie budować strategię i taktyki negocjacyjne umożliwiające prowadzenie negocjacji z pozycji „Bardzo ważnego klienta”.
Ponadto, po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą rozumieć psychologiczne aspekty procesu prowadzenia negocjacji oraz wykorzystywać tę wiedzę w praktyce.
Program szkolenia prowadzi uczestników przez kolejne etapy negocjacji: od przygotowania, zasad i etapów różnych strategii kupieckich, poprzez narzędzia i techniki negocjacyjne, kończąc na domykaniu kontraktów gwarantujących odpowiednią realizację lub możliwość egzekwowania ustaleń zawartych w umowach.

 

PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Identyfikacja z Firmą

  • Oczekiwania Firmy w zakresie działalności zakupowej.
  • Zadania i wyzwania stojące przed osobami dokonującymi zakupów i negocjującymi warunki i ceny.
  • Osobiste cele do realizacji w Firmie źródła motywacji wewnętrznej.
  • Wewnętrzne nastawienie i umiejętności negocjatora a wynik negocjacji zakupowych.
  • Autodiagnoza nastawienia do negocjacji.
  • Czy negocjatorem trzeba się urodzić?
  • Sposoby nabywania umiejętności negocjacyjnych.
  • Zasady, jakimi kieruje się efektywny negocjator.
  • Siła negocjacyjna co to takiego i jak można ją zwiększyć?

Wprowadzenie do zagadnień negocjacji zakupowych.

  • Co o negocjacjach powinien wiedzieć pracownik zaangażowany w procesy techniczne?
  • Handlowanie jest grą, którą można zrozumieć.
  • Podstawowe reguły i zasady działania pracowników pionów handlowych.
  • Specyfika roli sprzedającego i roli kupującego.
  • Pozycja kupującego podczas negocjacji zakupowych.

Negocjacje z dostawcami – niezbędnik skutecznego negocjatora.

  • Cele do osiągnięcia podczas negocjacji z dostawcami.
  • Strategia, czyli ogólny plan realizacji celów zakupowych.
  • Zapobieganie niepotrzebnym problemom.
  • Etapy i fazy realizacji procesu negocjacji zakupowych.
  • Pozycja kupującego podczas negocjacji zakupowych.

Doskonała komunikacja w procesie negocjacji.

  • Komunikacja, czyli ja o sprawach skomplikowanych mówić zrozumiale i prosto.
  • Różne sposoby i formy porozumiewania się.
  • Bariery komunikacyjne, brak pewności siebie, nawyki, uprzedzenia, niedocenianie innych.
  • Wykorzystanie wiedzy na temat języka ciała podczas negocjacji.
  • Znaczenie umiejętności aktywnego słuchania podczas negocjacji.
  • Klarowne wypowiadanie się i kierowanie dialogiem w przebiegu negocjacji.

Style negocjowania.

  • Definicja i rodzaje negocjacji.
  • Pozycyjne style negocjowania – twarde, miękkie.
  • Negocjacje, w których wygrywają obie strony – styl rzeczowy, odnoszący się do interesów.
  • Jaki styl wybrać w zależności od okoliczności.

Przebieg procesu negocjacyjnego.

  • Przygotowanie do negocjacji: zaplanowanie celów, scenariusza działania i BATNA.
  • Umiejętne poznanie interesów partnera.
  • Ustalenie wyjściowych pozycji.
  • Dialog wokół ustępstw.
  • Zawarcie kompromisu.
  • Domykanie rozmów.
  • Zakończenie negocjacji.

Sztuka perswazji i wywieranie wpływu w negocjacjach zakupowych.

  • Negocjacje to sztuka przekonywania do własnych opinii.
  • Zasady wywierania wpływu i perswazji podczas negocjacji.
  • Elementy wzmacniające silną pozycję w negocjacjach – autorytet, posiadanie informacji, osobowość, stanowisko, charyzma.

Asertywność w negocjacjach zakupowych.

  • Postawa asertywna kupca – podstawowe założenia.
  • Poznanie nowych technik asertywnej komunikacji przydatnych podczas negocjacji kupieckich.

Budowanie relacji z dostawcami zgodnie z interesem firmy.

  • Sposoby pokonywania barier i budowanie osobistej relacji z dostawcą.
  • Mobilizowanie dostawcy do podejmowania szybszych decyzji w sytuacji braku czasu.
  • Kiedy potrzebny jest dystans i umacnianie naszej silnej pozycji?

Zespół negocjacyjny.

  • Dwie osoby to też zespół.
  • Potrzeba i konieczność podzielenia ról w zespole.
  • Role merytoryczne, taktyczne i eksperckie.
  • Jak współpracować i grać „do jednej bramki”?

Teoria a praktyka: symulacje negocjacji.

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Joanna Cisek-Dąbrowska

Znalezione obrazy dla zapytania joanna cisek dąbrowska psycholog zdjęcia

Psycholog, doświadczony trener z bogatą praktyką rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne rekomendacja trenera I i II stopnia PTP (licencja trenera nr 170). Doradca biznesowy, coach, inspirator rozwoju osobistego menedżerów polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Pełni funkcję menedżera ds. szkoleń w Katowickiej Strefie Ekonomicznej S.A. Swoją karierę trenerską zaczynała na początku lat 90-tych prowadząc treningi i seminaria z asertywności pod okiem doświadczonych superwizorów PTP. Należała do grona osób zaangażowanych w poszukiwanie zastosowania metodologii treningu asertywności w biznesie w ramach prac Stowarzyszenia Trenerów Asertywności.

Wykładowca w Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach (studia podyplomowe: „Psychologia menedżerska”, „Trener i menedżer szkoleń”), Warszawskiej Wyższej Szkole Informatyki (studia podyplomowe: „Zarządzanie projektem”).

Specjalizuje się w obszarze zarządzania i rozwoju potencjału kadry menedżerskiej ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorstw produkcyjnych.

Ukończyła prestiżową szkołę coachów prowadzoną przez Erickson College International „The Art and Science of Coaching”, aktualnie w trakcie certyfikacji ICF.

Swoją przygodę z coachingiem rozpoczęła się w 2004 roku w trakcie współpracy trenerskiej z  Pionem Bankowości Detalicznej BRE Banku S.A.  Przez kilka lat prowadziła  executive coaching dla dyrektorów placówek (7 projektów rocznych) zgodnie z modelem GROW sir Johna Whitemoore’a.

Realizuje usługi doradcze oraz przygotowuje innowacyjne projekty szkoleniowe z zakresu:

  • rozwoju umiejętności menedżerskich – komunikacji interpersonalnej, efektywności indywidualnej, zarządzania czasem, budowania zespołu, zarządzania zespołem projektowym, asertywności, coaching’u.

Posiada praktykę w projektowaniu szkoleń pomocnych w rozwiązaniu konkretnych problemów organizacyjnych i rozwojowych oraz coachingu.

Przygotowała i realizowała projekty dla znanych firm doradczych Ernst & Young, ISO Swedish-Managment Group Poland, SLG International Training Centre.

Uczestniczyła w 2-letnim projekcie szkoleniowym dla konsultantów „Firma 2000” organizowanym przez ActiVoca oraz PriceWaterhouseCoopers.

W swojej bogatej karierze trenerskiej przeszkoliła między innymi kilkuset menedżerów wyższego i średniego szczebla oraz pracowników liniowych wielu firm produkcyjnych, handlowych, usługowych oraz banków z całej Polski m.in.:
Makro Cash & Carry Polska S.A.
Lear Corporation Sp. z o.o.
Delphi Polska Automotive System Sp. z o.o.
Tenneco Automotive Eastern Europe Sp. z o.o.
Prokom Software S.A.
Softbank S.A.
Multibank BRE Bank S.A.
Lentex S.A.
BOC Polska Sp. z o.o.
PZU Życie S.A.
Grupa Fiat Auto Poland

Potrafi zaktywizować najtrudniejsze grupy szkoleniowe. Szkolenia realizowane z jej udziałem są wysoko oceniane nawet przez najbardziej wymagających uczestników.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Podczas szkoleń stosujemy wyłącznie sprawdzone oraz skuteczne metody szkoleniowe. Nasze szkolenia mają za zadanie kształtować praktyczne umiejętności.

Podczas szkolenia wykorzystywane są, między innymi, następujące metody i techniki szkoleniowe:

• Praca w grupach
• Praca indywidualna
• Techniki kreatywne
• Odgrywanie ról
• Studium przypadku
• Dyskusja
• Gra symulacyjna
• Testy
• Interaktywna prezentacja

ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

osób zainteresowanych pozyskaniem wiedzy z obszaru asertywności oraz rozwoju konkretnych umiejętności i technik, umożliwiających z sukcesem budowanie skutecznych relacji w biznesie.

ORGANIZACJA

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Park Inn by Radisson Katowice ****
suite-roomrestauracjaimg_5685a

Park Inn by Radisson Katowice ****

ZAPYTAJ O TERMIN

TERMIN:
MIEJSCE:
HOTEL:

CENA: ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • Kinga Lalko-Smołka
    Kinga Lalko-Smołka Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

  • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

  • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

    Konfucjusz
  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski
  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.