Szkolenie korespondencja biznesowa po angielsku powstało z myślą o osobach, którym brakuje czasu na długie kursy językowe i chcą w skondensowanej formie poznać zasady komunikacji pisemnej w języku angielskim w środowisku biznesowym.
Uczestnicząc w szkoleniu korespondencja biznesowa po angielsku poznasz standardy profesjonalnej korespondencji biznesowej w języku angielskim i zaczniesz dbać o treść, formę i wygląd wysyłanych dokumentów!
Szkolenie Korespondencja biznesowa po angielsku obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne, przydatne podczas prowadzenia korespondencji biznesowej.
Trener zwróci uwagę na przykłady negatywne i pozytywne maili. Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim. Korzystamy z materiałów topowych brytyjskich wydawnictw językowych.
Wymagana średnia, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Trening prowadzony w małych grupach 6-14 osób.
Zajęcia trwają 8 godzin dydaktycznych.
The purpose of communication is to get your message across to others clearly and unambiguously.
Doing this involves effort from both the sender of the message and the receiver. And it’s a process that can be fraught with error, with messages often misinterpreted by the recipient. When this isn’t detected, it can cause tremendous confusion, wasted effort and missed opportunity.
In fact, communication is only successful when both the sender and the receiver understand the same information as a result of the communication.
By successfully getting your message across, you convey your thoughts and ideas effectively. When not successful, the thoughts and ideas that you convey do not necessarily reflect your own, causing a communications breakdown and creating roadblocks that stand in the way of your goals – both personally and professionally.
1. All ‘Cs’ of Communication
2. Communicating effectively
3. Challenges of writing internationally
4. Introductions, requests, enquiries
5. Notes and minutes
6. Invitations and letters
7. Getting the tone right
8. Making arrangements by email
Grzegorz Opolka
lektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.
Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.
Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.
Opinie Klientów wcześniejszych edycji:
Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.
Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.
Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!
Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA
Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.
WYBRANI KLIENCI:
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieć możliwość doskonalenia wszystkich sprawności językowych – mówienia, pisania i rozumienia tekstu usłyszanego i przeczytanego.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.
wszystkich osób, które pragną doskonalić swoją znajomość języka angielskiego w celu wykorzystania jej w pracy zawodowej.
12.04.2019 Kraków |
Best Western Premier Kraków**** |
550 ZŁ (BRUTTO) |
13.06.2019 Wrocław |
Q Hotel Plus Wrocław**** |
550 ZŁ (BRUTTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
KONSULTANT
tel: +48 32 33 55 150 mobile: +48 662 297 689 e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.