TRANSFORMING COMMUNICATION – KOMUNIKACJA TRANSFORMUJĄCA

 In Rozwój kompetencji osobistych
Rozwój
Kompetencji Osobistych
Akademia
Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=3790

TRANSFORMING COMMUNICATION – KOMUNIKACJA TRANSFORMUJĄCA

– 5 sposobów budowania porozumienia z pracownikami, kontrahentami – warsztat dla menedżerów

Jeśli chcesz lepiej negocjować z klientami, skuteczniej prowadzić trudne rozmowy z pracownikami, transformować konflikty zespołu w dobre relacje – ten warsztat jest dla Ciebie!

Komunikacja Transformująca to połączenie najskuteczniejszych umiejętności w komunikowaniu się.
Trening prowadzi do zmiany postaw uczestników poprzez naukę nowych, skutecznych narzędzi poprawiających sposób porozumiewania się z pracownikami, dostawcami, klientami.

TRANSFORMING COMMUNICATION™ jest metodą odnoszącą ogromny sukces na świecie, cenioną za swoją skuteczność w biznesie. Warsztat prowadzony jest przez certyfikowanego trenera metody Transforming Communication™, doświadczonego trenera biznesu, Coacha.

W czasie tego treningu używa się najbardziej zaawansowanych umiejętności, aby tworzyć relacje oparte na współpracy.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Podczas warsztatu rozwijamy 5 głównych umiejętności:

umiejętności komunikacyjne

umiejętności wspierania innych w rozwiązywaniu problemów (zamiast podawania gotowych rozwiązywania)

rozwiązywania konfliktów

dbania o własne sprawy w sposób zachowujący dobrą relację (asertywność)

umiejętności panowania nad swoimi emocjami w sytuacjach krytycznych

Korzyści płynące z udziału w warsztatach dla menedżera:

Rozwiniesz umiejętności wygaszania sporów i sytuacji konfliktowych, bez stosowania gróźb lub kar, z efektem obustronnych korzyści (win-win).

Dowiesz się jak osiągać dobry stan emocjonalny w komunikacji z pracownikami, kontrahentami. Łatwiej będziesz umiał skutecznie zwrócić uwagę na niewłaściwe działanie, brak działania, niedotrzymanie zobowiązań.

Porzucisz postawę „Ratownika” – osoby rozwiązującej problemy za pracowników, co prowadziło do przepracowania i niezadowolenia.

Wpłyniesz na zmianę postaw pracowników, pozyskasz pracowników podejmujących decyzję i biorących za nie odpowiedzialność, co ułatwi Ci zarządzanie nimi.

PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

CZĘŚĆ I służy poznaniu koncepcji Transforming Communication wg metody dr Richarda Bolstada. Uczestnicy będą ćwiczyć umiejętności skutecznej komunikacji i budowania przyjaznej atmosfery w kontakcie innymi członkami zespołu, klientami, dostawcami.

  • Wprowadzenie w metodę Transforming Communication.
  • Zidentyfikuj swoje cele.
  • Zmiana języka negatywnego na język pozytywny.
  • Budowanie porozumienia/kontaktu – Rapport.
  • Kotwiczenie.
  • Określenia charakterystyczne dla zmysłów.

Ćwiczenia:

Ustalanie celów – metoda SPECIFY.

Ćwiczenie budowania kontaktu.

Założenie kotwicy zasobów.

CZĘŚĆ II Umiejętności pomagania innym w rozwiązywaniu problemów oraz rozwiązywania własnych spraw.

  • Przeszkody komunikacyjne wg Thomasa Gordona.
  • Frazy wyrażające stany emocjonalne uporządkowane wg systemów sensorycznych.
  • Reflective Listening – Słuchanie odzwierciedlające.
  • Agresja, brak asertywności czy jedno i drugie?
  • Założenia, które transformują komunikację.
  • Komunikaty „JA”.
  • Rama partnerstwa.
  • Rozwiązywanie konfliktów potrzeb.
  • Myślenie Wygrana – Wygrana.
  • Siła/Władza.
  • Podejście Wygrana – Przegrana i Wygrana – Wygrana.
  • Rozwiązywanie konfliktów wartości.
  • Myślenie przez pryzmat konfliktu wartości.

Ćwiczenia:
Lista kontrolna rozwiązywania konfliktów potrzeb
Arkusz rozwiązania konfliktu metodą Wygrana – Wygrana.
Odgrywanie ról – konflikt potrzeb.
Ogrywanie ról – konflikt wartości.
Konsultowanie wartości.
Doskonalenie słuchania odzwierciedlającego.
Wzrokowe wskaźniki Systemów Reprezentacji.
Budowanie i ćwiczenie Komunikatów JA.
Przygotowanie 10 Komunikatów „JA” związanych z życiem zawodowym, prywatnym etc.

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Adam Gnych

542e76c520cc8Certyfikowany Trener Transforming Communication™ wg metody Dr Richarda Bolstada, Konsultant/Doradca/Coach. Psycholog praktyk. Jeden z najbardziej charyzmatycznych trenerów w Polsce. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Trener umiejętności psychospołecznych I stopnia, rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Prezes Platformy Testów, oferującej rozwiązania HR dla biznesu. Absolwent studiów podyplomowych Retoryka i Krytyka Praktyczna – Instytut Badań Literackich Uniwersytet Warszawski. Absolwent European Academy of Diplomacy.

Certyfkowany Trener NLP – International Association for Neuro-Linguistic Programming, Certyfikowany Trener Wystąpień Publicznych. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Sprzedażą. Posiada Certyfikat Master Practitioner in the Art Of NLP – Instytut Neurolingwistyki.

Prowadzi długofalowe projekty doradczo szkoleniowe Akademia Negocjatora i Akademia Sprzedaży dla największych korporacji w kraju. Negocjacje, zaawansowane techniki negocjacyjne, protokół negocjacyjny, język wywierania wpływu i perswazji, prawa perswazji, retoryki i erystyki. Zajmuje się także coachingiem menedżerów, doradzaniem wyższej i średniej kadrze zarządzającej.

Praktyk zarządzania, retoryki i erystyki oraz wywierania wpływu i perswazji. Występuje jako Ekspert w TVP2, TVN.

Przez 15 lat przeprowadził ponad 3000 dni szkoleniowych, w których udział wzięło około 22000 pracowników największych korporacji w Polsce.

Prowadził szkolenia między innymi dla:

Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o, Wyborowa S.A, Hortex Holding S.A, Delecta S.A, Tesco Sp. z o.o, Polska Agencja Prasowa, PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A, Maspex Wadowice Sp. z o.o, Torfarm S.A, TZMO S.A, Legrand Polska Sp. z o.o, Tikkurila S.A, Polpharma S.A, Samsung Electronics Sp. z o.o, Bahlsen Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k, ING Bank Śląski S.A, Mars Polska sp. z o.o, Zott Sp. z o.o, Unilever Polska Sp. z o.o, Zentis Polska Sp. z o.o, Huhtamaki Foodservice Poland Sp. z o.o, UNIQA S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Kludi Armaturen Sp. z o.o, MTU STU Ergo Hestia S.A, Logstor Polska Sp. z o.o.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Warsztat zbudowany jest na bazie modelu Komunikacji Transformującej, której autorem jest Richard Bolstad trener z Nowej Zelandii, uczący tej metody od 20 lat.

Z jego wiedzy korzystali pokojowi działacze w Czeczenii i w Sarajewie. Dziś czerpią z niej menedżerowie, pracownicy przedsiębiorstw i instytucji rządowych, coachowie, menedżerowie na całym świecie.

Szkolenie jest realizowane w 70% metodą warsztatową. Pozostały czas poświęcony zostanie przedstawieniu zagadnień teoretycznych, burzy mózgów, dyskusji.

ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

• liderów, którzy zastanawiają się jak wyjść z zastoju w jakim znalazła się ich organizacja, grupa, firma, zespół

• menedżerów, którzy chcą odciążyć siebie a zwiększyć odpowiedzialność pracowników

• menedżerów, którzy będąc w trudnych sytuacjach zawodowych chcą właściwie wspierać swoich pracowników

• osób, które pracują w środowisku, gdzie konflikt jest jednym z elementów składowych wykonywanej pracy

• do osób, które chcą nauczyć się tak komunikować z innymi, żeby  OBIE strony wygrywały zarówno w prostych sprawach, jak i w przypadku dużych kontraktów.

ORGANIZACJA

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Park Inn by Radisson Katowice ****
suite-roomrestauracjaimg_5685a

Park Inn by Radisson Katowice ****

ZAPYTAJ O TERMIN

TERMIN:
MIEJSCE:
HOTEL:

CENA: ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • Kinga Lalko-Smołka
    Kinga Lalko-Smołka Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • Nie boimy się wyzwań. Z pasją i entuzjazmem wspieramy rozwój naszych Klientów.

  •                                                           My również stawiamy na rozwój!

  • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

    Konfucjusz
  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski
  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.