BUDOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALNEGO URZĘDNIKA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

 In Szkolenia dla instytucji publicznych
Szkolenia dla
Instytucji publicznych
Inwestycje
Budowlane
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=4557

BUDOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALNEGO URZĘDNIKA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

-po co kształtujemy wizerunek urzędu?  

Warsztaty mają na celu zwiększenie skuteczności budowania swojego wizerunku jako przedstawiciela samorządu.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Uczestnicy zajęć dowiedzą się za pomocą jakich narzędzi mogą zwiększyć swoją wiarygodność w oczach interesantów/wyborców?

Jak radzić radzenie sobie z trudnymi pytaniami? Zwiększą i przećwiczą swoje umiejętności perswazyjne.

Uczestnicy będą ćwiczyć umiejętność publicznego prezentowania swoich poglądów do interesantów, wyborców oraz mediów. Znaczącą korzyścią dla uczestników będzie zwiększenie swojej efektywności w oparciu o umiejętność korzystania z technik zarządzania czasem. Uczestnicy nie tylko nauczą się jak rozpoznawać i efektywnie komunikować się z osobami o różnych typach osobowości, ale także będą mieli możliwość poznać silne strony swojej osobowości w oparciu i test TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Instutut fur Managementberatug und Bildungsmarketing.

PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

KONCEPCJA MISJI ADMINISTRACJI

  • po co kształtujemy wizerunek urzędu?
  • wizja i misja administracji publicznej
  • wpływ urzędnika na wizerunek administracji publicznej

TWORZENIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU INSTYTUCJI

  • tworzenie pozytywnego wizerunku instytucji (sposoby reakcji na zarzuty, kampanie negatywne, rankingi, sposoby na chwalenie się sukcesami)
  • rola urzędnika w budowaniu prestiżu urzędu i wizerunku administracji publicznej w społeczeństwie
  • kompetentny urzędnik – cechy profesjonalisty
  • urzędnik przyjazny petentowi
  • „otwartość” na interesanta

KOMUNIKACJA Z INTERESANTEM

  • efektywna analiza potrzeb interesanta
  • praca z nieświadomością interesanta – omijanie negatywnego nastawienia
  • efektywne wykorzystywanie narzędzi komunikacji

WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI

  • media, jako narzędzie do budowania wizerunku urzędu
  • współpraca z prasą, radiem i telewizją
  • wystąpienia medialne
  • jak poprawnie redagować komunikaty dla prasy?
  • jak budować dobre relacje z dziennikarzami?
  • Internet – nowe możliwości public relations
  • techniki perswazyjne

KONTAKT Z PUBLICZNOŚCIĄ (AUTOPREZENTACJA I PREZENTACJA)

  • jak przygotować się do pytań publiczności
  • kontakt z odbiorcami w zależności od wielkości i typu audytorium oraz okoliczności wystąpienia
  • radzenie sobie z kłopotliwymi słuchaczami
  • podstawowe techniki perswazji, czyli co robić i mówić, by przekonać publiczność

ETYKIETA I SAVOIR VIVRE W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ

  • zasady pierwszeństwa w kontaktach biznesowych
  • przedstawianie, anonsowanie, umawianie – jak nie popełnić faux pas?
  • wymiana wizytówek, powitania, tytułowanie

DRESS CODE – ELEGANCJA W UBIORZE – CO I KIEDY NOSIĆ?

  • ubiór w biznesie – sztuka autoprezentacji
  • prawidłowy dobór stroju i dodatków,
  • fryzura, makijaż, biżuteria
  • podstawowe uchybienia w wyglądzie kobiety
  • podstawowe uchybienia w wyglądzie mężczyzny
  • typy strojów i zasady ich doboru, wskazania elegancji
  • dobór typu stroju w biznesie: business dress, business casual, casual,
  • idealny ubiór do biura oraz na spotkania
  • wskazówki dotyczące doboru stroju
  • strój nieformalny czy ubranie wyjściowe?

POWITANIA, POŻEGNANIA, PREZENTACJE – KULTURA DNIA CODZIENNEGO

  • znaczenie pierwszego wrażenia w kontaktach z innymi
  • wizyty oficjalne i nieoficjalne w firmie
  • zasady właściwego powitania i pożegnania gościa w firmie
  • sposoby witania, podanie ręki – zasady pierwszeństwa
  • jak należy powitać, podjąć i pożegnać gościa honorowego?
  • kłopotliwy „gość” w firmie
  • sposoby prezentacji
  • zasady i wyjątki
  • przechodzenie na „Ty”
  • zasady używania biletów wizytowych
  • tytuły kurtuazyjne, naukowe, służbowe, honorowe

ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY

  • osobista efektywność – zarządzanie sobą w czasie
  • najważniejsze zasady organizacji czasu pracy
  • efektywne planowanie pracy
  • techniki i narzędzia wspomagające efektywne planowanie czasu
  • korzyści płynące z prawidłowego zarządzania czasem

KONTROLA EMOCJI

  • świadome zarządzanie własnymi emocjami
  • umiejętne radzenie sobie z nieprzyjemnymi emocjami
  • metody poskromienia i pozytywnego wykorzystania emocji
  • skargi, uwagi, zażalenia – praca z emocjami
  • wykorzystanie emocji na własną korzyść

STRES A PSYCHOLOGICZNY KOMFORT PRACY

  • czynniki stresogenne
  • techniki antystresowe – radzenie sobie w sytuacjach trudnych
  • pozytywny i negatywny wymiar stresu na pracę
  • psychologia stresu
  • efektywność w interakcjach interpersonalnych

KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA A OSOBOWOŚĆ

  • rozpoznawanie typów osobowościowych
  • motywowanie i dobór reakcji czterostrefowy model zachowań
  • samopostrzeganie i ocena innych w zależności od typu osobowości
  • SWOT, czyli silne i słabe strony poszczególnych modeli zachowań
  • klucz do ludzi czyli jak skutecznie mówić do osób o poszczególnych typach osobowości

Możliwość przeprowadzenia analizy osobowości uczestników w oparciu o test osobowości TTI Ltd. INSIGHTS Analysen by SCHEELEN Institut fur Managementberatug und Bildungsmarketing.

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Piotr T. Ruta

Trener, konsultant, negocjator, mówca motywacyjny. Wykładowca na Studiach Podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.
Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem The Chartered Institute of Marketing i Communication Managerem Komitetu CIM Poland zarządzającego tą organizacją na terenie Polski. Ukończył Akademię Junior Chamber Poland oraz specjalistyczne kursy Best Practices for Inwestor Relations Professionals. Członek Klubu MBA Wyższej Szkoły Zarządzania / The Polish Open University.

Od 1994 roku doradza i szkoli jako trener miękkich umiejętności menedżerskich oraz niezależny konsultant ds. komunikacji marketingowej. Posiada również doświadczenie w projektach związanych z komunikacją wewnętrzną w firmie. Jako mówca motywacyjny ma duże doświadczenie w wystąpieniach publicznych na konferencjach i seminariach.

Od wielu lat prowadzi szkolenia przygotowane dla specjalnie dla poszczególnych jednostek administracji publicznej wszystkich szczebli. Szkolił między innymi przedstawicieli takich instytucji jak: Sejm i Senat RP, Kancelaria Prezydenta i Premiera RP, Kancelaria Sejmu i Senatu, Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji , Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Infrastruktury, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Urzędy Wojewódzkie: Dolnośląski, Kujawsko-Pomorski, Lubelski, Lubuski, Małopolski, Łódzki Urząd, Opolski, Podkarpacki, Podlaski, Pomorski, Śląski, Świętokrzyski, Warmińsko-Mazurski, Wielkopolski, Zachodniopomorski, Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, Urząd Miejski w Radomiu, Urząd Miasta Wejherowa, Urząd Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Urząd Miejski w Zabrzu, Urząd Miasta i Starostwo Powiatowe w Prudniku, Starostwo Powiatowe w Policach, Starostwo Powiatowe w Tczewie, Starostwo Powiatowe w Brzegu, Urząd Miasta Brzeg, Urząd Miejski w Lewinie Brzeskim, Gródków, Olszanka, Głuchołazy, Pakosławice, Skoroszyce, Powiatowy Urząd Pracy w Olecku, Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowie Wlkp., Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, MPWiK w m. st. Warszawie S.A., Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego SA w Olsztynie Lubelska Agencja Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie i wielu innych.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

  • Wykład interaktywny
  • Praca indywidualna
  • Praca na arkuszach ocen okresowych
  • Dyskusja moderowana
  • Odgrywanie ról
  • Testy autodiagnostyczne
  • Testy osobowości
ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

Szkolenie jest skierowane do urzędników administracji publicznej oraz osób pełniących funkcje publiczne np. radnych.

 

ORGANIZACJA

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
95%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
94%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel Tatra
hotel-w-zakopanem-sala-konferencyjna-3hotel-w-zakopanem-sala-konferencyjna-17hotel-w-zakopanem-sala-szkoleniowa-3

Hotel Tatra

ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA

TERMIN:
MIEJSCE:
HOTEL:

CENA: ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

    ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
  • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

    Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.