In Akademia Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/delegowanie-zadan-monitorowanie-i-rozliczania-efektow-pracy?date=63452

Delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy – jak to robić skutecznie? Szkolenie rozwojowe dla menedżerów

– 7 poziomów skutecznego delegowania, praktyczne narzędzia, techniki, szablony, listy kontrolne

Posłuchaj, czy brzmi to znajomo?

Bierzesz na siebie za dużo obowiązków, wszystko musisz mieć pod kontrolą, przychodzisz do pracy pierwszy a wychodzisz ostatni.
Jesteś wiecznie przemęczony i czujesz się przeciążony.

Zabierasz pracę do domu kosztem czasu na wypoczynek?
Nie masz czasu na myślenie strategiczne, bo zajmujesz się działaniami operacyjnymi i gaszeniem pożarów, zamiast planować i przewidywać!

Czas z tym skończyć!
Zacznij dzielić zadania, obowiązki i odpowiedzialność ze swoim zespołem.
Deleguj zadania, zyskaj czas na zarządzanie i pracę, którą tylko Ty możesz wykonać!
Poznaj i przećwicz siłę delegowania!

Szkolenie delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy to najlepsze rozwiązanie dla menedżerów, którzy chcą zwiększyć skuteczność swoją i zespołu.

Na naszym  intensywnym szkoleniu menedżerskim poznasz szereg narzędzi i szablonów, które pomogą Ci skutecznie delegować zadania, radzić sobie z oporem pracowników, eliminować błędy przy delegowaniu.

Dowiesz się jak delegować żeby rozwijać, motywować i stawiać nowe wyzwania swoim pracownikom!


uczestnicy szkolenia delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy wybrali również:

Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej pracownikowi? Sprawdź…

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy – cele i korzyści:

Poznasz zasady i techniki delegowania, wyznaczania jasnych celów, pokonywania barier i ograniczeń w delegowaniu. Dowiesz się jak monitorować wykonywane zadania przez pracowników, jak budować zaangażowanie pracowników.
Delegowanie zadań to idealny sposób na rozwój pracownika!

PROGRAM

Delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy – program szkolenia:

Czy twój zespół jest przygotowany na delegowanie?
Delegowanie a wydawanie poleceń.
Dlaczego styl kierowania menedżera może unicestwić proces delegowania?
Oceń potencjał zespołu – czy jest gotowy na przyjęcie delegowania?
Ścieżka dojścia. Jak przygotować podłoże w zespole do podejmowania nowych zadań. Plan działania.

Delegowanie – od czego zacząć? Jak skutecznie przygotować się do delegowania. Jak mądrze delegować? Dlaczego warto delegować?
Oddanie części obowiązków i odpowiedzialności rozwija potencjał zespołu, uczy samodzielności i  prowadzi do wzrostu efektywności zespołu.
Co delegować, a których zadań bezwzględnie nie możesz zaniedbać i przekazywać pracownikom?
Ćwiczenie: jak na pewno nie delegować zadań. Prezentacja materiału video.
Czego możemy się nauczyć z tego ćwiczenia. Czy widzisz swoje błędy? Co blokuje skuteczne delegowanie?

Sztuka delegowania – sześć kroków do skutecznego delegowania.
Wyznaczanie celu – delegowanie – monitorowanie – feedback.
Lista kontrolna przygotowania delegowania.
Przydzielanie zadań do delegowania.
Potencjał osoby, a delegowanie zadań, dobierania zadań do kompetencji pracownika.
Co musisz wziąć pod uwagę?
Zagrożenia i wyzwania delegowania.
Wsparcie w trakcie realizowania zadania. Monitoring i ocena.
Case study: Analiza sytuacji pod kątem zagrożeń potencjału delegowania:
niskie zaangażowanie,
mała wiedza,
za dużo obowiązków,
za krótkie terminy,
zadania nie rozwijające,
wypalenie zawodowe,
brak doświadczenia,
zaniedbanie innych obowiązków.
Jak radzić sobie z kwestionowaniem sensu zleconego zadania?

Motywacyjna komunikacja w trakcie delegowania. 7 poziomów skutecznego delegowania.
Komu delegować?
Jak delegować, aby budzić motywację. Jak delegować, żeby do nas nie wróciło?
Kiedy delegować?
Jak reagować na zastrzeżenia, wskazywać korzyści i straty.
Jak radzić sobie z oporem pracowników?
J
ak postępować w przypadku, gdy  pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań?
Jak wzbudzać zaangażowanie i odpowiedzialność przy delegowaniu zadań?

Lista kontrolna komunikacji w obszarze delegowania.
Kontekst. Potencjał. Zgoda. SMART. Wsparcie. Pytania. Monitoring. Efekt.
Przegląd listy kontrolnej i krótkie sesje ćwiczeniowe w parach.
Rejestrowanie i ustalanie priorytetów delegowanych zadań.

Rozliczanie wyników delegowania i ocena rezultatów.
Ustalanie deadlin’ów, priorytetów i zasady oceny wykonania zadania.
Monitorowanie postępów i przekazywanie informacji zwrotnych.
Zadawanie pytań w celu oceny postępów.
Przegląd wyników. Jak rozmawiać o rezultatach pracy?
Feedback korygujący – jak dawać negatywną informację zwrotną?
Korygowanie powtarzających się błędów.
Trudne rozmowy z pracownikami w przypadku braku wyników.
Jak radzić sobie z obiekcjami pracownika i różnicą zdań?
Udzielanie informacji zwrotnej i uznania.
Jak chwalić? – rozmowa która inspiruje, wspiera, motywuje, dodaje skrzydeł pracownikowi
Prezentacja z wykorzystaniem przykładowych szablonów, ćwiczenia indywidualne i przegląd grupowy.

Delegowanie zadań to idealny sposób na rozwój pracownika! Długoterminowe planowanie rozwoju w delegowaniu.
Rejestrowanie i ustalanie priorytetów długo- i krótkoterminowych celów i zadań.
Wypełnianie planów działania i analiza efektywności zadań.
Praca zdalna, a rozliczanie i optymalizacja efektywności.
Prezentacja z wykorzystaniem przykładowych szablonów, ćwiczenia indywidualne i przegląd grupowy.

WYKŁADOWCA

Szkolenie Delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy poprowadzi:

Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu. Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales.

Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.

Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).

Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.

Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy.

Opinia Uczestnika:

Brałam dziś udział w drugiej (i niestety ostatniej) części szkolenia: „Menedżer doskonały – słuchaj, motywuj i zwiększ potencjał zespołu”. Szkolenie prowadziła Olga Borgieł – kobieta dynamit, kobieta, której nie da się nie słuchać. Łapałam się na tym, że najnormalniej w świecie przytakiwałam jej jak pacynka.

Niby wiedziałam, jak ważna jest komunikacja, jak prawidłowo komunikować. Ale to, co Olga przedstawiła i zobrazowała mi podczas dzisiejszego szkolenia, dało mi więcej niż 4 semestry studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim (właśnie dlatego porzuciłam studiowanie, a raczej marnowanie czasu, energii i pieniędzy).

To, co tak naprawdę od pierwszej części szkolenia wdrożyłam do swojego zespołu, to komunikacja na podstawie faktów, bo niestety zdarzało mi się uruchamiać emocje i oceny podczas rozmów. I efekt był jaki był. Pewnie teraz też niejednokrotnie rzucę komunikatem nacechowanym emocjonalnie, ale robię to dużo bardziej świadomie. Drugim elementem, który funkcjonuje u mnie jest motywacyjne DNA, lepiej poznałam ludzi, z którymi pracuję, ich motywacje, ich potrzeby i dzięki temu współpraca z nimi jest bardziej efektywna.

To, co dzisiaj Olga mi uświadomiła, to jaki wpływ ma mój wygląd w pracy na to, jak postrzega mnie zespół. Obowiązuje u nas w firmie określony dress code, ale faktycznie ostatnio trochę od niego odeszłam, a na poziomie menedżera doskonałego, który chce wymagać od innych, zadaniem naczelnym jest przecież przestrzeganie zasad. Mam, powiedzmy, dość ekstrawagancką fryzurę, ale to jest ten element, który jest w 100% mój, mówi o mnie jako o osobie, a nie o mnie jako o stanowisku, na którym pracuję.
Ze szczególną uwagą będę pracować nad komunikatami stworzonymi w oparciu o (fakty-uczucia-konsekwencje-oczekiwania-zasady). To pozwala nie tylko na to, żeby komunikacja była oparta na faktach, ale także na to, żeby miała silny i kompletny przekaz. Intuicję zostawię w domu, do pracy zabiorę swój analityczny umysł.

Stoję teraz przed lekturą książki: „Po pierwsze: złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej?”.

Uwielbiam to poczucie, że uczę się czegoś, co naprawdę jest w moim życiu ważne, co mogę przełożyć na konkretne rzeczy, co może zrodzić soczyste i piękne owoce.
Taka nauka, to jest nauka!

METODY

Delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy – tylko praktyczne metody szkolenia:

  • 80% praktyki / 20% wykładu,
  • case study,
  • modelowanie zachowań,
  • ćwiczenia indywidualne,
  • scenki sytuacyjne w małych grupach, dyskusja moderowana,
  • indywidualny feedback trenera połączony z sesją mentorską.
ADRESACI

Szkolenie delegowanie zadań, monitorowanie i rozliczania efektów pracy adresujemy do:

  • prezesów, dyrektorów zarządzających,
  • osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników,
  • menedżerów działów HR,
  • właścicieli firm.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia delegowanie zadań, monitorowanie i ocena efektów pracy:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
95%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
98%

MIEJSCE SZKOLENIA

15.05.2024 Szkolenie online
790 ZŁ (NETTO)
17.06.2024 Szkolenie online
790 ZŁ (NETTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
    • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

      Forbis Sp. z o.o. Krystyna

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.