Menedżer w ogniu… pytań o podwyżki, benefity i lepsze warunki pracyhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Pracownicy masowo ruszają nie tylko po podwyżki!
Oczekują elastycznych godzin pracy, możliwości pracy zdalnej, szkoleń i kursów, work life balans.
Co to oznacza dla menedżerów?
Drażliwe i trudne rozmowy o podwyżkach, które trzeba strategicznie przeprowadzić i do których warto się przygotować już dziś!
Mówimy STOP podwyżkom, nadmiernym oczekiwaniom, eskalacji roszczeń pracowniczych.
Mamy dla Ciebie Tool box pomocny w obliczu eskalujących roszczeń pracowników.
Dowiesz się:
Możesz liczyć na dużą dawkę inspiracji w niełatwych rozmowach menedżerskich z pracownikami!
Na szkoleniu aktywnie poprowadzisz rozmowy z pracownikami, przećwiczysz techniki wywierania wpływu, przełamywania impasu i dochodzenia do ostatecznego porozumienia.
Rozwiniesz swój zestaw narzędzi i technik, które będziesz mógł zastosować w pracy i skutecznie zarządzać roszczeniami pracowników.
Wyjdziesz z gotowym scenariuszem radzenia sobie z trudnymi sytuacjami roszczeń pracowniczych.
27 stycznia 2025r. – szkolenie online
Wymagania sprzętowe:
Zaplanuj czas na szkolenie – 9:00-15:00.
8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień.
Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.
Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych. Odpowiedzi na pytania nie są doradztwem prawnym. Doradztwo prawne proponujemy na indywidualne zlecenia w ramach usług świadczonych przez Effect Polska.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Program szkolenia oparto o praktyczną technikę STOP (Situation, Techniqes, Objectives, Performance)
Moduł I
Kontekst roszczeń (SITUATION).
Trudne sytuacje roszczeń pracowniczych.
Omówimy różne typy roszczeń, jakie pracownicy mogą zgłaszać, w tym roszczeń finansowych, roszczeń dotyczących środowiska pracy, roszczeń dotyczących czasu pracy i roszczeń związanych z warunkami umowy z pracownikiem.
Siła negocjacyjna pracowników. Dowiesz się jakie są podstawowe prawa pracownicze i jakie wsparcie dają pracownikom regulacje kodeksu pracy.
Przeanalizujemy trudne sytuacji Uczestników, ich przyczyny i konsekwencje.
Moduł II
Techniki i taktyki (TECHNIQUES).
Konflikt interesów – jak skutecznie prowadzić trudne rozmowy o pieniądzach i benefitach?
Przećwiczymy najskuteczniejsze techniki radzenia sobie z presją, manipulacją i roszczeniami pracowników.
Omówimy scenariusze rozmów dotyczących ewentualnej podwyżki, zmian warunków pracy (na przykład żądanie pracownika zgody na pracę w home office), uzyskania dodatkowych benefitów.
Wykorzystamy najlepsze praktyki zawodowych negocjatorów i mediatorów.
Przećwiczymy różne strategie w kontekście prowadzenia rozmów z pracownikami, negocjowania podwyżek.
Moduł III
Pokonywanie obiekcji (OBJECTIVES)
Gdy sprawa staje na ostrzu noża zwykłe techniki perswazji nie wystarczą!
Jak odmawiać i nie stracić pracowników?
Skupimy się na najtrudniejszych sytuacjach w negocjacjach z pracownikami.
Co działa, a czego nie próbuj pod groźbą impasu! Opanujesz techniki pokonywania obiekcji, radzenia sobie z impasem, rozwiązywania konfliktów.
Poznasz niezwykle skuteczny model przygotowania argumentacji i sposoby osłabienia argumentów drugiej strony.
Podpowiemy jak wzmocnić i wykorzystać relacje w rozmowach z pracownikami.
Moduł IV
Praktyczne wykorzystanie (PERFORMANCE)
Dzięki ćwiczeniom rozwiniesz umiejętności wywierania wpływu, przełamywania impasu w rozmowach i dochodzenia do ostatecznego porozumienia.
Ważnym elementem będzie wzmocnienie asertywności i pewności siebie uczestników poprzez pracę z przekonaniami oraz wskazanie sposobów na przełamywanie mechanizmu wyuczonej bezradności.
Marcin Rogowski
Jeden z najskuteczniejszych w Polsce Ekspertów twardych negocjacji.
Czynny, zawodowy negocjator. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w negocjacjach.
Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla menedżerów czołowych korporacji spędzając na salach szkoleniowych około 1000 godzin rocznie. Posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń z obszaru negocjacji wewnątrz organizacji – z klientami wewnętrznymi, pracownikami, współpracownikami. Wielokrotnie uczestniczył w przygotowaniu strategii negocjacji ze związkami zawodowymi.
Jako licencjonowany trener najstarszej amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® wspiera liderów w osiąganiu ponadnormatywnych wyników.
Jest dyrektorem merytorycznym w polskim oddziale Brian Tracy International.
Jest aktywnie działającym executive coachem i prekursorem coachingu prowokatywnego w Polsce znanym jako BAD COACH.
Posiada doświadczenie w środowisku projektowym potwierdzone certyfikatem zarządzania projektami Prince2® Registered Practitioner APMG International ( nr cert. 02611152-01-ER86).
Ukończył Erickson College International.
Jest redaktorem naczelnym największego polskiego portalu o sprzedaży www.biznesmusisprzedawac.pl oraz redaktorem działu negocjacje miesięcznika branżowego „Nowa sprzedaż”.
Pisze dla Benefit, Marketer+, OnetManager, Forbes, i wielu innych branżowych redakcji.
Do jego stałych klientów należą między innymi:
Arcelor Mittal, Astra Zeneca, Skanska, Żabka, Seris – Konsalnet, Warbud, RR Donnelley Europe, Grupa ACCOR, Bramy Wiśniowski, Selena S.A., Danfoss Poland, Grupa LOTOS, Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Adampol S.A., Hussar Gruppa S.A., Sheraton Hotels, JBB, Integer S.A., Best Western Hotels, Sofitel Hotels, Mercure Hotels, Nidec Motors, Carrefour, Makro, Polpharma, Kinnarps, Wilson & Brown, Klepierre Poland, Polar Logistics, Bireta, Duka Shops, Aluprof S.A., Nord Logistic, Burger King, Stena Line, Mieszko, BZK, Antal International, Hempel Paints, Hilton Hotels, Kompania Piwowarska, Novotel Hotels, Werner Kenkel, Johnson & Johnson.
4.12.2024 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
27.01.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
10.03.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
5.06.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
JOANNA KUŚ
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
NATALIA TREFLER
Specjalista ds. szkoleń otwartych
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".
"Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.