Trudne negocjacje ze związkami zawodowymi – gra nerwów w konflikcie interesów

 In Akademia Menedżera, HR / Kadry, Negocjacje
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/trudne-negocjacje-ze-zwiazkami-zawodowymi-gra-nerwow-w-konflikcie-interesow?date=27392

Szkolenie Trudne negocjacje ze związkami zawodowymi – gra nerwów w konflikcie interesów

– wyjątkowy trening negocjacyjny i zbiorowe prawo pracy dla menedżerów i działów HR. Rozwiązywanie konfliktów przed sporem i w ramach sporu zbiorowego.

Szkolenie Negocjacje ze związkami zawodowymi jest skierowane do menedżerów, czyli strony, która najczęściej uczestniczy w emocjonalnych i trudnych rozmowach z przedstawicielami pracowników. 

Podczas szkolenia Negocjacje ze związkami zawodowymi

  • Uczymy menedżerów, jak negocjować ze związkowcami!
  • Podpowiemy jak unikać impasu nie stracić kontroli przy stole negocjacyjnym!
  • Uczymy pracodawców jak przewidzieć strategie związkowców!
  • Powiemy jak skutecznie demaskować manipulacje stosowane przez drugą stronę!
  • Rozwiewamy wątpliwości interpretacyjne w obszarze zbiorowego prawa pracy!
  • Wyposażamy pracodawców w rzetelną wiedzę prawną, która wzmocni poczucie pewności siebie w emocjonalnych kontaktach ze stroną związkową!

W trakcie negocjacji ze związkami zawodowymi bardzo często pojawiają się wzajemna niechęć i szantaż związany ze sporem zbiorowym czy pikietą pod oknami zarządu.
Liderzy związkowi to wytrawni gracze, osoby charyzmatyczne, stanowcze, władcze, które doskonale znają mechanizmy wywierania wpływu.
Rozmowy ze związkami zawodowymi zawsze są trudne – to co jest oczywiste dla zarządu (liczby, finanse) nie zawsze jest oczywiste dla związków, a przez wzajemny brak zrozumienia pojawia się impas (wzajemny klincz).

Związkowcy koncentrują się zwykle na prostym założeniu, że druga strona chce ich oszukać, wykorzystać i że realizuje opresyjną politykę względem załogi. Ich postawa naładowana jest negatywnymi emocjami i histerią. Natomiast po drugiej stronie stołu negocjacyjnego zasiadają menedżerowie, którzy liczą potencjalne albo już realne straty spowodowane akcją protestacyjną, białym strajkiem, czy inną formą nacisku, po którą strona społeczna może sięgnąć.

Jak w takich warunkach się dogadać?

W jaki sposób radzić sobie z emocjonalnymi partnerami?

Negocjacje to sztuka umiejętnego załatwiania interesów, oparta o grę COŚ ZA COŚ.
Nie zawsze jednak waluta, którą są ustępstwa wystarcza do dogadania się w sytuacji konfliktu interesu.

Nasze szkolenie Negocjacje ze związkami zawodowymi dostarczy menedżerom sprawdzonych narzędzi, wzmocni warsztat negocjacyjny o siłę perswazji, wywieranie wpływu, umiejętność demaskowania strategii negocjacyjnych i technik manipulacyjnych stosowanych przez drugą stronę.

Dodatkowym atutem szkolenia jest kontakt z Ekspertem prawa związkowego, który posiada wieloletnią praktykę  negocjacyjną w sporach zbiorowych (aktualnie prowadzi mediacje w firmach Jeronimo Martins Polska S.A. oraz Amazon Fulfillment Poland Sp. z o.o.). 

Czego możesz spodziewać się w tej części szkolenia?

W tej części szkolenia zwrócimy uwagę na najczęściej popełniane błędy przez pracodawców, które mogą skutkować sporami, pikietami a nawet strajkiem. Menedżerowie dowiedzą się jak zmieniło się zbiorowe prawo pracy po 1 stycznia 2019 roku, gdy weszła w życie znowelizowana Ustawa o związkach zawodowych.

Rewolucyjne zmiany dokonały się m.in. w obszarze:

  • częściowego zrównania statusu osoby wykonującej pracę zarobkową i pracownika,
  • zasad i możliwości przynależności do związku innych osób niż pracownicy,
  • implementacji Konwencji Nr 135 Międzynarodowej Organizacji Pracy dotyczącej ochrony przedstawicieli pracowników w przedsiębiorstwach i przyznania im ułatwień,
  • ustalania liczebności członków związku,
  • ustalania zasad reprezentatywności związku zawodowego, szczególnie w zakresie uprawnień do opiniowania wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy!

Skutkiem błędów popełnianych przez pracodawców, wynikających ze zmian prawa jest obecnie rosnąca liczba sporów zbiorowych.

Weź udział w szkoleniu wyjdziesz z pakietem rozwiązań!


uczestnicy szkolenia negocjacje ze związkami zawodowymi wybrali również:

Szkolenie Prawo Pracy dla menedżerów – sprawdź!

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

21-22 listopada 2019r. – Hotel STOK****SKI&SPA
Wisła, ul. Jawornik 52A
www.hotelstok.pl

Hotel Stok****SKI&SPA to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Wiśle, położony w pięknej Dolinie Jawornika. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa), basen.

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 18:00 – 21:00.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1390 zł brutto.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem wynosi 1950 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1890 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 250 zł brutto.

Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (2 noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, atrakcyjne zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie Negocjacje ze związkami zawodowymi – cele i korzyści:

  • Rozwój wiedzy na temat komunikowania się i budowania relacji ze związkami zawodowymi.
  • Rozwój umiejętności w zakresie prowadzenia mediacji i negocjacji ze związkami zawodowymi. 
  • Rozwój umiejętności wykorzystania elementów perswazji w procesie negocjacji ze stroną społeczną.
  • Nabycie umiejętności demaskowania blefu i obrony przed manipulacjami drugiej strony negocjacji.
  • Poznanie metod, technik i reguł negocjacyjnych umożliwiających osiągnięcie porozumienia na linii pracodawca – strona związkowa.
  • Rzetelny ekspercki feedback na temat mocnych stron oraz obszarów wymagających rozwoju.
  • Rzetelna wiedza prawna na temat zmian ustawy o związkach zawodowych z lipca 2018 roku i jej wpływu na bieżącą współpracę z organizacjami związkowymi
    – jaki jest minimalny zakres współpracy z działającymi u pracodawcy związkami zawodowymi?
    – jak prawidłowo przeprowadzić procedurę zmiany wewnątrzzakładowych źródeł prawa pracy?
    – jak prawidłowo zrealizować procedurę wypowiedzeń umowy o pracę lub umów prawa cywilnego?
    – jaki jest zakres informacji, które muszą być przekazane związkowi zawodowemu?
  • Przedstawienie najczęściej popełnianych błędów przez pracodawców w interpretacji zbiorowego prawa pracy
  • Poprawa znajomości podstaw prawa pracy, które przyczynią się do wzmocnienia pozycji negocjacyjnej i większej swobody podczas mediacji/negocjacji  ze związkowcami
PROGRAM

Szkolenie Negocjacje ze związkami zawodowymi – program:

I CZĘŚĆ
Intensywny trening negocjacyjny

Specyfika negocjacji ze związkami zawodowymi – spotkanie z zawodowym negocjatorem Piotrem Sidewiczem

Co trzeba wiedzieć zanim zaczniemy negocjacje ze związkami zawodowymi?

  • Po czyjej stronie jest litera prawa?
  • Spór zbiorowy i co dalej?
  • Pikieta pod oknami – co robić?
  • Czarny PR względem zarządu.
  • Co mówi ustawa o rozwiązywaniu sporów zbiorowych i jak ją wykorzystać w dochodzenia do porozumienia ze związkami zawodowymi.

Przygotowanie do negocjacji ze związkami zawodowymi

Jak się przygotować do negocjacji?

  • Siła charakteru i charyzma w negocjacjach ze związkami zawodowymi.
  • Czym jest Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z jakością Twoich emocji?
  • Co dzieje się w Twoim mózgu podczas negocjacji?
  • Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?
  • Z jakimi postawami związkowców możesz się spotkać podczas negocjacji?
  • Natura ludzka i jej wpływ na negocjacje. Umiejętność współpracy?
    Do tanga trzeba dwojga!
  • Obalamy mity negocjacji. Mit WIN – WIN.
    Udział w prostym, w 100% naturalnym ćwiczeniu i analiza VIDEO pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN.
  • Różne scenariusze przebiegu procesu negocjacyjnego i warianty naszych działań.

Zasady komunikacji w negocjacjach

Myśl co mówisz a nie mów co myślisz podczas negocjacji!

  • Praktyczna prezentacja technik oraz zasad prowadzenia negocjacji – analiza video case.

Perswazja, wywieranie wpływu – kluczowe umiejętności w procesie dochodzenia do celu podczas negocjacji ze związkami zawodowymi

  • Magiczne triki i techniki?
    Takie rzeczy nie istnieją. To czy narzędzia zadziałają zależy od wielu czynników, które trzeba wziąć pod uwagę zanim się po nie sięgnie.
  • Jak negocjować kiedy brakuje zaufania?
  • Dylemat negocjatora – ile stylów negocjacji mamy do wyboru?
  • Różne szkoły negocjacji podają różne style negocjacji, np. zasadniczy, miękki, twardy. Jak to wygląda w praktyce?
  • Strefa porozumień (ZOPA) – czy mamy o czym rozmawiać? – analiza video case.
  • O czym często negocjatorzy zapominają?
  • Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach.
  • Poważni partnerzy czy rozbrykane dzieciaki?
  • Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?
  • Kto komu dokręci śrubę? W negocjacjach przegrywa ten, komu bardziej zależy.

Blef, perfidne, ale skuteczne zagrywki wykorzystywane przez związkowców podczas negocjacji

Jak sprawnie demaskować i bronić się przed technikami manipulacyjnymi?

  • Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu.
  • Wywieranie wpływu na innych – czy można unikać manipulacji podczas negocjacji ze stroną społeczną?
  • Perfidne ale skuteczne zagrywki wykorzystywane w trakcie negocjacji ze związkami zawodowymi – analiza video case. Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie gry.
  • Dlaczego niewykorzystane sytuację szybko się mszczą?

Szukamy porozumienia w negocjacjach

Jak doprowadzić do porozumienia na linii pracodawca – związki zawodowe?

Zamykanie negocjacji o ile strony się dogadały – co może pójść nie tak?

II CZĘŚĆ
Niezbędnik zbiorowego prawa pracy dla przedstawicieli pracodawców.

Co się zmieniło od 1 stycznia 2019 roku?
Niejasności interpretacyjne zapisów, błędy pracodawców i nowe uprawnienia związków źródłem sporów.

Częściowe zrównanie statusu pracownika i osoby wykonującej pracę zarobkową – rozszerzenia katalogu osób uprawniony do zrzeszania się w organizacji związkowej 

Nowe zasady ustalania reprezentatywności organizacji zakładowej – wymagane progi dla organizacji reprezentatywnych na poziomie krajowym i innych

Terminy informowania pracodawcy o liczebności członków

Mechanizmy kontrolne dotyczące weryfikacji liczby członków związku zawodowego – zastrzeżenia liczebności, możliwości pracodawcy i inne organizacji związkowej w zakresie zgłoszenia zastrzeżenia, weryfikacja przed sądem

Realizacja obowiązku z art. 28 Ustawy o ZZ

  • jakich informacji może domagać się związek i w jakim trybie przekazywać informacje

Nowe zasady zawierania porozumień zbiorowych – zmiany w zakresie tzw. mocy układowej

  • jak liczebność członków związku i zrzeszania się w nim osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę przekłada się na możliwość zawierania porozumień zbiorowych

Jakie są nowe terminy przy konsultacji lub uzyskaniu zgody związku zawodowego w zakresie rozwiązania umowy o pracę i jak je liczyć

Rozszerzenie ochrony członka związku zawodowego

Nowy zakres roszczeń przysługujących działaczom związkowym oraz rozszerzenie odpowiedzialności karnej

Zmiany w Kodeksie pracy od września 2019 roku a uprawnienia związku zawodowego

!!! W ramach szkolenia Uczestnicy, oprócz informacji dotyczących praktycznych zasad wprowadzenia w życie znowelizowanych przepisów Ustawy o związkach zawodowych dowiedzą się

  • jak uniknąć powstania sporu zbiorowego i na jakich zasadach formalnoprawnych negocjować warunki płacy i pracy
  • jak odpowiedzieć na żądania zgłoszone w sporze i co może być jego przedmiotem, na jakich warunkach uznać powstanie sporu zbiorowego i go legitymizować
  • w jaki sposób i w jakim trybie zaprosić związek zawodowy na rokowania i czym różnią się one od negocjacji
  • w jaki sposób negocjować żądania zgłoszone w sporze i poza nim
  • czy i na jakich zasadach żądać uchwał i pełnomocnictw osób uczestniczących w rokowaniach
  • jak odpowiadać na wnioski organizacji o udostępnienie informacji ekonomicznych przedsiębiorstwa przy jednoczesnej ochrony danych będących tajemnicą
  • jak dokonać zgłoszenia sporu w PIP
  • jak sporządzać porozumienia i protokoły rozbieżności
  • w jakim trybie i na jakich zasadach rozpocząć mediację z udziałem mediatora
  • na jakich warunkach może się odbyć strajk ostrzegawczy
  • jakie informacje udostępnić związkowi zawodowym na potrzeby przeprowadzania referendum strajkowego, w szczególności w kontekście przepisów RODO
  • jak skutecznie chronić i przekazywać dane osobowe na poziomie negocjacji przed sporem zbiorowym oraz rokowań w sporze
  • jakie są możliwości zorganizowania strajku, jego skutki i ewentualne roszczenia pracodawcy
  • jak zakończyć spór zbiorowy i jakie są skutki formalnoprawne podpisanych porozumień
  • jakie są sankcje za utrudnienie prowadzenia sporu zbiorowego
WYKŁADOWCA

Szkolenie Negocjacje ze związkami zawodowymi poprowadzą:


I dzień
Tomasz Piotr Sidewicz

Trener biznesu, ekspert w dziedzinie zarządzania, perswazji, wywierania wpływu i negocjacji.

W obszarze negocjacji ze związkami zawodowymi ma ma nie tylko doświadczenie ale i sporo sukcesów:

  • Prowadził negocjacje w imieniu zarządu ze ZZ, które sabotowały strajkiem włoskim konieczność pracy w weekendy.
  • Prowadził negocjacje ze ZZ służby zdrowia.
  • Prowadził negocjacje ze ZZ w spółce skarbu państwa, gdzie ZZ nie zgadzały się z polityką zarządu, którą uważały za zbyt opresyjną względem załogi.
  • Prowadził negocjacje ze ZZ w firmie prywatnej, gdzie ZZ domagały się podwyżek płac i groziły akcją protestacyjną.
  • Doradzał zarządowi spółki skarbu państwa, jak prowadzić komunikację ze ZZ oraz załogą w świetle wprowadzanych zmian.
  • Komentował w prasie negocjacje pomiędzy ZZ a rządem, gdzie przedstawił strategie prowadzenia negocjacji i ich konsekwencje.
  • Prowadził negocjacje w imieniu prezesa spółdzielni, z członkami, gdzie jego zadanie polegało na przekonaniu 40 członków do dania mandatu zaufania dla obecnego prezesa.
  • Prowadził negocjacje z grupą 150 osób, które były niechętne działalności firmy na swoim terenie.

Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności menedżerów.

Dzieli się wiedzą i doświadczeniem z ludźmi, którzy widzą potrzebę rozwoju swoich kompetencji.

Wspiera polskie i zagraniczne firmy, właścicieli firm, topowych menedżerów w zarządzaniu oraz negocjowaniu wielomilionowych kontraktów (największa transakcja przekraczała 1.400.000.000 PLN).
Posiada dyplom Uniwersytetu w Michigan, z zakresu znajomości języka angielskiego jako drugiego języka.

Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są licznymi referencjami od klientów, udziałem w medialnych przedsięwzięciach oraz współpracą ze światem biznesu, ośrodkami naukowymi  i mediami.

Autor licznych artykułów dla pism branżowych, takich jak Essence Magazine, Businessman Magazine, Puls Biznesu, Rzeczpospolita oraz KrymiGraf z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, wywierania wpływu, analizy pisma oraz analizy lingwistycznej wykorzystywanych w biznesie. Wydawca oraz Redaktor naczelnym czasopisma internatowego „Wiedza to Władza”.

Wybrane pozycje:

Pajacowanie – związkowiec musi wyjść – Rzeczpospolita, 24.02.2015
Jak się negocjuje: Rząd kontra lobby zawodowe – Gazeta Prawna, 7 luty 2015
Negocjacje – level hard. Takich technik używali Bartosz Arłukowicz i Porozumienie Zielonogórskie – Dziennik.pl, Styczeń 2015
Badanie pisma i jego wykorzystanie w biznesie – Krymigraf nr 17, styczeń 2014
Badanie pisma w biznesie – J.D. Rockefeller – Krymigraf nr 16, wrzesień, 2013
Sukces na talerzu – Rzeczpospolita, 23 Styczeń 2012
Jak skutecznie negocjować? – Magazyn Businessman.pl, Czerwiec 2009
Automanipulator – Essence – Magazyn Ludzi Sukcesu, Maj 2009


II dzień
Wybitny Ekspert w zakresie rozwiązywania sporów zbiorowych, zawodowy negocjator i mediator w sporach zbiorowych z ponad 10-letnim doświadczeniem praktycznym.
Aktualnie uczestniczy w negocjacjach prowadzonych w największych firmach w Polsce m.in. Jeronimo Martins Polska S.A. oraz Amazon Fulfillment Poland Sp. z o.o.
Stały członek komisji antymobbingowych.
Specjalizuje się w głównie szkoleniach i badaniach dotyczących równego traktowania w zatrudnieniu, uprawnień związków zawodowych, negocjacji i mediacji oraz ochrony danych osobowych. Tworzy regulaminy wewnątrzzakładowe, w tym politykę antymobbingową, którą skutecznie wprowadził w kilkuset firmach. Stały członek ponad 50 komisji antymobbingowych. W ramach prowadzonych audytów wdrożył ponad 100 procedur antymobbingowych w jednostkach sfery budżetowej i w przedsiębiorstwach.

Wieloletni specjalista Państwowej Inspekcji Pracy, od kilkunastu lat stały trener Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy we Wrocławiu.
Specjalizuje się w zbiorowym prawie pracy i współpracy pracodawców ze związkami zawodowymi.
Autor licznych wywiadów w krajowych mediach (głównie Dziennik Gazeta Prawna oraz TVN 24 bis) poświęconych warunkom świadczenia pracy oraz zagrożeniom psychospołecznym.

W swoim dorobku naukowym ma prawie 100 krajowych i wydanych za granicą artykułów, książek i praktycznych poradników, a wśród nich wydawnictwa pionierskie np.:
Pokonać stres: poradnik radzenia sobie ze stresem dla członków organizacji związkowych i pracowników zatrudnionych w sektorze banków, handlu i ubezpieczeń, 
Mediacje pracownicze: poradnik dla pracowników, pracodawców i związków zawodowych,
pierwszego w Polsce poradnika dotyczącego oceny ryzyka zawodowego w zakresie czynników psychospołecznych wydanego przez Główny Inspektorat Pracy pt. Ocena ryzyka zawodowego – czynniki psychospołeczne. Na stałe współpracuje z czasopismem branżowym Promotor BHP.

Wykładowca akademicki:

Instytut Medycyny Pracy i Zdrowia Środowiskowego w Sosnowcu
Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej – Katedra Pedagogiki i Psychologii
PWSZ im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu – Instytut Nauk Politycznych im. J. Karskiego

Najważniejsze publikacje:

  • Zgodnie z prawem i bezpiecznie. Poradnik dla związkowców i społecznych inspektorów pracy
  • Wewnętrzna Polityka Antymobbingowa – zasady funkcjonowania – aspekty prawne i rekomendacje dla służby BHP
  • Opis stanowiska pracy i jej wartościowanie w aspekcie zasad i przepisów BHP
  • Ocena ryzyka zawodowego – czynniki psychospołeczne
  • Mediacje pracownicze: poradnik dla pracowników, pracodawców i związków zawodowych
  • Dialog społeczny w miejscu pracy: aspekty psychologiczne i prawne
  • Stresogenność pracy i skutki społeczne stresu występującego wśród pracowników zatrudnionych w sektorze bankowym: raport z badań
  • Stres w pracy może cię zabić
METODY

Szkolenie Negocjacje ze związkami zawodowymi – metody:

Szkolenie składa się z 3 modułów

  • Teoretycznego, który pozwala ugruntować swoją wiedzę i zrozumieć interdyscyplinarność własnej natury (20% czasu szkolenia)
  • Analitycznego, którego celem jest analiza wybranych case study przedstawiających w 100% naturalne sytuacje zarejestrowane na materiale VIDEO (40% czasu szkolenia)
  • Praktycznego, związanego z prawdziwym treningiem poza strefą własnego komfortu.
    Trening jest tak prowadzony przez trenera aby sprawdzić przede wszystkim charakter (postawa), pewność siebie, asertywność, podatność na wpływ ze strony innych i umiejętność wpływania na innych, komunikowania swoich stanowisk i perswadowania, zarządzania emocjami, itp.
  • W trakcie treningu stworzone są naturalne warunki do działań zmierzających do naturalnych (nie scenkowych) zachowań uczestników, po to aby móc dać każdemu obiektywną informację zwrotną.
  • Emocje oraz postawy uczestników wpływają na innych w trakcie treningu. Zaletą treningu jest jego naturalność, ponieważ to uczestnicy tworzą jego zasady.
  • Zaangażowanie w trening gwarantuje uzyskanie obiektywnej odpowiedzi dotyczącej dalszych obszarów rozwoju i pracy nad sobą.
ADRESACI

Szkolenie Negocjacje ze związkami zawodowymi – adresaci:

  • Pracodawców, Właścicieli firm, Członków zarządu, Członków rady nadzorczej.
  • Dyrektorów zarządzających, operacyjnych odpowiedzialnych za realizacje celów firmy.
  • Członków zespołów negocjacyjnych.
  • Osób odpowiedzialnych za współpracę ze związkami zawodowymi i realizację celów firm.
  • Kierowników i pracowników kadr i działów personalnych uczestniczących w rozmowach, negocjacjach ze stroną społeczną.
  • Kierowników Działów, którzy prowadzą zebrania i spotkania wewnętrzne, przekazują trudne decyzje.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia negocjacje ze związkami zawodowymi:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
96%

MIEJSCE SZKOLENIA

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Trener bardzo merytoryczny, dobrze znający temat, potrafiący świetnie przekazać swoją wiedzę oraz doświadczenia".  

    KIRCHHOFF POLSKA Sp. z o.o. Krzysztof
  • "Szkolenia przygotowane przez firmę Effect jak zwykle nie zawiodły moich oczekiwań. Pełen profesjonalizm przy organizacji szkolenia, a także przy doborze tematów, ćwiczeń i prowadzących".  

    ArcelorMittal Poland S.A. Agnieszka

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.