http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-negocjacje/negocjacje-w-biznesie-techniki-manipulacji-wywieranie-wplywu

Szkolenie Trudne negocjacje biznesowe z elementami perswazji i wywierania wpływu

– warsztaty opracowane i prowadzone przez charyzmatycznego Trenera Tomasza Sidewicza – Eksperta w zakresie negocjacji, perswazji i wywierania wpływu

Chcesz poczuć smak prawdziwych negocjacji biznesowych?

Posiadasz silną motywację wewnętrzną do poznania swoich obszarów rozwoju w zakresie komunikacji, perswazji, wywierania wpływu oraz zaawansowanych negocjacji w biznesie?
Jesteś gotowy w poligonowym boju doświadczeń negocjacyjnych pracować nad swoją skutecznością negocjacyjną?
Chcesz rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów?

To szkolenie z negocjacji przygotowaliśmy dla Ciebie!

Przyjedź na szkolenie i złam Eksperta w pierwszych negocjacjach – a nie zapłacisz za szkolenie.

Trudne negocjacje w biznesie to poligon negocjacji, któremu towarzyszą emocje, dynamizm, a najwyższą wartością są efekty w postaci rozwoju umiejętności planowania, prowadzenia oraz zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami.

Szkolenie negocjacje w biznesie dedykowane jest dla tych z Państwa, którzy uważają, że świetnie negocjują i są gotowi podjąć wyzwanie, aby w poligonowym boju doświadczeń negocjacyjnych dowiedzieć się, które obszary ich umiejętności można jeszcze doszlifować, oraz dla menedżerów, którzy są otwarci na nowe wyzwania negocjacyjne.

Udział w szkoleniu i rozwój własnych kompetencji zmusza do opuszczenia swojej strefy komfortu psychicznego.

Ćwiczenia nie są prymitywną symulacją. Wszystko w trakcie ćwiczeń dzieje się naprawdę. Emocje wygenerowane po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu.


uczestnicy szkolenia zaawansowane negocjacje z elementami perswazji i wywierania wpływu wybrali również:

Szkolenie 10 zaawansowanych technik negocjacyjnych – poligon twardych negocjacji z zawodowym negocjatorem – sprawdź

 

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Trudne negocjacje w biznesie – cele szkolenia:

Szkolenie trudne negocjacje w biznesie wymaga od uczestników kreatywności, zaangażowania i działania. Bierna postawa uczestnika uniemożliwia mu poznanie siebie oraz swoich obszarów dalszego rozwoju. Innymi słowy – samo przyglądanie się jak inni ćwiczą nie gwarantuje trwałego przyswojenia umiejętności miękkich. Pozwala jedynie opanować dane zagadnienie teoretycznie a nie praktycznie.

W opinii samych uczestników największą wartością jest możliwość zobaczenia siebie samego w AKCJI, co jest nieocenionym źródłem informacji o nich samych.

Negocjacje to sztuka umiejętnego załatwiania interesów, oparta o mądrze prowadzoną grę COŚ ZA COŚ. Ta pozornie prosta gra rządzi się swoimi prawami, które za każdym razem są inne ponieważ każdy nowy partner jest inny. Ważną rzeczą w trakcie negocjacji jest rozumienie, że jeżeli sięgnie się po manipulację (techniki negocjacyjne) trzeba liczyć się z  dylematem więźnia (teoria gier matematycznych) i umieć zarządzać tzw. wypłatami. Oznacza to, że jeżeli ktoś tobą manipuluje, a ty rozpoznajesz tę manipulację to musisz szybko podjąć decyzję czy się mścić, czy wybaczyć i iść dalej. Brak umiejętności zarządzania dylematem więźnia upośledza skuteczność negocjacyjną.

PROGRAM

Trudne negocjacje w biznesie – program szkolenia:

1. Siła charakteru i charyzma w pracy negocjatora.

2. Czym jest Twoja kondycja negocjacyjna i co ma wspólnego z Twoją EQ, fizjologią Twojego mózgu oraz Twoją samooceną? Motywacja do trudnych (stresujących) negocjacji.

3. Co dzieje się w Twoim mózgu podczas negocjacji?

4. Różne osobowości to różni negocjatorzy – dlaczego o tym zapominamy?

5. Skąd wiesz, że jesteś dobrym negocjatorem?

6. Obalamy mity negocjacji.

7. Dlaczego „doskonałe cechy” „super oferty” nie zawsze są „korzyściami” dla kogoś, kto szuka swoich korzyści zupełnie gdzieś indziej.

8. Mit WIN – WIN. Udział w prostym, w 100% naturalnym ćwiczeniu i analiza VIDEO pozwala zrozumieć iluzję WIN – WIN.

9. Jakie zasady i techniki negocjacji stosować kiedy Twoja BATNA jest silna, a jakie kiedy Twoja BATNA jest słaba. Słaba BATNA to nie powód do porażki.
Scenariusze negocjacyjne a sytuacja na rynku. Dlaczego CENA czyni cuda? Siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych – co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę?

10. Zasady komunikacji w negocjacjach. Praktyczna prezentacja technik oraz zasad prowadzenia negocjacji– analiza video case.

11. Myśl co mówisz a nie mów co myślisz podczas negocjacji!

12. Warunek sine qua non perswazji – co musi być spełnione aby sprawnie posługiwać się perswazją w negocjacjach.

13. Czy każdy po tym szkoleniu zostanie Harry Potterem? Magiczne triki i techniki nie istnieją. To czy narzędzia zadziałają zależy od wielu czynników, które trzeba wziąć pod uwagę zanim się po nie sięgnie.

14. Pierwszy krok – zdobądź zaufanie partnera.

15. Czy bez zaufania można negocjować?

16. Co, jeśli sam sobie nie ufasz?

17. ZOPA – czyli czy mamy o czym rozmawiać – analiza video case.

18. BATNA i jej wpływ na wynik końcowy negocjacji – analiza video case.

19. Kiedy warto a kiedy nie warto manipulować (sięgać po techniki) w negocjacjach.

20. Scenariusze negocjacyjne – siła oraz słabość pozycji negocjacyjnych – co trzeba wziąć pod uwagę negocjując współpracę? – analiza video case

21. Kardynalne błędy popełniane w procesie negocjacji i sposoby ich naprawienia/zamaskowania.

22. Jak podtrzymać zainteresowanie naszą ofertą? Jak proste sugestie generują silne emocje?

23. Co zrobić gdy partner nas zbywa lub krytykuje naszą ofertę

24. Skąd wiadomo, że partner jest na TAK albo na NIE. Jak wykorzystać tę wiedzę praktycznie?

25. Trudni i wymagający partnerzy i ich zagrywki podczas negocjacji.

26. Dylemat negocjatora – ile stylów negocjacji mamy do wyboru? – Różne szkoły negocjacji podają różne style negocjacji, np zasadniczy, miękki, twardy. Jak to wygląda w praktyce?

27. Jak wykorzystać trudne sytuacje do przełamania oporu partnera.

28. Impas i postawa psa ogrodnika w negocjacjach – jak postępować z trudnymi ludźmi?

29. Jak obronić swoją pozycję i nie dać się zjeść czyli jak odejść od “NIE” i dojść do „TAK”

30. Kto komu dokręci śrubę? W negocjacjach przegrywa ten, komu bardziej zależy.

31. Słowa klucze w negocjacjach – jak mówić językiem korzyści?

32. Techniki perswazyjne oraz erystyczne stosowane w negocjacjach. Co musisz wiedzieć o swojej perswazji, żeby zrozumieć dlaczego nie działa na innych.

33. Chcesz manipulować podczas negocjacji? Nie rób tego prymitywnie!

34. Czy mowa ciała jest faktycznym źródłem informacji o tobie/partnerze? – analiza video case.

35. Odruchy ciała i mikro-ekspresje a efekt negocjacji  – analiza video case.

36. Kiedy już wiesz, że się nie dogadasz, co zrobić aby nie palić mostów?

37. Błędy popełniane w negocjacjach i sposoby ich naprawienia/zamaskowania – analiza video case.

38. Co kryminalistyka ma wspólnego ze światem negocjacji – mity dotyczące kłamania i mowy ciała. Blef w negocjacjach, sposoby blefowania oraz wykrywania blefu.

39. Wywieranie wpływu na innych – czy można unikać manipulacji podczas negocjacji.

40. Perfidne ale skuteczne zagrywki wykorzystywane w trakcie negocjacji – analiza video case.

41. Realna i 100% naturalna prezentacja przez trenera perfidnych zagrywek i sposobów obrony w trakcie negocjacji/ćwiczeń.

42. Zamykanie negocjacji. Droga do skuteczności negocjacyjnej. Nad czym pracować aby lepiej negocjować?

Trener zastrzega sobie prawo do zmiany kolejności programu ze względu na dynamikę prowadzonego szkolenia. Szkolenie nie jest szkoleniem liniowym. Na przebieg szkolenia mają wpływ zadania oraz uczestnicy szkolenia.

WYKŁADOWCA

Szkolenie trudne negocjacje w biznesie poprowadzi:

Tomasz Piotr Sidewicz

Trener biznesu, ekspert w dziedzinie zarządzania, perswazji, wywierania wpływu i negocjacji.
22 lata życia zawodowego, w tym 20 lat pracy na własny rachunek wykształciły w nim przekonanie, że sztuka zarządzania nie sprowadza się do wydawania rozkazów i grożenia palcem. Sukces w zarządzaniu wymaga znajomości ludzi, ich motywacji, predyspozycji i kompetencji. Bez znajomości ludzkiej natury nie ma mowy o sukcesie w zarządzaniu. Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności menedżerów. Dzieli się wiedzą i doświadczeniem z pracownikami, którzy widzą potrzebę rozwoju swoich kompetencji.

Wspiera polskie i zagraniczne firmy, właścicieli firm, topowych menedżerów w zarządzaniu oraz negocjowaniu wielomilionowych kontraktów (największa transakcja przekraczała 1.400.000.000 PLN).
Posiada dyplom Uniwersytetu w Michigan, z zakresu znajomości języka angielskiego jako drugiego języka.

 Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są licznymi referencjami od klientów, udziałem w medialnych przedsięwzięciach oraz współpracą ze światem biznesu, ośrodkami naukowymi  i mediami.

Autor licznych artykułów dla pism branżowych, takich jak Essence Magazine, Businessman Magazine, Puls Biznesu, Rzeczpospolita oraz KrymiGraf z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, wywierania wpływu, analizy pisma oraz analizy lingwistycznej wykorzystywanych w biznesie. Wydawca oraz Redaktor naczelnym czasopisma internatowego „Wiedza to Władza”.

Wybrane pozycje:

Pajacowanie – związkowiec musi wyjść – Rzeczpospolita, 24.02.2015
Jak się negocjuje: Rząd kontra lobby zawodowe – Gazeta Prawna, 7 luty 2015
Negocjacje – level hard. Takich technik używali Bartosz Arłukowicz i Porozumienie Zielonogórskie – Dziennik.pl, Styczeń 2015
Badanie pisma i jego wykorzystanie w biznesie – Krymigraf nr 17, styczeń 2014
Badanie pisma w biznesie – J.D. Rockefeller – Krymigraf nr 16, wrzesień, 2013
Sukces na talerzu – Rzeczpospolita, 23 Styczeń 2012
Jak skutecznie negocjować? – Magazyn Businessman.pl, Czerwiec 2009
Automanipulator – Essence – Magazyn Ludzi Sukcesu, Maj 2009

METODY

Szkolenie trudne negocjacje w biznesie – metody:

Szkolenie składa się z 3 modułów

  • Teoretycznego, który pozwala ugruntować swoją wiedzę i zrozumieć interdyscyplinarność własnej natury (20% czasu szkolenia)
  • Analitycznego, którego celem jest analiza wybranych case study przedstawiających w 100% naturalne sytuacje zarejestrowane na materiale VIDEO (40% czasu szkolenia)
  • Praktycznego, związanego z prawdziwym treningiem poza strefą własnego komfortu.
    Trening jest tak prowadzony przez trenera aby sprawdzić przede wszystkim charakter (postawa), pewność siebie, asertywność, podatność na wpływ ze strony innych i umiejętność wpływania na innych, komunikowania swoich stanowisk i perswadowania, zarządzania emocjami, itp.
  • W trakcie treningu stworzone są naturalne warunki do działań zmierzających do naturalnych (nie scenkowych) zachowań uczestników, po to aby móc dać każdemu obiektywną informację zwrotną.
  • Emocje oraz postawy uczestników wpływają na innych w trakcie treningu. Zaletą treningu jest jego naturalność, ponieważ to uczestnicy tworzą jego zasady.
  • Zaangażowanie w trening gwarantuje uzyskanie obiektywnej odpowiedzi dotyczącej dalszych obszarów rozwoju i pracy nad sobą.

Ważne informacje dotyczące przebiegu ćwiczeń i ich wpływu na efektywność szkolenia

  • Szkolenie wymaga od uczestników samodzielnego myślenia i proaktywności.
  • Samodzielne myślenie i proaktywność są podstawą cyklu Kolba i mają ułatwić refleksję, który obszar kompetencji danego uczestnika wymaga szlifu.
  • Uczestnik, który zadaje pytanie – czego mnie nauczą na szkoleniu przegrywa z uczestnikiem, który zadaje pytanie – „Czego JA się nauczę na szkoleniu?”
  • Uczestnicy biorą udział w prawdziwych realnych sytuacjach. Nie odtwarzają szkoleniowych scenek i nie wchodzą w aktorskie odtwórcze role.
  • Ćwiczenia są tak skonstruowane, aby każdy uczestnik mógł na własnej skórze poczuć istotę przedmiotu szkolenia, ze wszystkimi konsekwencjami swoich decyzji, lub też ich braku.
  • Każdy uczestnik, który zaangażował się w grę i starał się na 100% swoich możliwości wychodzi z bogatszy o doświadczenie praktyczne przekładające się na opanowaną przynajmniej jedną technikę, z obiektywną informacją zwrotną na swój temat a nie daną mu ex katedra przez trenera.
  • Szkolenie wymaga od uczestników kreatywności, zaangażowania i działania. Bierna postawa uczestnika uniemożliwia mu poznanie siebie oraz swoich obszarów dalszego rozwoju. Innymi słowy – samo przyglądanie się jak inni ćwiczą nie gwarantuje trwałego przyswojenia umiejętności miękkich. Pozwala jedynie opanować dane zagadnienie teoretycznie, nie praktycznie.
  • Ćwiczenia nie są symulacją. Wszystko dzieje się naprawdę. Emocje generowane przez uczestników po jednej stronie stołu przekładają się na emocje po drugiej stronie stołu. Trener moderuje emocje, jeśli zaczynają być toksyczne.
  • Ćwiczenia składają się z tur, które pozwalają uczestnikom sprawdzić się zarówno w taktykach jak również w dłuższych strategiach związanych z przedmiotem szkolenia (negocjacjami, wywieraniem wpływu), które mają ich zaprowadzić do określonego wcześniej celu.
  • Ciągłość ćwiczeń pozwala uczestnikom uzyskiwać korzyści w przyszłości, bez konieczności myślenia wyłącznie w kategoriach doraźnych, co ma miejsce w trakcie standardowych scenek.
  • Wszystkie ćwiczenia ze scenariusza mają charakter mierzalny i są pozbawione subiektywnej oceny kogokolwiek. Unika się w ten sposób komunikowania opinii w oparciu o argument WYDAJE MI SIĘ lub ex catedra.
  • Uczestnicy zawsze otrzymują obiektywną informację zwrotną w postaci osiągniętego efektu negocjacji/zarządzania/wywierania wpływu/perswazji. Jeżeli któryś z uczestników popełnił błąd, jest on mierzalny.
  • Stan posiadania w ćwiczeniach zawsze generuje określona emocję u uczestnika, a ta w przypadku powtarzania się, pozostaje na długi czas i powoduje strukturalne, trwałe zmiany w pamięci, co staje się inwestycją na całe życie. Czyli „więcej takiego błędu nie zrobię!”
  • Przyswajanie wiedzy przez uczestników opiera się o tzw. „pamięć emocjonalną”, która jest zdecydowanie trwalsza niż pamięć logiczno-mechaniczna. Uczenie polega na tym, że otaczający świat w ćwiczeniach odpowiada w naturalny i realny sposób na nasze posunięcia, a my zapamiętujemy wynik tego procesu. Uczestnik treningu uczy się na własnych błędach, które popełnia w trakcie ćwiczeń.
  • Na potrzeby dalszej ewaluacji może być prowadzony arkusz wyników uzyskiwanych przez poszczególnych uczestników. Obiektywne dane z arkusza mogą służyć do oceny kompetencji uczestników w danym obszarze treningu (1).
  • Interakcje między uczestnikami są prawdziwe i mają wpływ na ich decyzje, a ich decyzje mają wpływ na ich interakcje, tak jak w życiu, tudzież tzw realu
  • Ze względu na wieloturowy aspekt ćwiczeń oraz tzw iterowany dylemat więźnia (teoria gier matematycznych), uczestnicy na własnej skórze mogą doświadczyć konsekwencji swoich decyzji z tym samym partnerem, który w następnej turze może chcieć się zrewanżować za poczynioną mu krzywdę z wcześniejszej tury (naruszona zasada JA JESTEM OK – TY JESTEŚ OK!).
  • Trener nie unika interakcji z graczami. Daje to uczestnikom możliwość sprawdzenia swoich umiejętności względem trenera.
  • W opinii samych uczestników największą wartością jest możliwość zobaczenia siebie samego w AKCJI, co jest nieocenionym źródłem informacji o sobie samym.

Ewaluacja przed szkoleniem

  1. Każdy z uczestników na początku szkolenia dostaje indywidualny arkusz potrzeb szkoleniowych oraz mini test do wypełnienia. Trwa to do 10 minut. Na tej podstawie Trener modyfikuje zakres ćwiczeń.
ADRESACI

Szkolenie trudne negocjacje w biznesie adresowane jest do:

  • osób mających wiedzę ponadpodstawową z zakresu negocjacji, które:
  • negocjują umowy handlowe,
  • prowadzą sprzedaż,
  • zarządzają firmami, grupami pracowników,
  • prowadzą zebrania i spotkania wewnętrzne,
  • podejmują lub przekazują trudne decyzje,
  • chcą rozszerzyć wachlarz swoich kompetencji i poznać tajniki profesjonalnych negocjatorów.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia trudne negocjacje w biznesie:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
96%

MIEJSCE SZKOLENIA

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • "Trener bardzo merytoryczny, dobrze znający temat, potrafiący świetnie przekazać swoją wiedzę oraz doświadczenia".  

      KIRCHHOFF POLSKA Sp. z o.o. Krzysztof
    • "Szkolenia przygotowane przez firmę Effect jak zwykle nie zawiodły moich oczekiwań. Pełen profesjonalizm przy organizacji szkolenia, a także przy doborze tematów, ćwiczeń i prowadzących".  

      ArcelorMittal Poland S.A. Agnieszka

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.