By admin
Sales & CRM Academyhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Szkolenia w ramach Akademii mają na celu nauczenie handlowców świadomego podejścia do całości procesu sprzedaży, dostarczenie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznych umiejętności z zakresu psychologii sprzedaży i obsługi klienta. Zbudujemy dla Państwa przemyślany cykl 4 warsztatów będących odpowiedzią na rozpoznane potrzeby i zdiagnozowane problemy.
AKADEMIA ADRESOWANA JEST DO:
Szkolenia zamknięte Akademii, jak pojedyncze projekty, organizujemy w siedzibie klienta, sali szkoleniowej w jej pobliżu lub w formule wyjazdowej.
Zależnie od Państwa decyzji, wszystkie warsztaty cyklu mogą odbyć się w tym samym miejscu lub w różnych. Interesującym zakończeniem byłoby spotkanie w atrakcyjnej lokalizacji.
KOMUNIKACJA W PROCESIE SPRZEDAŻY CZYLI JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTAMI?
Poznaj siebie, poznaj innych – naucz się rozróżniać typy osobowości swoich klientów.
SPRZEDAJ, UMÓW SPOTKANIE, SŁUCHAJ ABY ZROZUMIEĆ POTRZEBY KLIENTA
Poznaj filary skutecznej rozmowy telefonicznej
JAK DOMYKAĆ TRANSAKCJE? NARZĘDZIA ZAWODOWYCH SPRZEDAWCÓW!
SEKRETY SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ
Metody najlepszych i najskuteczniejszych sprzedawców
PREZENTACJA HANDLOWA KLUCZEM DO SPRZEDAŻY!
Zobacz z ilu i jakich metod korzystają najlepsi!
SPRZEDAWAJ JAK HIPNOTYZER! ZAAWANSOWANE TECHNIKI NLP, PERSWAZJI I MANIPULACJI
PONADPRZECIĘTNA OBSŁUGA KLIENTA – JAK PROFESJONALNIE ZJEDNYWAĆ SOBIE KLIENTÓW?
SPRZEDAŻ RELACYJNA
Po co tak na prawdę budować relacje z klientem? Poznaj jaki wpływ na wyniki sprzedaży ma zrozumienie emocjonalnych potrzeb klientów
SZTUKA EFEKTYWNOŚCI I ZARZĄDZANIA CZASEM W PRACY HANDLOWCA
JAK WYRWAĆ SIĘ Z IMPASU NISKIEJ EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻOWEJ?
Co ma wpływ na faktyczną skuteczność handlowców? Co ich rozprasza a co inspiruje? – zdiagnozuj swój zespół sprzedażowy
CONTROLLING SPRZEDAŻY
W jaki sposób skutecznie prowadzić proces prognozowania, planowania i oceny działań, aby zwiększyć efektywność sprzedaży?
TRUDNE ROZMOWY I NEGOCJACJE REKLAMACYJNE
Rozstrzyganie sporów reklamacyjnych, obsługa roszczeniowych klientów, panowanie nad emocjami w obsłudze klienta – poligon ćwiczeniowy
KORESPONDENCJA REKLAMACYJNA
Dobre praktyki oraz najczęściej popełniane błędy w komunikacji pisemnej z klientami poligon umiejętności
JAK SKUTECZNIEJ BRONIĆ SIĘ PRZED ATAKAMI CENOWYMI ASERTYWNYCH KLIENTÓW?
PRICING – SKUTECZNE STRATEGIE CENOWE W SPRZEDAŻY
STRATEGIA SKUTECZNYCH NEGOCJACJI Z SIECIAMI
Poznaj zasady profesjonalnych negocjacji
STRATEGIE PRZEJMOWANIA KLIENTÓW OD KONKURENCJI
Czyli jak przekonać klienta do swojego produktu?
NEGOCJACJE Z ZAGRANICZNYM PARTNEREM
Rozwój umiejętności zachowywania się w środowisku międzynarodowym
JAK NEGOCJOWAĆ Z MONOPOLISTĄ?
Techniki negocjacyjne z firmami o silnej pozycji na rynku
GRY PERSWAZYJNO – NEGOCJACYJNE DLA HANDLOWCÓW
MISTRZOWSKIE PREZENTACJE BIZNESOWE
Jak przygotować i prowadzić efektywną prezentację biznesową?
EXCEL W PRACY HANDLOWCA
KONSULTANT
OPINIE KLIENTÓW
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.