Telephoning in English – Rozmowa telefoniczna po angielskuhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
In today’s world there are very few jobs that do not involve the daily use of the telephone – and due to globalization, the language used on the telephone in business contexts is increasingly English. Even for people with a high level of English, speaking on the telephone presents a particular sets of difficulties, for example sound quality. Not being able to see the body language of the person you are speaking to also makes telephone communication more problematic than face-to-face conversation. However by learning some of the conventions of the language of telephoning you can overcome some of these difficulties and develop your ability to hold efficient telephone conversations.
TELEPHONING IN ENGLISH offers you training in how to sequence a conversation and in strategies for communicating by telephone, as well as teaching typical expressions that will allow you to speak on the telephone successfully and with confidence.
CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu językowym, poświęconym doskonaleniu znajomość języka angielskiego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień przydatnych podczas prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych w języku angielskim.
Szkolenie obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne przydatne podczas prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych.
Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauki języków obcych, maksymalnie angażujących uczestników.
Wymagana podstawowa znajomość języka angielskiego. Trening prowadzony w małych grupach. Długość szkolenia – 8 godzin dydaktycznych.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Shall I put you through?
2. Could you spell that for me?
3. Let me get back to you on that
4. When would suit you?
5. I’m very sorry about that
WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:
Grzegorz Opolka
lektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.
Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.
Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.
Opinie Klientów wcześniejszych edycji:
Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.
Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.
Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!
Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA
Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.
WYBRANI KLIENCI:
METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieć możliwość doskonalenia wszystkich sprawności językowych – mówienia, pisania i rozumienia tekstu usłyszanego i przeczytanego.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.
Metody wyszczególnione:
KOGO ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:
wszystkich osób, które pragną doskonalić umiejętność prowadzenia biznesowych rozmów telefonicznych w języku angielskim.
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Świetne szkolenie z technik i metod prezentacji, prowadzone z humorem i w miłej atmosferze".
"Podczas mojej pracy zawodowej prowadziłem różnego rodzaju szkolenia i prezentacje setki razy i wydawało się, iż robię to bardzo dobrze teraz wiem, że wiele mogę poprawić. Dziękuję!"
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.