Certyfikowana Asystentka. Lean officehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Przewaga i wyjątkowość naszego szkolenia polega na połączeniu niezbędnej dla Asystentek wiedzy prawnej z wykorzystaniem narzędzi Lean Office usprawniających pracę sekretariatu/biura zarządu.
Proponujemy spotkanie z doświadczonym radcą prawnym, ekspertem prawa gospodarczego i praktyka Lean Office, którzy przekażą wiedzę na temat dobrych praktyk prowadzenia sekretariatu i biura zarządu.
Czas z tym skończyć!
Sprawdź co możesz w swojej pracy usprawnić, jakie zadania możesz wykonać szybciej, bez utraty jakości.
Nasze warsztaty pomogą Ci skrócić czas realizacji codziennych zadań i zwiększyć efektywność o min. 40%.
Poznasz niezawodne praktyki i skuteczne narzędzia Lean office do zastosowania od zaraz.
Otrzymasz konkretne arkusze, listy kontrolne i narzędzia online do poprawy efektywności pracy.
Skrócisz czas obiegu informacji i dokumentów.
Obniżysz koszty obsługi biura, ograniczysz błędy, podwyższysz jakość swojej pracy, a co za tym idzie satysfakcję klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
Niewielkim nakładem sił wypracujesz najlepszą strategię organizacji biura przy pomocy list kontrolnych, harmonogramów, kalendarzy, map procesowych, tablic kanban, standardów pracy i narzędzi online.
Lean office to nie moda, to konieczność!
W części prawnej dowiesz się między innymi:
Głównym celem szkolenia Lean office jest skrócenie czasu wykonywania większości prac biurowych dzięki wykorzystaniu narzędzi online, poprawa organizacji miejsca pracy.
Zdobyte umiejętności i wiedza będą przydatne w pracy biurowej w każdym dziale firmy.
Cele i korzyści:
Pogłębienie wiedzy na temat znajomości prawnych aspektów funkcjonowania przedsiębiorstwa na stanowisku asystenta zarządu/kierownika sekretariatu.
Ćwiczenie – opracowanie treści: wezwania do zapłaty, monitu, zamówienia, oferty.
Oferta – konsekwencje złożenia oferty, terminy związania ofertą, złożenie oferty w postaci elektronicznej (wymogi prawne), odwołanie oferty; przyjęcie oferty; opóźniona odpowiedź na ofertę; modyfikujące przyjęcie oferty; czas i miejsce zawarcia umowy.
Akty wewnętrzne – umowa lub statut spółki, regulaminy, instrukcje, zarządzenia wewnętrzne.
Obieg zewnętrzny i wewnętrzny dokumentów.
Mój dzień w biurze, moje zadania – co wymaga doskonalenia w mojej pracy?
Ustalanie priorytetów, ważności spraw do załatwienia
Zarządzanie procesami
Cel: Jak skrócić czas realizacji prostych czynności, wyeliminować czynności zbędne, zapewnić płynną i efektywną komunikację z innymi działami firmy, zredukować liczbę problemów jakościowych i błędów, wpłynąć na przyspieszenia prac biura, skorzystać ze sprawdzonych narzędzi i metod, które pomagają w organizacji pracy i komunikacji.
Ćwiczenie Indywidualne: „Mój Czas = Moja Efektywność”.
Dzięki temu ćwiczeniu zidentyfikujemy czynności i zadania w Twojej pracy, które można skutecznie usprawnić, aby zwiększyć efektywność Twoją i biura.
Wymiana doświadczeń między uczestnikami szkolenia pozwoli nam wybrać najlepsze przykłady do pracy nad usprawnieniami w trakcie szkolenia.
W tej części szkolenia zapoznamy się z konkretnymi aplikacjami i systemami, które służą do planowania zadań i skutecznej ich realizacji. Będziemy pracować na laptopach i smartfonach, żeby od razu wprowadzać nową wiedzę i umiejętności w życie.
Przejdziemy całą ścieżkę od założenia konta, logowania, zakładania tablic zadań, budowy projektów w systemie online, aż do planowania zadań, przepływu informacji, załączania materiałów, oznaczeń wizualnych zadań i list kontrolnych.
W tym ćwiczeniu zastosujemy programy online i aplikacje do zaplanowanie zadań w ramach Twojego biura od nowa. Przeniesiesz swoją specyfikę pracy do odpowiednich programów i błyskawicznie poczujesz efekty usprawnień. Dzięki temu zaraz po powrocie do pracy będziesz korzystać z nowych rozwiązań i inspirować innych do usprawnień.
I dzień
Radca prawny ze specjalnością prawo rynku kapitałowego, prawo gospodarcze i handlowe, prawo cywilne – zobowiązania. Doktorant Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego i asystent w Katedrze Prawa Cywilnego i Gospodarczego. Na co dzień obsługuje podmioty gospodarcze, przygotowuje umowy handlowe w tym w ramach procesu inwestycyjnego dla przedsiębiorców krajowych i zagranicznych, zakłada i restrukturyzuje grupy kapitałowe, przeprowadza walne zgromadzenia i zgromadzenia wspólników, reprezentuje strony przed sądem i urzędami administracji publicznej.
Ukończył studia magisterskie na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz na Wydziale Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych UEK.
Odbył staż zagraniczny w International School of Law oraz na Kingston University w Londynie.
Publikacje:
Restrukturyzacja przedsiębiorcy i jego przedsiębiorstwa
Prawa akcjonariusza do informacji jako narzędzie nadzoru właścicielskiego Skarbu Państwa na rynku kapitałowym
Współczesne wyzwania prawa konsumenckiego
Ochrona konsumenta w świetle ustawy o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym
II dzień
Trener, Konsultant Lean, Inspirator wdrażaniu usprawnień procesów biurowych.
Specjalizuje się w budowie standardów procesów biurowych, mapowaniu procesów administracyjnych.
Pomagał w usprawnieniach ponad 60 firmom z branży produkcyjnej, usługowej, serwisowej i handlowej. Prowadzi projekty wdrożeniowe, szkolenia, warsztaty, gry symulacyjne z narzędzi i metod lean, motywacji i kreatywnego myślenia.
Wykładowca studiów podyplomowych Lean Management w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu i w Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej.
Autor kilku publikacji na tematy związane z optymalizacją procesów oraz zarządzania ludźmi w procesach.
Autor bestsellera branżowego „Skuteczny Lider Lean. Jak usprawniać firmy w Polsce i pomagać im więcej zarabiać””. Książka dotarła do pierwszej dziesiątki listy bestsellerów wydawnictwa OnePress, a audiobook do podium wyprzedzając tym samym książkę Kuby Wojewódzkiego.
Pomagał takim markom jak: KGHM, RABEN, INGRAM Micro, STOLBUD, GREENBRIER, ZNTK Oława, Fundusz Pomerania, TRYUMF, REJS, Protech, Sklejka-Multi, Weltech, Intermag, Ceba Baby, Rawag, Unimot, Omega, Poltech, FOD, WM Eltar, Lesaffre, Geldbach, Thermoplast, Newag, Jamar, Rothlehner, Kontakt-SIMON, FAM, FTT Wolbrom, Prymat, Nutricia, Docdata, czy Kirchhoff.
Szkolenie Profesjonalna Asystentka. Lean office – doskonalenie standardów pracy sekretariatu/biura zarządu – metody praktyczne:
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.