Zarządzanie projektem w zakupachhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zarządzasz dostawcami, dokonujesz ich wyboru i oceny, zarządzasz kategorią zakupową, szukasz oszczędności w zakupach, realizujesz wysokowartościowe kontrakty, chcesz zminimalizować ryzyko w zakupach, chcesz zmieścić się w wyznaczonym terminie – zacznij myśleć projektowo!
Wiele przedsięwzięć, szczególnie zakupy inwestycyjne, wymusza stworzenie interdyscyplinarnych zespołów składających się ze specjalistów różnych działów, a to wymaga zarządzania projektowego!
Podczas szkolenia zarządzanie projektem w zakupach dowiesz się:
Szkolenie Zarządzanie projektem w zakupach zbudowane jest na jednym case study pozwalającym zaplanować cały projekt zakupowy od momentu jego inicjalizacji, aż do momentu jego zakończenia.
Projekt a rutynowe działania zakupów. Dlaczego wdrożenie myślenia projektowego jest ważne w pracy kupca?
Jak zorganizować zarzadzanie projektem w zakupach?
Przykład: Wniosek projektowy
Przykład: Karta Projektu
Przykład: Plan ryzyka
Przykład: Plan Komunikacji
Przykład: Lista projektów
Planowanie w projekcie
Case Study: Planowanie projektu
Przykład: Narzędzie planowania projektu – WBS + Nakład pracy + Zasoby + Budżet + Harmonogram
Przykład: Narzędzie do planowania projektu
Przykład: Karta Oceny i Wyceny Ryzyka
Nadzór nad realizacją projektu
Przykład: Narzędzie do kontrolingu projektu
Przykład: Raport cząstkowy
Przykład: Karta Zmiany
Ekspert z długoletnim doświadczeniem w realizacji projektów z różnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Kierownik studiów podyplomowych „Zarządzanie Projektem Europejskim”.
Prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe z zakresu zarządzania projektami, ma na swoim koncie prowadzenie warsztatów dla kilku tysięcy menedżerów projektów i członków zespołów projektowych.
Zrealizował 11000 godzin doradztwa z zakresu zarządzania projektami i podnoszenia produktywności.
Kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki.
Ekspert i doradca największych firm w Polsce w obszarze zaopatrzenia i logistyki. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w wielu polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Autor polityk zakupowych i procedur zakupowych przygotowanych dla wielu firm produkcyjnych, handlowych i usługowych.
Zaangażowany w realizację programu Tempus w zakresie zarządzania logistycznego w gospodarce polskiej.
Doktor zarządzania w Katedrze Logistyki Akademii Ekonomicznej, ze specjalizacją logistyczna obsługa klienta, sieci logistyczne, infrastruktura logistyczna, zarządzanie projektem w logistyce, optymalizacja kosztów logistyki.
Autor ponad 90 artykułów, 5 książek współautor poradników i wielu praktycznych opracowań z zakresu redukcji kosztów zakupów, składania i realizacji zamówień, zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania projektem, planowania i organizacji projektów, efektywnego zarządzania przedsięwzięciami w przedsiębiorstwie. Współpracownik czasopisma Gospodarka Materiałowa & Logistyka.
Ekspert odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu:
– opracowania analizy strategicznej i tworzenia strategii,
– analizy prawnej i ekonomicznej,
– analizy innowacyjności
– stworzenia metodyki zarządzania projektem dla wielu polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych m.in. Orlen Oil SA, Hoger Sp. z o.o, ARMAK Sp. z o.o, Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łodzi, Południowy Koncern Energetyczny S.A, Centrum Logistyczno – Dystrybucyjne „No Limit”, Apreo Logistics SA, Wojskowe Zakłady Mechaniczne Spółka Akcyjna w Siemianowicach Śląskich, Voxel SA, Collect Consulting.
Publikacje:
Nasze warsztaty są:
Praktyczne, ponieważ szkolimy ze standardów i procedur łatwych do wykorzystania w codziennej pracy.
Warsztaty są konkretne, ponieważ skupiamy się na tym, co Uczestnikom szkoleń może przynieść największe korzyści w krótkim i średnim okresie.
Angażujące, ponieważ ćwiczenia angażują umysł i emocje Uczestników. Warsztaty służą rozwijaniu wiedzy i umiejętności oraz wzmacniają motywację.
Projektując szkolenia, stawiamy cztery założenia: prezentowana wiedza wynika z praktyki materiał służy inspirowaniu zmian materiał zapada w pamięć wiedza przekształcana jest w konkretne umiejętności
Wykorzystujemy następujące metody: Sekwencja 3PZ – powiedz, pokaż, przećwicz, zastosuj. Formuła ZUUZ – zobacz, usłysz, ustosunkuj się, zapisz. Studium przypadku (case studies) – analiza rzeczywistych zdarzeń w rzeczywistych przedsiębiorstwach.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Poprowadzone zostało świetnie. Szkolenie pomaga spojrzeć na obowiązki wykonywane w spółce z różnych stron. Duża inspiracja do dalszych działań. Możliwość poznania ciekawych osobowości zarówno prowadzącego, jak i uczestników".
"Wykładowca bardzo dobrze przygotowany. Przejrzystość przekazywanych informacji. Dobra atmosfera na szkoleniu. Praktyczne przykłady".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.