In Szkolenia komputerowe, Szkolenia komputerowe1
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-komputerowe/szkolenie-excel

szkolenie excel dla sekretarek, asystentek, office managerów

– niezbędnik usprawniający pracę sekretariatu

Posługujesz się podstawowymi funkcjami Excela?
Chcesz bardziej oswoić program i przyśpieszyć swoją pracę?

Nie musisz umieć wszystkiego!
Wystarczy dobrze poznać to, co usprawni Twoje codzienne działanie!
Zaoszczędź czas, zyskaj cenne minuty i uznanie przełożonych!
Szkolenie Excel dla asystentek i sekretarek zawiera specjalnie dobrane, najpotrzebniejsze zagadnienia i funkcje niezbędne w codziennej pracy!
Poznasz bardzo pomocne triki Excela, które ułatwią i przyspieszą Twoja pracę!

Jednym ruchem przygotujesz raport, analizę, czy zestawienie dla zarządu!

Na przykładach sprawdzisz, jakich elementów Excela warto używać, żeby bez wysiłku przygotować:

  • Ewidencję np. poczty przychodzącej/wychodzącej
  • Zestawienia telefonów/samochodów/sprzętu i inne
  • Listy obecności dla pracowników podpisujących się przy wejściu do recepcji
  • Spisy umów/podpisów elektronicznych
  • Wydruki dokumentów
  • Podział kosztów np. paliwa, rozmów telefonicznych czy podróży służbowych na poszczególne centra kosztowe i wiele innych

szkolenie excel dla sekretarek – co zyskasz?

  • Samodzielnie przygotujesz zestawienia, spisy, bazy z danymi
  • Skrócisz czas przygotowania zestawień, analiz, raportów
  • Zminimalizujesz błędy w prowadzonych tabelach i ewidencjach
  • Zwiększysz ilość analiz i różnorodność prezentowanych danych
  • Zwiększysz czytelność prezentowanych danych
  • Szybkie i optymalne drukowanie dokumentów
  • Dostaniesz kilka gotowych wzorów ewidencji

Na starcie od Uczestników wymagamy jedynie podstawowej znajomości arkuszy kalkulacyjnych!

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

szkolenie excel dla sekretarek – cele i korzyści:

  • Samodzielne przygotowywanie zestawień, spisów, baz z danymi
  • Przygotowywanie podziału danych według Twoich potrzeb np.: przypisywanie centrów kosztowych, podział na działy, rodzaje, miasta itp.
  • Skrócenie czasu przygotowania zestawień, analiz, raportów
  • Zminimalizowanie błędów w powadzonych tabelach i ewidencjach
  • Zwiększenie ilości analiz i większa ich różnorodność prezentowanych danych
  • Większa czytelność prezentowanych danych
  • Szybkie i optymalne drukowanie dokumentów
  • Dostaniesz kilka gotowych wzorów ewidencji
PROGRAM

excel w sekretariacie – program szkolenia:

Formatowanie danych

  • Jak sformatować czytelnie liczby i daty?
  • Jak sformatować czytelnie teksty, zawijać je w komórce, wpisywać od nowego wiersza w komórce?
  • Jak dobrać obramowanie danych, żeby ich nie przytłaczały, ale były delikatne i subtelne?

Daty i wszystko, co musisz o nich wiedzieć, żeby łatwiej Ci się pracowało

  • Jak wpisywać daty, żeby nie było problemu z filtrowaniem i sortowaniem danych
  • Jak formatować daty i dodawać do nich dzień tygodnia       
  • Jak robić działania na datach, żeby tabelki z danymi automatycznie się uzupełniały

Sprawdzenie poprawności danych – przygotuj swoją tabelę tak, żeby można ją było tylko prawidłowo uzupełniać

  • Jak zrobić listę rozwijaną do wyboru działów, osób, centrów kosztowych, samochodów?
  • Jak pilnować wpisywania poprawnych dat, żeby łatwo formatować, sortować i filtrować dane?
  • Jak pilnować wpisywania określonej ilości znaków?
  • Jak pilnować wpisywanie poprawnych liczb?

Formatowanie warunkowe czyli jak pokolorować automatycznie dane, które muszę wyróżnić

  • Zbliżające się terminy np. zakończenia umowy, badania technicznego, ubezpieczenia
  • Kwoty o określonej wartości np. większe niż, mniejsze niż, między
  • Określona nazwa klienta, numer rejestracyjny, telefon, centrum kosztowe itp.
  • Np. powtarzające się numery faktur, nazwiska, elementy

WYSZUKAJ.PIONOWO połączymy dane z dwóch tabel do jednej zamiast przepisywać je ręcznie

  • Przypisywanie centrów kosztowych np. do nr rejestracyjnego, nr telefonu, działu
  • Podział danych kosztowych na centa kosztowe

Bardzo pomocne triki Excela, które ułatwią i przyspieszą Twoja pracę

  • Zablokuj okienka, żeby np. nagłówki tabelki były cały czas widoczne, gdy zjeżdżasz w dół arkusza
  • Tekst jako kolumny np. jak imiona i nazwiska pracowników zapisane w jednej kolumnie błyskawicznie rozdzielić na dwie kolumny
  • Malarz formatów jak wykorzystać format z jednej kolumny w drugiej
  • Grupowanie danych jak bardzo chować i odkrywać niepotrzebne kolumny w tabeli
  • Usuń duplikaty jak wyczyścić listę z powtarzających się nazw, nazwisk, aut itp.

Sortowanie czyli poukładaj swoje dane tak, jak chcesz

  • Co musisz wiedzieć, żeby nie popsuć danych przy sortowaniu?
  • Co uniemożliwia sortowanie lub prawidłowe sortowanie danych?
  • Sortowanie AZ – ZA – niestandardowe

Filtrowanie

  • Co uniemożliwia filtrowanie lub prawidłowe filtrowanie danych?
  • Filtry dat, wartości, tekstu

Prosta Tabela przestawna

  • Jak bardzo szybko z posiadanej tabeli z danymi wyciągnąć tylko potrzebne dane i zestawienia oraz podsumować dane

Wydruk dokumentu – prezentacja

  • Układ strony czyli ile stron zajmuje mój wydruk i czy to mi się podoba
  • Skalowanie wydruku czyli zmniejszanie lub zwiększanie
  • Powtarzanie na każdej stronie nagłówków tabel lub danych z kolumny
  • Dodatkowe pomocne informacje na wydruku – data, godzina, nazwa pliku, numer strony, liczba stron
  • Grupowanie danych do wydruku jak bardzo szybko ukryć dane, których nie drukuję, ale mam je w tabeli
WYKŁADOWCA

szkolenie excel dla sekretarek poprowadzi:

Trener w zakresie dynamicznej analizy danych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego Excel. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania Excela zdobyła pracując przez trzynaście lat na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w polskich firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT.

Specjalista w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw i wieloletni praktyk z zakresu finansów i rachunkowości.
Posiada certyfikat księgowy ministra finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Dzięki doświadczeniu w obszarze rachunkowości i finansów, przekazuje wiedzę i rozwiązania z zakresu zastosowania Excel’a, które można wykorzystać w codziennej pracy na niemalże  każdym stanowisku.

Nie napisałam żadnej książki. Nie publikuję w żadnym czasopiśmie czy portalu internetowym. Nie tworzę żadnych opracowań naukowych.
Ja po prostu szkolę z Excel’a, ponieważ sprawia mi to niewiarygodną frajdę. Mogę zaryzykować stwierdzenie, że ja nie pracuję, tylko realizuję swoją pasję.

Kiedyś ktoś zapytał mnie, czym się różni Excel dla księgowych od Excel’a dla logistyków czy działów personalnych? Excel niczym, ale możliwości zastosowania są zdecydowanie różne. I o to chodzi w moich szkoleniach, żeby oprócz pokazania, co może zrobić Excel, pokazać też to, co Ty możesz zrobić z Excel’em, do czego można tego użyć w tym konkretnym dziale czy na konkretnym stanowisku.

METODY

excel dla sekretarek – metody szkolenia:

Szkolenie Excel w dziale personalnym jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników.

Wymagane komputery z oprogramowaniem Excela 2016 i wyżej lub Excela 2010 albo 2013

Wszystkie ćwiczenia i materiały wykonane w Excel’u można po zakończeniu zajęć zgrać i zabrać ze sobą.

ADRESACI

Szkolenie excel w sekretariacie kierujemy do:

osób, które pracowały już z arkuszem kalkulacyjnym, ale chcą poznać i efektywniej wykorzystywać jego możliwości w sekretariacie.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia excel w sekretariacie:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
    • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

      Forbis Sp. z o.o. Krystyna

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.