EXCEL W DZIALE PERSONALNYM

 In HR / Kadry, Księgowość / finanse
Księgowość / Finanse
HR / Kadry
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=1999

EXCEL W DZIALE PERSONALNYM

koszty pracownicze w przedsiębiorstwie – kurs komputerowy z zastosowaniem arkusza kalkulacyjnego Excel

Zapraszamy Państwa do udziału w dwudniowych, intensywnych warsztatach, podczas których zaproszony Ekspert przedstawi przykłady zastosowania arkusza kalkulacyjnego Excel usprawniające pracę Działu HR.

Wymagana jest podstawowa znajomość arkuszy kalkulacyjnych.

Uczestnicy mogą pracować na własnych laptopach – wymagany MS Excel 2010.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • szybkie i sprawne przygotowywania zarówno prostych jak i skomplikowanych kalkulacji niezbędnych w pracy działu personalnego
  • bardzo szybka analiza dużych baz danych np. wielowymiarowa analiza zatrudnienia, ocen pracowniczych, analiza absencji, fluktuacji, szkoleń itp.
  • przygotowanie raportów, analiz, kalkulacji i zestawień w jak najkrótszym czasie
PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Analiza i planowanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwie, a cele firmy – czy masz kim zrealizować zadania postawione przez Zarząd? – wykorzystanie tabel przestawnych (pełny zakres funkcjonalności tabel przestawnych):

  • Wielowymiarowa analiza struktury i dynamiki zatrudnienia
  • Analiza struktury i dynamiki absencji
  • Analiza struktury i dynamiki rotacji kadr
  • Analiza efektywności kanałów rekrutacyjnych pod kątem szybkości i kosztochłonności obsadzenia stanowiska pracy
  • Analiza krótko i długoterminowych celów firmy
  • Przygotowanie planu zasobów ludzkich niezbędnych do realizacji strategii firmy

Możliwości:
Kalkulacja kosztów zatrudnienia
Obliczenia związane ze stażem pracy, określaniem dat przejścia na emeryturę, wejścia w wiek ochronny przy spełnieniu różnych warunków (np. praca w warunkach szkodliwych itp.)
Obliczenia związane z czasem pracy pracownika
Przygotowanie planów i ewidencji urlopowych
Kalkulacja  wynagrodzeń finansowych i niefinansowych
Kalkulacja kosztów rotacji personelu
Ewidencja odzieży roboczej
Ewidencja szkoleń
Kalkulacja kosztów funkcjonalnej i dysfunkcjonalnej nieobecności

Kalkulacja i analiza elementów kosztów pracowniczych – z zastosowaniem najistotniejszych funkcji arkusza kalkulacyjnego (tekstowe, czasu, wyszukiwania, statystyczne, logiczne):

  • Zasady budowania i działania tabel przestawnych
  • Formaty danych prezentowanych w tabeli przestawnej (np. sumy, procenty, liczniki)
  • Elementy obliczeniowe
  • Pola obliczeniowe
  • Grupowanie danych w tabeli przestawnej
  • Wykresy tabeli przestawnej

Możliwości:
Analiza struktury i dynamiki zatrudnienia
Analiza absencji
Przygotowanie budżetu na podstawie danych historycznych
Analiza rotacji kadr
Analiza ewidencji urlopowych
Analiza czasu pracy pracowników
Analiza kosztochłonności i efektywności procesu rekrutacji
Analiza szkoleń

Analiza obecnych systemów wynagrodzeń firmy po kątem dostosowania ich do potrzeb przedsiębiorstwa – analiza z zastosowaniem tabel przestawnych c.d.:

  • Wielowymiarowa analiza struktury wynagrodzeń finansowych i niefinansowych
  • Wielowymiarowa analiza dynamiki wynagrodzeń finansowych i niefinansowych
  • Wynagrodzenia a efektywność pracy
  • Mierniki wynagrodzeń

Przygotowanie budżetu płac i kosztów pracowniczych w odniesieniu do planów firmy i poziomu zatrudnienia – analiza z zastosowaniem funkcji arkusza kalkulacyjnego i tabel przestawnych c.d.:

  • Planowanie płac w odniesieniu do pracownika, działu, pionu i firmy
  • Planowanie kosztów pracowniczych w odniesieniu do pracownika, działu, pionu i firmy
  • Przygotowanie budżetów kosztów personalnych na podstawie planów

Raportowanie o stanie realizacji budżetów – przykładowe raporty z zastosowaniem formatowania warunkowego oraz ochrony danych:

  • Cele raportowania
  • Przygotowanie systemu raportowania
  • Wskaźniki, częstotliwość raportowania
WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Trener w zakresie dynamicznej analizy danych przy użyciu arkusza kalkulacyjnego Excel. Wiedzę i doświadczenie z zakresu zastosowania Excela zdobyła pracując przez trzynaście lat na wszystkich szczeblach struktury organizacyjnej w polskich firmach, gdzie zarządzała między innymi działami logistyki, finansów, księgowości i płac, administracją, windykacją, IT.

Specjalista w dziedzinie zarządzania finansami przedsiębiorstw i wieloletni praktyk z zakresu finansów i rachunkowości.
Posiada certyfikat księgowy ministra finansów uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

Dzięki doświadczeniu w obszarze rachunkowości i finansów, przekazuje wiedzę i rozwiązania z zakresu zastosowania Excel’a, które można wykorzystać w codziennej pracy na niemalże  każdym stanowisku.

Nie napisałam żadnej książki. Nie publikuję w żadnym czasopiśmie czy portalu internetowym. Nie tworzę żadnych opracowań naukowych.
Ja po prostu szkolę z Excel’a, ponieważ sprawia mi to niewiarygodną frajdę. Mogę zaryzykować stwierdzenie, że ja nie pracuję, tylko realizuję swoją pasję.

Kiedyś ktoś zapytał mnie, czym się różni Excel dla księgowych od Excel’a dla logistyków czy działów personalnych? Excel niczym, ale możliwości zastosowania są zdecydowanie różne. I o to chodzi w moich szkoleniach, żeby oprócz pokazania, co może zrobić Excel, pokazać też to, co Ty możesz zrobić z Excel’em, do czego można tego użyć w tym konkretnym dziale czy na konkretnym stanowisku.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Szkolenie jest prowadzone metodami maksymalnie aktywizującymi uczestników.

Zajęcia odbywają się na laptopach wyposażonych w MS Excel 2010 (można używać własny sprzęt).

Wszystkie ćwiczenia i materiały wykonane w Excel’u można po zakończeniu zajęć zgrać i zabrać ze sobą.

ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

osób, które pracowały już z arkuszem kalkulacyjnym, ale chcą poznać i efektywniej wykorzystywać jego możliwości w praktyce HR.

ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

14-15 czerwca 2018r. – BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****
Katowice, ul. Bytkowska 1a
www.bestwesternkatowice.pl

BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice **** pierwszy w Aglomeracji Śląskiej obiekt, reprezentujący największą na świecie sieć hotelarką BEST WESTERN. Hotel zlokalizowany jest w pobliżu Parku Chorzowskiego i Międzynarodowych Targów Katowickich.

Zajęcia rozpoczynają się 14.06.2018r. o godzinie 9:00, a kończą 15.06.2018r. o godzinie 16.00.
Cena szkolenia wynosi 1390 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1340 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, przerwy kawowe, lunch w restauracji Kuchnia Otwarta, dania serwowane przez kucharzy „prosto z patelni”. Parking hotelowy w cenie szkolenia.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegów. Podczas rezerwowania miejsca w hotelu prosimy o powołanie się na „Effect” – organizatora szkolenia. Dzięki temu korzystacie Państwo z wynegocjowanych dla naszych Gości stawek hotelowych.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Park Inn by Radisson Katowice ****
suite-roomrestauracjaimg_5685a

Park Inn by Radisson Katowice ****

TERMIN: 14-15.06.2018 rok
MIEJSCE:
HOTEL:
Katowice
BEST WESTERN PREMIER Hotel Forum Katowice****
CENA: 1390 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA KRÓL
    AGNIESZKA KRÓL Koordynator Działu Szkoleń Otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 608 577 231
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
  • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

    Forbis Sp. z o.o. Krystyna

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.