Asertywny kupiec – trening negocjacji kupieckich z zawodowym negocjatoremhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Chcesz poznać cały arsenał narzędzi skutecznego negocjatora?
Dbać o rentowność firmy, realizować zakupowe KPI, negocjować w mądry sposób, rozwijać swój warsztat kupiecki i budować swój autorytet wśród dostawców i współpracowników?
Musisz tu być!
Podczas warsztatów Asertywny kupiec będziesz aktywnym uczestnikiem twardych negocjacji kupieckich po obu stronach stołu.
Weźmiesz udział w scenkach i ćwiczeniach, które rozwiną Twoje umiejętności w obszarach:
Poznasz swoją przewagę w negocjacjach i popracujesz nad swoimi słabymi stronami.
Osiągniesz pewność siebie niezbędną do prowadzenia gry negocjacyjnej z sukcesem, szczególnie w sytuacjach krytycznych, gdy dostawcy negocjują z pozycji siły, stosując liczne techniki i gry cenowe lub też grają „nie fair”.
Daj się zaprosić do negocjacyjnego tańca, wyjdź poza swoją strefę komfortu i osiągaj sukcesy w negocjacjach!
Szkolenie Excel dla kupców i handlowców – poziom średniozaawansowany – sprawdź
Uczestnicy szkolenia poznają metody zwiększające kontrolę nad własnymi emocjami, umożliwiające zarządzanie procesem negocjacyjnym z trudnym partnerem. Dokonasz diagnozy swojego osobistego poziomu asertywności.
Umiejętności zdobywane podczas treningu:
Strategie kupieckie. Negocjacje zakupowe – co musi wiedzieć kupiec?
Podmioty i potrzeby przy stole negocjacyjnym – świadomość reprezentacji interesów różnych jednostek organizacji
Techniki w negocjacjach kupieckich – jak nie przegiąć w negocjacjach?
Ciemna strona mocy negocjacji – techniki wywierania wpływu, manipulacja i presja stosowana przez sprzedawców.
Defensywa w negocjacjach kupieckich – obrona przed manipulacją i presją stosowaną przez sprzedawców.
Komunikacja w negocjacjach KUPIECKICH. Asertywna, ale budująca relację.
Negocjacje zaczynają się od pierwszego NIE.
Kontraktowanie – zawsze zadbaj o precyzję ustaleń.
Rozmowa z monopolistą – negocjowanie z silniejszym partnerem.
Jak reagować na argumenty siłowe i „nie fair” ze strony dostawcy?
Budowanie długofalowych relacji z dostawcą.
Ekspert negocjacji i zakupów korporacyjnych
Zawodowy negocjator. Konsultantka strategii sprzedaży B2B. Certyfikowana trenerka negocjacji i komunikacji. Ideą jej warsztatów negocjacyjnych jest przygotowanie kupców do skutecznego prowadzenia negocjacji.
Uczy jak budować pewność siebie w negocjacjach, radzić sobie z manipulacją i presją, osiągać cele negocjacyjne, definiować cenę, dostarczać KPI.
Prowadzi autorskie warsztaty w obszarze budowania strategii zakupowej.
Rozwija inteligencję emocjonalną kupców. Jest zafascynowana rolą emocji w negocjacjach i komunikacji biznesowej.
Wspiera działy zakupowe w prowadzeniu analizy zakupowej zorientowanej na redukcję kosztów, negocjacjach, zarządzaniu kontraktami i portfelem dostawców.
Z sukcesem realizowała sourcing dla wielu firm handlowych i produkcyjnych.
16 lat pracując w koncernach wielokrotnie negocjowała warunki współpracy z firmami produkcyjnymi, handlowymi i usługowymi z Polski i zagranicy.
Prowadziła negocjacje dla międzynarodowych firm takich jak: Saint Gobain, Metro Group czy Cemex. Prowadziła zakupy operacyjne i inwestycyjne.
Autorka artykułów:
Tematy autorskich warsztatów
Negocjacje:
Warsztat pracy kupca:
Klienci: T-mobile, Nestle, Hilti, Cemex, ABB, Siemens, Saint-Gobain, Lux-Med, Cargill, King Fisher, Eurofoam, Grupa Metro ( Makro, Real, Praktiker), Chase Manhattan Bank, Hochtief, Puls Biznesu, Konsalnet, H+H Polska, Inea, Ministerstwo Zdrowia, Ministerstwo Środowiska, Miasto Stołeczne Warszawa, Iturri, Bergerat Monnoyur, Prema i wielu innych.
W pracy szkoleniowej kieruje się zasadami:
Po pierwsze praktyka. Negocjacje to działanie, a nie wiedza teoretyczna. Bez konfrontacji z emocjami towarzyszącymi rozmowie negocjacyjnej szkolenie negocjacyjne jest nieefektywne.
Dlatego głównym narzędziem szkoleniowym są scenki, scenki i jeszcze raz scenki!
Najlepsze sceny to te budowane na realiach klienta – przykłady z praktyki dnia codziennego.
Rekomenduję przynajmniej jedną abstrakcyjną grę szkoleniową, aby uruchomić kreatywne myślenie.
Nie wszystkie sytuacje są takie same i w niektórych trzeba kreatywnie poszukiwać rozwiązań.
Szkolenie zawiera ponad 85% zajęć treningowych.
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z wykorzystaniem: gier i scenek symulacyjnych, case studies, pracy w podgrupach, zadań indywidualnych dla uczestników.
Podczas zajęć trener prowadzi zajęcia zgodnie z nowoczesnymi zasadami efektywnego nabywania nowych umiejętności i zachowań. W szkoleniu zastosowane zostaną niezwykle stymulujące metody prowadzenia zajęć angażujące emocjonalnie uczestników podczas trwania całego warsztatu:
Podczas szkolenia uczestnicy uczą się i pracują na własnych sytuacjach, z jakimi mają do czynienia w codziennej pracy zawodowej.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".
"Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.