Przy wyborze dostawcy nie ma miejsca na kompromisy!
Wybór właściwego dostawcy jest kluczową decyzją w firmie, od której zależy terminowość realizacji zamówień i jakość końcowych wyrobów, czyli przyszłość Twojej firmy!
Uczestnicy szkolenia otrzymują:
1. Wzory arkuszy oceny dostawcy
• W tym arkusz oceny dostawcy – uproszczony
• Ankietę samooceny dostawcy (arkusz wstępnej oceny dostawcy)
• Protokół audytu
• Kartę planowania harmonogramu audytu
• Arkusz oceny dostawcy rozszerzony
• Wzór karty oceny ryzyka
• Wzór karty doskonalenia dostawcy
2. Wzorcowe kryteria oceny dostawcy
• Materiałów
• Opakowań
• Usług
• Usług transportowych
• Inwestycji
• Części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych
3. Kartę oceny ryzyka
4. Parametryczną ocenę oferty dostawcy
metody redukcji kosztów zakupów – Sprawdź
13-14 czerwca 2019r. – Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA
Ustroń, ul. Grażyńskiego 10
www.hotelolympic.pl
Hotel OLYMPIC****Wellness&SPA – najlepiej oceniany czterogwiazdkowy hotel w Ustroniu z przepięknym nowo otwartym Centrum Wellness (basen, jacuzzy, sauny, siłownia). Luksusowy, urokliwie położony nad rzeką Wisłą, w samym centrum uzdrowiska. Wyróżnia wyśmienitą kuchnią, która zadowoli najbardziej wymagających Gości.
Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 19:00 – 21:00.
Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1290 zł brutto.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem wynosi 1690 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1640 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 250 zł brutto.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (dwa noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.
Szkolenie Ocena dostawców – skuteczne kryteria wyboru i kwalifikacji dostawców z uwzględnieniem audytu:
– dostarczy narzędzia i procedury związane z kwalifikacją dostawców, ich oceną i audytem
– pomoże w stworzeniu dedykowanych arkuszy oceny dostawcy
– udoskonali sposób pracy i komunikacji z dostawcami
– dostarczy metod i narzędzi oceny ofert dostawców
– dostarczy techniki oceny i kwalifikacji dostawców
– pomoże w przygotowaniu audytu dostawcy i własnego scorecard dostawcy
– przybliży zasady radzenia sobie z monopolem po stronie dostawcy.
dr Marek Kasperek – Ekspert zarządzania dostawcami, metod wyboru i oceny dostawców
doktor zarządzania, pracownik Katedry Logistyki Akademii Ekonomicznej, ze specjalizacją logistyczna obsługa klienta, sieci logistyczne, infrastruktura logistyczna, zarządzanie projektem w logistyce, optymalizacja kosztów logistyki. Kierownik studiów Zarządzanie Projektem Europejskim. Kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki. Autor ponad 90 artykułów, 5 książek współautor poradników i wielu praktycznych opracowań z zakresu redukcji kosztów zakupów, składania i realizacji zamówień, zarządzania łańcuchem dostaw. Współpracownik czasopisma Gospodarka Materiałowa & Logistyka. Doświadczony trener i twórca szkoleń, od 1996 roku prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w wielu polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Zaangażowany w realizację programu Tempus w zakresie zarządzania logistycznego w gospodarce polskiej. Odbywał staże w brytyjskich przedsiębiorstwach w zakresie logistyki transportu.
Publikacje:
• Kierunki rozwoju obsługi logistycznej
• Outsourcing – narzędzie redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa
• Redukcja kosztów łańcucha dostaw
• Rachunek kosztów zakupów
• Audyt dostawców w łańcuchu dostaw
• Metodologia planowania Project Management w projektach logistycznych
• Koncepcja i typologia projektów logistycznych
• Logistyka jako element koncepcji zarządzania
Potrafi zaktywizować najtrudniejsze grupy szkoleniowe. Szkolenia realizowane z jego udziałem są wysoko oceniane nawet przez najbardziej wymagających uczestników.
Poza częścią merytoryczną prowadzoną w postaci interaktywnego wykładu, w trakcie szkolenia wykorzystuje się szereg przypadków symulacyjnych.
Każdy z podpunktów szkolenia jest ilustrowany stosownym casem (przypadkiem).
Uczestnicy na tej podstawie mogą, pod kontrolą prowadzącego szkolenie, przeprowadzić symulację rozwiązania określonego problemu związanego z oceną dostawcy.
Wszystkie zagadnienia są wzbogacone przykładami z rzeczywistych firm polskich i zagranicznych.
specjalistów i menedżerów działów zakupów, zaopatrzenia, inwestycji, produkcji oraz jakości.
13-14.06.2019 Ustroń |
Hotel Olympic****Wellness&SPA |
1290 ZŁ (BRUTTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
KONSULTANT
tel: +48 32 33 55 150 mobile: +48 608 577 231 e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szkolenie zostało przeprowadzone w profesjonalny i atrakcyjny sposób. Wymiana doświadczeń i wiedzy z pewnością pomogą w optymalizacji szeregu działań w codziennej racy w zakresie oceny i kwalifikacji dostawców".
"Szkolenie prowadzone profesjonalnie. Zagadnienia szkoleniowe przydadzą się do oceny dostawców".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.