Szkolenie na temat gospodarki paletowej poprowadzi:
Ekspert gospodarki paletami. Biegły sądowych w dziedzinie „Palety w logistyce”. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu paletami w różnych przedsiębiorstwach. Pracował w zespole przygotowującym Karty oceny palet. Obecnie doradza wielu firmom w Polsce w sprawnym i oszczędnym zarządzaniu paletami.
Pomaga firmom w wyborze optymalnych rozwiązań operacyjnych i dokumentacyjnych, poszukiwaniu oszczędności w obrocie paletowym, szkoli pracowników dokonujących weryfikacji palet.
Członek kapituły „Programu poszukiwania produktów innowacyjnych w logistyce” w ogólnopolskim konkursie „Eurologistics”.
Od 15 lat prowadzi szkolenia nastawione na optymalizację procesów logistycznych, z zarządzania logistyką, dystrybucją, customer service i zarządzania eksportem.
Doświadczenie menedżerskie zdobywał w firmach ZT„Kruszwica” S.A, OKT Polska Sp. z o.o, EUROPAL Sp. z o.o.
Odbył szkolenie certyfikacyjne Polskiego Komitetu Narodowego EPAL.
Dzieli się swoimi doświadczeniami w specjalistycznej prasie logistycznej oraz występuję jako prelegent na ogólnopolskich konferencjach (Europlogistics, Coopers Conference, Akademia Menedżera, Informedia).
W gronie klientów, dla których prowadził szkolenia zamknięte o specyfice logistycznej (dystrybucja, zarządzanie magazynami i zapasami, zarządzanie gospodarką opakowaniami, customer service i komunikacja w przepływach produktu) są:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o, Tesco Polska Sp. z o.o, Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k, Real Sp. z o.o. Sp. komandytowa, Makro Cash and Carry Polska SA, Kühne und Nagel Sp. z o.o. (pracownicy 4 centrów dystrybucji), Wincanton (pracownicy 2 centrów dystrybucji), Werner Kenkel Spółka z o.o, Prime Food Sp. z o.o, Dyckerhoff Polska Sp. z o.o, Zelmer SA, Bosch Siemens, Animex Foods Sp. z o.o. S.K.A, Kompania Piwowarska SA, Delecta SA, Dyrup Sp. z o.o, Wika Polska spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. i inni.
Projekty realizowane przez niego przyniosły znaczące efekty w pozyskaniu nowych klientów i oszczędnościach związanych z optymalizacją procesu obsługi klienta i supply chain.