Strategia zakupów – niezbędnik skutecznego kupcahttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zacznij działać z planem!
Zbuduj strategię zakupów, która skutecznie wspiera zarządzanie zakupami, pozwala szybko identyfikować niepokojące zjawiska w zakupach i kontrolować wydatki!
Stosuj sprawdzone narzędzia wspierające proces zakupowy w Twojej firmie!
Sprawdź narzędzia i techniki pomocne w pracy kupca!
Warsztaty Strategia zakupów pomogą Ci usprawnić wewnętrzne procesy w dziale zakupów i doskonalić pracę zespołu zakupowego.
Z nami zbudujesz optymalny proces zakupowy.
11 października 2024r. – szkolenie online
Wymagania sprzętowe:
Zaplanuj czas w godzinach 9:00-15:00.
8.30 – 9.00 Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień
Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.
Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych.
OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.
Do czego firmie potrzebna jest strategia zakupów?
Dlatego jest tak ważna w niestabilnych czasach?
Narzędzie: draft strategii zakupowej
Drzewo kategorii – czyli jak zorganizować zakupy w firmie
Narzędzie: arkusz konsolidacji kategorii
Narzędzie: kody CN
Jak podzielić role w strategii – macierz RACI
Wyznaczenie priorytetów zakupowych
Narzędzie: analiza ABC
Analiza wieloparametrowa – tworzenie zindywidualizowanych polityk zakupowych dla
Narzędzie: do definiowania wielowymiarowych polityk zakupowych dla firmy produkcyjnej
Narzędzie: do definiowania wielowymiarowych polityk zakupowych dla firmy handlowej
Narzędzie: do definiowania wielowymiarowych polityk zakupowych dla zakupu części zamiennych
Budowa struktury dostawców – sposoby zabezpieczania własnych dostaw
Dźwignie zakupowe
Narzędzie: do tworzenia dźwigni zakupowych i priorytetyzacji celów oszczędnościowych
Ocena ryzyka zawiązanego dostawcami
Narzędzie: do oceny i wyceny ryzyka – karta ryzyka w zakupach
Strategiczne KPI
Narzędzie: Macierz celów
Przykłady konstrukcji strategicznych KPI
Praktyk branży zakupowej, twórca strategii zakupowych i procesów zakupowych wykorzystywanych w polskich przedsiębiorstwach.
Ma na swoim koncie wdrożenia systemów optymalizujących procesy zakupowe w firmach produkcyjnych i usługowych.
Doktor zarządzania, pracownik Katedry Logistyki Akademii Ekonomicznej, ze specjalizacją logistyczna obsługa klienta, sieci logistyczne, infrastruktura logistyczna, zarządzanie projektem w logistyce, optymalizacja kosztów logistyki. Kierownik studiów Zarządzanie Projektem Europejskim. Kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki. Autor ponad 90 artykułów, 5 książek współautor poradników i wielu praktycznych opracowań z zakresu redukcji kosztów zakupów, składania i realizacji zamówień, zarządzania łańcuchem dostaw. Współpracownik czasopisma Gospodarka Materiałowa & Logistyka. Doświadczony trener i twórca szkoleń, od 1996 roku prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w wielu polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Zaangażowany w realizację programu Tempus w zakresie zarządzania logistycznego w gospodarce polskiej. Odbywał staże w brytyjskich przedsiębiorstwach w zakresie logistyki transportu.
Publikacje:
• Kierunki rozwoju obsługi logistycznej
• Outsourcing – narzędzie redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa
• Redukcja kosztów łańcucha dostaw
• Rachunek kosztów zakupów
• Audyt dostawców w łańcuchu dostaw
• Metodologia planowania Project Management w projektach logistycznych
• Koncepcja i typologia projektów logistycznych
• Logistyka jako element koncepcji zarządzania
Potrafi zaktywizować najtrudniejsze grupy szkoleniowe. Szkolenia realizowane z jego udziałem są wysoko oceniane nawet przez najbardziej wymagających uczestników.
Szkolenie Strategie zakupowe ma formę interaktywnych 12 godzinnych warsztatów. Poza częścią merytoryczną prowadzoną w postaci warsztatów, w trakcie szkolenia wykorzystuje się cały szereg narzędzi, które definiują różne obszary strategii zakupowej.
Uczestnicy, pod kontrolą prowadzącego szkolenie, przeprowadzą symulację rozwiązania określonego etapu budowy strategii. W rezultacie uczestnik poza ramowym zakresem strategii otrzyma różne narzędzia wykorzystywane w budowie bądź aktualizacji strategii.
Poza częścią merytoryczną prowadzoną w postaci warsztatów, w trakcie szkolenia wykorzystuje się szereg przypadków symulacyjnych.
Każdy z podpunktów szkolenia jest ilustrowany stosownym casem (przypadkiem).
22.11.2024 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
24.01.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
28.03.2025 Szkolenie online |
840 ZŁ (NETTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".
"Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.