strategie zakupowehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Strategie zakupowe to intensywny trening dla kupców, menedżerów, którzy chcą skutecznie zarządzać zakupami, zbudować, wdrożyć lub udoskonalić strategię zakupową, kontrolować wydatki, stosować sprawdzone narzędzia wspierające proces zakupowy.
Nauczysz się wykorzystywać siłę zakupową swojej firmy by optymalizować koszty, wpływać na jakość dostaw i zakupionych produktów, minimalizować ryzyko w procesach zakupowych i identyfikować żródła potencjalnych zagrożeń.
Warsztaty Strategie zakupowe pomogą usprawnić procesy wewnętrzne w dziale zakupów i doskonalić pracę zespołu zakupowego.
Celem szkolenia jest:
Chcesz poszerzyć swoją wiedzę oraz poznać narzędzia i techniki pomocne w pracy zakupowca?
Z nami zbudujesz optymalny proces zakupowy.
Do czego firmie potrzebna jest strategia zakupów? Dlatego jest tak ważna w niestabilnych czasach?
Filary budowy strategii zakupów w Twojej firmie
Jaki model budowy strategii wybrać?
Budowa drzewa kategorii zakupowych
Wybór kategorii do strategii
Analiza ryzyka związanego z kategorią zakupową
Analiza struktury dostawców i rynku
Analiza siły zakupowej
Dźwignie zakupowe w strategii
Wyznaczanie i priorytetyzacja celów oszczędnościowych w oparciu o dźwignie zakupowe
Budowa Strategii
Definiowanie celów w strategii
Sposób zarządzania kategorią
Buforowanie zapasu i magazynowanie
Rozbudowa bazy dostawców
Dywersyfikacja ryzyka zaopatrzeniowego przez substytucję
Przykłady strategii w wybranych obszarach
Praktyk branży zakupowej, twórca strategii zakupowych i procesów zakupowych wykorzystywanych w polskich przedsiębiorstwach.
Ma na swoim koncie wdrożenia systemów optymalizujących procesy zakupowe w firmach produkcyjnych i usługowych.
Doktor zarządzania, pracownik Katedry Logistyki Akademii Ekonomicznej, ze specjalizacją logistyczna obsługa klienta, sieci logistyczne, infrastruktura logistyczna, zarządzanie projektem w logistyce, optymalizacja kosztów logistyki. Kierownik studiów Zarządzanie Projektem Europejskim. Kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki. Autor ponad 90 artykułów, 5 książek współautor poradników i wielu praktycznych opracowań z zakresu redukcji kosztów zakupów, składania i realizacji zamówień, zarządzania łańcuchem dostaw. Współpracownik czasopisma Gospodarka Materiałowa & Logistyka. Doświadczony trener i twórca szkoleń, od 1996 roku prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w wielu polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Zaangażowany w realizację programu Tempus w zakresie zarządzania logistycznego w gospodarce polskiej. Odbywał staże w brytyjskich przedsiębiorstwach w zakresie logistyki transportu.
Publikacje:
• Kierunki rozwoju obsługi logistycznej
• Outsourcing – narzędzie redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa
• Redukcja kosztów łańcucha dostaw
• Rachunek kosztów zakupów
• Audyt dostawców w łańcuchu dostaw
• Metodologia planowania Project Management w projektach logistycznych
• Koncepcja i typologia projektów logistycznych
• Logistyka jako element koncepcji zarządzania
Potrafi zaktywizować najtrudniejsze grupy szkoleniowe. Szkolenia realizowane z jego udziałem są wysoko oceniane nawet przez najbardziej wymagających uczestników.
Szkolenie Strategie zakupowe ma formę interaktywnych 12 godzinnych warsztatów. Poza częścią merytoryczną prowadzoną w postaci warsztatów, w trakcie szkolenia wykorzystuje się cały szereg narzędzi, które definiują różne obszary strategii zakupowej.
Uczestnicy, pod kontrolą prowadzącego szkolenie, przeprowadzą symulację rozwiązania określonego etapu budowy strategii. W rezultacie uczestnik poza ramowym zakresem strategii otrzyma różne narzędzia wykorzystywane w budowie bądź aktualizacji strategii.
Poza częścią merytoryczną prowadzoną w postaci warsztatów, w trakcie szkolenia wykorzystuje się szereg przypadków symulacyjnych.
Każdy z podpunktów szkolenia jest ilustrowany stosownym casem (przypadkiem).
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".
"Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.