Strategic sourcing
Strategic sourcinghttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Strategie zakupowe to intensywny trening dla kupców, menedżerów, którzy chcą zbudować, wdrożyć lub udoskonalić strategię zakupową w celu optymalizacji kosztów.
Uczestnicy poznają sprawdzone narzędzia wspierające proces zakupowy, które będą mogli zastosować w zarządzaniu zakupami we własnej firmie.
Warsztaty Strategie zakupowe pomogą usprawnić procesy wewnętrzne w dziale zakupów, optymalizować i doskonalić pracę zespołu zakupowego oraz przepływ informacji wewnątrz i na zewnątrz działu zakupów.
Chcesz poszerzyć swoją wiedzę oraz poznać narzędzia i techniki pomocne w pracy zakupowca?
Z nami zbudujesz optymalny proces zakupowy.
Efektem szkolenia Strategie zakupowe będzie poznanie narzędzi, które pomogą w samodzielnym zbudowaniu, doskonaleniu strategii zakupowej.
16-17 maja 2019r. – Hotel STOK****SKI&SPA
Wisła, ul. Jawornik 52A
www.hotelstok.pl
Hotel Stok****SKI&SPA to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Wiśle, położony w pięknej Dolinie Jawornika. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa), basen.
Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1290 zł brutto.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem wynosi 1790 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1740 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 250 zł brutto.
Cena szkolenia z zakwaterowaniem obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (dwa noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, atrakcyjne zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.
Podstawowe dokumenty formalizujące zakupy– regulowanie warunków dokonywania zakupów jako metoda optymalizacji zarządzania zakupami
Kategoryzacja zakupów
Definiowanie sposobu zarządzania podstawymi kategoriami zakupowymi
Analiza obecnego rynku – Wskazanie dostawców i produktów
Przewidywane tendencje rozwojowe na tym rynku
Definiowanie oszczędności w obszarze zakupów
Sposób magazynowania, utrzymanie zapasów lub ich brak,
Ocena ryzyka zakupowego
Substytucja i jej konsekwencje – alternatywne bomy, wzrost spadek kosztów zakupów
Cele zakupów – zakupowe KPI
Przykłady budowy strategii w poszczególnych kategoriach zakupowych
dr Marek Kasperek – praktyk branży zakupowej, twórca strategii zakupowych i procesów zakupowych wykorzystywanych w polskich przedsiębiorstwach.
Ma na swoim koncie wdrożenia systemów optymalizujących procesy zakupowe w firmach produkcyjnych i usługowych.
Doktor zarządzania, pracownik Katedry Logistyki Akademii Ekonomicznej, ze specjalizacją logistyczna obsługa klienta, sieci logistyczne, infrastruktura logistyczna, zarządzanie projektem w logistyce, optymalizacja kosztów logistyki. Kierownik studiów Zarządzanie Projektem Europejskim. Kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki. Autor ponad 90 artykułów, 5 książek współautor poradników i wielu praktycznych opracowań z zakresu redukcji kosztów zakupów, składania i realizacji zamówień, zarządzania łańcuchem dostaw. Współpracownik czasopisma Gospodarka Materiałowa & Logistyka. Doświadczony trener i twórca szkoleń, od 1996 roku prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w wielu polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Zaangażowany w realizację programu Tempus w zakresie zarządzania logistycznego w gospodarce polskiej. Odbywał staże w brytyjskich przedsiębiorstwach w zakresie logistyki transportu.
Publikacje:
• Kierunki rozwoju obsługi logistycznej
• Outsourcing – narzędzie redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa
• Redukcja kosztów łańcucha dostaw
• Rachunek kosztów zakupów
• Audyt dostawców w łańcuchu dostaw
• Metodologia planowania Project Management w projektach logistycznych
• Koncepcja i typologia projektów logistycznych
• Logistyka jako element koncepcji zarządzania
Potrafi zaktywizować najtrudniejsze grupy szkoleniowe. Szkolenia realizowane z jego udziałem są wysoko oceniane nawet przez najbardziej wymagających uczestników.
Szkolenie Strategie zakupowe ma formę interaktywnych 12 godzinnych warsztatów. Poza częścią merytoryczną prowadzoną w postaci warsztatów, w trakcie szkolenia wykorzystuje się cały szereg narzędzi, które definiują różne obszary strategii zakupowej.
Uczestnicy, pod kontrolą prowadzącego szkolenie, przeprowadzą symulację rozwiązania określonego etapu budowy strategii. W rezultacie uczestnik poza ramowym zakresem strategii otrzyma różne narzędzia wykorzystywane w budowie bądź aktualizacji strategii.
Poza częścią merytoryczną prowadzoną w postaci warsztatów, w trakcie szkolenia wykorzystuje się szereg przypadków symulacyjnych.
Każdy z podpunktów szkolenia jest ilustrowany stosownym casem (przypadkiem).
16-17.05.2019 Wisła |
Hotel Stok****Ski&Spa |
1290 ZŁ (BRUTTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
KONSULTANT
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".
"Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.