http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-dzialu-zakupow/zarzadzanie-projektem-szkolenia

Szkolenie zarządzanie projektem w zakupach

– jak skutecznie zarządzać projektem na potrzeby zakupów?

Zarządzanie projektowe w zakupach to większa efektywność, mniejsze nakłady, krótszy czas realizacji, minimalizacja błędów i ryzyka!

Zarządzasz dostawcami, dokonujesz ich wyboru i oceny, zarządzasz kategorią zakupową, szukasz oszczędności w zakupach, realizujesz wysokowartościowe kontrakty, chcesz zminimalizować ryzyko w zakupach, chcesz zmieścić się w wyznaczonym terminie – zacznij myśleć projektowo!

    Wiele przedsięwzięć, szczególnie zakupy inwestycyjne, wymusza stworzenie interdyscyplinarnych zespołów składających się ze specjalistów różnych działów, a to wymaga zarządzania projektowego!

    Podczas szkolenia zarządzanie projektem w zakupach dowiesz się:

    • jak właściwie zaplanować i zakończyć sukcesem projekt zakupowy?
    • jak prowadzić projekty zakupowe w sposób prosty i nieobciążający czasowo?
    • jak zrealizować projekt zakupowy zgodnie z zaplanowanym budżetem i w wyznaczonym czasie?

    Korzyści z udziału w szkoleniu zarządzanie projektem w zakupach:

    • optymalizacja pracy działu zakupów
    • wykorzystanie projektowych metod pracy do szybkiego nadawania priorytetów i planowania pracy działu zakupów
    • nabycie wiedzy na temat sposobu zorganizowania zarządzania projektem w zakupach
    • poznanie zasad konstrukcji procedury projektowej
    • nabycie wiedzy na temat powiązanie planowania sprzedaży i UR z funkcjonowaniem działu zakupów
    • nabycie wiedzy na temat zasad tworzenia i zawartości dokumentów projektowych
    • nabycie wiedzy i umiejętności planowania projektu zakupowego
    • nabycie wiedzy i umiejętności tworzenia WBS (Struktury pracy)
    • nabycie wiedzy i umiejętności planowania zasobów na potrzeby projektu zakupowego
    • nabycie wiedzy i umiejętności planowania i kontroli kosztów projektu zakupowego
    • nabycie wiedzy i umiejętności planowania i kontroli czasu projektu zakupowego
    • nabycie wiedzy i umiejętności planowania i kontroli ryzyka
    • nabycie wiedzy i umiejętności kontroli projektu zakupowego
    • nabycie wiedzy i umiejętności zarządzania zmianą w projekcie zakupowym
    • poznanie zasad konstrukcji dokumentów zmiany w projekcie zakupowym
      Podczas szkolenia zarządzanie projektem w zakupach otrzymasz gotowe narzędzia, które usprawnią Twoją pracę:
      • Wniosek projektowy (word)
      • Karta Projektu (word)
      • Plan ryzyka (word)
      • Plan Komunikacji (word)
      • Raport cząstkowy (word)
      • Karta Zmiany (word)
      • Lista projektów (excel)
      • Narzędzie do planowania projektu (excel)
      • Karta Oceny i Wyceny Ryzyka (excel)
      • Narzędzie do kontrolingu projektu (excel)
      Dzięki szkoleniu poznasz narzędzia, dobre praktyki – zyskasz zwinność w zakupach!

      uczestnicy szkolenia Zarządzanie projektem w zakupach wybrali również:

      Szkolenie asertywny szef – sprawdź

      ORGANIZACJA

      Wybierz termin szkolenia:

      CELE I KORZYŚCI

      Szkolenie Zarządzanie projektem w zakupach – cele i korzyści:

      • jak angażować zespoły projektowe w proces zarządzania wykonawcami i podwykonawcami planowanych przedsięwzięć?
      • jak planować cele, harmonogramy i budżet by zadowolić jak właściwie zaplanować i zakończyć sukcesem projekt w wyznaczonym czasie i w ramach dostępnych środków?
      PROGRAM

      Szkolenie zarządzanie projektem w zakupach – program:

      Szkolenie Zarządzanie projektem w zakupach zbudowane jest na jednym case study pozwalającym zaplanować cały projekt zakupowy od momentu jego inicjalizacji, aż do momentu jego zakończenia.

      Projekt a rutynowe działania zakupów. Dlaczego wdrożenie myślenia projektowego jest ważne w pracy kupca?

      • Czym jest projekt w zakupach i w jakich obszarach go wdrażać?
      • Metodyki projektowe – jakie wybrać?
      • Procedura projektowa – zakres i elementy
      • Podstawowe filary wdrożenia zarzadzania projektami w zakupach
      • Jaką aplikacje wybrać  do zarzadzania projektem?

      Jak zorganizować zarzadzanie projektem w zakupach?

      • Cykl realizacji projektu
      • Faza inicjalizacji projektu
      • Faza planowania projektu
      • Zamknięcie projektu
      • Podstawowe dokumenty uruchamiające projekt:
        wniosek projektowy
        karta projektu
        plan ryzyka
        plan komunikacji
      • Struktura organizacyjna projektu
      • Zarządzanie wieloprojektowe, lista projektów

      Przykład: Wniosek projektowy
      Przykład: Karta Projektu
      Przykład: Plan ryzyka
      Przykład: Plan Komunikacji
      Przykład: Lista projektów

      Planowanie w projekcie

      • Cykl planowania projektu
      • Jak rozpoczęć planowanie – Sesja Startowa (Kik Off)
      • Definiowanie WBS – Struktury zadań projektu
        metoda „Od góry do dołu” – budowa przez agregacje zadań
        metoda Obiektowa  – „Od dołu do góry”
      • Określanie Ilości pracy niezbędnej do realizacji zadań
      • Określanie zależności logicznych między zadaniami
      • Konsekwencje układu równoległego
        planowanie zadań sekwencyjne
        definiowanie zwłoki
        definiowanie rezerwy czasu
      • Definiowanie zasobów niezbędnych do realizacji projektu
        rodzaje zasobów wykorzystywane w projekcie
        planowanie wykorzystania zasobów własnych i obcych
        wskaźnik obciążenia zasobów
      • Tworzenie harmonogramu działań
      • Preliminarz kosztów czyli planowanie kosztów projektu
        koszty bezpośrednie i koszty stałe i przypisywanie ich do projektu
        harmonogram finansowo-rzeczowy – precyzyjne narzędzie planowania i kontroli kosztów w projekcie
        budżet projektu
        stopień dokładności szacowania kosztów w projekcie – czy warto jednakowo dokładnie oszacowywać wszystkie koszty?
      • Planowanie ryzyka czyli jak zabezpieczyć się przed nieoczekiwanymi zmianami?
        Jak radzić sobie z ryzykiem w projektach zakupowych?
        źródła ryzyka
        karta oceny i wyceny ryzyka
        portfolio ryzyka

      Case Study: Planowanie projektu
      Przykład: Narzędzie planowania projektu – WBS + Nakład pracy + Zasoby + Budżet + Harmonogram
      Przykład: Narzędzie do planowania projektu
      Przykład: Karta Oceny i Wyceny Ryzyka

      Nadzór nad realizacją projektu

      • Planowanie zarządzania zmianą
      • Śledzenie zmian – controling zmiany
      • Raport cząstkowy
      • Karta zmiany
      • Sposoby reakcji na zmiany o charakterze operacyjnym i strategicznym

      Przykład: Narzędzie do kontrolingu projektu
      Przykład: Raport cząstkowy
      Przykład: Karta Zmiany

      WYKŁADOWCA

      Szkolenie zarządzanie projektem w zakupach – Trener:

      Ekspert z długoletnim doświadczeniem w realizacji projektów z różnych obszarów funkcjonowania przedsiębiorstwa. Kierownik studiów podyplomowych „Zarządzanie Projektem Europejskim”
      Prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe z zakresu zarządzania projektami, ma na swoim koncie prowadzenie warsztatów dla kilku tysięcy menedżerów projektów i członków zespołów projektowych.
      Zrealizował 11000 godzin doradztwa z zakresu zarządzania projektami i podnoszenia produktywności.
      Kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki.
      Ekspert i doradca największych firm w Polsce w obszarze zaopatrzenia i logistyki. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w wielu polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Autor polityk zakupowych i procedur zakupowych przygotowanych dla wielu firm produkcyjnych, handlowych i usługowych.
      Zaangażowany w realizację programu Tempus w zakresie zarządzania logistycznego w gospodarce polskiej.

      Doktor zarządzania w Katedrze Logistyki Akademii Ekonomicznej, ze specjalizacją logistyczna obsługa klienta, sieci logistyczne, infrastruktura logistyczna, zarządzanie projektem w logistyce, optymalizacja kosztów logistyki.

      Autor ponad 90 artykułów, 5 książek współautor poradników i wielu praktycznych opracowań z zakresu redukcji kosztów zakupów, składania i realizacji zamówień, zarządzania łańcuchem dostaw, zarządzania projektem, planowania i organizacji projektów, efektywnego zarządzania przedsięwzięciami w przedsiębiorstwie. Współpracownik czasopisma Gospodarka Materiałowa & Logistyka.

      Ekspert odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu:
      – opracowania analizy strategicznej i tworzenia strategii,
      – analizy prawnej i ekonomicznej,
      – analizy innowacyjności
      – stworzenia metodyki zarządzania projektem dla wielu polskich przedsiębiorstw produkcyjnych i usługowych m.in. Orlen Oil SA, Hoger Sp. z o.o, ARMAK Sp. z o.o, Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Łodzi, Południowy Koncern Energetyczny S.A, Centrum Logistyczno – Dystrybucyjne „No Limit”, Apreo Logistics SA, Wojskowe Zakłady Mechaniczne Spółka Akcyjna w Siemianowicach Śląskich, Voxel SA, Collect Consulting.

      Publikacje:

      • Zarządzanie projektem
      • Project Management. Efektywne zarządzanie przedsięwzięciami
      • Metodologia planowania Project Management w projektach logistycznych
      • Planowanie i organizacja projektów logistycznych
      • Koncepcja i typologia projektów logistycznych
      • Kierunki rozwoju obsługi logistycznej
      • Outsourcing – narzędzie redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa
      • Redukcja kosztów łańcucha dostaw
      • Rachunek kosztów zakupów
      • Audyt dostawców w łańcuchu dostaw
      METODY

      Szkolenie zarządzanie projektem w zakupach metody:

      Nasze warsztaty są:

      Praktyczne, ponieważ szkolimy ze standardów i procedur łatwych do wykorzystania w codziennej pracy.

      Warsztaty są konkretne, ponieważ skupiamy się na tym, co Uczestnikom szkoleń może przynieść największe korzyści w krótkim i średnim okresie.

      Angażujące, ponieważ ćwiczenia angażują umysł i emocje Uczestników. Warsztaty służą rozwijaniu wiedzy i umiejętności oraz wzmacniają motywację.

      Projektując szkolenia, stawiamy cztery założenia: prezentowana wiedza wynika z praktyki materiał służy inspirowaniu zmian materiał zapada w pamięć wiedza przekształcana jest w konkretne umiejętności

      Wykorzystujemy następujące metody:   Sekwencja 3PZ – powiedz, pokaż, przećwicz, zastosuj. Formuła ZUUZ – zobacz, usłysz, ustosunkuj się, zapisz. Studium przypadku (case studies) – analiza rzeczywistych zdarzeń w rzeczywistych przedsiębiorstwach.

      ADRESACI

      Szkolenie zarządzanie projektem w zakupach adresowane jest do:

      • Pracowników działów zakupów i zamówień publicznych
      • Pracowników działu Sourcingu
      • Zarządzających działami zakupów i inwestycji
      • Pracowników odpowiedzialnych za konstrukcje i funkcjonowanie działów zarządzania łańcuchem dostaw
      • Pracowników działu produkcji i UR zaangażowanych w projekty zakupowe
      • Właścicieli firm
      • Zarządzających przedsiębiorstwami

      Oceny Uczestników wcześniejszej edycji szkolenia zarządzanie projektem w zakupach:

      POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
      95%
      ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
      96%
      UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
      94%

      MIEJSCE SZKOLENIA

      KARTA ZGŁOSZENIA

      OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

        KONSULTANT


        KINGA LALKO-SMOŁKA
        KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

        tel: +48 32 33 55 150
        mobile: +48 662 297 689
        e-mail: effect@effect.edu.pl

        AGNIESZKA WALAS
        SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

        tel: +48 32 33 55 153
        mobile: +48 662 297 689
        e-mail: effect@effect.edu.pl

        OPINIE KLIENTÓW


        • "Poprowadzone zostało świetnie. Szkolenie pomaga spojrzeć na obowiązki wykonywane w spółce z różnych stron. Duża inspiracja do dalszych działań. Możliwość poznania ciekawych osobowości zarówno prowadzącego, jak i uczestników".

          Heinz Glas Działdowo Sp. z o.o. Adam
        • "Wykładowca bardzo dobrze przygotowany. Przejrzystość przekazywanych informacji. Dobra atmosfera na szkoleniu. Praktyczne przykłady".

          ista Shared Services Polska Sp. z o.o. Joanna

        Newsletter


        BĄDŹ NA BIEŻĄCO

        z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

          Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

          Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.