Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne

 In Rozwój kompetencji osobistych
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=20939

Szkolenie Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne

– poligon ćwiczeniowy praktycznych umiejętności, związanych z przygotowaniem i realizacją skutecznych prezentacji i przemówień

Nudne prezentacje i śpiący odbiorcy – o tym możesz zapomnieć!
Tego na tym szkoleniu nie będzie!
Tu uczymy, co zrobić, żeby było odwrotnie.

Nauczymy Cię jak dobrze sprzedać siebie, jak „zawładnąć” grupą, tłumem, jak sprawić, by Cię słuchali.

Podczas szkolenia Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne zdobędziesz praktyczne umiejętności związane z przygotowaniem i realizacją prezentacji oraz skutecznych przemówień.

Nasz Trener prezentacji preferuje pracę na najtrudniejszych przypadkach Uczestników szkoleń. Dzięki temu szybko rozwiąże problemy z wystąpieniami publicznymi, z którymi na co dzień mierzą się Uczestnicy. To sprawia, że prowadzone przez niego szkolenia z prezentacji mają bardzo mocny wymiar praktyczny i są w pełni dostosowane do okoliczności, w których pracują Uczestnicy szkoleń.

Uczestnicy szkolenia Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne nauczą się właściwej postawy, poznają rozwiązania i odpowiedzi na pytanie: „co zrobić z rękami?”. Uczą się pracy głosem, wywoływania emocji i zarządzania nimi.

Prezentacje odgrywają coraz większą rolę w biznesie i często decydują o:

  • sukcesie projektu,
  • przekonaniu słuchaczy do tematu,
  • sprzedaży produktu,
  • nawiązaniu owocnej współpracy,
  • przekonania do nowej idei współpracowników.

Zostań mistrzem prezentacji i wystąpień publicznych. W końcu udana prezentacja to klucz do sukcesu – zarówno Twojej firmy, jak i Ciebie – Prezentera.
Zmień prezentacje w fascynujące przemówienia, zaraź ludzi swoim entuzjazmem i pomysłami.


uczestnicy szkolenia mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne wybrali również:

Szkolenie dynamic presentations – sprawdź
 

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

14 grudnia 2018r. – Sala Szkoleniowa EFFECT
Gliwice, ul. Górnych Wałów 21/8 I p.

Nasza nowoczesna i komfortowa sala szkoleniowa znajduje w prestiżowej lokalizacji – kompleksie Ogrody Królowej Bony, w obrębie gliwickiej Starówki, niedaleko Rynku.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00, a kończą o godzinie 16.00.

Cena szkolenia wynosi 550 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, poczęstunek podczas przerw. Parking płatny dodatkowo.

Cena szkolenia nie obejmuje noclegów. W przypadku konieczności rezerwacji noclegów rekomendujemy korzystanie z usług pobliskiego Hotelu Silvia Gold*** www.hotelsilvia.pl lub www.qubushotel.com

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne – cele i korzyści:

Głównym celem szkolenia jest zdobycie wskazówek potrzebnych do samodzielnego przygotowania prezentacji i przećwiczenie na praktycznych przykładach poznanych metod, pokonanie lęku przed wystąpieniami publicznymi.

Storytelling, generowanie faktycznych korzyści, praca obrazami i wizjami – oto elementy, których uczestnicy uczą się podczas naszych szkoleń.

PROGRAM

Szkolenie Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne – Program:

Schemat dobrego otwarcia

  • Przygotowanie Sali i materiałów dla uczestników.
  • Uniwersalny schemat dobrego rozpoczęcia – zasada ABCD.
  • Metoda Alfreda Hitchcock’a – trzęsienie ziemi na początku, potem napięcie rośnie…
  • Co uczestnicy otrzymają w zamian za poświęcony czas – odpowiedź na pytanie WIIFM?
  • Autorytet prezentera; dlaczego TY mówisz do NAS?
  • Prezentacja jak podróż z punktu A do punktu Z – przygotuj dobrą, dokładną mapę.
  • Odpowiedzi na zadane lub niezadane pytania – jak sprawić, by słuchacze czuli się ‘bezpiecznie’.
  • Idealna długość prezentacji.
  • Zasada 3xP – powiedz, co powiesz; powiedz to; powiedz, co powiedziałeś.

Część główna prezentacji

  • Moja prezentacja – mój plan – wiem, co chcę powiedzieć, podzieliłem prezentację na części i ustaliłem ich kolejność.
  • Zasada (3xP) x N – każda część mojej prezentacji może być odrębną prezentacją.
  • Dwa do przodu, trzy do tyłu – zawsze informuj słuchaczy gdzie byliście, gdzie jesteście i dokąd zmierzacie.

Schemat dobrego zakończenia

  • Poinformuj słuchaczy, że prezentacja zbliża się do końca.
  • Podsumuj całą prezentację i jej poszczególne części.
  • Zwróć uwagę słuchaczy na to, co według Ciebie jest najważniejsze.
  • Zakończ prezentację wezwaniem do działania.
  • Zamknij prezentację zdaniem, które wszyscy zapamiętają.

Pytania i odpowiedzi, walka z tremą i czasem

  • Odpowiedzmy na pytanie ‘dlaczego ludzie zadają pytania’?
  • Jak możemy podzielić i sklasyfikować pytania?
  • Jakie strategie przyjmujemy odnośnie sesji pytań i odpowiedzi?
  • Jak możemy wykorzystać ostatnie pytanie?
  • Radzenie sobie z tremą i upływającym czasem.

Pomoce wizualne

  • Użycie Power Pointa.
  • Jakie pomoce wizualne można użyć oprócz slajdów w Power Poincie?
  • Samobójstwo prezentera – ‘złe’ slajdy ‘mordują’ prezentację?
  • Powrót do przeszłości – interakcja prezentera i arkusza papieru?
  • Jeśli jest możliwość, wykorzystaj prawdziwe przedmioty lub makiety i rekwizyty.
  • Możliwości PowerPointa są nieograniczone, ale czy trzeba wykorzystywać wszystkie?
  • Najważniejszą pomocą wizualną prezentera jest on sam – nie można o tym zapomnieć.

Fakty i dane

  • Slajdument – za dużo słów jak na slajd, za mało jak na dokument.
  • Dane liczbowe – kiedy podawać liczby dokładne, a kiedy przybliżone?
  • Dlaczego czasem dobrze jest prezentować liczby w kontekście?
  • Kiedy można lekko koloryzować dane liczbowe?
  • Zasady 666 i 10-20-30

Komunikacja niewerbalna

  • Najważniejsze ‘narzędzia’ komunikacji niewerbalnej
  • Mowa ciała, którą wszyscy zapamiętają: pingwin, T-rex, tygrys w klatce … tylko, czy o to chodzi?
  • Spójność komunikacji werbalnej i niewerbalnej – wierzę w to, co widzę, a nie w to, co słyszę.

Nawiązanie relacji ze słuchaczami

  • Jesteśmy jedną drużyną, więc używamy pierwszej osoby liczby mnogiej.
  • Różne typy inteligencji – co pokazać „słuchowcom”, co powiedzieć „wzrokowcom”?

Inteligencja wokalna i werbalna prezentera

  • Różnice pomiędzy pauzą a wahaniem.
  • Akcent musi być zawsze we właściwym miejscu.
  • Dlaczego czasami warto się zająknąć?
  • Technika Jamesa Bonda.
  • Pytanie zamiast informacji.
  • Łatwe, przydatne, lecz zapomniane figury retoryczne.
  • Dowcipy, anegdoty, opowieści … zawsze lepsze niż suche fakty.

Podsumowanie

  • Trening prezentacji przed ostatecznym wystąpieniem.
  • Narzędzia weryfikacji skuteczność szkolenia.
WYKŁADOWCA

Szkolenie Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne poprowadzi:

Doświadczony trener, prezenter-praktyk i mentor w obszarach wystąpień publicznych.
Posiada 10 lat doświadczenia jako mówca, prezenter, konferansjer zarówno w wydarzeniach o charakterze biznesowym jak i kulturalnym (prezentacje w czasie konferencji rozwojowych, prowadzenie licznych debat, konferencji, koncertów). Występował na dużych scenach jako mówca u boku Mateusza Grzesiaka i Marcina Prokopa Jacka Walkiewicza.
Ekspert ds. komunikacji Polskiego Radia w Chicago.
Od 2010 pracuje jako wykładowca na Wydziale Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
Zrealizował ponad 2000 dni szkoleniowych, głównie w obszarach prezentacji, wystąpień publicznych, komunikacji, sprzedaży, negocjacji, perswazji.

Jest autorem licznych publikacji w czasopismach branżowych „As sprzedaży” i „Nowa sprzedaż”. Posiada 15 lat doświadczenia jako sprzedawca, przedstawiciel handlowy i menedżer zespołów sprzedażowych.
Szkolenia realizuje w jednym celuzbudowania przewagi klienta, dla którego pracuje.

Pracował m.in. dla takich firm, jak: PZU, Career EXPO, Vapefully, BASF Polska, Grupa Onet.pl, IGLOTEX, PZU Zdrowie, KGHM, Introl Sp. z o.o., Nationale – Nederlanden Usługi Finansowe, T-Mobile Usługi Bankowe, Alior Instytut Biznesu,  PKO Bank Polski, Huhtamaki Foodservice Poland Sp. z o.o., HUF POLSKA Sp. z o.o., Nidec Motors & Actuators (Poland) Sp z o.o., Smyk S.A., VEKA POLSKA Sp. z o.o., „PHARMAPOINT” Sp. z o., Akredo Sp. z o.o., Revita Life Medical Clinic, mFinanse, Toreto Sp. z o.o., Fundacja „Jedyna Taka”, Heban Sp. z o.o., House Expert, ABC Reklama, Sukces Marketing, Viverto Sp. z o.o., Jobsquare, Piwniczanka, Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Prorozyn produkcja kreatywna, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu BETMOR, Arkana Cosmetics, Beauty Of Science, Awacom Sp. z o.o., Brugo Spedition, Dempan Sp. z o.o., City nieruchomości, FM Bank, Bank Gospodarki Żywnościowej, Syneo.pl, Bank Spółdzielczy w Szubinie, BSS PRO, Gmina miasto Sierpc, Wyższa Szkoła Bankowa w Bydgoszczy, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu, Logistore.pl, Muskat & Wicher Nieruchomości, Telkom Joanna Wrzeszcz, Prawomaniacy Sp. z o.o., Vulcan Sp. z o.o., Menard S.A., IT Card, Media System, 360 SBC, Happiness Center, Jagła nieruchomości, Novator nieruchomości, Trader Hawk.

METODY

Szkolenie Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne – Metody praktyczne :

  • Mini wykłady
  • Case studies  (analiza przypadków)
  • Analiza wystąpień publicznych
  • Dyskusje moderowane
  • Praca indywidualna
  • Praca w grupach
ADRESACI

Szkolenie Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne adresowane jest do:

  • menedżerów przygotowujących prezentacje biznesowe
  • kierowników działów, którzy na co dzień praktykują wystąpienia publiczne i przygotowują sprawozdania z realizacji zadań
  • kupców i handlowców przygotowujących prezentacje produktowe, sprzedażowe
  • menedżerów finansowych, księgowych, od których wymagane jest prezentacja danych finansowych, sprawozdań
  • specjalistów PR, osoby odpowiedzialne za budowanie wizerunku firmy w otoczeniu zewnętrznym

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Mistrzowskie prezentacje i wystąpienia publiczne:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

22.02.2019 Katowice
Park Inn by Radisson Katowice****
550 ZŁ (BRUTTO)
11.04.2019 Kraków
Best Western Premier Kraków****
550 ZŁ (BRUTTO)
28.06.2019 Katowice
Park Inn by Radisson Katowice****
550 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • Kinga Lalko-Smołka
    Kinga Lalko-Smołka Koordynator Działu Szkoleń Otwartych

    tel: +48 32 33 55 150 mobile: +48 662 297 689 e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

  • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

  • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

    Konfucjusz
  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski
  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.