komunikacja i współpraca w zespolehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Komunikacja to najsłabszy obszar funkcjonowania firmy, źródło potencjalnych problemów organizacji.
Dlaczego?
Ludzie traktują porozumiewanie się jako coś naturalnego, nad czym nie ma potrzeby pracować. Tymczasem duża część przeszkód w osiąganiu celów organizacji wynika ze słabej komunikacji interpersonalnej.
Najlepsze zespoły osiągają sukcesy przede wszystkim dlatego, że ich członkowie sprawnie się ze sobą komunikują! Nic dziwnego. Dobra komunikacja w zespole ma znaczenie strategiczne dla realizacji celów organizacji.
jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, zespołów które odczuwają potrzebę poprawy, usprawnienie i doskonalenia umiejętności komunikacyjnych.
Chcesz:
to szkolenie jest dla Ciebie!
Podczas szkolenia Komunikacja i współpraca w zespole weźmiesz udział w wielu ćwiczeniach, poznasz różne techniki i narzędzia usprawniające komunikację w pracy. Poznasz zasady wywierania wpływu zwiększające skuteczność komunikacji. Nauczysz się ogarnąć chaos informacyjny i poprawisz swoje relacje z ludźmi.
Szkolenie sztuka efektywności i zarządzania czasem – sprawdź
zwiększenie efektywności realizacji zadań w organizacji, wzrost satysfakcji pracowników (zmniejszenie frustracji związanych nieumiejętną komunikacją), budowanie kultury zrozumienie i zaufania w organizacji, poznanie czterech stylów komunikowania się z innymi ludźmi i podejmowania decyzji oraz doświadczenie ich wpływu na współpracę w zespole, ryzyka wynikające z dokonywania ocen fasadowych i nieumiejętnego komunikowania się z innymi
zwiększenie poczucia własnej skuteczności, rozwój inteligencji emocjonalnej, doświadczenie wpływu różnych stylów komunikowania się na relacje interpersonalne, poznanie własnego stylu komunikowania się z innymi, określenie metod efektywniejszej komunikacji z innymi, jasne stawianie granic z szacunkiem dla granic innych, umiejętność formułowania informacji zwrotnej
wzmocnienie współpracy pomiędzy pracownikami, otwarta komunikacja, poznanie mocnych stron i potencjalnych słabości każdego ze stylów, uświadomienie sobie wzajemnego wpływu czterech stylów na skuteczność komunikowania się, poznanie różnych zachowań na poziomie oceny innych, poznanie czterech perspektyw postrzegania siebie versus inni, uświadomienie sobie korzyści z zadawania pytań o siebie i ich wpływ na relacje i współpracę
Autodiagnoza indywidualnego stylu komunikacji w pracy.
Gra symulacyjna „Film” – gra, która nie tylko angażuje, ale przede wszystkim pozwala uczestnikom odkryć ich własny (oraz współpracowników) styl budowania relacji interpersonalnych i sposób podejmowania decyzji. To gra, która odkrywa mocne strony i potencjalne słabości, inspiruje oraz pozostawia uczestników z wartościowymi wnioskami na przyszłość.
Skuteczne przekazywanie informacji
Co dzieję się między ludźmi w procesie komunikowania?
Budowanie wiarygodności w relacjach interpersonalnych – dobre praktyki
Komunikacja czterech stylów
Ćwiczenie: „interesujący nadawca – uważny słuchacz”
Tylko 7% wszystkich informacji w procesie komunikowania uzyskujemy ze słów, 38% czerpiemy z tonu głosu, a 55% – z mowy ciała
Gra symulacyjna: Zagadki Kryminalne – współpraca w zespole, budowanie zespołu, komunikacja, cel
Doskonały trener budowania zespołów i komunikacji, cierpliwy i mądry coach ICF, ekspert w dziedzinie zarządzania, doświadczony konsultant największych firm w Polsce.
Dyplomowany trener Master Business Trainer i Ignite Trainer. Certyfikowany trener Standardu HRD BP skoncentrowanego na Biznesowej Efektywności Szkoleń.
Posiada bogate i unikalne doświadczenie w dziedzinie zarządzania strategicznego, zarządzania zespołami pracowników, zarządzania projektami, które zdobywał w pracy w kraju i za granicą jako menedżer, trener, doradca i coach. Był wielokrotnie odpowiedzialny za budowę procedur i narzędzi do oceny opłacalności projektów rozwojowych, analizę potencjału przedsiębiorstw, tworzenie modeli biznesowych i biznes planów.
Pracuje indywidualnie z menedżerami, pomaga im odkryć i rozwijać wewnętrzny potencjał, pracować nad obszarami wymagającymi wsparcia i rozwoju (Corporate coaching, Executive coaching).
Wspiera Zarządy w opracowaniu i wdrażaniu strategii firmy, projektowaniu działań przynoszących rozwój organizacji, buduje zaangażowanie pracowników w realizację celów firmy. Pracuje z wykorzystaniem metod 360’ 180’ AC/DC.
Przez ponad 15 lat zarządzał zespołami i był trenerem wewnętrznym w firmie Onet.pl i Zumi.pl, gdzie wdrażał autorskie programy z zakresu zarządzania, negocjacji, budowania zespołów, a także wykorzystania technik wywierania wpływu i skutecznej argumentacji (1500 godzin praktycznych szkoleń i warsztatów).
Specjalizuje się w doradztwie i szkoleniach z zakresu: rozwoju pracowników i skuteczności osobistej w działaniu, zarządzania przez cele, podnoszenia efektywności zespołów, rozwoju kompetencji miękkich, zarządzania motywacyjnego, komunikacji kierowniczej w organizacji, analizy potrzeb szkoleniowych, mediów społecznościowych w biznesie.
Ma doświadczenie i własne unikalne rozwiązania służące do opisu stanowisk pracy i wartościowanie pracy, ocen pracowniczych, zarządzania kompetencjami i budowania ścieżek karier, rozwój kompetencji pracowniczych na wszystkich poziomach organizacji.
Do kluczowych klientów realizowanych projektów doradczych i szkoleniowych należą m. in.:
PKP Intercity, Bank BPH, Shell Polska, Blumenbecker Polska, Lewiatan, Malinowe Hotele Medica Spa, Hotele Campanile, ME Polska, Grupa Onet, Spółdzielcza Grupa Bankowa, Zumi.pl, Zrzeszenie Banków Spółdzielczych.
Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są licznymi referencjami od klientów.
Opinie o pracy z Trenerem:
Z Wojtkiem pracowaliśmy nad moją motywacją od miesiąca bodajże września. Nie piszę o Nim w czasie przeszłym, ponieważ wiem, że jeszcze będziemy się spotykać, a ja będę czerpał z Jego mądrości garściami. Tak…Wojtek jest bardzo mądrym człowiekiem, myślę człowiekiem sukcesu, takim z którego chciałbym i biorę przykład na co dzień. Moje życie mógłbym podzielić na 2 etapy: niewiedzy (sprzed poznania Wojtka) oraz pewnego obudzenia mnie ( już w trakcie naszych sesji). Pracowaliśmy nad motywacją, planowaniem (zarządzaniem czasem), celami oraz wykorzystaniem w pełni swoich możliwości. Słuchający wnikliwy obserwator, z taktem i klasą naprostowywał we mnie rzeczy, z którymi błądziłem. Myślę, że mentalnie jestem już w innym miejscu co jest zasługą Wojtka. W pełni rekomenduję Go, polecając wszystkim, którzy pragną „obudzenia”. A Wojtek jest w tym profesjonalistą. Dziękuję!
Szkolenie komunikacja i współpraca w zespole jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning), uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym. Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera. Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych, pogadanki, mapy myśli, demonstracje, metafory, kwestionariusze osobowe.
Metody pracy :
Szkolenie prowadzone jest w formule aktywnej, większość opiera się na studium przypadku, ćwiczeniach i warsztatach. Części wykładowe są stosowane tylko tam, gdzie niezbędne jest wprowadzenie treści lub metodologii.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.