Writing effective reportshttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Most people hate official reports. Whether you have to write them or read them – most people would prefer not to.
Why is it like that?
It has to be because professional reports are synonymous with being boring and tiring.
And yet they could be dynamic documents that justify strategic business decisions and actions.
What is a Report?
A report can be defined as a testimonial or account of some happening. It is purely based on observation and analysis. A report gives an explanation of any circumstance. In today’s corporate world, reports play a crucial role. They are a strong base for planning and control in an organization, i.e., reports give information which can be utilized by the management team in an organization for making plans and for solving complex issues in the organization.
A report discusses a particular problem in detail. It brings significant and reliable information to the limelight of top management in an organization. Hence, on the basis of such information, the management can make strong decisions. Reports are required for judging the performances of various departments in an organization.
CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu językowym, poświęconym doskonaleniu znajomość języka angielskiego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień przydatnych podczas przygotowywania sprawozdań biznesowych w języku angielskim. Szkolenie obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno-gramatyczne przydatne do przygotowywania efektywnych sprawozdań biznesowych.
Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauki języków obcych, maksymalnie angażujących uczestników.
Rekomendowana podstawowa, komunikatywna znajomość języka angielskiego. Trening prowadzony w małych grupach. Długość szkolenia – 8 godzin dydaktycznych.
PROGRAM SZKOLENIA:
Preparing a report
Making your case in a report
The body of the report
The report concluded
Finishing a report
WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:
Grzegorz Opolka
lektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.
Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.
Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.
Opinie Klientów wcześniejszych edycji:
Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.
Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.
Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!
Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA
Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.
WYBRANI KLIENCI:
METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieć możliwość doskonalenia wybranych sprawności językowych – pisania i rozumienia tekstu usłyszanego i przeczytanego.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.
Metody wyszczególnione:
KOGO ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:
wszystkich, którzy pragną doskonalić umiejętność przygotowania biznesowych sprawozdań w języku angielskim.
SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:
12 grudnia 2017r. – Sala Szkoleniowa EFFECT
Gliwice, ul. Górnych Wałów 21/8 I p.
Nasza nowoczesna i komfortowa sala szkoleniowa znajduje w prestiżowej lokalizacji – kompleksie Ogrody Królowej Bony, w obrębie gliwickiej Starówki, niedaleko Rynku.
Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00, a kończą o godzinie 15.30.
Cena szkolenia wynosi 420 zł brutto.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, poczęstunek podczas przerw.
Cena szkolenia nie obejmuje noclegów. W przypadku konieczności rezerwacji noclegów rekomendujemy korzystanie z usług pobliskiego Hotelu Silvia Gold*** www.hotelsilvia.pl lub www.qubushotel.com
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
OPINIE KLIENTÓW
"Świetne szkolenie z technik i metod prezentacji, prowadzone z humorem i w miłej atmosferze".
"Podczas mojej pracy zawodowej prowadziłem różnego rodzaju szkolenia i prezentacje setki razy i wydawało się, iż robię to bardzo dobrze teraz wiem, że wiele mogę poprawić. Dziękuję!"
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.