10 ZAAWANSOWANYCH TECHNIK NEGOCJACYJNYCH – POLIGON TWARDYCH NEGOCJACJI Z ZAWODOWYM NEGOCJATOREM

 In Akademia Menedżera, HR / Kadry, Rozwój kompetencji osobistych
HR / Kadry
Rozwój
Kompetencji Osobistych
Akademia
Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=2708

10 ZAAWANSOWANYCH TECHNIK NEGOCJACYJNYCH – POLIGON TWARDYCH NEGOCJACJI Z ZAWODOWYM NEGOCJATOREM

– techniki negocjacyjne, wywieranie wpływu, manipulacje, mikroekspresje, mowa ciała, blef.

 

Jakie są najlepsze, najskuteczniejsze techniki negocjacyjne?
Jak znacząco poprawić wyniki negocjacji z twardym graczem?
Jak zbudować silną pozycję negocjacyjną?

Szkolenie kładzie nacisk na doskonałe zaplanowanie i przeprowadzenie negocjacji w trudnych warunkach przy wykorzystaniu zaawansowanych technik. Do najważniejszych obszarów szkolenia należy przećwiczenie zaawansowanych technik negocjacyjnych: adwokat diabła, śnięta ryba, ekspertyza, zmiana biegów, optyk z Brooklynu, pomyłka, talk-show, gniew kontrolowany, problem, huśtawka. Nasz warsztat to praktyczne ćwiczenie umiejętności stosowania i radzenia sobie z twardym stylem negocjacyjnym.

Ważnym elementem szkolenia jest również moduł dotyczący mowy ciała w negocjacjach wywierania wpływu, manipulacji i mikroekspresji. Warsztaty rozwijają sprawność czytania mowy ciała i rozpoznawania blefu oraz samokontrolę uczestników w obszarze komunikowania ciałem prawdziwych zamiarów.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

Uczestnicy poznają najczęściej stosowane „zagrywki poniżej pasa”, nauczą się ich rozpoznawania i radzenia sobie z nimi w sposób przywracający kontrolę w negocjacjach. Uświadomią sobie siłę jaka tkwi w słowach, poznają zasady formułowania komunikatów wzmagających skuteczność argumentacji negocjacyjnej.

Dzięki udziałowi w ćwiczeniach, Trener uświadamia uczestnikom ich mocne strony oraz deficyty w obszarze prowadzenia negocjacji.
Szkolenie przeznaczone jest dla zaawansowanych negocjatorów: kupców, sprzedawców, negocjatorów umów, kontraktów, członków zarządów, właścicieli firm.

Korzyści dla uczestnika:

  • Nauczysz się prawidłowo posługiwać 10-cioma najtrudniejszymi technikami negocjacyjnymi.
  • Nauczysz się planować strategię negocjacji w oparciu metody Rogera Dawsona.
  • Poznasz najważniejsze zasady przygotowania i prowadzenia negocjacji.
  • Nauczysz się stosować techniki wpływu wzmacniające twoją pozycję przed, w trakcie i po negocjacjach.
  • Nauczysz się rozpoznawać styl negocjacyjny i temperament adwersarza oraz skutecznie tę wiedzę wykorzystywać.
  • Nauczysz się rozpoznawać manipulacje drugiej strony i skutecznie sobie z nimi radzić.
  • Dowiesz się jak czytać mowę ciała i rozpoznawać konfabulację.
  • Nauczysz się rozpoznawać blef, oraz wzmocnisz swoją umiejętność stosowania kontrolowanego blefu w negocjacjach.
  • Rozwiniesz umiejętność rozpoznawania mowy ciała adwersarza na podstawie gestów, postawy ciała, nerwowych tików.
  • Poznasz zasady rządzące mikroekspresjami wg Paula Ekmana i na ich podstawie nauczysz się rozpoznawać faktyczne emocje adwersarza.
  • W trakcie gry negocjacyjnej przećwiczysz zdobyte umiejętności już na szkoleniu.

Korzyści dla organizacji

  • Natychmiastowe korzystne ROI dzięki lepszym wynikom negocjacji.
  • Wzrost motywacji dzięki lepszej skuteczności negocjatorów.
  • Wzrost autorytetu organizacji w otoczeniu na skutek profesjonalizacji i korzystniejszej prezentacji przedstawicieli.
PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

Jak planować strategie negocjacyjne w zależności od celu i informacji jakie posiadamy?

Budowania własnej pozycji negocjacyjnej.

  • Planowanie strategii negocjacyjnej w oparciu o metody Rogera Dawsona – cele, BATNA, WATNA, ZOPA.
  • Stosowanie techniki wpływu wspierającej pozycję przed, w trakcie i po negocjacjach.
  • Paradygmat negocjacji Jima Campa.
  • Jak rozpoznawać typ osobowości drugiej strony na podstawie ubioru i  zachowania oraz jak skutecznie tę wiedzę wykorzystać w osiąganiu celu negocjacyjnego?

Metody: mini-wykład, studia przypadków, ćwiczenie world cafe, praca w parach.

Runda negocjacyjna – Poligon twardych negocjacji.
Jak skutecznie stosować techniki i metody w negocjacjach? – 4 techniki rozpoczynające.

Rozbudowana, kilkuetapowa symulacja prawdziwych negocjacji „Complain”, w trakcie której uczestnicy w dwóch konkurencyjnych grupach mają możliwość sprawdzić wiedzę nabytą w module I oraz przećwiczyć cztery techniki rozpoczynające:

  • Adwokat diabła – początkowe wspieranie nowymi argumentami tez przeciwnika (usypiające jego czujność), aby później obalić jego stanowisko.
  • Śnięta ryba – dodanie do negocjacji uciążliwego dla drugiej strony żądania, które – tak naprawdę nie ma dla nas znaczenia.
  • Ekspertyza – budowanie wiarygodności swojej argumentacji na pozornie obiektywnym i racjonalnym wywodzie, którego druga strona nie jest w stanie zweryfikować przy stole rozmów (np. ze względu na brak danych, czasu, wiedzy w danej dziedzinie itp.).
  • Problem – przerzucenie własnego problemu na drugą stronę i postawienie jej wobec konieczności rozwiązania go.

Trzy kompetencje psychologiczne  – Wpływ / Analiza transakcyjna / Gra

  • Reguły wywierania wpływu Cialdiniego.
  • Prezentacja reguł i technik perswazji z zastosowaniem w negocjacjach.
  • Wpływ, manipulacja i gra – czym się różnią i jak je stosować?
  • „Zagrywki poniżej pasa” – jak je rozpoznać i skutecznie sobie z nimi radzić?
  • Rozpoznawanie i wywieranie wpływu na temperamenty.
  • Wykorzystanie Analizy Transakcyjnej w negocjacjach.

Metody: mini-wykład, test temperamentów, scenki.

Runda negocjacyjna – Poligon twardych negocjacji.

Jak skutecznie stosować techniki i metody w negocjacjach? – 4 techniki środkowe.

Rozbudowana, kilkuetapowa symulacja prawdziwych negocjacji „Complain”, w trakcie której uczestnicy w dwóch konkurencyjnych grupach mają możliwość sprawdzić wiedzę nabytą w module II, oraz przećwiczyć cztery techniki środkowe:

  • Zmiana biegów – przeskakiwanie z jednej kwestii na drugą mające na celu zdezorientowanie i zmęczenie drugiej strony.
  • Optyk z Brooklynu – stopniowe podwyższanie składanej oferty, aż do momentu, w którym nastąpi protest drugiej strony.
  • Pomyłka – w swej istocie polega na pogorszeniu zasadniczej kwestii, a nie na wprowadzaniu korzystnych „dodatków” (bywa stosowane jako kontr posunięcie wobec „ostatniego życzenia”).
  • Huśtawka – przekazanie drugiej stronie niekorzystnych dla niej wiadomości, a następnie (po pewnym czasie) podanie wiadomości dobrych (działa na tej samej zasadzie, co taktyka „drzwi w twarz”: zakotwiczenie – stworzenie oczekiwań i kontrast.

Trzy kompetencje fizyczne – Mowa ciała / Mikroekspresje / Kontekst

  • Rola mowy ciała w negocjacjach – sygnały niewerbalne. Osobowość a mowa ciała.
    Test Taylora Hartmana i jego konsekwencje dla mowy ciała.
    Trening mowy ciała w negocjacjach z wykorzystaniem różnych osobowości.
    Rozwój sprawności czytania mowy ciała na podstawie gestów, postawy ciała, nerwowych tików oraz osiągnięcie samokontroli uczestników w obszarze komunikowania ciałem prawdziwych zamiarów.
    W czytaniu mowy ciała adwersarza niezwykle istotne jest rozpoznanie typu osobowości z jaką negocjator ma do czynienia. Gest zupełnie nieistotny dla jednego typu osobowości może mieć niezwykle ważne znaczenie w przypadku innego typu.
  • Rozpoznawanie emocji na podstawie mikroekspresji.
    Znajomość mikroekspresji pozwala zarządzać procesem negocjacji.
    Mikroekspresja to wyraz twarzy wyrażający prawdziwą przeżywaną w danym momencie emocję, a pojawiający się, gdy kłamiemy. Na przykład kiedy o daniu, które wcale nam nie smakowało mówimy, że było świetne, na ułamek chwili (poniżej czwartej części sekundy, czyli 25 milisekund) pojawia się na naszej twarzy grymas wyrażający to, co rzeczywiście myślimy, a co chcielibyśmy ukryć. W tej części szkolenia poznasz zasady rządzące mikroekspresjami wg Paula Ekmana i na ich podstawie nauczysz się rozpoznawać faktyczne emocje adwersarza.
  • Rozpoznawanie i ukrywanie blefu.
    Nauczysz się rozpoznawać blef, oraz wzmocnisz swoją umiejętność stosowania kontrolowanego blefu w negocjacjach. Komunikacja wzrokowa podczas blefu i niepewności.
  • Zarządzanie kontekstem – czasem i przestrzenią.
    Dopasowanie stylu negocjacyjnego do kontekstu.

Metody: mini-wykład, test stylów negocjacyjnych Kilmanna, case study.

Runda negocjacyjna – Poligon twardych negocjacji.

Jak skutecznie stosować techniki i metody w negocjacjach? – 2 techniki końcowe.

Trzy kompetencje fizyczne.

Rozbudowana, gra negocjacyjna „Metropoly” , w trakcie której uczestnicy w czterech grupach, konkurując lub współpracując, dochodzą do swoich celów, oraz ćwiczą dwie techniki końcowe:

Gniew kontrolowany – wypowiadanie się i zachowywanie jakbyśmy byli rozgniewani (marszczenie brwi, podnoszenie głosu, agresywna gestykulacja) w odpowiedzi na wypowiedź drugiej strony.

Talk-show – przekazywanie nieprzyjemnych dla drugiej strony informacji poprzez wypowiedzi, których kluczowymi elementami są wyrażenia: „ale”, „jednakże”, „niemniej jednak” lub tylko że”, np. „Proszę nie myśleć, że chcę Pana urazić, ale…”.

WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

MARCIN ROGOWSKI

Znalezione obrazy dla zapytania marcin rogowski szkolenia

Jeden z najskuteczniejszych w Polsce Ekspertów twardych negocjacji.

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz 15 letnie doświadczenie w negocjacjach. Wielokrotnie negocjował wielomilionowe kontrakty z biznesmenami z Rosji, Ukrainy, Niemiec, Francji, Austrii, Włoch, Tajwanu czy Chin. Negocjował kontrakty z największymi sieciami marketów w Polsce i Europie typu Tesco, Leroy Merlin, Castorama, Hornbah, Epicentr itp.

Stale współpracuje jako konsultant działów sprzedaży i główny trener wielu firm – liderów w swoich branżach. Wychował kilkuset świetnych handlowców. Chętnie dzieli się swoim doświadczeniem negocjacyjnym z kupcami.

Jest certyfikowanym trenerem coachów Corporate Coach U® Poland.  Jest aktywnie działającym executive coachem i prekursorem coachingu prowokatywnego w Polsce znanym jako BAD COACH.
Posiada doświadczenie w środowisku projektowym potwierdzone certyfikatem zarządzania projektami Prince2® Registered Practitioner APMG International ( nr cert. 02611152-01-ER86).

Ukończył The Art and Science of Coaching, Erickson College International.

Jest redaktorem naczelnym największego polskiego portalu o sprzedaży www.biznesmusisprzedawac.pl oraz redaktorem działu negocjacje miesięcznika branżowego „Nowa sprzedaż”.

Pisze dla Benefit, Marketer+, OnetManager, Forbes, i wielu innych branżowych redakcji.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

  • Praktyczne warsztaty + trening umiejętności.
  • Mini wykłady,
  • scenki sytuacyjne,
  • analiza case study,
  • odgrywanie ról,
  • dyskusja moderowana,
  • autodiagnoza,
  • informacje zwrotne dla uczestników od trenera.
ADRESACI

KOGO ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE:

  • członków zarządów, właścicieli firm
  • szefów działów handlowych i zakupowych
  • sprzedawców i kupców, którzy chcą poznać warsztat negocjacyjny strony przeciwnej
  • negocjatorów umów, kontraktów
  • wszystkich, którzy w codziennej pracy negocjują i poddawani są wpływom i manipulacjom
ORGANIZACJA

SZKOLENIE ODBĘDZIE SIĘ W TERMINIE:

16-17 listopada 2017r. – Hotel STOK****SKI&SPA
Wisła, ul. Jawornik 52A
www.hotelstok.pl

Hotel Stok****SKI&SPA to jeden z najbardziej komfortowych hoteli w Wiśle, położony w pięknej Dolinie Jawornika. Do dyspozycji Gości Centrum Wellness (łaźnie parowe, wanna spa, caldarium, sauna infrared-promienie podczerwone, biosauna, sauna sucha, strefa wypoczynkowa z brodzikiem Kneippa), basen.

Możliwe jest zakwaterowanie w hotelu na dzień przed rozpoczęciem szkolenia od godziny 16:00 bez dodatkowych opłat. Kolacja w tym dniu w godz. 18:00 – 22:00.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00.
Cena szkolenia wynosi 1790 zł brutto.
Dla firm, które uczestniczyły w naszych szkoleniach cena wynosi 1740 zł brutto.
Cena szkolenia bez zakwaterowania wynosi 1290 zł brutto.
Dopłata do pokoju jednoosobowego wynosi 200 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, konsultacje indywidualne z wykładowcami, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, zakwaterowanie (2 noclegi w komfortowych pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym, TVSAT, telefon, Internet), pełne wyżywienie, przerwy kawowe, atrakcyjne zorganizowanie czasu wolnego, korzystanie z Centrum Wellness, parkingu hotelowego.

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
95%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
94%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel STOK****
6782532wieden2-kinowowellness2

Hotel STOK****

TERMIN: 16-17.11.2017 rok
MIEJSCE:
HOTEL:
WISŁA
Hotel STOK **** SKI&SPA
CENA: 1790 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • AGNIESZKA WALAS
    AGNIESZKA WALAS specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

    ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
  • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

    Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.