Zarządzanie zespołem rozproszonym – management 3.0 z elementami Prawa Pracyhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zarządzasz zespołem w kilku lokalizacjach, część Twoich pracowników realizuje zadania w trybie pracy zdalnej, home office, telepracy?
Wasz kontakt najczęściej odbywa się przez telefon, maile, komunikatory internetowe?
Masz problem z egzekwowaniem i rozliczaniem efektów pracy na odległość?
Potrzebujesz skutecznych narzędzi psychologicznych i wiedzy prawnej?
Zwiększ skuteczność swoich kompetencji menedżerskich i zyskaj więcej w pracy z zespołem rozproszonym. Dowiedz się jak podnosić wyniki i efektywność swojego Zespołu.
Wypracuj skuteczne psychologiczne i prawne narzędzia zarządzania ludźmi na odległość!
Nasi Eksperci – doświadczony trener biznesu i wieloletni prawnik PIP – przygotowali dla Ciebie psychologiczne i prawne narzędzia niezbędne do zarządzania zespołem rozproszonym.
Nasz Ekspert prowadzący pierwszą część szkolenia przez wiele lat zarządzał zespołami rozproszonymi, dlatego warsztat ten jest połączeniem jego własnych doświadczeń z najnowszymi badaniami i rozwiązaniami w zakresie zespołów rozproszonych.
Prawnik PIP prowadzący drugą część szkolenia odpowie na najczęściej pojawiające się pytania w obszaru Prawa Pracy:
Jakie są formy funkcjonowania zespołu rozproszonego?
Jak ewidencjonować i rozliczać czas pracy pracowników świadczących pracę zdalną, home office, telepracę?
Kiedy członkowie zespołu rozproszonego są w delegacji?
Jakie są obowiązki menedżera zespołu rozproszonego w zakresie bhp?
Co robić gdy pracownik zespołu rozproszonego ulegnie wypadkowi?
Jak sprawować kontrolę i nadzór nad zespołem rozproszonym?
Jakie formy monitoringu są dopuszczalne w przypadku pracowników – członków zespołów rozproszonych?
Jak kontrolować pracownika świadczącego pracę w domu – dopuszczalne formy kontroli, co czym musi wiedzieć pracodawca?
Narzędzia pracy członków zespołów rozproszonych – o czym menedżer musi pamiętać?
Przewidywania ekspertów wskazują, że za kilka lat wirtualną pracę będzie wykonywało ponad 1,3 miliarda ludzi.
80 proc. specjalistów globalnych firm już dziś pracuje w zdalnie kierowanych zespołach.
Poznaj przydatne narzędzia i gotowe rozwiązania dla menedżerów.
Weź udział w symulacjach, casach, które będą odzwierciedleniem Twoich sytuacji zawodowych.
Zapraszamy po praktyczną wiedzę i umiejętności.
Celem szkolenia zarządzanie zespołem rozproszonym jest wzmocnienie kompetencji i umiejętności menedżerów w zakresie efektywnego zarządzania zespołem wirtualnym i rozproszonym, jak również skutecznej komunikacji i motywowania członków zespołu. Ważnym aspektem jest doskonalenie współpracy zespołu rozproszonego, osiąganie wyznaczonych celów w pracy na odległość.
Trening interpersonalny prowadzony jest aktywną techniką ActiveInside, dzięki czemu uczestnicy w aktywny sposób poznają poszczególne elementy na poziomie wiedzy, umiejętność i postaw.
Nasz trening menedżerski składa się z mikrowykładów przeplatanych symulacjami, ćwiczeniami indywidualnymi i zespołowymi, case study oraz moderowanymi dyskusjami, dzięki czemu uczestnicy mogą w najskuteczniejszy sposób rozwijać i uzupełniać własne kompetencje związane z pracą z lub w rozproszonych zespołach.
I Część prowadzi psycholog, praktyk zarządzania zespołem rozproszonym
Zespół rozproszony – przejściowa moda czy „new normal”
Quizy zespołowe pozwalające na zapoznanie się z najnowszymi światowymi i polskimi trendami związanymi z zespołami rozproszonymi i wirtualizacją pracy.
Sekrety zwycięskich zespołów rozproszonych
Ocena potencjalnego lub rzeczywistego zespołu na kartach systemu ocen zespołu Hackmana
5 wymiarów korzyści w wirtualizacji pracy dla menadżera i organizacji w ujęciu London Business School oraz Strategy and Talent Corporation
Grupowe Action Plans – pozwalające na przygotowanie planu działania w celu zwiększenia skuteczności pracy wirtualnej
Techniki motywowania w zespołach wirtualnych – Jak
Motywacja na 7 tysiącach metrów – symulacja metod motywacji telefonicznej odległej geograficznie grupy alpinistów
Budowanie relacji w zespołach rozproszonych
Ćwiczenia i symulacje w małych grupach
Skuteczna komunikacja w zespole rozproszonym – jak pokonać bariery komunikacyjne i zadbać o szybki przepływ informacji?
Brygady antyterrorystyczne w stolicach Europy – fabularna gra dydaktyczna pozwalająca na udoskonalenie współpracy w rozproszonym zespole, dostrzeżenie swoich własnych mocnych jak i potencjalnych słabych stron oraz ujawnienie barier i ryzyk rozproszonych zespołów
Zarządzanie konfliktami w zespołach rozproszonych – pułapki i zagrożenia
Zbudujmy samolot – symulacja pozwalająca sprawdzić własną podatność na konflikty rozproszonego zespołu
II Część prowadzi wieloletni prawnik Państwowej Inspekcji Pracy
Prawne formy funkcjonowania zespołu rozproszonego
Home office oraz telepraca jako sposób funkcjonowania zespołu rozproszonego
Jak poprawnie ustalić miejsce wykonywania pracy w przypadku członków zespołu rozproszonego?
Zespół rozproszony – jak zoptymalizować czas pracy?
Wypadki w trakcie świadczenia zdalnej pracy – jak je kwalifikować?
Nadzór i kontrola nad zespołem rozproszonym
Narzędzia pracy członków zespołów rozproszonych – o czym manager musi pamiętać?
Adam Stolarzewicz – Ekspert zarządzania zespołami rozproszonymi
Doświadczony trener biznesu (20 lat ponad 15.000 h treningów), uznany akredytowany Superwizor (CSA Accredited, EMCC Accredited, ICF Approved) i certyfikowany Coach, doświadczony Executive&Business Coach, wieloletni ekspert w obszarze HR oraz rozwoju kadry menedżerskiej, praktyk biznesu. Coach pracujący z wyższą kadrą menedżerską, politykami i osobami publicznymi.
Pierwszy Polak, który uzyskał najwyższą akredytację Coach-Supervisor prestiżowej londyńskiej Coaching Supervision Academy.
Dyrektor Merytoryczny wielu programów studiów podyplomowych rozwijających kompetencje menedżerskie i coachingowe (m.in. Akademia Profesjonalnego Coachingu i Master Coaching, Zaawansowane narzędzia Coachingowe), były Członek Komisji Etyki Bankowej przy Związku Banków Polskich, członek współzałożyciel Izby Coachingu (były członek Prezydium Izby).
Absolwent m.in. londyńskiej Coaching Supervision Academy (Akredytowany Superwizor – EMCC Accredited oraz ICF Approved), Oxford Brookes University (MBA), ICAN Institute/Harvard Business (Academy of Strategic Leadership), Szkoły Głównej Handlowej (Human Resource Management).
Poprzez coaching, doradztwo i projekty rozwojowe od 20 lat wspiera sukcesy najwyższej kadry menedżerskiej m.in. takich firm jak: PGE, KGHM, ArcelorMittal, Thai Union, King Oscar, SOPREMA, Frigolanda, Korona SA, UPC Polska, Wizja TV, Osmosys, Tieto, AtMedia, Artman, Sarstedt, DeltaPlus, DB Schenker, Poczta Polska, Lear Corporation, Hager Group, Liberty Poland, ING Banku, Getin Banku, mBanku, Multibanku, BRE Banku, BZ WBK, Nationale Nederlanden, Carey Agri, Factory Centrum, ING Securities, Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Cyfryzacji oraz wielu osób publicznych.
Jako praktyk i doświadczony ekspert zarządzania przez wiele lat prowadził zajęcia w ramach polskich i międzynarodowych programów studiów – m.in. w programach MBA i Executive MBA, warsztatów strategicznych, szkół coachingu. Jako wykładowca współpracował z Oxford Brookes University, Uniwersytetem Śląskim, Wyższą Szkołą Zarządzania Polish Open University, Wyższą Szkołą Biznesu, Wyższą Szkołą Bankową.
Autor wielu publikacji poświęconych rozwojowi i zarządzaniu w książkach i uznanych czasopismach: m.in.:
Ekspert i prelegent podczas wielu polskich i międzynarodowych konferencji biznesowych i naukowych poświęconych rozwojowi kompetencji – m.in. międzynarodowej konferencji „Leadership coaching”, Konferencji Kadry, HR Strategies Summit, Training and Development Summit, HR Business Partnering Summit, „Zarządzaniu talentami”, „Y Generation”, „Employer Branding”, Internet Governance Forum oraz programów radiowych i telewizyjnych.
Wybitny Ekspert prawa pracy, wieloletni prawnik i rzecznik prasowy w Państwowej Inspekcji Pracy, wybitny Ekspert w zakresie rozwiązywania sporów pracowniczych. Czynnie uczestniczy w pracach komisji antymobbingowych w wielu przedsiębiorstwach i instytucjach.
W 2008 r. złożył egzamin sędziowski.
Członek rady programowej miesięcznika „Kadry i Płace w Administracji”, gdzie systematycznie publikuje na temat ważnych aspektów prawa pracy:
Współautor poczytnego poradnika z zakresu prawa pracy „W pierwszej pracy”. Autor publikacji „Związki zawodowe w urzędzie”, „Jak udowodnić mobbing?”
Jego publikacje na temat prawa pracy były wydawanych nakładem Głównego Inspektoratu Pracy , ZUS.
Wykładowca prawa pracy na studiach podyplomowych.
Od 2005 r. prowadzi wysoko oceniane szkolenia. Był głównym wykładowcą prawa pracy w ramach projektów szkoleniowych realizowanych dla ING Banku Śląskiego, Tauron Ciepło sp. z o.o., pracowników urzędów i izb skarbowych, kierowników Ministerstwa Finansów. Przeprowadził cykle szkoleń z zakresu mobbingu dla pracowników ZUS, Oddziałów NFZ.
Wśród uczestników dotychczasowych szkoleń byli pracownicy działów odpowiedzialnych za zarządzanie zasobami ludzkimi z sektora prywatnego m.in. Carslberg Shared Services Polska, ING Banku Śląskiego, TAURON Polska Energia S.A., , Philips Lighting Poland S.A., Rossmann Supermarkety Drogeryjne Polska Sp. z o.o., Hutchinson Poland Sp. z o.o., FCA Services Polska (FIAT), Lear Corporation Polska, Transgourmet Polska, Saint Gobain Construction Products Polska Sp. z o. o., Synthos S.A., Coty Polska, Enersys Polska sp. z o.o., Legrand Polska Sp. z o.o.), Totalizator Sportowy, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, Lasy Państwowe
W chwili obecnej na bieżąco współpracuje w obszarze prawa pracy (bieżące doradztwo, opinie oraz szkolenia wewnętrzne) z działami personalnymi wymagających pracodawców, głównie z branży produkcyjnej
Szkolenie jest w 90% prowadzone metodą warsztatową. Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej Knowledge Pills.
Wyszczególnione metody szkolenia: dyskusja moderowana, symulacje, odgrywanie ról, case study, buzz, handout, pokazy audiowizualne, testy, ćwiczenia coachingowe, techniki NLP.
ZAPYTAJ O TERMIN
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.