Zaawansowane negocjacje handlowe – warsztaty w języku angielskimhttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
„The secret of business is to know something that nobody else knows”
Aristotelis Onasis
IMPORTANT NOTICE – The training is conducted at the Academic English level. If all prospect participants are Polish it is strongly recommended to conduct it in Polish, unless all participants are real fluent English speakers. The recommendation is due to the fact there are many scientific aspects (psychiatry, neurobiology, sociobiology, cognitive science, etc) that require a high level of English proficiency to describe selling and negotiation processes at advanced level.
Benefits for Participants of the training:
The training focuses on advanced methods of negotiation strategies (B2B) taking into account the principles of negotiation, persuasion and influence. The practical nature of the training allows participants to see and feel themselves what areas of their skills require finishing touches. Training / negotiation game indicates the efficiency in negotiations is not limited to pure knowledge of all possible techniques. The effectiveness in the business is the result of an adequate mix of character traits and predispositions, skills and circumstances in which we are. Training is recommend to Key Accounts Managers, Area Sales Managers who want to expand their knowledge and gain practical skills in the field of B2B negotiations and have a basic knowledge supported success in negotiations B2B.
The training consists of three modules
Why turn-based strategy game is better than typical training role playing scenes?
Terms of conducting training for contractor
The practical training focuses on skills in sales, negotiation and communication, which develop primarily through practice rather than theory exploration. The course of exercises depend on the participants and their commitment and motivation to develop themselves! The main advantage of exercise is instant feedback given to participants instantly. This is due to the fact that all the activities are based on real life situations. These are not role playing scenes. Poorly executed exercise gives you immediate feedback in what area you have to work, if one cares to strengthen such an area. The second source of feedback is VIDEO material recorded during training.
The art of negotiation is a game of „something for something”. This game can be played on many levels between you and your partner and should not be limited only to bargaining. You always have to take into account other possible agreements that may be negotiated . This art of doing business, based on the game on the principle of SOMETHING FOR SOMETHING, seemingly simple, is based on some rules. Remember that negotiation is an interdisciplinary field that is not limited only to knowledge of the principles and techniques.
The expert reserves the right to change the order of the program due to the dynamics of the training. The training is not based on line. The participants and their behavior/negotiations affect the course of the training.
Tomasz Piotr Sidewicz
Trener biznesu, ekspert w dziedzinie zarządzania, perswazji, wywierania wpływu i negocjacji. Zawodowy negocjator.
W obszarze negocjacji ze związkami zawodowymi ma ma nie tylko doświadczenie ale i sporo sukcesów:
Specjalizuje się w podnoszeniu efektywności menedżerów.
Dzieli się wiedzą i doświadczeniem z ludźmi, którzy widzą potrzebę rozwoju swoich kompetencji.
Wspiera polskie i zagraniczne firmy, właścicieli firm, topowych menedżerów w zarządzaniu oraz negocjowaniu wielomilionowych kontraktów (największa transakcja przekraczała 1.400.000.000 PLN).
Posiada dyplom Uniwersytetu w Michigan, z zakresu znajomości języka angielskiego jako drugiego języka.
Doświadczenie zawodowe oraz profesjonalizm potwierdzone są licznymi referencjami od klientów, udziałem w medialnych przedsięwzięciach oraz współpracą ze światem biznesu, ośrodkami naukowymi i mediami.
Autor licznych artykułów dla pism branżowych, takich jak Essence Magazine, Businessman Magazine, Puls Biznesu, Rzeczpospolita oraz KrymiGraf z zakresu technik sprzedaży, negocjacji, wywierania wpływu, analizy pisma oraz analizy lingwistycznej wykorzystywanych w biznesie. Wydawca oraz Redaktor naczelnym czasopisma internatowego „Wiedza to Władza”.
Wybrane pozycje:
– Pajacowanie – związkowiec musi wyjść – Rzeczpospolita, 24.02.2015
– Jak się negocjuje: Rząd kontra lobby zawodowe – Gazeta Prawna, 7 luty 2015
– Negocjacje – level hard. Takich technik używali Bartosz Arłukowicz i Porozumienie Zielonogórskie – Dziennik.pl, Styczeń 2015
– Badanie pisma i jego wykorzystanie w biznesie – Krymigraf nr 17, styczeń 2014
– Badanie pisma w biznesie – J.D. Rockefeller – Krymigraf nr 16, wrzesień, 2013
– Sukces na talerzu – Rzeczpospolita, 23 Styczeń 2012
– Jak skutecznie negocjować? – Magazyn Businessman.pl, Czerwiec 2009
– Automanipulator – Essence – Magazyn Ludzi Sukcesu, Maj 2009
Szkolenie składa się z 3 modułów
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Trener bardzo merytoryczny, dobrze znający temat, potrafiący świetnie przekazać swoją wiedzę oraz doświadczenia".
"Szkolenia przygotowane przez firmę Effect jak zwykle nie zawiodły moich oczekiwań. Pełen profesjonalizm przy organizacji szkolenia, a także przy doborze tematów, ćwiczeń i prowadzących".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.