Obsługa logistyczna reklamacji i zwrotów w magazyniehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Wiele firm obecnie zgłasza problemy związane ze sprawną obsługą zwrotów i reklamacji. Towary te i produkty należy przyjąć, dokonać ich oceny a następnie przechować lub skierować do ponownej sprzedaży.
Zasada przyświecająca całemu procesowi brzmi: „0% zmarnowanego towaru”
Przedsiębiorstwa bardzo często nie mają przygotowanych, jednoznacznych procedur i modeli logistycznych związanych z obsługa tego rodzaju przepływów. Magazyny jak i służby magazynowe nie są przygotowane do obsługi reklamacji i zwrotów. W efekcie firmy ponoszą wysokie koszty działań w tym zakresie.
Problemem są zarówno straty samego towaru jak i straty przestrzeni magazynowej, a także brak możliwości skierowania towarów do ponownej dystrybucji.
Zapraszamy menedżerów średniego i wyższego szczebla działów zakupów i logistyki oraz specjalistów zajmujących się dystrybucją i magazynowaniem do udziału w szkoleniu, którego celem jest zapoznanie się ze sprawdzonymi rozwiązaniami obniżającymi koszty obsługi zwrotów i reklamacji.
CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Po zakończeniu szkolenia uczestnicy szkolenia otrzymują:
Podczas szkolenia przedstawimy logistyczne uwarunkowania zwrotów i reklamacji.
Odpowiemy na pytania:
PROGRAM SZKOLENIA:
Przyczyny powstawania zwrotów – Dlaczego towar wraca do magazynu?
Organizacja obsługi zwrotów
1. Organizacja magazynu na potrzeby obsługi zwrotów i reklamacji
2. Infrastruktura magazynowa wspierająca proces przyjęcia i obsługi reklamacji i zwrotów
3. Procedura przyjęcia zwrotu do magazynu i jego pełnej obsługi
WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:
Doktor zarządzania, pracownik Katedry Logistyki Uniwersytetu Ekonomicznego, ze specjalizacją logistyczna obsługa klienta, sieci logistyczne, infrastruktura logistyczna, zarządzanie projektem w logistyce, optymalizacja kosztów logistyki. Kierownik studiów Zarządzanie Projektem Europejskim. Kierownik programowy Polskiego Stowarzyszenia Zaopatrzenia i Logistyki. Autor ponad 90 artykułów, 5 książek współautor poradników i wielu praktycznych opracowań z zakresu redukcji kosztów zakupów, składania i realizacji zamówień, zarządzania łańcuchem dostaw. Współpracownik czasopisma Gospodarka Materiałowa & Logistyka. Doświadczony trener i twórca szkoleń, od 1996 roku prowadzi wysoko oceniane warsztaty szkoleniowe. Konsultant, odpowiedzialny za zaprojektowanie i wdrożenie rozwiązań z zakresu organizacji zakupów i logistyki w wielu polskich przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Zaangażowany w realizację programu Tempus w zakresie zarządzania logistycznego w gospodarce polskiej. Odbywał staże w brytyjskich przedsiębiorstwach w zakresie logistyki transportu.
Publikacje:
• Kierunki rozwoju obsługi logistycznej
• Outsourcing – narzędzie redukcji kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa
• Redukcja kosztów łańcucha dostaw
• Rachunek kosztów zakupów
• Audyt dostawców w łańcuchu dostaw
• Metodologia planowania Project Management w projektach logistycznych
• Koncepcja i typologia projektów logistycznych
• Logistyka jako element koncepcji zarządzania
Potrafi zaktywizować najtrudniejsze grupy szkoleniowe. Szkolenia realizowane z jego udziałem są wysoko oceniane nawet przez najbardziej wymagających uczestników.
METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:
Szkolenie ma formę interaktywnych warsztatów. Mini wykłady wprowadzające uczestników do tematu przeplatane są studiami przypadków, których celem jest praktyczne prześledzenie omówionych zależności.
Każdy z podpunktów szkolenia jest ilustrowany stosownym casem (przypadkiem).
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
menedżerów średniego i wyższego szczebla oraz specjalistów zajmujących się logistyką, magazynowaniem i obsługą reklamacji i zwrotów.
W szczególności:
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.