English for meetingshttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu językowym, poświęconym doskonaleniu znajomość języka angielskiego, ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień przydatnych w planowaniu, organizacji i prowadzeniu efektywnych spotkań biznesowych.
Szkolenie obejmuje zagadnienia, słownictwo i struktury leksykalno – gramatyczne przydatne podczas prowadzenia spotkań biznesowych.
Szkolenie w całości prowadzone jest w języku angielskim z wykorzystaniem nowoczesnych metod nauki języków obcych, maksymalnie angażujących uczestników.
Wymagana podstawowa znajomość języka angielskiego. Trening prowadzony w małych grupach. Długość szkolenia – 16 godzin dydaktycznych.
CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:
Participating in a meeting is a real challenge for non-native speakers and can cause certain amount of anxiety. When are you allowed to make a contribution and how do you word it properly? When is the right time to ask questions and what happens if you actually have to run the meeting? And what about writing the minutes?
English for Meetings presents all the speaking skills that you need in order to participate in a meeting with confidence. This short but comprehensive training contains the expressions needed in typical everyday business meetings – from informal chats to formal meetings.
English for Meetings presents the vocabulary and expressions in such a way that you can learn them easily and use them immediately.
The focus throughout is on the language which hotel workers need to understand and use in their work.
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Arranging a meeting.
2. Confirming a meeting by email.
3. Rescheduling a meeting.
4. Apologising for changing a meeting time.
5. Saying hello and making introductions.
6. Starting a meeting.
7. Stating the objectives.
8. Writing formal and informal agendas.
9. Chairing a meeting.
10. Reporting progress.
11. Explaining cause and effect.
12. Interrupting and dealing with interruptions.
13. Asking for clarification.
14. Asking for comments and contributions.
15. Expressing strong and tentative opinions.
16. Agreeing and disagreeing.
17. Disagreement and criticism in different cultures.
18. Resolving conflicts.
19. Responding to offers.
20. Buying time.
21. Controlling the timing of a meeting.
22. Taking a vote.
23. Reaching agreement.
24. Summarizing the results of a meeting.
25. Intercultural communication.
26. Ending a meeting and thanking participants.
27. Confirming decisions and action points.
28. Talking about plans.
29. Formal and informal minutes.
30. Follow-up emails.
31. Saying goodbye.
WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:
Grzegorz Opolka
lektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.
Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.
Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.
Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.
Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.
Opinie Klientów wcześniejszych edycji:
Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.
Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.
Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!
Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA
Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.
WYBRANI KLIENCI:
METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:
Podczas szkolenia uczestnicy będą mieć możliwość doskonalenia wszystkich sprawności językowych – mówienia, pisania i rozumienia tekstu usłyszanego i przeczytanego.
Szkolenie ma charakter warsztatowy i w całości jest prowadzone w języku angielskim.
Metody wyszczególnione:
SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:
wszystkich osób, które pragną doskonalić swoją znajomość języka angielskiego w celu wykorzystania jej w pracy zawodowej.
ZAPYTAJ O TERMIN SZKOLENIA
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 608 577 231
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
"Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".
"Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.