In Handel / Marketing
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-sprzedazowe-szkolenia-marketing/marketing-internetowy

Marketing internetowy w praktyce

– jak wykorzystać siłę internetu i przekuć ją na rozwój swojej marki?

Chcesz wprowadzić swoją markę do internetu?
A może jesteś tam już i nie widzisz rezultatów?
Potrzebujesz świeżego podejścia, inspiracji i sprawdzonych rozwiązań?

To szkolenie nauczy Cię w pełni wykorzystać siłę internetu i przekuć ją na rozwój swojej marki!

Naucz się marketingu internetowego od praktyka i samodzielnie zarządzaj komunikacją online.
Naucz się jak korzystać z narzędzi marketingu cyfrowego
Dowiedz się jak prowadzić skuteczne kampanie w internecie
Podejmuj właściwe decyzje w działaniach marketingowych
Poznaj najnowsze trendy i dowiedz się jak je wykorzystać

Spotkaj się z praktykiem z 18-letnim doświadczeniem w komunikacji internetowej dla największych klientów takich jak PKO, FORD, NIKE, KIA, BP czy LUFTHANSA ze zrealizowanymi projektami z każdego z obszarów marketingu cyfrowego.

Weź udział w szkoleniu pełnym inspiracji, porad, wskazówek i przykładów, które od zaraz możesz wykorzystać w swoich działaniach online

Podczas szkolenia trener:

  • wprowadzi uczestników w ekosystem e-marketingu i każdy z jego obszarów
  • przeprowadzi ich przez proces tworzenia strategii cyfrowej
  • przedstawi narzędzia wykorzystywane w marketingu internetowym wraz z praktycznymi wskazówkami dotyczącymi ich efektywnego stosowania
  • pokaże sprawdzone rozwiązania prowadzące do poprawienia efektów działań

Dzięki szkoleniu wejdziesz w świat narzędzi komunikacji online i dowiesz się jak z powodzeniem wykorzystać je w swoich działaniach reklamowych


 

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

17 grudnia 2024r. – szkolenie online

Wymagania sprzętowe:

  • W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą i mikrofonem.
  • Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
  • Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Zaplanuj czas na szkolenie – 9:00-15:00.
8.30 – 9.00
Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień.

Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych. Odpowiedzi na pytania nie są doradztwem prawnym. Doradztwo prawne proponujemy na indywidualne zlecenia w ramach usług świadczonych przez Effect Polska.

OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie marketing internetowy w praktyce – korzyści:

 

    PROGRAM

    Marketing internetowy w praktyce – program szkolenia:

    Tworzenie strategii marki w świecie cyfrowym krok po kroku

    • elementy dobrej strategii – Proces strategiczny
    • definiowanie grupy docelowej według kryteriów demograficznych i behawioralnych

    Ćwiczenie: Samodzielna definicja grupy celowej

    • analiza odbiorców i konkurencji w digitalu – narzędzia i techniki

    Ćwiczenie: Analiza działań marki w internecie

    • cyfrowa podróż konsumenta – planowanie punktów styku marki z odbiorcą

    Ćwiczenie: Dzień z życia konsumenta

    Narzędzia reklamowe


    Display – reklama graficzna

    • planowanie kampanii, zakup i optymalizacja
    • omówienie formatów reklamowych online
    • niezbędnik projektowania kreacji w zależności od celu kampanii

    Ćwiczenie: Przygotowanie kampanii display zgodnej z celem kampanii

    Reklama wideo

    • platformy emisji reklamy wideo i formaty reklamowe
    • projektowanie kampanii wideo w zależności od celu

    Ćwiczenie: Przygotowanie kampanii wideo zgodnej z celem kampanii

    Social media

    • przegląd platform social w Polsce
    • strategia działań w social media – dobór platform, tworzenie treści, pomiar i ocena działań
    • kampanie sprzedażowe i wizerunkowe w social mediach – działania reklamowe

    Ćwiczenie: Stworzenie założeń obecności marki w social mediach

    Influencerzy

    • jak realizować cele marketingowe za pomocą influencerów?
    • jak dobrać influencerów dla marki?
    • współpraca z influencerem krok po kroku

    Wyszukiwarki

    • SEM i SEO czyli dwa sposoby na zaistnienie w wyszukiwarkach
    • SEM – płatna reklama w wyszukiwarkach i stosowanie jej w kampaniach sprzedażowych i wizerunkowych, projektowanie struktury kampanii i reklam
    • SEO – mechanizm działania wyszukiwarek i sposoby na wpłynięcie na wyniki wyszukiwania

    Ćwiczenie: projektowanie struktury kampanii w wyszukiwarce

    Content marketing

    • rola treści na poszczególnych etapach podróży konsumenta
    • tworzenie treści dla użytkownika i dla robota Google

    Ćwiczenie: projektowanie struktury treści dla marki

    WYKŁADOWCA

    Szkolenie mapa podróży klienta poprowadzi:

    Certyfikowany trener DIMAQ, ekspert w dziedzinie digital marketingu, związany z branżą reklamy online od 2006 roku. Doradzał przy tworzeniu strategii marketingowych i realizacji działań komunikacyjnych klientom takim jak Ford, Heinz, BP, Castrol, Nike, Unilever, PKO BP, KIA, Maspex, Ubisoft czy Lufthansa. Ekspert w zakresie wykorzystania platform cyfrowych do realizacji celów biznesowych. Skutecznie wprowadzał nowe platformy i narzędzia komunikacyjne oparte o rozwiązania cyfrowe skutkujące wzrostem przychodów klientów.

    Laureat wielu nagród, w tym Mixx Awards, Effie i Golden Arrow.
    Wielokrotnie występował jako prelegent na kluczowych konferencjach branżowych, m.in. Forum IAB, Internet Beta, In Digital Marketing.

    METODY

    mapa podróży klienta – metody szkolenia:

    Przykłady, symulacje, dobre praktyki i ćwiczenia.

    ADRESACI

    Szkolenie mapa podróży klienta kierujemy do:

    • szefów i specjalistów działu marketingu
    • szefów i specjalistów działu sprzedaży
    • szefów i specjalistów działu obsługi klienta
    • specjalistów odpowiedzialnych za media społecznościowe

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia marketing internetowy w praktyce:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    98%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    98%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    99%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    Hotel Focus*** Łódź

    Hotel Focus*** Łódź

    17.12.2024 Szkolenie online
    840 ZŁ (NETTO)

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      JOANNA KUŚ
      Specjalista ds. szkoleń otwartych

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 608 577 231
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      NATALIA TREFLER
      SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

        Powiatowy Urząd Pracy Patrycja
      • "Szkolenie bardzo profesjonalne oraz rzetelnie przygotowane. Temat wyczerpujący w pełni. Na wszystkie pytania została udzielona wyczerpująca odpowiedź. Serdecznie polecam".

        Forbis Sp. z o.o. Krystyna

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.