SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA

 In Handel / Marketing
Handel / Marketing
http://144.76.189.48/pdf-new.php?szkolenie_id=4195

SPRZEDAŻ PERSWAZYJNA

–  najskuteczniejsze narzędzia w pracy handlowca

Zapraszamy do udziału w wyjątkowych warsztatach sprzedażowych, opracowanych i prowadzonych przez Arkadiusza Bednarskiego – praktyka sprzedaży, autora bestsellerów dla biznesu:

books2

Każdy Uczestnik szkolenia otrzyma biblię handlowca – 100 Sekretów Mistrza Sprzedaży z dedykacją Autora.

CELE I KORZYŚCI

CELE I KORZYŚCI Z UDZIAŁU W SZKOLENIU:

  • Opanujesz sprzedaż przy użyciu Wzorca Pytań Prowadzących®
  • Opanujesz techniki argumentowania
  • Dowiesz się czym jest Technika 5 Potrzeb i jak wdrażając ją niemal natychmiast zwiększyć sprzedaż
  • Przyswoisz najskuteczniejsze metody wywierania wpływu w całym procesie sprzedaży
  • Dowiesz się jak pisać wysokojakościowe wiadomości mailowe i oferty
  • Dowiesz się co decyduje o 70% sukcesu w sprzedaży
  • Maksymalizacja skuteczności działań w całym procesie sprzedaży

Studia przypadków i ćwiczenia przewidziane podczas warsztatów:

  • Wywieranie wpływu – test wiedzy
  • Argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne – studium przypadku
  • Argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne – ćwiczenia
  • Wzorzec Pytań Prowadzących® – studium przypadku
  • Wzorzec Pytań Prowadzących® – ćwiczenia
  • Niewerbalny przekaz perswazyjny – ćwiczenia
  • Budowania zdań z wykorzystaniem trzech rodzajów presupozycji – ćwiczenia
  • Wyrazy funkcyjne w praktyce – ćwiczenia
  • Synchroniczność i wynikanie – ćwiczenia
  • Język czasu – ćwiczenie
  • Oferta handlowa perswazyjna vs tradycyjna – studium przypadku
  • Efektywne wiadomości mailowe – studium przypadku
PROGRAM

PROGRAM SZKOLENIA:

1. Wywieranie wpływu, czy argumentowanie?

  • Etap sprzedaży, a zastosowanie odpowiedniej metody
  • Argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne

2. Wzorzec Pytań Prowadzących®. Najskuteczniejsze narzędzie w pracy handlowca

  • Jakie zadawać pytania?
  • Rodzaje pytań prowadzących
  • Zamiana zdań oznajmujących na pytające

3. Wywieranie wpływu w procesie sprzedaży

  • Reprezentacja rzeczywistości w umyśle człowieka oraz jej rola w przekazie perswazyjnym
  • Różnice indywidualne i wpływ na podatność na manipulację
  • Elementy wpływu społecznego

4. Fizjologia i komunikacja niejęzykowa (mowa ciała) w procesie komunikacji perswazyjnej

5. Język i jego znaczenie w komunikacji perswazyjnej

  • Pisanie skutecznych tekstów perswazyjnych
  • Słowa klucze i słowa pułapki oraz ich rola wpływania na nasze decyzje
  • Rola i znaczenie intonacji w języku mówionym
  • Perswazyjna komunikacja niejęzykowa

6. Lingwistyczne Wzorce Wywierania Wpływu®

  • Zasady komunikacji interpersonalnej – reguła rzeczywistości i kooperacji
  • Presupozycje i ich zastosowanie w procesie sprzedaży
  • Wyrazy znaczeniowe i funkcyjne
  • Synchroniczność i wynikanie
  • Trzysłów i metafora
  • Język czasu na różnych etapach sprzedaży

7. Sztuczki umysłu – jak przyciągać uwagę, zainteresowanie i jak angażować

8. Technika Pięciu Potrzeb® w praktyce

9. Studia przypadków i ćwiczenia

  • Wywieranie wpływu – test wiedzy
  • Argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne – studium przypadku
  • Argumenty logiczne, rzeczowe i emocjonalne – ćwiczenia
  • Wzorzec Pytań Prowadzących® – studium przypadku
  • Wzorzec Pytań Prowadzących® – ćwiczenia
  • Niewerbalny przekaz perswazyjny – ćwiczenia
  • Budowania zdań z wykorzystaniem trzech rodzajów presupozycji – ćwiczenia
  • Wyrazy funkcyjne w praktyce – ćwiczenia
  • Synchroniczność i wynikanie – ćwiczenia
  • Język czasu – ćwiczenie
  • Oferta handlowa perswazyjna vs tradycyjna – studium przypadku
  • Efektywne wiadomości mailowe – studium przypadku
WYKŁADOWCA

WYKŁADOWCĄ NA SZKOLENIU BĘDZIE:

Arkadiusz Bednarski

Jeden z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Trener najwyższej klasy i ceniony praktyk sprzedaży zwany również profesorem sprzedaży. Autor 12 książek z zakresu sprzedaży i rozwoju osobistego, w tym czterech bestsellerów, pośród których Mistrz sprzedaży doczekał się już trzech wydań. W swojej kilkunastoletniej karierze trenerskiej przeszkolił ponad 11000 osób. Ilość przepracowanych dni szkoleniowych wynosi ponad 1800.

Wykładowca studiów MBA. Master Practitioner NLP – The Society of Neuro-Linguistic Programming, uczestnik szkoleń z zakresu metod sprzedaży IMPAC University – Punta Gorda USA, absolwent szkoleń Anthony Robbinsa – A. Robbins Institut, San Diego USA, instruktor Metody Silvy w zakresie prowadzenia seminariów, Metody Silvy II Stopień.

Ze sprzedażą związany jest od 1994 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował jako sprzedawca, menedżer i prezes zarządu. Współpracował z największymi firmami polskimi i międzynarodowymi koncernami, m in. Brother, Carrefour, Shell, Tchibo, Xerox. Autor projektów budowy i zarządzania sieciami sprzedaży. W roku 2003 tworzył projekt doradczy w zakresie sprzedaży i marketingu produktów telekomunikacyjnych dla polskiego przedstawicielstwa ponadnarodowego koncernu Brother. Uczestniczył w rozwoju polskiego rynku ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, współtworząc jedną z największych agencji finansowo – ubezpieczeniowych w Polsce.

Jest twórcą znanych i cenionych w kraju i zagranicą seminariów: „Żyj i Bogać się” i „Kurs na Sukces”. Jako jedna z nielicznych osób w Polsce posiada uprawnienia do prowadzenia warsztatów z wykorzystaniem metod przełamywania własnych barier: firewalking (chodzenie po rozżarzonych węglach), łamanie strzały szyją, glasswalking (spacer po szkle) i inne. Ekspert programów telewizyjnych oraz radiowych.

Autor setek publikacji prasowych z zakresu komunikacji, lingwistyki, sprzedaży, zarządzania sprzedażą oraz szkoleń. Publikował m.in w: Zdrowie, Praktyka i Zarządzanie, Miesięcznik Ubezpieczeniowy, Życie Warszawy, Benefit Magazyn.

METODY

METODY PROWADZENIA WARSZTATÓW:

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej Knowledge Pills.

Metody wyszczególnione:

  • action plan dla każdego handlowca
  • dyskusja moderowana,
  • symulacje, 1 minutowe przypadki
  • odgrywanie ról,
  • case study,
  • buzz,
  • handout,
  • pokazy audiowizualne,
  • testy,
  • ćwiczenia coachingowe,
  • techniki NLP.
ADRESACI

SZKOLENIE ADRESOWANE JEST DO:

  • handlowców, inżynierów sprzedaży
  • doradców klienta
  • kierowników i dyrektorów pionów sprzedażowych
  • sprzedawców bezpośrednich
  • pracowników obsługi klienta
  • wszystkich, którzy pragną osiągnąć szczyty profesjonalizmu w pracy zawodowej i zwiększyć swoją skuteczność w procesie sprzedaży.
ORGANIZACJA

OCENY UCZESTNIKÓW WCZEŚNIEJSZEJ EDYCJI SZKOLENIA:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

Park Inn by Radisson Katowice ****
suite-roomrestauracjaimg_5685a

Park Inn by Radisson Katowice ****

ZAPYTAJ O TERMIN

TERMIN:
MIEJSCE:
HOTEL:

CENA: ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


  • Kinga Lalko-Smołka
    Kinga Lalko-Smołka Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • Nie boimy się wyzwań. Z pasją i entuzjazmem wspieramy rozwój naszych Klientów.

  •                                                           My również stawiamy na rozwój!

  • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

    Konfucjusz
  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski
  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.