http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-rozwoj-osobisty/szkolenie-effect-roznice-kulturowe-w-biznesie-i-negocjacjach-miedzynarodowych

Szkolenie Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych

– jak radzić sobie z wielokulturowością w pracy zawodowej, unikać nieporozumień wynikających z różnic kulturowych, zwiększyć efektywność współpracy z partnerami zagranicznymi?

  • Pracujesz w środowisku międzynarodowym?
  • Współpracujesz z partnerami zagranicznymi?
  • Negocjujesz kontrakty z dostawcami z innych krajów?
  • Chcesz zrozumieć swoich zagranicznych klientów?
  • Nie jesteś pewien jaką strategię dopasować do różnych sytuacji biznesowych?

to szkolenie jest dla Ciebie!
Świat zmalał, biznes dzisiaj nie jest narodowy, ale międzynarodowy, globalny. Znajomość różnych kultur i sposobu, w jaki te kultury realizują zadania biznesowe jest podstawą osiągania sukcesu w tej dziedzinie.

Szkolenie Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych przeznaczone jest dla osób, które pracują lub przygotowują się do pracy „na styku kultur”, którzy chcą zrozumieć swoich zagranicznych partnerów, zerwać ze stereotypami na temat multikulturowości i uzyskać przewagę biznesową.
Zarezerwuj szkolenie już teraz.


uczestnicy szkolenia różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych wybrali również:

Szkolenie zasady współpracy z kontrahentami chińskimi w praktyce – sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych – cele szkolenia:

  • wzrost świadomości różnic kulturowych
  • poprawa komunikacji w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • rozwój umiejętności budowania relacji z kontrahentami zagranicznymi
  • zwiększenie efektywności współpracy z partnerami zagranicznym
PROGRAM

Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych – program szkolenia:

1. Różnice kulturowe – nasze doświadczenia, źródła wiedzy i wnioski

2. Konsekwencje pierwszego wrażenia i ‘sądów błyskawicznych’

3. Najważniejsze kompetencje w pracy na styku kultur

4. Ceremonialność kultury na przykładzie Korei Południowej, Wielkiej Brytanii, Polski

5. Nieceremonialność kultury na przykładzie Stanów Zjednoczonych

6. Wpływ okoliczności na preferencje – co nam się bardziej podoba (normatywizm i pragmatyzm)

7. Błędne założenie o dwubiegunowości kultury

8. Kultura – czyli co? Oczywista dla wszystkich definicja kultury

9. Próby zobrazowania złożoności kultury – góra lodowa, cebula

10. Kultura – cecha kolektywu a nie jednostki

11. Porównanie – jedyna możliwość rozmowy o różnicach

12. Wartości, normy i podstawowe założenia

13. Wymiary kultury narodowej – różne spojrzenia

14. Spojrzenie na kulturę narodową Polski – jacy jesteśmy na tle innych kultur

15. Bliska różnorodność – różnice kultur krajów sąsiadujących (Belgia – Holandia, Chiny – Taiwan)

16. ‘Wielka Piątka’ kompetencji międzykulturowych – OCEAN

17. Trzy typy kultur: kultura transakcyjna, kultura relacyjna i kultura partnerska – różne spojrzenie na budowanie relacji i wpływ relacji na biznes

18. Style prowadzenia negocjacji w różnych kulturach

19. Wysoki i niski kontekst – od szczegółu do ogółu, czy na odwrót

20. Kultura Brzoskwiń i Kokosów

21. Komunikacja niskiego i wysokiego kontekstu

22. Bezpośredniość, kody i symbole w komunikacji – Wielka Brytania, Bliski Wschód, Niemcy

23. Dlaczego tak trudno z Dymitrem Iwanowiczem

24. Gafy, wpadki, kruczki

25. Różnice w podejściu do spraw najprostszych – obiektywizm, przepraszanie, informacja zwrotna

26. Kyakanteki i Shukanteki

27. Winda morderca

28. Dlaczego Akesh nie przesyła raportu

29. Negocjacje w Zurychu – nawet najmądrzejsi popełniają błędy

30. Negocjacje w Shanghaiu – bolesna lekcja Marii

31. Tempo – gdzie sprawy toczą się szybko a gdzie wolno

32. Próba przyspieszenia japońskiego procesu decyzyjnego

33. Wielozadaniowość – system szkoleń w Infosys

34. Rozwiązywanie problemów w różnych kulturach

35. Różne podejście do czasu i miejsc na mapie

36. Wpływ religii i polityki na kulturę – islam, buddyzm, chrześcijaństwo

37. Powstawanie subkultur i kierunków sprzecznych z obowiązującymi

38. Krótkowzroczność historyczna i kulturowa

39. Zasada zachowania różnorodności

40. Liderzy Nowego Świata

41. Różnice w kulturze korporacyjnej

42. Matryca kultury korporacyjnej

WYKŁADOWCA

Szkolenie Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych poprowadzi:

Grzegorz Opolka

Znalezione obrazy dla zapytania GRZEGORZ OPOLKAlektor i trener biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem posiadający ogromną wiedzę przekazywaną podczas szkoleń z dużą pasją i zaangażowaniem.

Ekspert w dziedzinie komunikacji z uwzględnieniem różnic kulturowych w biznesie międzynarodowym. Używa twórczych, niekonwencjonalnych narzędzi dla przedstawienia błędów w myśleniu o innych kulturach, stereotypach narodowych.
Jest zafascynowany pracą zespołów wielokulturowych, w których różnice kulturowe stanowią impuls do przekraczania barier i budowania lepszego świata.

Specjalizuje się w prowadzeniu w języku angielskim warsztatów z zakresu wystąpień publicznych, prezentacji, technik wywierania wpływu, negocjacji. W ich trakcie uczestnicy doskonalą zarówno znajomość języka angielskiego jak i rozwijają kompetencje osobiste. Posiada imponujący zasób słów wąsko dostosowanych do codziennego użytku, potrzeb poszczególnych działów. W swoim portfolio ma szkolenia dla kadry HR, logistyki, marketingu, produkcji, PR, branży HoReCa, medycznej, energetyki i motoryzacji.

Z powodzeniem prowadzi również szkolenia rozwojowe w języku polskim.

Jest tłumaczem języka angielskiego i rosyjskiego. Sprawnie posługuje się językiem hiszpańskim i niemieckim.

Opinie Klientów wcześniejszych edycji:

Całość szkolenia bardzo interesująca, ciekawe materiały, interesujący materiał video, duża wiedza wykładowcy. – Sews Cabind Poland Sp. z o.o.

Bardzo dobry wykładowca. Ciekawe szkolenie. Wszystkie aspekty wiedzy potrzebne w mojej pracy zostały poruszone na zajęciach. Polecam. – Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o.

Ocena trenera zdecydowanie poza skalą, na poziomie 6!

Grzegorz – super poczucie humoru, super energia, bardzo cenna wiedza. – Grupa Pracuj SA

Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i dynamiczny. Ciekawie prowadzący zajęcia. Język prowadzącego bardzo zrozumiały. BWI Poland Technologies Sp. z o.o.

Prowadzący – rewelacja! Przygotować kolejny etap tego szkolenia! Bolsius Polska Sp. z o.o.

WYBRANI KLIENCI:

  • Agencja Rozwoju Przemysłu S.A. Oddział w Mielcu
  • ALUPROF S.A.
  • APATOR METRIX S.A.
  • ARCELORMITTAL Refractories Sp. z o.o.
  • AUTOLIV POLAND Sp. z o.o.
  • Bell Sp. z o.o.
  • BOLSIUS POLSKA Produkcja Sp. z o.o.
  • BOMBARDIER TRANSPORTATION Polska Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o.
  • BWI Poland Technologies Sp. z o.o. Oddział w Krośnie
  • Chemar Armatura Sp. z o.o.
  • DELPHI Poland S.A.
  • DR WEIGERT POLSKA SP Z O O
  • ELECTROLUX POLAND Sp. z o.o.
  • Europejskie Centrum Obsługi Finansowej TRW (European Shared Services Center)
  • Fabryka Okuć Meblowych STALMOT Sp. z o.o.
  • Fabryka Opakowań Kosmetycznych POLLENA SA
  • Fabryka Taśm Transporterowych WOLBROM SA
  • FAURECIA Automotive Polska Sp. z o.o.
  • Faurecia Gorzów Sp. z o.o.
  • FERMINTRADE spółka z o.o.
  • FERROXCUBE Polska Sp. z o.o.
  • Firestone Industrial Product Poland Sp. z o.o.
  • FORMED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
  • FRONIUS POLSKA
  • FUCHS OIL CORPORATION Sp. z o.o.
  • FUJIFILM Europe GmbH (Sp. z o.o.) Oddział w Polsce, Serwis Aparatów Cyfrowych
  • GDF SUEZ Bioenergia Sp. z o.o.
  • Gomar Pińczów spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna
  • Grupa Pracuj Solutions sp. z o.o.
  • Hamilton Sundstrand Poland Sp. z o.o.
  • HOCHLAND Polska Sp. z o.o.
  • Holding – ZREMB Gorzów S.A. oddział METPOL – BARLINEK
  • HOLDING-ZREMB Gorzów S.A. oddział MEPROZET-DREZDENKO
  • HOLDING-ZREMB-Gorzów SA
  • HONDA MOTOR EUROPE LOGISTICS NV (Spółka Akcyjna) Oddział w Polsce
  • HUF POLSKA Sp. z o.o.
  • ICN POLFA Rzeszów SA
  • INDUSTRIAL DIVISION Sp. z o.o.
  • ING Bank Śląski SA
  • Invest Park Sp. z o.o.
  • Kancelaria Radcy Prawnego Agnieszka Kozieł
  • Kinnarps Polska Sp. z o. o.
  • KIRCHHOFF Polska Sp. z o.o.
  • KLX Aerospace Solutions Sp. z o.o. (dawna B/E Aerospace Consumables Management Sp. z o.o)
  • LENTEX SPÓŁKA AKCYJNA
  • Lubuski Klaster Metalowy
  • Łódzka Specjalna Strefa Ekonomiczna S.A.
  • Mlekpol Sp. z o.o.
  • MTI FURNINOVA POLSKA Spółka z o.o.
  • Nestlé Waters Polska S.A.
  • Nexteer AUTOMOTIVE POLAND Sp. z o.o.
  • NGK Ceramics Polska Sp. z o.o.
  • Nosag Polska Sp. z o.o.
  • OASIS EAST Sp. z o.o.
  • Ośrodek Badawczo – Rozwojowy Przemysłu Rafineryjnego S.A.
  • PAS Polska Sp. z.o.o.
  • PC Soft Systemy Teleinformatyczne
  • PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S. A.
  • Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych SA
  • Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo SA w Warszawie Oddział w Odolanowie
  • RICOH Polska Sp. z o.o.
  • Sine Sp. z o.o.
  • SPIE Polska Sp. z o.o.
  • STEPAN POLSKA SP. z o.o.
  • TROPICAL Tadeusz Ogrodnik
  • Uniwersytet Jagielloński
  • Utex-Terra Sp. z o.o.
  • Vetoquinol Biowet Sp. z o.o.
  • VIESSMANN Technika Grzewcza Sp. z o.o.
  • Welcome Airport Services Sp. z o.o.
  • Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
  • Zakład Mechaniczny MESTIL Sp. z o.o.
  • ZAKŁAD METALOWY „WB” P.H.U. W.Bożek, M.Bożek SP.J.
  • Zakłady Mięsne Łmeat-Łuków S.A.
  • Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Oławie
METODY

Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych – metody szkolenia:

  • Mini wykłady
  • Case studies (analiza przypadków)
  • Dyskusje moderowane
  • Praca indywidualna
  • Praca w parach
  • Praca w grupach
  • Gry komunikacyjne
  • Odtwarzanie krótkich filmików
ADRESACI

Szkolenie Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych adresujemy do:

  • menedżerów zarządzających zespołami wielokulturowymi
  • specjalistów działów eksportu-importu
  • specjalistów działów handlowych
  • specjalistów działu logistyki, zakupów, zaopatrzenia
  • osób prowadzących i uczestniczących w procesach negocjacyjnych z międzynarodowymi klientami lub kooperantami (prezesów, dyrektorów finansowych)
  • pracowników, którzy reprezentują instytucje na spotkaniach o charakterze międzynarodowym

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia Różnice kulturowe w biznesie i negocjacjach międzynarodowych:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
98%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
99%

MIEJSCE SZKOLENIA

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 608 577 231
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

    • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

    • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

      Konfucjusz
    • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

      Nazwa firmy Jan Kowalski
    • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

      Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.