In Akademia Menedżera

Szkolenia
Rozwój Osobisty

Szkolenia
Dla Menedżerów

http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/konflikt-w-pracy?date=71903

Jak lider został strażakiem, czyli sztuka gaszenia pożarów w zespole. Jak zarządzać konfliktem, zmniejszyć napięcie i obniżyć emocje w zespole?

– dobre praktyki i sprawdzone rozwiązania – instrukcja obsługi konfliktu dla menedżerów

Pracujesz w różnorodnym środowisku, gdzie często dochodzi do tarć?
Borykasz się z niskim zaangażowaniem i konfliktami w zespole?
Chcesz dowiedzieć się jak zapanować nad skrajnymi emocjami pracowników gniew, frustracja, rozżalenie, irytacja, wzburzenie, bezradność, napięcie?
Chcesz przywrócić dobrą atmosferę i równowagę?

Nie pozwól by konflikt wymknął się spod kontroli!

Naucz się zarządzać konfliktem i rozwiązywać spory w zespole!

Bądź odważnym liderem, który nie zamiata problemów pod dywan, wie kiedy wejść między zwaśnione strony i zapanować nad emocjami pracowników.

Wykorzystaj konflikt do poszukiwania kreatywnych rozwiązań, oczyszczenia atmosfery w zespole, wzrostu motywacji i zaangażowania pracowników, lepszej współpracy między ludźmi, integracji wokół wspólnego celu.
Zapanuj nad chaosem, nie dopuść do pogorszenia wyników, czy rozpadu Zespołu.

Weź udział w szkoleniu, przećwicz trudne sytuacje w zarządzaniu zespołem, naucz się gasić pożary!


Szkolenie, które może Cię zainteresować:
Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej pracownikowi?

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

Konflikt w pracy – Jak lider został strażakiem? – korzyści ze szkolenia:

  • tworzenie inspirującego środowiska pracy
  • wykorzystywanie pozytywnych stron konfliktu
  • budowanie i umocnienie wizerunku lidera w sytuacji konfliktu
  • umiejętną diagnozę przyczyn powstawania konfliktów
  • zwiększenie motywacji i zaangażowania pracowników dzięki konfliktowi
  • pobudzenie aktywności i kreatywności zespołu
  • rozpoznawanie rodzajów konfliktu
  • skuteczne rozwiązywanie konfliktów
  • podniesienie efektywności pracy zespołu
  • kształtowanie pozytywnych aspektów rywalizacji w zespole
PROGRAM

Konflikt w pracy – Jak lider został strażakiem? – program:

Zagrajmy w konflikt

  • Fascynująca gra symulacyjna – wrażenia, wnioski w kontekście komunikacji, przeniesienie na codzienność zawodową uczestników
  • Konflikty w moim zespole – na rzeczywistych przykładach ze współpracy z pracownikami – opracowane w postaci mini case study – omówienie, wnioski.

Nie ma konfliktu – nie ma zespołu

  • Konfliktu naszego powszedniego… – konflikt jako naturalny element związany z dynamiką grupy
  • Podziemne źródełka – jakie są przyczyny konfliktów – różne podłoża konfliktów
  • Wiem jak jest – rodzaje konfliktów w oparciu o ich źródło i przebieg – przykłady z życia uczestników, omówienie i wnioski
  • Wieść gminna niesie – konflikty jawne, konflikty utajone – jak zamieniać konflikt utajony w jawny – ćwiczenie w grupach
  • Spali lub upiecze – pozytywna i negatywna rola konfliktu
  • Wskazówki piromana dla strażaka – techniki wywierania wypływu pozwalające kierować konfliktem zgodnie z celem jaki chcemy osiągnąć
  • Nie baw się swoją sikawką – rozpoznawanie rzeczywistych potrzeb ludzi uwikłanych w konflikt
  • Płomienne zabawy – w jaki sposób ludzie reagują na konflikty i jak można wykorzystać wiedzę na ten temat

Strażak a wąż strażaka – lider w obliczu konfliktu – autodiagnoza

    • Jak się masz…– style radzenia sobie z sytuacjami trudnymi i konfliktem – test Thomasa Kilmana – wypełnienie testu, zebranie wyników, omówienie stylów, wnioski w kontekście rzeczywistości zawodowej uczestników
    • Motyl w kokonie – Wskaźniki pozwalające rozpoznać konflikt w jego wczesnej fazie
    • Patrzę i walczę – Pasywne i aktywne techniki reagowania na konflikt w zależności od celu jaki sobie stawiamy
    • Gaszę czy straszę – Zarządzanie emocjami lidera w sytuacjach konfliktowych
    • Kwatera dowództwa na pierwszej linii frontu – Umiejętność sporządzania planów działania w sytuacji konfliktu
    • Z sikawką mi do twarzy – Umiejętność bezpiecznego wychodzenia z konfliktu i jego wygaszania

    Runda podsumowań

    • Gwiazda ekspercka – ćwiczenie interaktywne służące czerpaniu z wzajemnych doświadczeń uczestników
    • Q&A – sesja pytań i odpowiedzi
    • Zadanie rozwojowe do realizacji w codzienności zawodowej uczestników
    WYKŁADOWCA

    Szkolenie konflikt w pracy – jak lider został strażakiem? poprowadzi:

    Trener, konsultant, akredytowany coach ICF. Ekspert zarządzania.
    Towarzyszy przywódcom w drodze od menedżera do lidera. W pracy z menedżerami koncentruje się na zagadnieniach autentyczności i charyzmie lidera, świadomego przywództwa, efektywnej komunikacji, radzeniu sobie z wyzwaniami w zarządzaniu zespołem, zarządzaniu stresem, konfliktem, work-life balance, mindfulness w biznesie.
    Ma na swoim koncie 3700 godzin sesji indywidualnych, 3300 godzin szkoleń i warsztatów, 150 godzin wystąpień publicznych, w których udział wzięło 7200 uczestników.

    W autorskich, relacyjnych szkoleniach i warsztatach wykorzystuję doświadczenie coachingowe, terapeutyczne, techniki mindfulness, pracę z ciałem, ruchem, dźwiękiem, obrazem, by zwiększyć ich atrakcyjność, efektywność oraz integracyjno-motywacyjny charakter.
    Wspiera najwyższą kadrę w uwalnianiu się z tego co przeszkadza, ogranicza, staje na drodze, blokuje w realizacji celów.

    Certyfikaty:

    Mindsonar, InspireGroup – Design Thinking, Coachways – Vuca World Leadership, Theory U, The Cynefin Framework, Manifestacja celu, APMG – Change Management, Konstelacje Archetypowe, Coaching TAO w ujęciu transpersonalnym, Psychoterapia Zaburzeń Depresyjnych – Polski Instytut Psychoterapii Integratywnej. .  Certyfikowany Praktyk i Mistrz ECO NLP.

    Publikacje:

    Autor ponad 200 artykułów m.in. w magazynach „Sukces”, „BusinessMagazine”, „L’Eclat”, „Trendy Art of Living”, „Elle Man” „Dziennik”, „Manager”, „Gazeta Finansowa”, „Dziennik Zachodni”, „Fokus na Biznes”, „BusinessWoman&Life”, „VIP Magazine”, „Fine Life”, „Top Class”, „Business Traveller”, „Ludzie Sukcesu”, „2-tygodnik Kielecki”, „Business Voice”, „Sport bez ograniczeń”, „Network Magazine” i innych, gdzie pełnię rolę eksperta ds. psychologii biznesu i świadomego życia.

    Wybrani klienci:

    BMW, Peugot, Toyota, Volvo, Volkswagen Group Polska, Kompania Piwowarska, DPD, BSH, ZPR Group, Radio Vox, Radio Plus, Marcopol, Flugger, Bibus Menos, Quad Graphics, Colian, Polskie Sieci Energetyczne, PGNiG, PGE, ZUS, CES, JTI, Fujitsu, HBH, Neuca, Unum, Novol, Kiloutou, Grupa Azoty, Konimpex, Mondi, OexCursor, Poczta Polska, Westland, AllSpice, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, SGH, Akademia Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski, Akademia WSB Dąbrowa Górnicza, Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet Łazarskiego, WSB Szczecin, Wyższa Szkoła Humanitas, Kongres Praktyków Biznesu, Stress Off Festival, PHD/Media Direction, Pure Sky Club, Business Center Club, Wydawnictwo Charaktery, Wydawnictwo Presspublica, DFK,  ASA, Prizm, Pernod Ricard, RC2, Urząd Kontroli Skarbowej, Stołeczne Forum Przedsiębiorczości, Instytut Publico, kadry hoteli, DPSów, szkół, przedszkoli i inni.

    METODY

    Szkolenie konflikt w pracy – jak lider został strażakiem? – metody:

    Szkolenie konflikt w pracy prowadzone jest z zastosowaniem licznych, ciekawych ćwiczeń grupowych na platformie ZOOM, w podziale na pokoje.

    ADRESACI

    Szkolenie konflikt w pracy – jak lider został strażakiem? adresujemy do:

    • menedżerów, którzy spotykają się z konfliktami w zespole i nie wiedzą jak nimi zarządzać

    Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia konflikt w pracy – Jak lider został strażakiem?:

    POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
    95%
    ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
    98%
    UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
    94%

    MIEJSCE SZKOLENIA

    19.12.2024 Szkolenie online
    790 ZŁ (NETTO)

    KARTA ZGŁOSZENIA

    OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

      KONSULTANT


      JOANNA KUŚ
      Specjalista ds. szkoleń otwartych

      tel: +48 32 33 55 150
      mobile: +48 608 577 231
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      NATALIA TREFLER
      Specjalista ds. szkoleń otwartych

      tel: +48 32 33 55 153
      mobile: +48 662 297 689
      e-mail: effect@effect.edu.pl

      OPINIE KLIENTÓW


      • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

        ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
      • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

        Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

      Newsletter


      BĄDŹ NA BIEŻĄCO

      z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

        Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

        Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.