In Akademia Menedżera, Negocjacje
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/negocjacje-wynagrodzenia?date=74282

Menedżer w ogniu… pytań o podwyżki, benefity i lepsze warunki pracy

– jak rozmawiać na temat kasy? Tool box skutecznych technik i narzędzi.

Pracownicy masowo ruszają nie tylko po podwyżki!

Oczekują elastycznych godzin pracy, możliwości pracy zdalnej, szkoleń i kursów, work life balans.

Co to oznacza dla menedżerów?
Drażliwe i trudne rozmowy o podwyżkach, które trzeba strategicznie przeprowadzić i do których warto się przygotować już dziś!

  • Jak poradzić sobie z rosnącymi oczekiwaniami finansowymi pracowników i ich nie stracić?
  • Jak rozmawiać na temat pieniędzy, gdy kasa jest pusta i na zmianę warunków finansowych nie ma szans?
  • Jak odpierać rosnące oczekiwania dotyczące lepszych warunków pracy, wyższych wynagrodzeń i większej liczby benefitów, gdy koszty firmy nie pozwalają sprostać wymaganiom?

Mówimy STOP podwyżkom, nadmiernym oczekiwaniom, eskalacji roszczeń pracowniczych.

Mamy dla Ciebie Tool box pomocny w obliczu eskalujących roszczeń pracowników.

Dowiesz się:

  • czy przy oczekiwaniach płacowych zawsze chodzi o pieniądze?
  • jak przygotować się do rozmów z pracownikami na temat wysokości wynagrodzenia i innych warunków umowy?
  • jak rozumieć roszczenia pracowników, tak by osiągnąć pozytywny wynik dla obu stron?
  • jak komunikować się z pracownikami, aby zrozumieć ich potrzeby?
  • jak negocjować warunki zatrudnienia i nie stracić pracownika? Poznasz skuteczne strategie negocjacji i przykłady działań w przypadku różnych rodzajów roszczeń stawianych przez pracowników. Jak radzić sobie w ekstremalnie trudnych sytuacjach negocjacyjnych?
  • jak odpowiadać na trudne pytania?
  • jak asertywnie odmawiać i nie ulegać naciskom ze strony pracowników?
  • jak trafnie konstruować i dobierać argumenty?
  • jak reagować na manipulacyjne zagrywki pracowników?
  • jak radzić sobie z presją, agresją i trudnymi emocjami w negocjacjach z pracownikami?
  • jak nie dopuścić do impasu w rozmowach o kasie?

Możesz liczyć na dużą dawkę inspiracji w niełatwych rozmowach menedżerskich z pracownikami!

Na szkoleniu aktywnie poprowadzisz rozmowy z pracownikami, przećwiczysz techniki wywierania wpływu, przełamywania impasu i dochodzenia do ostatecznego porozumienia.
Rozwiniesz swój zestaw narzędzi i technik, które będziesz mógł zastosować w pracy i skutecznie zarządzać roszczeniami pracowników.
Wyjdziesz z gotowym scenariuszem radzenia sobie z trudnymi sytuacjami roszczeń pracowniczych.


uczestnicy szkolenia negocjacje wynagrodzenia wybrali również:

Szkolenie certyfikowany negocjator Sprawdź

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

4 grudnia 2024r. – szkolenie online

Wymagania sprzętowe:

  • W celu prawidłowego i pełnego korzystania ze szkolenia należy posiadać urządzenie (komputer, laptop lub smartfon) z dostępem do Internetu, wbudowaną kamerą i mikrofonem.
  • Proste, intuicyjne uruchamianie szkolenia na urządzeniach.
  • Po rejestracji na szkolenie wszystkie kwestie techniczne będą Państwu przesłane drogą mailową.

Zaplanuj czas na szkolenie – 9:00-15:00.
8.30 – 9.00
Logowanie do platformy i sprawdzanie ustawień.

Cena szkolenia wynosi 840 zł netto.
Do podanej kwoty zostanie doliczony VAT w wysokości 23%.

Dla instytucji budżetowych i firm, które finansują szkolenie w ponad 70% z środków publicznych, istnieje możliwość wystawienia faktury VAT ze stawką zwolnioną. Aby uzyskać taką fakturę należy przesłać do nas oświadczenie o finansowaniu usługi szkoleniowej ze środków publicznych.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu z sesją pytań i odpowiedzi, materiały szkoleniowe w wersji pdf, elektroniczny certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych. Odpowiedzi na pytania nie są doradztwem prawnym. Doradztwo prawne proponujemy na indywidualne zlecenia w ramach usług świadczonych przez Effect Polska.

OSiI Effect nie wyraża zgody na jakąkolwiek formę utrwalania, powielania, udostępniania lub nagrywania przebiegu szkolenia. Treść szkolenia i materiały szkoleniowe objęte są prawami autorskimi.

CELE I KORZYŚCI

Negocjacje wynagrodzenia – cele szkolenia:

PROGRAM

Negocjacje wynagrodzenia – program szkolenia:

Program szkolenia oparto o praktyczną technikę STOP (Situation, Techniqes, Objectives, Performance)

Moduł I
Kontekst roszczeń (SITUATION).
Trudne sytuacje roszczeń pracowniczych.

Omówimy różne typy roszczeń, jakie pracownicy mogą zgłaszać, w tym roszczeń finansowych, roszczeń dotyczących środowiska pracy, roszczeń dotyczących czasu pracy i roszczeń związanych z warunkami umowy z pracownikiem.
Siła negocjacyjna pracowników. Dowiesz się jakie są podstawowe prawa pracownicze i jakie wsparcie dają pracownikom regulacje kodeksu pracy.
Przeanalizujemy trudne sytuacji Uczestników, ich przyczyny i konsekwencje.

Moduł II
Techniki i taktyki (TECHNIQUES).

Konflikt interesów – jak skutecznie prowadzić trudne rozmowy o pieniądzach i benefitach?
Przećwiczymy najskuteczniejsze techniki radzenia sobie z presją, manipulacją i roszczeniami pracowników.
Omówimy scenariusze rozmów dotyczących ewentualnej podwyżki, zmian warunków pracy (na przykład żądanie pracownika zgody na pracę w home office), uzyskania dodatkowych benefitów.
Wykorzystamy najlepsze praktyki zawodowych negocjatorów i mediatorów.
Przećwiczymy różne strategie w kontekście prowadzenia rozmów z pracownikami, negocjowania podwyżek.

Moduł III
Pokonywanie obiekcji (OBJECTIVES)
Gdy sprawa staje na ostrzu noża zwykłe techniki perswazji nie wystarczą!
Jak odmawiać i nie stracić pracowników?

Skupimy się na najtrudniejszych sytuacjach w negocjacjach z pracownikami. 
Co działa, a czego nie próbuj pod groźbą impasu! Opanujesz techniki pokonywania obiekcji, radzenia sobie z impasem, rozwiązywania konfliktów.
Poznasz niezwykle skuteczny model przygotowania argumentacji i sposoby osłabienia argumentów drugiej strony.
Podpowiemy jak wzmocnić i wykorzystać relacje w rozmowach z pracownikami.

Moduł IV
Praktyczne wykorzystanie (PERFORMANCE)

Dzięki ćwiczeniom rozwiniesz umiejętności wywierania wpływu, przełamywania impasu w rozmowach i dochodzenia do ostatecznego porozumienia.
Ważnym elementem będzie wzmocnienie asertywności i pewności siebie uczestników poprzez pracę z przekonaniami oraz wskazanie sposobów na przełamywanie mechanizmu wyuczonej bezradności.

WYKŁADOWCA

Szkolenie na temat negocjacji wynagrodzeń poprowadzi:

Marcin Rogowski

Jeden z najskuteczniejszych w Polsce Ekspertów twardych negocjacji.
Czynny, zawodowy negocjator.
Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w negocjacjach.
Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla menedżerów czołowych korporacji spędzając na salach szkoleniowych około 1000 godzin rocznie. Posiada wieloletnie doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu szkoleń z obszaru negocjacji wewnątrz organizacji – z klientami wewnętrznymi, pracownikami, współpracownikami. Wielokrotnie uczestniczył w przygotowaniu strategii negocjacji ze związkami zawodowymi.
Jako licencjonowany trener najstarszej amerykańskiej organizacji coachingowej – Corporate Coach U® wspiera liderów w osiąganiu ponadnormatywnych wyników.
Jest dyrektorem merytorycznym w polskim oddziale Brian Tracy International.

Jest aktywnie działającym executive coachem i prekursorem coachingu prowokatywnego w Polsce znanym jako BAD COACH.
Posiada doświadczenie w środowisku projektowym potwierdzone certyfikatem zarządzania projektami Prince2® Registered Practitioner APMG International ( nr cert. 02611152-01-ER86).

Ukończył Erickson College International.

Jest redaktorem naczelnym największego polskiego portalu o sprzedaży www.biznesmusisprzedawac.pl oraz redaktorem działu negocjacje miesięcznika branżowego „Nowa sprzedaż”.

Pisze dla Benefit, Marketer+, OnetManager, Forbes, i wielu innych branżowych redakcji.

Do jego stałych klientów należą między innymi:
Arcelor Mittal, Astra Zeneca, Skanska, Żabka, Seris – Konsalnet, Warbud, RR Donnelley Europe, Grupa ACCOR, Bramy Wiśniowski, Selena S.A., Danfoss Poland, Grupa LOTOS, Kopalnia Soli Wieliczka S.A., Adampol S.A., Hussar Gruppa S.A., Sheraton Hotels, JBB, Integer S.A., Best Western Hotels, Sofitel Hotels, Mercure Hotels, Nidec Motors, Carrefour, Makro, Polpharma, Kinnarps, Wilson & Brown, Klepierre Poland, Polar Logistics, Bireta, Duka Shops, Aluprof S.A., Nord Logistic, Burger King, Stena Line, Mieszko, BZK, Antal International, Hempel Paints, Hilton Hotels, Kompania Piwowarska, Novotel Hotels, Werner Kenkel, Johnson & Johnson.

METODY

negocjacje wynagrodzenia – metody szkolenia:

  • Praktyczne warsztaty + trening umiejętności.
  • Mini wykłady,
  • scenki sytuacyjne,
  • analiza case study,
  • odgrywanie ról,
  • dyskusja moderowana,
  • autodiagnoza,
  • informacje zwrotne dla uczestników od trenera.
ADRESACI

negocjacje wynagrodzenia – kogo zapraszamy na szkolenie:

  • członków zarządów, właścicieli firm
  • kierowników zarządzających zespołami 
  • kierowników i specjalistów działów kadr/HR
  • rekruterów
  • negocjatorów i mediatorów
  • wszystkich, którzy w codziennej pracy negocjują i poddawani są wpływom i manipulacjom

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia na temat negocjacji wynagrodzeń:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
95%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
94%

MIEJSCE SZKOLENIA

Hotel Focus*** Łódź

Hotel Focus*** Łódź

4.12.2024 Szkolenie online
840 ZŁ (NETTO)
27.01.2025 Szkolenie online
840 ZŁ (NETTO)
10.03.2025 Szkolenie online
840 ZŁ (NETTO)
5.06.2025 Szkolenie online
840 ZŁ (NETTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    JOANNA KUŚ
    Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 608 577 231
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    NATALIA TREFLER
    Specjalista ds. szkoleń otwartych

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

      ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
    • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

      Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.