In Akademia Menedżera

Szkolenia
Rozwój Osobisty

Szkolenia
Dla Menedżerów

http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/obrona-przed-manipulacja?date=68351

Karate lidera – sztuka obrony przed presją i manipulacją pracowników

– warsztaty dla liderów, którzy na co dzień doświadczają negatywnej presji i manipulacji ze strony pracowników

Nie radzisz sobie z presją, roszczeniowością i manipulacją ze strony pracowników?
Masz w zespole podwładnych, którzy kombinują, kręcą, podżegają do buntu, kopią dołki, działają za plecami, wywierają naciski, stawiają pod murem, testują granice, szantażują, stają okoniem, negują lub podważają Twoje decyzje?
Masz w dziale jednostki, które wykazują coraz mniejszą lojalność względem organizacji i przełożonych, a Ty musisz z nimi współpracować, bo brakuje rąk do pracy?

Przygotowaliśmy SOS dla menedżerów, który potrzebują szybkiego wsparcia w codziennej komunikacji z coraz bardziej kłopotliwymi, roszczeniowymi i zdemotywowanymi pracownikami.

Przećwiczymy skuteczne techniki radzenia sobie z presją i manipulacją.

Podczas warsztatów dowiesz się:

Jak radzić sobie z negatywną presją i manipulacjami stosowanymi przez pracowników?
Jak radzić sobie z odmową wykonania pracy, niską efektywnością pracy, szantażem emocjonalnym?
Jak się bronić przed atakiem personalnym ze strony pracowników, łamaniem ustalonych zasad?
Jak się zachować w obliczu zagrożenia odejściem do konkurencji, porzuceniem pracy wobec braków kadrowych i rynku pracownika?
Jak rozmawiać na temat podwyżek, kiedy kasa jest pusta?
Co robić w przypadku permanentnych błędów, niskiej efektywności i niechęci do rozwoju i zmiany?
Jak egzekwować punktualność i realizację zadań?
Jak postępować z awanturnikiem wszczynającym kłótnie i konflikty w pracy?
Co to jest staffing i jak się przed nim bronić?


Szkolenie, które może Cię zainteresować:
Mistrzowski feedback – jak skutecznie udzielać informacji zwrotnej pracownikowi?

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

CELE I KORZYŚCI

sztuka obrony przed presją i manipulacją pracowników – korzyści ze szkolenia:

Dowiesz się:

PROGRAM

Szkolenie sztuka obrony przed presją i manipulacją pracowników – program:

Są tacy pracownicy, którzy uważają, że im się należy. Są tacy, którzy szukają dziury w całym. Bywają też wojownicy, dla których dzień bez zwarcia, to dzień stracony. Pojawiają się malkontenci, dla których ciągle jest coś nie tak. Wielu pracowników zachowuje się jak rozpieszczone dzieciaki, które zadzierają nosy wyżej głowy i łaskę robią, że cokolwiek robią. Albo manipulują, kombinują, kręcą, podżegają do buntu, kopią dołki, działają za plecami, wywierają naciski, stawiają pod murem, testują granice, szantażują, stają okoniem, negują, podważają decyzje menadżera.

Sztuka wojny „Jeśli chcesz pokoju, gotuj się do wojny”.Konflikt w zespole przypomina toczącą się śnieżną kulę. Kula wciąż się powiększa i jeżeli nikt jej nie zatrzyma, zmiecie wszystko na swojej drodze.  
Wojnę w zespole bardzo trudno wygrać.
Zwykle przegrywają wszyscy, a winą zgodnie obarcza się lidera. Jakie są przyczyny konfliktów, negatywnych postaw, jak funkcjonują najgorsze, a jak najlepsze zespoły dowiesz się z wprowadzenia. Będzie ono też dobrą okazją do zgłoszenia swoich indywidualnych preferencji i potrzeb związanych ze szkoleniem.

Toksyczne postawy – 8 typów najbardziej uciążliwych podwładnych
Jak ograniczyć wpływ trudnych pracowników na Ciebie, resztę zespołu oraz całą organizację? 

  • Gwiazda – osoba skupiająca się wyłącznie na promocji własnej osoby i pozyskaniu sympatii członków zespołu, a co ważniejsze Twojego szefa
  • Kret – osoba kopiąca dołki pod innymi, a przede wszystkim Tobą, ale zawsze z przymilnym uśmiechem na ustach
  • Mędrzec – wiedzący wszystko najlepiej, krytykuje, deprecjonuje i obniża Twoją wartość kiedy tylko może
  • Ofiara – osoba, która obwinia Ciebie o wszystkie nieszczęścia jakie ją spotykają, a największym nieszczęściem oczywiście jest to, że w pracy trzeba pracować
  • Ślizgacz – to unikający pracy odpowiedzialności, gmatwający proste rzeczy leń. Zawsze potrafi się jednak wytłumaczyć, ma na wszystko papier
  • Śmieszek – popularny i wyluzowany, potrafi rozwalić każde spotkanie i obśmiać najlepszy projekt
  • Szwagier – osoba zasłaniająca się koneksjami, powiązaniami, relacjami z Twoimi przełożonymi
  • Gracz – osoba o skłonnościach psychopatycznych, czerpiąca satysfakcję z konfliktów, porażek i innych trudnych sytuacji

Poznasz skuteczne sposoby neutralizacji negatywnego wpływu każdego z powyższych toksycznych typów, wykorzystujące wiedzę z obszaru psychologii różnic indywidualnych, socjologii i twardych negocjacji.

  • Techniki mistrzów – poznaj najlepsze taktyki zawodowych negocjatorów, które działają także w negocjacjach z uciążliwym podwładnym, między innymi: strajk odwrócony, ekspozycja, domiar, okienko, łącze, dobry – zły, poprzeczka, pozorny wybór, huśtawka.
  • 6 głównych stylów – zaplanuj strategię działania wykorzystującą 6 podstawowych reguł wywierania wpływu dopasowaną do każdego toksycznego typu.
  • Ich słaba strona – każdy typ osobowości posiada swoje mocne i słabe strony, dowiedz się jak rozpoznać typ osobowości toksycznego podwładnego i jakie są jego słabe strony. A następnie to wykorzystaj.

Staffing czyli mobbing odwrócony
Ty – szef także możesz podlegać przemocy psychologicznej ze strony zespołu, lub pojedynczej osoby, nie musisz tego akceptować!
Prawo pracy, karne oraz kodeks cywilny chroni nie tylko pracownika – nie jesteś bezbronny.
Nieakceptowalne, nieprofesjonalne i nieuprawnione zachowania podwładnych takie jak, ignorowanie, obmawianie, poniżanie, wyśmiewanie, czy lekceważenie mogą być podstawą do działań dyscyplinujących, także prawnych.

Pierwszy sparing – jak prowadzić trudną rozmowę dyscyplinującą, gdy wszystko inne już zawiodło?

  • Prawny kij – najważniejsze zapisy prawa pracy, kodeksu cywilnego i karnego chroniące Ciebie przed manipulującym, blefującym lub agresywnym pracownikiem 
  • Dojo szefa – dowiedz się jak, dzięki narzędziom HR, regulaminom i procedurom stworzyć środowisko pracy pozwalające unikać negatywnych postaw lub szybko sobie z nimi radzić.
  • Pierwszy sparing – poznaj kluczowe zasady przygotowania i prowadzenia wykorzystującej instrumenty perswazji skutecznej rozmowy dyscyplinującej.

Dynamika choroby zespołu
Kontrola struktury nieformalnej w organizacji to jedno z kluczowych zadań lidera.
Same procedury, standardy i regulaminy nie wystarczą.
Działania motywujące, wspierające i integrujące zespół to też za mało, by kształtować właściwe postawy.
Lider w dzisiejszych czsach powinien znać mechanizmy społeczne i psychologiczne wpływające na atmosferę i relacje wewnątrz zespołu.

  • Trzech na jednego. Paczka, łańcuch, klika – poznaj typowe choroby zespołu dzięki narzędziu socjometrycznemu J. Moreno i dowiedz się jak dobrać stosowne leczenie.
  • Aikido lidera. Poznaj cztery fazy rozwoju zespołu wg modelu Tuckmana i najlepsze praktyki pokonywania trudnych momentów. Dzięki przypomnieniu zasad zarzadzania sytuacyjnego dobierz odpowiednie narzędzia do każdej fazy.
  • Twój kodeks bushido. Prosta droga powrotu do zdrowych postaw, zasad i efektywnego działania. Stwórz plan wyjścia z trudnej sytuacji, który możesz wdrożyć tuż po szkoleniu.

Podstawę merytoryczną programu szkolenia stanowią prace Patricka Lencioniego, Jima Collinsa, Kena Blancharda, Jima Campa, Roberta Cialdiniego i Daniela Kahnemana.

WYKŁADOWCA

Szkolenie sztuka obrony przed presją i manipulacją pracowników poprowadzi:

Trener, konsultant, jeden z najskuteczniejszych w Polsce Ekspertów twardych negocjacji.
Licencjonowany trener najstarszej organizacji coachingowej – Corporate Coach U (Bradenton, USA). Aktywnie działający executive coach i prekursor coachingu prowokatywnego – BAD COACH. Ukończył The Art and Science of Coaching, Erickson College International.

Od 2010 roku prowadzi warsztaty, szkolenia i konferencje dla menedżerów czołowych firm i korporacji, spędzając na salach szkoleniowych około 1000 godzin rocznie.
Wspiera menedżerów w uwalnianiu się z tego co ogranicza, staje na drodze, blokuje w realizacji celów.
Do swoich głównych inspiracji zalicza prace Schulza Von Thuna, Alexandra Lowena, Stephena Coveya, Ericha Fromma, Philipa Zimbardo oraz Wojciecha Eichelbergera.
Od 2014 roku szkoli trenerów biznesu w ramach innowacyjnego kursu Business Trainer &Coach™

Posiada najwyższy międzynarodowy certyfikat z zarządzania projektami w metodyce Prince 2 – APMG International Registered Practitioner (nr cert. 02611152-01-ER86). Prowadził wiele projektów interimowych.

Od 2014 roku szkoli trenerów biznesu w ramach innowacyjnego kursu Business Trainer &Coach™.

Posiada ponad 20 letnie doświadczenie doświadczenie w twardych negocjacjach, w tym ze związkami zawodowymi i przedstawicielami pracowników. Wielokrotnie negocjował wielomilionowe kontrakty z biznesmenami z Rosji, Ukrainy, Niemiec, Francji, Austrii, Włoch, Tajwanu czy Chin. Negocjował kontrakty z największymi sieciami marketów w Polsce i Europie typu Tesco, Leroy Merlin, Castorama, Hornbah, Epicentr itp.

Zaufały mu największę organizacje w Polsce, między innymi:

Astra Zeneca, Grupa Nowy Styl, RR Donnelley Europe, Orbis S.A., Grupa Accor, SPS Handel S.A., MCKB, Bramy Wiśniowski, Selena S.A., Amplus, Danfoss Poland, Grupa LOTOS, Newmor Polska, Interim Europe, Kopalnia Soli Wieliczka S.A., PK Components, Adampol S.A., Hussar Gruppa S.A., Sheraton Hotels, Brytyjsko Polska Izba Handlowa, 9livesdata Poland, JBB, Integer S.A., BMSP Boryczko, Malinowska i Partnerzy, Drukarnia Chroma, Best Western Hotels, Sofitel Hotels, Mercure Hotels, Ibis Hotels, Novotel Hotels, Nidec Motors, Carrefour, Makro, Polpharma, Kinnarps, , Wilson & Brown, Witru International, Klepierre Poland, Polar Logistics, Bireta, Duka Shops, Aluprof S.A., Nord Logistic, Burger King, Stena Line, Mieszko, Elmontaż, Van Dalhen, Węglokoks, BZK, Antal International, Hempel Paints, Hilton Hotels, Kompania Piwowarska, Werner Kenkel Poland, Witru International, Antal International, Elplast, Klepierre, Polar Logistics Polska, Bireta Professional Translations, DUKA, Atlanta Poland, Johnson & Johnson Sp z o.o., SCM, Księgowość Polska, Aluprof S.A. Dystrybucja Pro, Data System, Nord Logistic, Van Dalhen, Chromecrm, Węglokoks, Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej, Hempel Paints, Stena Line, Ortocentrum, Culinar Polska, Elmontaż, SIME Polska, Mieszko, Koppert Polska, Nidec Motors & Actuators, J.K. Project, Etisoft Kraków, FMC Technologies, BZK, Free Polska, Academy of New York Sp, Wienkra, Jordan group, Super Krak S.A., Wessling, Kompania Piwowarska, Johnson & Johnson, PGNIG, Zetor, Hilton Hotels

Jest redaktorem naczelnym największego polskiego portalu o sprzedaży www.biznesmusisprzedawac.pl oraz redaktorem działu negocjacje miesięcznika branżowego „Nowa sprzedaż”.

Opublikował dziesiątki artykułów w prestiżowych magazynach, między innymi w Forbes, Marketer+, Nowa Sprzedaż, Benefit, HR Leaders, Personel i Zarządzanie, World Business Class Magazine.
Występuje z czołówką polskich i zachodnich mówców na najważniejszych konferencjach branżowych u boku takich międzynarodowych ekspertów jak Brian Tracy, Richard Denny, Robert Cialdini, Kevin Hogan.

METODY

Szkolenie sztuka obrony przed presją i manipulacją pracowników – metody:

Szkolenie sztuka obrony przed presją i manipulacją pracowników prowadzone jest z zastosowaniem licznych, ciekawych ćwiczeń grupowych na platformie ZOOM, w podziale na pokoje.

ADRESACI

Szkolenie sztuka obrony przed presją i manipulacją pracowników adresujemy do:

  • menedżerom, którzy spotykają się z negatywną presją i manipulacją ze strony pracowników, bądź chcą dowiedzieć się jak zapobiegać takim sytuacjom.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem w pracy:  

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
95%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
98%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
94%

MIEJSCE SZKOLENIA

27.02.2024 Szkolenie online
790 ZŁ (NETTO)
18.03.2024 Szkolenie online
790 ZŁ (NETTO)
24.04.2024 Szkolenie online
790 ZŁ (NETTO)
22.05.2024 Szkolenie online
790 ZŁ (NETTO)
19.06.2024 Szkolenie online
790 ZŁ (NETTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT

    KONSULTANT


    KINGA LALKO-SMOŁKA
    KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 150
    mobile: +48 662 297 689
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    AGNIESZKA WALAS
    SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

    tel: +48 32 33 55 153
    mobile: +48 608 577 231
    e-mail: effect@effect.edu.pl

    OPINIE KLIENTÓW


    • "Szczerze polecam szkolenie menedżerom, kierownikom firm oraz jednostek organizacyjnych, właścicielom firm. Wiedza zdobyta na szkoleniu ułatwia zrozumienie kondycji finansowej firmy oraz wpływ komórek na tę kondycję".

      ANBUD Sabina Obwiosło-Budzyń Sabina
    • "Wysoki poziom merytoryczny szkolenia. Ciekawe, dynamiczne zajęcia szkoleniowe. Sympatyczny opiekun grupy".

      Europe Distribution Group Sp. z o.o. Magdalena

    Newsletter


    BĄDŹ NA BIEŻĄCO

    z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

      Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.

      Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.