In Akademia Menedżera
http://144.76.189.48/pdf-new.php?url=https://effect.edu.pl/szkolenia-dla-menedzerow/prowadzenie-motywacyjnych-spotkan-z-pracownikami

Szkolenie prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami – podstawowe kompetencje menedżera

–  Co zrobić, żeby spotkania angażowały zespół do intensywnej pracy i wysiłku? – 10 narzędzi menedżera niezbędnych w organizowaniu i prowadzeniu zebrań.

Jedną z ważniejszych kompetencji menedżera jest prowadzenie spotkań, narad, odpraw, rozliczeń, inspirujących prezentacji.
Dlaczego?

  • Menedżerowie firm spędzają na spotkaniach 40–50% swojego czasu pracy – czyli 23 godziny tygodniowo.
  • Organizacje przeprowadzają ponad 3 mld spotkań rocznie.
  • 90% uczestników spotkań przyznaje, że w ich trakcie błądzi myślami gdzie indziej.
  • 73% przyznaje, że podczas spotkań firmowych zajmuje się inną pracą.
  • 25% spotkań firmowych poświęca się na omawianie nieistotnych kwestii.

Jak to zmienić?!
Podczas szkolenia Prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami dowiesz się co zrobić, żeby Twoje zebrania przestały uprzykrzać życie pracownikom, nie były stratą czasu i pieniędzy dla firmy, nasiadówką i złem koniecznym, show szefa!
Nasz trener, znany z kreatywnego prowadzenia szkoleń, ma pełną głowę pomysłów na wzbudzenie i utrzymanie zainteresowania, stymulację do działania uczestników spotkania. Podzieli się swoimi niezawodnymi sposobami na sukces Twoich wystąpień i uatrakcyjnienie prowadzonych zebrań z pracownikami.

Dowiesz się:

Jak przeprowadzić spotkanie w sposób interesujący, efektywny?
Jak przygotować się do prowadzenia spotkania?
Co zrobić żeby nas słuchano?
Jak zaangażować uczestników spotkania?
Jak mówić, żeby spotkanie zmotywowało zespół do intensywnej pracy i wysiłku?
Jak skutecznie zainicjować zmianę?
Jak poprawić efektywność pracy zespołu?
Jak kontrolować czas, żeby spotkanie nie trwało zbyt długo?
Jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami?
Jak zaplanować wdrożenia i kontrolować ich realizację po spotkaniu?

Na szkoleniu Prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami wypracujesz checklistę do planowania skutecznego spotkania. Poznasz nowe narzędzia i praktyczne rozwiązania do zastosowania od zaraz.

ORGANIZACJA

Wybierz termin szkolenia:

Przydatne informacje organizacyjne:

21 maja 2020r. – Park Inn by Radisson Katowice ****
Katowice, ul. Bytkowska 1a
www.parkinn.com/hotel-katowice

Park Inn by Radisson Katowice**** reprezentujący sieć hotelarką Carlson Rezidor Hotel Group. Hotel zlokalizowany jest w pobliżu Parku Chorzowskiego i Międzynarodowych Targów Katowickich.

Zajęcia rozpoczynają się o godzinie 9:00, a kończą o godzinie 16:00.
Cena szkolenia wynosi 690 zł brutto.

Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, przerwy kawowe, lunch.

Praktyczne informacje dotyczące parkowania:

Parking hotelowy naziemny dla osób nocujących w cenie noclegu.
Parking hotelowy podziemny dla osób nocujących płatny dodatkowo.
Parking hotelowy naziemny i podziemny dla osób nie nocujących płatny dodatkowo.

Możliwe jest bezpłatne korzystanie z parkingu miejskiego:
– bezpłatne miejsca przy Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego ul. Bytkowska / Targowa (25-50m od hotelu)
– bezpłatne miejsca przy ul. Bytkowska/ Józefowska (25-50m od hotelu).

Cena szkolenia nie obejmuje noclegów i parkingu. Podczas rezerwowania miejsca w hotelu prosimy o powołanie się na „Effect” – organizatora szkolenia. Dzięki temu korzystają Państwo z wynegocjowanych dla naszych Gości stawek hotelowych.

PROGRAM

Szkolenie prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami – program:

Prowadzący spotkanie biznesowe tak powinien skonstruować jego treść, by wyczerpać temat, ale nie wyczerpać słuchaczy”
Winston Churchill

Karciana Rozgrywka,  gra służąca do zilustrowania, jak działa Prawo Parkinsona i jak mądrze wykorzystać czas podczas spotkania.

Po co spotykam się z zespołem?
Zdefiniuj cel spotkania i temat przewodni. Co chcesz osiągnąć?
Zdefiniuj cele Twojego audytorium. Co oni chcą osiągnąć?
Co chcemy osiągnąć i ustalić z zespołem?
Jakie tematy należy poruszyć, jakie problemy rozwiązać?
Spotkania Informacyjne. Spotkania rozwiązujące problemy. Spotkania Motywacyjne.

Agenda spotkania.
Ustalenie terminu, miejsca i czasu spotkania.
Dopasowanie terminu i czasu spotkania do kalendarzy współpracowników.
Jak długo powinno trwać?
Rozesłanie zaproszeń – wykorzystanie kalendarza Outlook.

Materiały.
Czy konieczne jest przygotowanie materiałów i pozyskanie informacji niezbędnych do podejmowania decyzji?
Czy przewidujemy materiały, które powinny być wysłane na tyle wcześnie, aby uczestnicy mieli możliwość zapoznania się z nimi?
Czy przewidujemy materiały, które będą udostępnione bezpośrednio na spotkaniu?

Miejsce spotkania.
Przygotowanie sali od strony technicznej i zabezpieczenie sprzętu. Zadbaj by zebranie odbywało się w dobrej atmosferze i sprzyjających warunkach.

Prowadzący spotkanie
– jaką rolę odgrywa menedżer?
Sztuka moderowania spotkań w pasjonujący sposób.
Autorytet prowadzącego.
Kreatywność i asertywność prowadzącego spotkanie.
Popracuj nad dykcją, naucz się świadomie zarządzać głosem.
Komunikaty werbalne i mowa ciała prowadzącego.
Cisza to też środek retoryczny.
Siła pauzy – narzędzia, które zmusza do myślenia.
Zbuduj ciekawość uczestników przez storytelling.

Ćwiczenie: Trafne pytania. Uczestnicy uczą się zadawać otwarte pytania, by zdobyć odpowiednie informacje i zainspirować uczestników spotkania do dzielenia się swoimi doświadczeniami, czy pomysłami.

Przebieg spotkania z zespołem.
Rozpocznij punktualnie.
Przedstaw program spotkania, cel oraz oczekiwany wynik.
Przedstaw plan i porządek poruszanych tematów, czyli agendę.
Sprawdzone narzędzia do otwierania i prowadzenia spotkań. Dobre pytanie na dobry początek.
Jakie zadania i odpowiedzialność należy rozdzielić wśród uczestników?
Stwórz przestrzeń dla uczestników spotkania, udzielaj im głosu. Zachęcaj pracowników do dzielenie się wiedzą, doświadczeniem i zadawania pytań.
Angażuj uczestników spotkania w zespołowe podejmowanie decyzji i wybór najlepszych rozwiązań. 
Pilnuj czasu! Zarządzaj pytaniami i odpowiedziami uczestników spotkania.
Pracuj nad energią i uwagą odbiorców – sprawdzone metody przywracania uwagi słuchaczy.
Korzystaj z kreatywnych metod pracy z zespołem, podejmowania decyzji.
Wybierz najlepsze rozwiązania do osiągnięcia celu spotkania
(burza mózgu, mapy myśli, 5 why, drzewo przyczyn, mapy, diagramy, generowanie pomysłów).
Pamiętaj o krótkich przerwach, zadbaj o uważność.
Techniki finalizujące spotkanie.
Wypracowanie check listy i narzędzia do planowania skutecznego spotkania.

 

Trudne sytuacje podczas spotkań z zespołem – jak reagować, czego unikać?
Dominacja jednej osoby
Konflikt dwóch osób bądź całej grupy
Zbyt mała aktywność pracowników
Dyskusja na tematy niezwiązane ze spotkaniem
Szepty i żarty na  boku

Zakończenie spotkania – z czym wyjdą pracownicy?
Podsumuj omawiane sprawy, ustalenia oraz odpowiedzialność za realizację.
Podziękuj uczestnikom za spotkanie.

Po spotkaniu.
Prześlij mail informacyjny do uczestników spotkania zawierający ustalenia, wypracowane decyzje i szczegóły dotyczące odpowiedzialności poszczególnych osób za realizację zadań.

WYKŁADOWCA

Szkolenie prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami poprowadzi:

Trener biznesu, Polski Ekspert w obszarze nawyków i efektywności osobistej.
3800 godzin przeprowadzonych szkoleń, 13 lat w zawodzie, ponad 4 000 przeszkolonych Uczestników.
Twórca autorskich narzędzi i programów szkoleniowych.
Innowator: Twórca Krainy Nawyków – jedynej w Polsce edukacyjnej gry planszowej rozwijającej nawyki i umiejętności. Autor książki Przewodnik po Krainie Nawyków praktycznego poradnika o projektowaniu i rozwianiu nawyków.
Autor elektronicznego narzędzia do planowania i zarządzania sobą w czasie – System Skuteczności TM
Napisał i opublikował ponad 80 artykułów na temat poprawy efektywności.
Ekspert kreatywności pracowników, innowacyjności organizacji i zarządzania projektami. Zamiast powtarzać banały i utarte schematy, w każdym z tematów wynajduje innowacyjne rozwiązania i najnowsze trendy. Dzięki temu uczestnicy jego szkoleń zawsze uczą się czegoś nowego. 
Polski Ekspert w obszarze nawyków i efektywności osobistej.

Szkolił z sukcesami wiele firm, m.in. Capgemini, IBM, Opera Software, Volvo IT, The Banyan Solutions,  Axxiome, DeLaval, Herbapol, Kaczmarski Group, Krajowy Rejestr Długów, Lotos, Mennica Polska, Samsung,  Swarovsky, TRW, UPS, Volkswagen, Petrochemia Blachownia, Rockwell Automation, Avio Polska, Diehl Metering Rettig Heating, Lincoln Electric Bester, Tauron Obsługa Klienta, Elektrometal, Packprofil, WUP Kraków, Kinnarps Polska.

Co wyróżnia naszego Trenera:

  • Uzyskany tytuł Advance Communicator Silver oraz Advance Leader Bronze przyznawany przez Toastmasters International – największą na świecie organizację uczącą wystąpień publicznych i przywództwa.
  • Zdobyty tytuł Mistrza i Wicemistrza Polski w kreatywności jako trener drużyn.
  • 4-krotny reprezentant Polski w Finałach Światowych w kreatywności w Stanach Zjednoczonych.

Opinie szkoleniach prowadzonych przez Trenera:

  • bardzo ciekawe szkolenie, urozmaicone grami zespołowymi i indywidualnymi
  • doskonałe warsztaty, bardzo wysoki poziom merytoryczny
  • praktyczna wiedza i świetny kontakt z grupą
  • nauka przez doświadczenie, bardzo praktyczne podejście
  • ogromna wiedza, dojrzały i przyjazny sposób dzielenia się nią
  • potężna dawka wiedzy i umiejętności w atmosferze zabawy
  • świetne przygotowanie i niezwykle pomocne techniki w pracy
  • bogate treści merytoryczne, a także okaz do o integracji zespołu
  • metody pracy w pełni dostosowane do grupy i tematu
  • kreatywne ujęcie tematu, profesjonalizm w każdym detalu
METODY

Szkolenie prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami – metody:

Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej Knowledge Pills.

Metody wyszczególnione:
dyskusja moderowana,
symulacje,
odgrywanie ról,
case study,
buzz,
handout,
pokazy audiowizualne,
testy,
ćwiczenia coachingowe,
gry.

CELE I KORZYŚCI

Szkolenie prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami – cele i korzyści:

Poznanie zasad organizacji i prowadzenia efektywnych spotkań.
Nabycie umiejętności dopasowania formy spotkania do jego celu.
Poznanie technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników.
Nauka tworzenie atmosfery wzajemnej akceptacji.
Nabycie umiejętności sprawnego poprowadzenia każdego rodzaju spotkania.
Nabycie umiejętności angażowania uczestników spotkania do rozwiązywania problemów.
Poznanie sposobów radzenia sobie z trudnymi postawami podczas spotkań (spóźnialscy, gaduły, żartownisie, gwiazdy).
Zwiększenie kontroli nad wdrażaniem postanowień podjętych podczas spotkań.
Poznanie najlepszych praktyk w organizowaniu i prowadzeniu spotkań.

ADRESACI

Szkolenie prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami adresujemy do:

  • prezesów, dyrektorów zarządzających,
  • osób pełniących funkcje kierownicze i zarządzających zespołem pracowników,
  • menedżerów działów HR,
  • właścicieli firm.

Oceny uczestników wcześniejszej edycji szkolenia prowadzenie spotkań, zebrań, odpraw z pracownikami:

POZIOM PRZYGOTOWANIA WYKŁADOWCY DO ZAJĘĆ:
96%
ZAANGAŻOWANIE WYKŁADOWCY W PROWADZENIE SZKOLENIA
100%
UMIEJĘTNOŚĆ PRZEKAZYWANIA WIEDZY PRZEZ WYKŁADOWCĘ:
94%

MIEJSCE SZKOLENIA

Park Inn by Radisson Katowice ****
suite-roomrestauracjaimg_5685a

Park Inn by Radisson Katowice ****

21.05.2020 Katowice
Park Inn by Radisson Katowice****
690 ZŁ (BRUTTO)
4.06.2020 Wrocław
Q Hotel Plus Wrocław****
690 ZŁ (BRUTTO)

KARTA ZGŁOSZENIA

KONSULTANT


KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH

tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl

AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH

tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl

OPINIE KLIENTÓW


  • Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.

  • Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.

  • Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.

    Konfucjusz
  • "Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."

    Nazwa firmy Jan Kowalski
  • "Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".

    Powiatowy Urząd Pracy Patrycja

Newsletter


BĄDŹ NA BIEŻĄCO

z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.

Wyrażam zgodę na otrzymywanie na podany adres [...] poczty elektronicznej informacji handlowych od OSiI EFFECT z siedzibą w Gliwicach, ul. Kozielska 137D, zgodnie z obowiązującym prawem polskim.
Administratorem podanych w formularzu danych osobowych [...] jest OSiI EFFECT. Dane osobowe będą przetwarzane w celu marketingu produktów i usług przez OSiI EFFECT. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Państwa dane nie będą udostępniane innym odbiorcom.