Mistrzowskie zebrania i spotkania z pracownikami on-linehttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.pngOśrodek Szkoleń i Informacji Effecthttps://effect.edu.pl/wp-content/uploads/2017/06/logo.png200px200px
Część lub cały Twój zespół pracuje zdalnie?
Zarządzasz zespołem na odległość?
Funkcjonujesz w zespole projektowym, który większość ustaleń wypracowuje zdalnie?
Wasze spotkania twarzą w twarz są ograniczone, a wirtualne nie przynoszą oczekiwanych efektów?
Szukasz rozwiązań poprawiających skuteczność spotkań on-line z zespołem?
Chcesz pobudzić do aktywności i maksymalnie zaangażować wszystkich uczestników?
Na Ciebie czekamy!
Co zrobić, żeby wirtualne spotkania przynosiły efekty i mogły w 100% zastąpić ich tradycyjną, stacjonarną wersję.
Jak zaplanować, zorganizować i poprowadzić spotkanie biznesowe o-line, żeby uczestnicy nie mieli poczucia straconego czasu.
Jak poradzić sobie z trudnymi postawami podczas spotkań (spóźnialscy, gaduły, żartownisie, gwiazdy)?
Poznasz i przećwiczysz co najmniej 10 narzędzi menedżera do podniesienia efektywności w kontaktach on-line z pracownikami.
Zwiększysz motywację pracowników do aktywnego udziału w spotkaniu, realizowania wyznaczonych zadań i celów.
Nasz trener, znany z kreatywnego prowadzenia spotkań i szkoleń on-line, ma pełną głowę pomysłów na wzbudzenie i utrzymanie zainteresowania, stymulację do działania uczestników.
Podzieli się swoimi niezawodnymi sposobami prowokującymi uczestników do aktywnego udziału w spotkaniu, do wyrażenia swojego zdania na dany temat, przeprowadzenia burzy mózgów, przedstawienia sugestii i pomysłów, odnośnie danego projektu.
Jak pracować zespołowo, projektowo on-line?
Jak pobudzić uczestników spotkania do intensywnej pracy?
Jak mówić, żeby spotkanie zmotywowało zespół do wysiłku?
Jak skutecznie zainicjować zmianę?
Jak kontrolować czas, żeby spotkanie nie trwało zbyt długo?
Jak radzić sobie z trudnymi uczestnikami?
Jak zaplanować wdrożenia i kontrolować ich realizację po spotkaniu on-line?
Zastosuj w praktyce nowe narzędzia i skuteczne rozwiązania, osiągniesz wyższy poziom zdalnego zarządzania zespołem!
Poznanie technik komunikacyjnych wzmacniających aktywność uczestników.
Nauka tworzenie atmosfery wzajemnej akceptacji.
Nabycie umiejętności angażowania uczestników spotkania on-line do rozwiązywania problemów.
Zwiększenie kontroli nad wdrażaniem postanowień podjętych podczas spotkań on-line.
Poznanie najlepszych praktyk w organizowaniu i prowadzeniu spotkań on-line.
Co zrobić, żeby zebrania nie wyglądały jak jarmark lub wystąpienie jednego aktora?
CZĘŚĆ I
Przygotowanie spotkania on-line z zespołem
Właściwe dobranie uczestników spotkania
Skuteczne zapraszanie uczestników na spotkanie
Przygotowanie siebie do prowadzenia
CZĘŚĆ II
Prowadzenie spotkania on-line. Co zrobić, żeby spotkania przynosiły efekty i mogły w 100% zastąpić ich tradycyjną, stacjonarną wersję?
Prowadzący spotkanie – jaką rolę odgrywa menedżer?
Autorytet prowadzącego spotkanie on-line
Sztuka moderowania spotkań w pasjonujący sposób.
Kreatywność i asertywność prowadzącego spotkanie
Mocne rozpoczęcie
Facylitowanie dyskusji
Action Plan
CZĘŚĆ III
Internetowe narzędzia zwiększające atrakcyjność i skuteczność spotkań on-line
Tablice interaktywne
Zwiększanie atrakcyjności spotkań
Przebieg spotkania z zespołem.
Rozpocznij punktualnie.
Przedstaw program spotkania, cel oraz oczekiwany wynik.
Przedstaw plan i porządek poruszanych tematów, czyli agendę.
Sprawdzone narzędzia do otwierania i prowadzenia spotkań. Dobre pytanie na dobry początek.
Jakie zadania i odpowiedzialność należy rozdzielić wśród uczestników?
Stwórz przestrzeń dla uczestników spotkania, udzielaj im głosu. Zachęcaj pracowników do dzielenie się wiedzą, doświadczeniem i zadawania pytań.
Angażuj uczestników spotkania w zespołowe podejmowanie decyzji i wybór najlepszych rozwiązań.
Pilnuj czasu! Zarządzaj pytaniami i odpowiedziami uczestników spotkania.
Pracuj nad energią i uwagą odbiorców – sprawdzone metody przywracania uwagi słuchaczy.
Korzystaj z kreatywnych metod pracy z zespołem, podejmowania decyzji.
Wybierz najlepsze rozwiązania do osiągnięcia celu spotkania
(burza mózgu, mapy myśli, 5 why, drzewo przyczyn, mapy, diagramy, generowanie pomysłów).
Pamiętaj o krótkich przerwach, zadbaj o uważność.
Techniki finalizujące spotkanie.
Wypracowanie check listy i narzędzia do planowania skutecznego spotkania.
Trudne sytuacje podczas spotkań z zespołem – jak reagować, czego unikać?
Dominacja jednej osoby
Konflikt dwóch osób bądź całej grupy
Zbyt mała aktywność pracowników
Dyskusja na tematy niezwiązane ze spotkaniem
Szepty i żarty na boku
Zakończenie spotkania – z czym wyjdą pracownicy?
Podsumuj omawiane sprawy, ustalenia oraz odpowiedzialność za realizację.
Podziękuj uczestnikom za spotkanie.
Po spotkaniu.
Prześlij mail informacyjny do uczestników spotkania zawierający ustalenia, wypracowane decyzje i szczegóły dotyczące odpowiedzialności poszczególnych osób za realizację zadań.
Trener biznesu, Polski Ekspert w obszarze nawyków i efektywności osobistej.
4000 godzin przeprowadzonych szkoleń, 13 lat w zawodzie, ponad 5 000 przeszkolonych Uczestników.
Twórca autorskich narzędzi i programów szkoleniowych.
Innowator: Twórca Krainy Nawyków – jedynej w Polsce edukacyjnej gry planszowej rozwijającej nawyki i umiejętności. Autor książki Przewodnik po Krainie Nawyków – praktycznego poradnika o projektowaniu i rozwianiu nawyków.
Autor elektronicznego narzędzia do planowania i zarządzania sobą w czasie – System Skuteczności TM
Napisał i opublikował ponad 80 artykułów na temat poprawy efektywności.
Ekspert kreatywności pracowników, innowacyjności organizacji i zarządzania projektami. Zamiast powtarzać banały i utarte schematy, w każdym z tematów wynajduje innowacyjne rozwiązania i najnowsze trendy. Dzięki temu uczestnicy jego szkoleń zawsze uczą się czegoś nowego.
Polski Ekspert w obszarze nawyków i efektywności osobistej.
Szkolił z sukcesami wiele firm, m.in. Capgemini, IBM, Opera Software, Volvo IT, The Banyan Solutions, Axxiome, DeLaval, Herbapol, Kaczmarski Group, Krajowy Rejestr Długów, Lotos, Mennica Polska, Samsung, Swarovsky, TRW, UPS, Volkswagen, Petrochemia Blachownia, Rockwell Automation, Avio Polska, Diehl Metering Rettig Heating, Lincoln Electric Bester, Tauron Obsługa Klienta, Elektrometal, Packprofil, WUP Kraków, Kinnarps Polska.
Co wyróżnia naszego Trenera:
Opinie szkoleniach prowadzonych przez Trenera:
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej Knowledge Pills.
Metody wyszczególnione:
dyskusja moderowana,
symulacje,
odgrywanie ról,
case study,
pokazy audiowizualne,
demonstracja ciekawych narzędzi do podniesienia atrakcyjności wirtualnych spotkań.
KARTA ZGŁOSZENIA
OŚWIADCZENIE ZW. Z VAT
KONSULTANT
KINGA LALKO-SMOŁKA
KOORDYNATOR DZIAŁU SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 150
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
AGNIESZKA WALAS
SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ OTWARTYCH
tel: +48 32 33 55 153
mobile: +48 662 297 689
e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.