69% menedżerów wskazuje na brak motywacji u pracowników jako na najtrudniejszy problem w zarządzaniu zespołem.
84% pracowników mówi, że gdyby chcieli mogliby pracować lepiej.
Zaangażowany pracownik to marzenie każdego pracodawcy, ale jak go zmotywować, kiedy premie przestają działać?
Dostrzegasz konieczność poprawy zaangażowania pracowników?
Chcesz podnieść wyniki swojej firmy – zacznij budować zaangażowanie i zwiększ poczucie odpowiedzialności swoich pracowników!
Nie masz narzędzi?
Weź udział w symulacjach, casach, które będą odzwierciedleniem Twoich sytuacji zawodowych. Poznaj nowe trendy w budowaniu zaangażowania pracowników!
Skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań i podpowiedzi trenera.
Poznaj narzędzia motywowania pracowników, techniki budowania odpowiedzialności.
Podnieś swoje kompetencje menedżerskie, zwiększ skuteczność zarządzania zespołem!
Wpływaj na wzrost identyfikacji pracowników z firmą!
Naucz pracowników przyjmowania odpowiedzialności za wykonywane zadania!
Szkolenie Skuteczny łowca talentów – rekrutacja pracowników – sprawdź
20-21 lutego 2020r. – Hotel Park Inn by Radisson Katowice ****
Katowice, ul. Bytkowska 1a
www.parkinn.com/hotel-katowice
Park Inn by Radisson Katowice **** reprezentujący sieć hotelarką Carlson Rezidor Hotel Group. Hotel zlokalizowany jest w pobliżu Parku Chorzowskiego i Międzynarodowych Targów Katowickich.
Zajęcia w każdym dniu rozpoczynają się o godzinie 9:00, a kończą o godzinie 16.00.
Cena szkolenia wynosi 1290 zł brutto.
Cena szkolenia obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe i pomocnicze, certyfikat o podwyższeniu kwalifikacji zawodowych, przerwy kawowe, lunch w restauracji hotelowej.
Parking hotelowy naziemny dla osób nocujących w cenie noclegu.
Parking hotelowy podziemny dla osób nocujących płatny dodatkowo.
Parking hotelowy naziemny i podziemny dla osób nie nocujących płatny dodatkowo.
Możliwe jest bezpłatne korzystanie z parkingu miejskiego:
– bezpłatne miejsca przy Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego ul. Bytkowska / Targowa (25-50m od hotelu)
– bezpłatne miejsca przy ul. Bytkowska/ Józefowska (25-50m od hotelu).
Cena szkolenia nie obejmuje noclegów. Podczas rezerwowania miejsca w hotelu prosimy o powołanie się na „Effect” – organizatora szkolenia. Dzięki temu korzystacie Państwo z wynegocjowanych dla naszych Gości stawek hotelowych.
I. MOTYWACJA SZEFA ZESPOŁU. ZWIĘKSZ MOTYWACJĘ I ZAANGAŻOWANIE U SIEBIE.
„Aby zapalać innych, samemu trzeba płonąć?”
Poznaj swoje Motywacyjne DNA.
Moje mocne strony. Autodiagnoza moich motywatorów.
Co to jest motywacja? FLIP MOTIVATION.
Od czego zależy moja motywacja?
Co mnie motywuje do pracy?
Wpływ czynników zewnętrznych i wewnętrznych na poziom motywacji. Mapa wpływu motywacji.
Strefa komfortu – czyli dlaczego jest nam dobrze tak jak jest?
Życie zaczyna się poza strefą komfortu – czyli jak być własnym trenerem motywacyjnym?
Dobre nawyki. 20 rzeczy, które należy robić codziennie rano przed rozpoczęciem pracy, w trakcie pracy i po pracy, aby dobrze zarządzać własną energią.
II. NOWE SYSTEMY I NARZĘDZIA MOTYWACJI W BIZNESIE
Motywacja dzisiaj wymaga zmiany podejścia. Model Maslowa już dawno przestał się sprawdzać jako skuteczne narzędzie dla menedżera. Nowy wymiar motywacji daje teoria motywacyjnego DNA.
Od McGregora do McCllelanda. Krótka historia motywacji w biznesie.
Mc Gregor. Teoria X-Y.
III. CO MOTYWUJE CZŁOWIEKA W PRACY? WSPÓŁCZESNE MOTYWATORY
TYPY OSOBOWOŚCI A MOTYWACJA CZŁONKÓW ZESPOŁU.
Motywacja dzisiaj wymaga zmiany podejścia. Model Maslowa już dawno przestał się sprawdzać jako skuteczne narzędzie dla menedżera. Nowy wymiar motywacji daje teoria motywacyjnego DNA.
Dyrektor – Mistrz – Wódz – Wizjoner – Opiekun – Sojusznik – Udoskonalacz – Badacz.
IV. JAK STWORZYĆ MISTRZOWSKI ZESPÓŁ?
Jak Wydajni osiągają wyniki? Jak stworzyć relacje z innymi dzięki Kontaktowym.
Jak zyskać dzięki koncentracji Stabilnych. Jak wykorzystać siłę zmian w Zmiennych?
Jak budować siłę zespołu dzięki Wewnętrznym? Jak realizować cele finansowe dzięki Zewnętrznym?
Jak rozmawiać z rożnymi typami motywacyjnymi, aby chciało im się chcieć.
Dobieranie różnych narzędzi motywacyjnych dla określonego typu motywacyjnego.
Case study: motywacyjne DNA zespołu.
Obserwacja – gorące punkty DNA. Jak rozpoznawać indywidualne typy motywacyjne członków zespołu? Mapa motywacyjna mojego zespołu.
Jak skutecznie motywować członków własnego zespołu. Prowadzenie efektywnych rozmów oceniających / motywacyjnych z pracownikami.
Case study: Narzędzia motywacyjnego DNA.
V. MOTYWACJA A WIEK. GENERACJA X, Y, Z.
RÓŻNE METODY BUDOWANIA ZAANGAŻOWANIA W ZALEŻNOŚCI OD PRZYNALEŻNOŚCI POKOLENIOWEJ.
Ludzie w środowisku pracy różnią się między sobą pod wieloma względami, co ma bezpośrednie przełożenie na ich motywację, styl pracy, sposób komunikowania się, czy budowanie relacji z innymi pracownikami. Jednym z elementów wyróżniających jest wiek. Dzisiaj rynek pracy opiera się na pokoleniach mocno różniących się od siebie jeśli chodzi o wyznawane wartości, styl pracy, komunikację.
Różnorodność w kontekście wieku. 21 różnic pokoleniowych pomiędzy X, Y i Z.
Sposoby na motywację i zaangażowanie pracowników w różnych przedziałach wiekowych.
VI. UWAGA TALENT! ZARZĄDZANIE TALENTAMI.
PRACOWNICY O NIEPRZECIĘTNYM POTENCJALE – DLACZEGO WYMAGAJĄ SPECJALNEGO ANGAŻOWANIA I MOTYWOWANIA DO PRACY?
Pracownicy o nieprzeciętnym potencjale. Kim są i jak ich rozpoznać?
Jak wykorzystać talent dla organizacji?
VII. BUDOWANIE WIĘZI, POCZUCIA TOŻSAMOŚCI, ZAANGAŻOWANIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI W ZESPOLE.
Rola menedżerów w procesie budowania zaangażowania i odpowiedzialności w zespole.
Kiedy zespół jest efektywny?
Rozwiązania stosowane w turkusowych organizacjach i ich wpływ na wzrost odpowiedzialności, motywacji i zaangażowania u pracowników
Olga Borgieł
Psycholog ze specjalnością psychologia biznesu. Należy do czołówki trenerów w Polsce, certyfikowany trener TTT University of Wales.
Od 1992 roku prowadzi treningi i warsztaty z elementami coachingu dla kadry zarządzającej i menedżerskiej z zakresu zarządzania zespołami poruszające zagadnienia skutecznego przywództwa, kierowania zespołem, komunikacją w zespole, rozwiązywaniem trudnych sytuacji w zarządzaniu zespołem, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju osobistego.
Jej treningi interpersonalne oparte na motywacyjnym DNA biją rekordy popularności i uzyskują najlepsze oceny.
Łącznie przeprowadziła dla kadry zarządzającej i menedżerskiej około kilkuset projektów, w tym dla największych instytucji sektora bankowego m.in. BRE Bank SA, NBP, Kredyt Bank SA, PKO BP, PKO SA, organizacji rynkowych m. in. PGE SA, Polkomtel SA, Magna Polska, Star Foods Ltd., Netia SA, Air Products Polska Sp. z o.o.
Pełniła funkcję merytorycznego lidera projektu w zakresie zarządzania zespołem i rozwoju menedżerskiego, który obejmował ponad 5 tysięcy osób – kadry zarządzającej i kierowniczej.
Od 1998 roku zajmuje się projektami z zakresu Assessment Centre i Development Centre obejmującymi ocenę i rozwój kadry kierowniczej i zarządzającej w organizacjach. Obecnie jest trenerem, coachem i konsultantem.
Prowadzi projekty coachingowe dla kadry menedżerskiej opierające się na ideach socjo-kognitywistycznych (rozwój osobisty, samo-świadomość, motivation management) i konsultacyjne (komunikacja wewnętrzna w firmie).
Prowadziła projekty w obszarze HR dla kadry takich organizacji m.in. jak: PKO BP SA, Kredyt Bank SA, BRE Bank SA, CJ International, MPiPS, Formes sp. z o.o., PCP sp. z o.o., EC Zabrze SA, PKO BP SA we współpracy z Ernst&Young. Projekty z AC/DC prowadziła m.in. dla: PRInż Holding SA, Totalizator Sportowy, SOS Wioski Dziecięce, Huta Buczek SA, Kredyt Bank SA.
Jakość szkoleń potwierdzają uczestnicy – najwyższe oceny i zwiększenie sprawności i skuteczności w pracy.
Opinia Uczestnika:
Brałam dziś udział w drugiej (i niestety ostatniej) części szkolenia: „Menedżer doskonały – słuchaj, motywuj i zwiększ potencjał zespołu”. Szkolenie prowadziła Olga Borgieł – kobieta dynamit, kobieta, której nie da się nie słuchać. Łapałam się na tym, że najnormalniej w świecie przytakiwałam jej jak pacynka.
Niby wiedziałam, jak ważna jest komunikacja, jak prawidłowo komunikować. Ale to, co Olga przedstawiła i zobrazowała mi podczas dzisiejszego szkolenia, dało mi więcej niż 4 semestry studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim (właśnie dlatego porzuciłam studiowanie, a raczej marnowanie czasu, energii i pieniędzy).
To, co tak naprawdę od pierwszej części szkolenia wdrożyłam do swojego zespołu, to komunikacja na podstawie faktów, bo niestety zdarzało mi się uruchamiać emocje i oceny podczas rozmów. I efekt był jaki był. Pewnie teraz też niejednokrotnie rzucę komunikatem nacechowanym emocjonalnie, ale robię to dużo bardziej świadomie. Drugim elementem, który funkcjonuje u mnie jest motywacyjne DNA, lepiej poznałam ludzi, z którymi pracuję, ich motywacje, ich potrzeby i dzięki temu współpraca z nimi jest bardziej efektywna.
To, co dzisiaj Olga mi uświadomiła, to jaki wpływ ma mój wygląd w pracy na to, jak postrzega mnie zespół. Obowiązuje u nas w firmie określony dress code, ale faktycznie ostatnio trochę od niego odeszłam, a na poziomie menedżera doskonałego, który chce wymagać od innych, zadaniem naczelnym jest przecież przestrzeganie zasad. Mam, powiedzmy, dość ekstrawagancką fryzurę, ale to jest ten element, który jest w 100% mój, mówi o mnie jako o osobie, a nie o mnie jako o stanowisku, na którym pracuję.
Ze szczególną uwagą będę pracować nad komunikatami stworzonymi w oparciu o (fakty-uczucia-konsekwencje-oczekiwania-zasady). To pozwala nie tylko na to, żeby komunikacja była oparta na faktach, ale także na to, żeby miała silny i kompletny przekaz. Intuicję zostawię w domu, do pracy zabiorę swój analityczny umysł.Stoję teraz przed lekturą książki: „Po pierwsze: złam wszelkie zasady. Co najwięksi menedżerowie na świecie robią inaczej?”.
Uwielbiam to poczucie, że uczę się czegoś, co naprawdę jest w moim życiu ważne, co mogę przełożyć na konkretne rzeczy, co może zrodzić soczyste i piękne owoce.
Taka nauka, to jest nauka!
Zajęcia prowadzone są w formie warsztatowej Knowledge Pills.
dyskusja moderowana,
symulacje,
odgrywanie ról,
case study,
buzz,
handout,
pokazy audiowizualne,
testy,
ćwiczenia coachingowe,
techniki NLP.
20-21.02.2020 Katowice |
Park Inn by Radisson Katowice**** |
1290 ZŁ (BRUTTO) |
4-5.06.2020 Zakopane |
Hotel Crocus****Wellness&Spa |
1290 ZŁ (BRUTTO) |
KARTA ZGŁOSZENIA
KONSULTANT
tel: +48 32 33 55 150 mobile: +48 662 297 689 e-mail: effect@effect.edu.pl
OPINIE KLIENTÓW
Rozwijamy się każdego dnia, by gwarantować korzyści Twojej firmie.
Zostań kolejnym zadowolonym klientem i zyskaj przewagę dzięki nabytym umiejętnościom.
Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, zaangażuj mnie, a zrozumiem.
"Istotne znaczenie dla procesu utrwalania wiedzy przekazywanej na szkoleniu miały ciągłe dyskusje uczestników, treningi, analizy przypadków, burza mózgów oraz dzielenie się wiedzą i doświadczeniami. [...] Chcielibyśmy zrekomendować Effect wszystkim firmom, które nie miały jeszcze przyjemności z Państwem współpracować."
"Szkolenie przeprowadzone w sposób profesjonalny. Wysoki poziom wiedzy wykładowcy oraz odpowiednia jakość merytoryczna otrzymanych materiałów dydaktycznych. Myślę, że zdobyta wiedza będzie wykorzystywana w mojej pracy".
Newsletter
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
z informacjami o naszych projektach rozwojowych, spotkaniach, ofertach specjalnych.